Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)



S channelingy Galaktické federace je jednoznačně obrovský problém. Respektive, obsah
channelingů, které jsou uváděny jako „Galaktická federace“ je velice často protichůdný
jiným channelingům také Galaktické federace.

Jak je to možné?
První, co se nabízí – protože jsou všichni magoři a žádná Galaktická federace není.
Druhá možnost – jsou dvě Galaktické federace a jedna je zlá!
Třetí možnost – je to ještě jinak.

Co se nabízí a čemu stále věřím, je zeptat se. A tak jsem se zeptala a udělala jsem tím pádem
channeling o channelingu. Nevím, jestli je to vlastně channeling, prostě si s nimi telepaticky
povídám.
Tak jak to tedy bylo podle mé Galaktické federace:



Ještě před multidimenzionální válkou byla mezi Galaktickou federací poměrně početná skupina
Plejáďanů, se kterými bylo nasmlouváno, že budou realizovat channelingové spojení s lidmi.
Byli pro to nejvhodnější, díky tomu, že jsou geneticky vlastně totožní, pokrývají veškerý emoční
rozsah lidí, zkrátka k nim mají nejblíž. Díky tomu získají nejsnáze důvěru.
Proto tato skupina Plejáďanů naplánovala s Galaktickou federací misi, její průběh, bylo dohodnuto,
co kdo bude dělat, kdo koho bude kontaktovat atd.

Jaké však bylo překvapení, když se náhle tato skupina Plejáďanů najednou organizovaně otočila
proti Galaktické federaci a podrazili jim nohy, což se údajně událo v r. 2014. Byli to zkrátka
inflitrovaní nepřátelé na své vlastní misi, dělali pro Drakoniány, skupina zrádců. Byla to skupina
de facto nepřátelská i Plejáďanům, protože zradili i je.
Tehdy Galaktické federaci ukradli nějakou techniku a způsobili mnohá zajetí jejich členů.
Mnohé channelingy už byly započaté a nebylo možné je zrušit. Navíc – v této věci channelingu
hraje velkou roli fakt, že komunikace nemusí probíhat v reálném časovém rámci.
Veškerý channeling mohl být zrealizován kupříkladu v r. 2012 a směřuje do hlavy
psychického média v r. 2018, to umožňují mimozemské dimenzionální technologie.
S těmito technologiemi je možné najít psychické medium v jakémkoliv čase v budoucnosti,
kam to umožní tok kosmického zákona a vložit mu do hlavy jakékoliv informace.
Řekla bych, že většina psychických médií si tohoto časového jevu vůbec není vědomá.

Já jsem se zbavovala posledních zrádců, kterým jsem věřila, ještě na začátku roku 2021 a přitom
bylo od r. 2014 Galaktické federaci jasné, že tato skupina Plejáďanů jsou zrádci a lžou a dělají
pro Drakoniány.
Zkrátka se musely přirozeně naplnit časové posloupnosti, které byly naprogramovány z minulosti
a z celého kruhu jsem se dostala až v r. 2021. Bohužel při takto emočně extrémní situaci nestačí,
aby mi Galaktická federace řekla: „víš, on je parchant, nevěř mu“. Člověk k tomu musí dojít vlastní
zkušeností a musí všechny ty naprogramované situace a informace z minulosti projít, než se kolo
dotočí a události se naplní.

Byl obrovský chaos, protože když se tato zrádcovská Plejádská skupina, která se taky představuje
jako Galaktická federace, jasně trhla a přidala k protistraně, byla ze začátku GF oslabená
a zmatená, nejdřív se museli znovu zorientovat a nebyl čas na nějaké zrádce, museli bojovat proti
Reptiliánům, šedivákům, Drakoniánům a všeobecné směsce satanistické galaktické mafie.

Když konečně vyhráli, měli už dost prostoru, aby si tuhle nezvedenou partičku zrádných Plejáďanů
pochytali a dostali pod kontrolu.

Jejich channelingy, této zrádné skupiny, už byly mnohdy dopředu naprogramované a mnohé
probíhají i v dnešních dnech a mnohá psychická média s nimi měla už několikaměsíční,
nebo i roční komunikace, které jim mnohdy převoraly život.
Takže není možné to absolutně utnout.

Proto je v současnosti tato skupina aktivně zapojená do channelingů, skupina je pod kontrolou
Galaktické federace a tato skupina zrádců má za úkol korigovat průběh channelingů tak,
aby bylo docíleno základní mety – civilizačního kontaktu naší společnosti s Galaktickou federací.

Až bude tohoto cíle dosaženo, channelingy těchto zrádných skupin se rozpadnou a přestanou
existovat a skupina zrádných Plejáďanů půjde do basy. Počítá se s efektem, kdy po velké události
příletu GF budou mnohá psychická média rozhozená z toho, že věc přišla nějak nečekaně,
že nebyli informováni přesně a reální mimozemšťané jsou pořád zajímavější než hlas nějakého
nespolehlivého blbečka v hlavě.
Proto se snad většina psychických médií dostane z následků těchto channelingových dobrodružství
touto cestou a lidských tragédií snad bude minimum.

Tak tolik k tomuto tématu channelingů.
Ten problém, že každé médium říká jinou věc a evidentně mezi těmi záhadnými mimozemšťany,
kteří nás bombardují informacemi, neexistuje pouze harmonie a mír, je vidět čím dál více.
Navíc se čím dál více objevují všelijaké … paní …. které hanobí projekty Galaktické federace,
jako je ten mimosmyslový přenos, z hloupých důvodů, protože jiná pani povidala něco jiného
a to mi vaří krev.
Tak jsem chtěla zjistit, o čem to asi tak může být.







Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.1.2022 >


A když už jsem tak vyzvídala, tak jsem se ptala i na "Solar Warden", což je tajný projekt USA, kdy existovala reálná galaktická letka.

Obecně, aniž by to byl vždy jen "Solar Warden":

Od 60. let prý tato letka hodně cestovala nejen sluneční soustavou, ale i galaxií. Založili ji satanističtí globalističtí mafiáni, ilumináti, prostě NWO.
Ta letka byla složená z lidí, různě unesených, přeprogramovaných, měli za úkol hlídat sluneční soustavu a dost často napadali i lodě Galaktické federace.
Ti je vždy nějak přemohli a jejich lodě zavedli sem na Zem. Zjistili však, že je s nimi pak zrůdně nakládáno a proto od 80. let nasadili praxi, že je zajali a snažili se s nimi komunikovat.
Ze začátku to nešlo, protože byli zle naprogramovaní, mnozí se zabili, zbláznili se. Ale později se už podařilo některé vyléčit a uvést do situace a ti posloužili jako nabalovací jádro pro další a další. Než se podařilo tuto letku a projekty dostat úplně pod kontrolu, podařilo se údajně dostat až polovinu členů té letky na stranu Galaktické federace, buď tak, že zůstali s Galaktickou federací v jejich prostředí a nebo tak, že místo toho, aby spáchali sebevraždu, se rozhodli vyjít na povrch mezi lidi a stát se tzv. "insiderem", který má zaručenou ochranu ze strany GF.

To znamená, že v prostředí Galaktické federace, v jejich lodích, základnách, případně na nějakých planetách, žije skupina lidí, kteří jsou původem ze Země a mají letitou praxi v létání po galaxii.
Oni se už nechtějí vracet na naši zemi, jsou vykořenění z původních životů a proto se rozhodli zůstat v prostředí Galaktické federace a v budoucnosti budou učitelé pro lidi, kteří budou mít zájem o takovou životní praxi.
Ale to už nebudou tajné projekty.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1.2022 >



Všimla jsem si zajímavého jevu na nebi při pozorování mimozemských družic.

Když zrychlí, plaším se.
Normálně se pohybují tak, aby nikoho neplašili. Polétávají po nebi, dělají elegantní smyčky, zastavují, když přelétávají nebe, pohybují se relativně pomalu, ale jakmile zrychlí, vyvolává to ďábelské efekty.
Podobá se to situaci, když se přes vesničku s vyhláškou 30 km/h řítí 150 km rychlostí.
Když jsem je vyzvala, ať zrychlí, že chci vidět, co to se mnou udělá, tak jsem zjistila, že to působí velice nadpřirozeně a ďábelsky.

Protože takový rychlý přelet, nebo rychlé přemisťování se působí jako agrese, útok.
A agrese ze strany mimozemšťanů je v podvědomí evidentně uložený právě jako ďábelský efekt.

Oni mi to ukázali, abych si toho všimla, že to působí strašidelně. Jinak se chovají velice spořádaně.

Stejně tak strašidelné je vidět jejich obrovské objekty na nebi - já je vídávám pouze na éterické úrovni, ale dojem z toho je taky dost děsivý.

Nejsme zvyklí na rychlé a velké objekty na nebi, člověka to plaší.

Naopak, je potřeba na tomto zapracovat, ale vědomě.
Všechny pani, co se s GF normálně nebaví a už plácají o tom, jak jsme jasně připravení, nemají ponětí.




<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 8.1.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1.2022 > IAN HEROICKY> 


:-)

Hezký. Jo, když se tohle člověku stane, tak se to stane vášní.

Tenhle projekt se prostě dotáhne do konce.
Když už to tak prudce chápu.

Já to vážně prudce chápu, víc než běžná esoscéna, tak z těch jejich mouder šílím.

Teď jsem se někde dočetla názor láska paní, že jsme se Česko a Slovensko nijak závažně nepodíleli na dimenzionální a reálné válce a že za to v USA dostanou od vojenský pěchoty léčivé postýlky a my kulový.
Budu se rozčilovat? Nebudu. Učím se.
My - GF a blázni a feťáci - jsme to odsud odřídili, co kecá žejo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


"Pokud vím česká a slovenská republika stejně nejsou členy kteří se podíleli na osvobozování planety,...,"

Tohle se mi poslouchá úplně skvěle, když můj první kontakt s mimozemšťany byl o tom, že sundáme USA a NWO a odehrálo se to na konci r. 2015.
Mimochodem paní, která je autorkou této věty, má ráda Elenu Danaan a Doktora Sallu.

Což jsou západní technokratické vize, spousta hvězdného prachu a filosofie "americké námořní pěchoty"

Prostě studená válka jede dál.
Já jsem v partě Euro-Asia spolek.
Což je Rusko, Írán, orientální země a Slovani. Duchovně to funguje.

Anglosasové mají Elenku a americkou námořní pěchotu.
Léčivé postýlky mají na tajňačku v bunkrech už pěkně dlouho, věřím.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Já mám právě neuvěřitelnou hrůzu z toho, že reálný příběh dimenzionální války, který jsem prožila, tomu nikdo nevěří, ale jakmile vyleze Elena Danaan s naformulovaným kýčem a Svobodová-Křešová začne hlásat načančané blbosti, má neuvěřitelný ohlas.
Údajně se podle blondýny v r. 2022 stane série zázraků.
No já doufám taky, doufám hlavně v kontakt s Galaktickou federací. To je dost zázračný.
Pokud ne, tak už přestávám věřit, že zastavíme NWO.
Protože už není na koho čekat, lidi se oočkovali, nemusí se už brát ohled na kultický šok.


Už aby to bylo. Protože potřebuju tuhle tenzi debility utnout.
Největší nepřítel byli jednoznačně USA a jejich špinavá iluminátská politika.
Nesnesu, aby teď "západ" byl leader ve věci mimozemšťanů.

Jejich psychická média plácala vždycky laciné kýčovité nesmysly, zatímco my jsme se tu váleli v morbidní řežbě.


Co jsem viděla, na našem území se nachází silný kult Bohemia, který je velice směrodatný a psychická média, čarodějové, mají silnou programátorskou schopnost, zesílenou kultem.
Cpali se sem do toho žiďáci ve velkém a v poslední době se daří odstraňovat jejich kultické vlivy z Prahy, která musí zůstat slovanská.
Naše území a náš národ byl pod extrémní zesílenou palbou NWO vlivů, pokud by naše psychická média, strážci, čarodějové správně nevybrali dimenzionální válku, svět by šel do kytek.
Na našem území není náboženství, nemá tu tradici, je odmítáno.

Jen díky tomu, že žiju na území Bohemia se mi podařilo prokličkovat dimenzionální válkou a odpráskat zvrhlé vlivy vesmírného viru.

Ve válce jsme museli odvést neuvěřitelný výkon.
A nakonec se řekne - Češi nic nedokázali, důležitá je Eelenka a kýčovitý kecy, nejlepší je americké námořnictvo a vůbec amíčci.
Tedy, že se řekne ... slyšela jsem to od jedné léčitelky, která si za hodinu světelných terapií bere 2.500 a žije v Americe a kýčovité pindy o lásce jsou její aprobace.

Ale věřím, že takových ženských je tuna.
Jsou to pokrytci, co nepochopili, co se dělo a děje.

Už aby přilítli mimozemšťani, tohle se dál nedá zvládat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Trump byl za dimenzionální války spojenec GF, stejně jako Putin. Dá se říci, že složitými technikami jsou oba vyměnění, je to nabořený iluminátský program.

USA byly za dimenzionální války tak prudce stižené karmou (jenom Írák stačí a to zničily USA více zemí), že na jejich území mohly být programovány ničivé přírodní pohromy všeho druhu až na kraj kataklizmatu pro celou planetu, než se zdařilo tak zlomit ten jejich iluminátský "Deep State". V nejprudších verzích se programovalo zničení až 2/3 jejich území, na což by prý v současnosti stačil výbuch nějaké sopky v Yellow Stone. Jak jsem viděla jejich karmické zatížení v současnosti, tak je pro ně dokonce výhodné, když si na nich Rusáci občas něco vyzkouší přes vyvíjející se zbraňové systémy vyvolávající pohromy atd.
Dokonce se dá říci, že čím víc hurikánů a ničivých tornád si na nich vyzkouší, tím má USA větší šanci, že jim nevybouchne ta sopka.

Karmicky to táhnou lidi pochopitelně, to je totiž ten debilní zvyk odpouštění. Amíci jsou podle mě úplně jetý. Ilumináti, hnusižidi a další pakáž NWO přivolali na jejich území děsivou karmu a jejich psychická média melou něco o odpouštění, takže si amíčci vezmou tu karmu na sebe a tím to zpečetí.
Jenže amíci jsou paka, to je všeobecně známý!
Jistě, jsou tam i úchvatní lidé, třeba průkopník celého tématu s mimozemšťany Steven Greer je z USA.
Ale celkově měli Američani vždycky příliš moc práce sami se sebou, než aby mohli magicky či jinak řešit dimenzionální válku skutečně na planetární úrovni, jak jsem k tomu byla nucená třeba já.
Kdybych žila v USA, tak bych se pro své určení a povahu ani k takové záležitosti neprobudila.
A hlavně bych se tam asi sotva narodila.
Vždycky šlo hlavně o USA, aby si tam konečně vyřešili ten jejich bordel.

A do Prahy jako kultického centra Evropy a silného programovacího místa se cpali vždycky všichni. Ale to je naše země a naše město.

A co se týká Ruska a očkovacího skandálu, že i v Rusku, té zemi zaslíbené, je covid očkovací teror... tak v rámci kosmického zákona to tak musí být, prezident nesmí Rusko ochránit, protože ta země je příliš velký hráč na mezinárodním poli a ten stejný tlak v covid skandálu musí vytrpět i ruské obyvatelstvo, jinak by se to Rusku do budoucna vymstilo.
Těm, kterým se nadržuje, na to časem vždy dojedou, to je ten princip a další jasný princip je ten, že kdyby si teď ochránili obyvatelstvo, tak tam ta horší půlka, která kolaboruje s nelidstvím a idiocií a otroctvím, nevymře a zůstali by neočištění.

Tak zní nekorektní kosmický zákon, jak jsem to viděla.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Třeba to tornádo na jižní Moravě, tak to byl jednoznačně zpětný odpal z dimenzionální války.
Takový jev je na našem území skutečně nepřirozený - jakoby se zhmotnilo jedno z tornád směřovaných na Ameriku.
Takové zpětné odpaly jsou samozřejmě nepříjemné, ale stalo se to kvůli tomu, že naše území je na spirituální, dimenzionální, kultické úrovni doslova centrum světové dimenzionální války.
A na našem území je silný odpor vůči NWO, jsme silná spirituální základna Galaktické federace.

V tom elektro kolosu kolem planety jednu dobu létaly rozzuřené živly takovým stylem, že bylo nutné je odvelet na konkrétní místa, co se odvádělo na území USA, mělo minimum zpětného odpalu.

Ale přesto se v minulém roce otevřela brána pro reptiliány, kteří tehdy dostali možnost se pomstít, měli to v souladu s kosmickým zákonem a tak hulahop, vzniklo tornádo na jižní Moravě.
Proč tam?
Jednak lokalita, horká a suchá a rovná, to je asi nejpodstatnější a potom, co se domnívám, chorobně obsesivní odpouštěcí pánbíčkářství - tzn. oni to vezmou jako "trest boží", což tu pohromu láká.

V těchto věcech záleží velice na neviditelných realitách a to nejen technických, ale i kultických.

Naše území a náš národ se do této věci silně zamotal kvůli mnoha faktorům.
Bezpečí, kultický systém, malá zlá národní karma, vzdělanost, rozvinutý jazyk, slovanská podstata.

Je neuvěřitelné, co se všechno semele jenom a jenom kvůli tomu, že si chceme popovídat s mimozemšťany.
Jakoby uprostřed našeho kultu byla osoba, která říká - Co šílíte, vždyť jenom přilítli mimozemšťani. Na tohle snad máme, tohle pochopit ne? Co je na tom za vědu?


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 >


Taky jsem se podívala na nové video Pavlíny Klemm, ta má spojení s Plejáďany.
Světlo, láska, láska v srdci, světlo, světlo v srdci, láska ... světlo, láska a světlo v srdci.
20 minut!

Jenže ta aspoň neříká žádné zavádějící destrukce.

Tak jsem se ptala, co je zase tohle, mojí GF.
Tak prý že Plejáďani jsou taky po dimenzionální válce v dost oslabené pozici, kor po drakoniánské infiltraci mezi jejich řady a na žádná rezolutní a strategická vyjádření si netroufají.
Proto dělají jen to, čím nic nezkazí.

Protože světlo, láska, láska, světlo ... fakt 20 minut, to je geniální tímhle vyplnit čas, jak se to dělá???



<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.1.2022 >


zajímavé


Doporučil 
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 13.1.2022 > A proto je dobré ve všem obracet se rovnou k vyšší instanci, tedy konkrétně k „našemu" Ježíši

Stojí to rozhodně za četbu
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > Peslov> 

Mně z Vás klepne.
Jo, tenhle názor už jsem slyšela, nejste jediný.

Myslím si, že je to přesně tento názor:
Z jiné diskuze, autorem je jakýsi Petr

"Co se týče muže a ženy, tam jsem taky zvědavý jak to bude. Zatím zprostředkovával kontakt s duchovním světem muž a žena byla ta praktická a zemská. Je to vidět i v ezoterice, kde ženy mají problém s napojení na božství a hledají si nějaké zástupné ufony a jiné bytosti. S tímto muž problém nemá, zato má větší problém s napojením na Zemi a na živly. Tam je zase doma žena, co se týče přírodních bytůstek apod"

Ten to myslel vyloženě tak, že ženské jsou nějak méněcennější ve vztahu k jakémusi božství.

Milý pane, já jsem na pánbíčkáře vysazená, protože ve jménu toho vašeho divného satanského Ježíše jste na mne už podal trestní oznámení.
A nebudeme si vykládat, co vše se v jeho jménu kdysi dálo.

A za dimenzionální války jste nás s tím svým Ježíšem a Bohem taky moc neochránili, svatá církevní stolice se nás snažila dodělat a navést svět do NWO.

Nic proti Kristu, je moc fajn.

Já jenom, že na tyhle zpátečnické náboženské vidiny už v novém věku nebude nikdo zvědavý a zkuste si uvědomit, že jedno je realita a druhé váš divný svět s Ježíšem.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Galaktická mimozemská mise a církev nikdy nešli dohromady.
Vlastně jsme odvěcí nepřátelé.

To je svět mystiků, čarodějnic, kteří jsou ve spojení s galaktickými a jinými vesmírnými silami, s mimozemšťany a nehmotnými inteligencemi, přírodou a planetou.

Církev měla za úkol držet ovce v mezích, aby se právě nerozvinuli a jejich vědomí se nezvětšilo natolik, že začnou ovládat pravěké podzemní systémy silou mysli.


Mně už to připadá jak divný výplod z paralelní reality, jak divná halucinace, tyhle církevní apely, jak jsem poučná s tím, jak jsem napadená ďáblem.

Fakt únavný.
Mimozemšťani na misi a církev.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




S Ježíšem Kristem se to má tak, že ho vnímám jasně jako sympaťáka z GF.
Jak říkala jedna farářka v jednom rozhovoru, zkrátka převracel stánky.
Ano, převracel stánky.

Má dost militantní jitřní spirit.
Je moc fajn a mám ho ráda.

Nejvíc jsem se mu promítla jako bájné strašidlo, ďábelská mrcha na kříži. Tehdy jsem mu vysvětlovala, že když řekne tu větu, že jim všem odpouští, teleportují ho do Indie. Nechtěl, musela jsem mu vysvětlit rozdíl mezi NWO žiďákama a lidem, pak to řekl.

Víc k tomu nevím, mám ho ráda a všech křesťansky věřících je mi líto.
Snad se z toho dostanou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A to jsem velice ráda, že jsem ve svém prožitku musela Ježíšovi Kristovu pomáhat, aby něco takového řekl, že odpouští těm hnusným slizkým kriplům.
Jinak bych si ho nemohla vážit.

Odpouštění nějakým kriplům, co zotročují celé rasy na mnoha planetách, ničí život a působí pády celých Galaxií, to už je doufám definitivně "out" i v naší galaxii. Vždy, když se to zkusilo, dát jim inkarnační plán, otočilo se to proti GF.

Odpouštět se dá bytostem, které mají zájem na zdravém vývoji, ne nějakým parazitním zrůdám hororového ražení.

Už žádné teskné divadlo o popravě svatých.
A hlavně, konec obsesivního odpouštění.
Já NWO neodpustím.
Až budou všichni mrtví a vypakovaní z naší Galaxie, super, pak jim v rámci Galaxie odpustím.
A až vypadnou z vesmíru, tak budou mít i vesmírné odpuštění. Musí v tom být ale záruka, že se tyhle toxické zrůdy už nikdy nevrátí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tohle je dlouhodobý problém - vždy, když GF zpráská tyhle prokroucené úchyly od NWO v čele s nějakými plazími obludami a konečně nad nimi vyhrají, tak se plazíci tváří ták móc smutně, že je nechají GF ve skanzenu někde při okraji Galaxie a jejich poskokům určí inkarnační plány, co mají zlepšit.
Plazíci se tváří zkroušeně a smutně a přitom už mají napakované své špehy přímo u vedení GF a čekají na další okamžik, kdy všechno dobré podtrhnout a veškerenstvo navést do chaosu.

To chce udělat jednu jedinou věc - porazit je, vymlátit je. Vypakovat z Galaxie na věčné časy jak infekční chorobu.
Pro GF je to skoro nemožné, s lidským mozkem to dává ale dokonalý smysl a hlavně, funguje to.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 >


Moje "oblíbenkyně" Andrea Svobodová Křešíková se prosazuje cz alternativou na internetu čím dál více.

Takže se asi musím smířit s tím, že i exopolitika už má svůj "underground" a "pop".
Ivo Wiesner byl kupříkladu obrovský znalec neuvěřitelných realit, o kterých psal už X desetiletí před kýmkoliv, věřím, že se dočkal povětšinou nadávek a výsměchu a dnes už o něm nikdo neví.
Jaroslav Chvátal se kupříkladu snaží o seriozní zpracování daných témat, jeho videa mají tak 10.000 shlédnutí, taky věřím, že se dočkal mnohých těžkostí, očerňování a schválností.
Já jsem zažila šílenou děsivou válku, zažila jsem očerňování, naschvály, výsměchy, dokonce snahu mne nahnat k soudu ... moje sledovanost je asi 5 - 20 lidí, ač jedno mé dílo má přes 2 000 shlédnutí :-)
Inu, počítám s tím, že můj hlavní úkol je praxe, jako masová informátorka stojím fakt za hovno.

Nicméně považuju se taky za underground.
No a teď vzniknul popík v exopolitice a to je moje oblíbenkyně Svobodová Křešová, tu osvítil duch svatý kvůli Trumpovi, má nekompetentní neověřené informace, které chrlí jak kdyby to sama zažila a to z toho důvodu, že to říká Elena Danaan a tahle slízne všechnu tu smetánku, pomluví Chvátala, skopne projekt GF.
Je to komedie, je to tak strašně tragický, až je to komický.

Tak jsem shlédla tuhle hvězdičku expolitiky na Příznacích Tranformace, 35 000 shlédnutí, 150 pozitivních reakcí.
O tom si každý, kdo s tím má doopravdy co do činění, může nechat zdát :-)
Holt, obor exopolitiky jde dopředu, už má i blond pop.

Jako mluvila docela hezky, dá se říct, že 85% informací je vlastně pravda, ale je tam pár věcí, se kterými nemohu souhlasit.



Kupříkladu - Elena Danaan se baví s reálnými mimozemšťany.
Ne, to nejde, to není možné, protože Pavel Roško se taky baví se skutečnými mimozemšťany a je to z něj znát, je skromný, roztržitý, upřímný, popisuje je velice podobně, jak jsem je zažila ... tomu to věřím. Pavel Roško není herečka jako Elena.
Kdyby se Eelena Danaan bavila se skutečnými mimozemšťany z Galaktické federace, těžko bude taková uvzdychaná patetická hérečka.


Pak tam rozebírala původ člověka, planetu, ze které přišel, původ Drakoniánských Sikkars atd, to je všechno hezké, ale spadá to pod stejnou kategorii jako moje pojetí, tzn. je to možné, ale není to ověřené... a já to mám aspoň z vlastního channelingu. Je dost troufalé říkat jednu verzi, která pochází od psychomédia jako pravdu.


Další věc, kterou Svobodová Křešová jen tak vypálila, tak prý že mimozemšťani uctívají jako božský zdroj Ženu.
Cha, tak to mne dostala.
Nic proti Ženě, ale to je stejně ujetý, jako misogynský patriarchát.
Pitchovina.
Stvořitel má možnost se projevit ve všech polaritách a uctívat pouze jeden pól je prostě kravina.
Myšlení alienů je složitější, než že by uctívali jako božský zdroj Ženu.

Pro většinu mužů této planety je navíc taková myšlenka naprosto iritující a ničivá.
A bude je to odpuzovat od Galaktické federace.


Dále:
"Stimulem k zásahu Galaktické federace na naší planetě bylo použití jaderných bomb." říká Svobodová Křešíková

Ač atomové zbraně tříští časoprostor, GF situaci sleduje již tisíciletí a na nynější událost se připravovala dlouho. Tato událost je uzlový bod v časoprostoru, obě strany konfliktu o této události věděly tisíce let dopředu.


A pak je tu další myšlenka, co vypustila:
"Lidstvo reaguje neuvěřitelně pozitivně"
Ne, právěže nereaguje. Ve skutečnosti jsem se neměla já vůbec probudit pro svou misi, nebo ji žít daleko pohodlnějším způsobem. Člověk, co se měl probudit, kdyby bylo jasné, že lidstvo bude reagovat neuvěřitelně pozitivně, se vůbec neprobudil, probudila se záložní parta strážců pro případ, že lidstvo je pitomé a blbé a věc nedopadne naprosto ideálně.
Viz. vakcinační genocida.
Kdyby lidstvo reagovalo neuvěřitelně pozitivně, tak jsme nemuseli odžít takový masakr a ten člověk, co se neprobudil, by dnes realizoval tisíckrát odvážnější a otevřenější projekty, než co se děje.
Neprobudil se, protože neměl šanci tu misi realizovat, jen by zbytečně trpěl.
Já nevím, o koho mělo jít, mám to od GF.
Ale věřím tomu.
Jsem docela otrlá a moje deziluze z lidské populace ještě nikdy nepřestala.










<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na druhou stranu toto je naprosto poprvé, co mi moderátorka Ava přišla jako mudrc, mystička a člověk s hlubinami.
Normálně beru její mudrcoidní dvouhodinovky jako dobrou srandu, u který se dá dobře loupat ořechy, nebo něco vyrábět.
Ne, že by byla blbá, to ne, jenom to prostě nemá ten záběr do hlubin.
Asi je dobrá moderátorka, když nezastiňuje svými hlubinami hosty.

Ale tady to jinak nešlo.

Vedle toho blonďatýho torpéda vypadala jako mudryně, mystička s nehoráznými vnitřními prostory vědění.

Mně by ten blond pop Svobodová - Křešíková nijak v žaludku neležel.
Ale jak si dovolila si tak sprostě otevřít hubu na projekt GF, který oznámil Chvátal, tak ji sleduju zlým zlým metrem.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Holt je to odraz naší doby, spirituální revoluce, jaký je stav.
Ti nejlepší se neprobudili, protože je lidstvo příliš blbé, zbytečně by se trápili.
Probudila se bojová kasta strážců vhodná do války.
Absolutní většina nechápe, o co jde a někam se duchovně vznáší, ač neví kam a co se tím chce.
Mimozemšťany teď zvládá povrchní blondýna.

Pokud 2022 přiletí, kultický šok nalomí dost velkou část obyvatel a vakcinanční genocida v budoucích letech způsobí prudké úbytky obyvatelstva.

Za několik let už by to mohlo vypadat jako Nový věk, jenom bude o hodně hodně méně lidí.
A mně to není líto.
To je v pořádku.
Hlavně že se dočkáme.

Na těch, co tohle nechtějí, stejně nezáleží.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To jsem si zjistila v r. 2021, že padla idealistická verze vývoje.
Přešlo se na záložní verzi, která je ale o to bezpečnější. A vlastně se ta záložní verze začala dít od začátku.
Protože přesila temných a jejich infiltrace mezi GF způsobila mnohé komplikace a lidi jsou neuvěřitelně zmanipulovaní a navedení do apatické degenerace.
Žádný idealista neměl šanci.
Mezitím se sehrály takové děje, že už definitivně padla verze, že lidi budou rozumní, rychle pochopí situaci, budou mít z mimozemšťanů radost.
Kolik se sehrálo momentů, kdy byla reakce davu naprosto nečekaně apatická, bez zájmu, existovaly momenty, kdy se dělo prostě jenom hluché násilí na lidském duchu.

A dopadlo to vakcinační genocidou.
Na druhou stranu tohle pročistí lidský genom a lidstvo bude bezpečně pokračovat dále, jen v menším počtu.
Tohle, co se děje, je bezpečnostní verze.

V idealistické verzi časotoku by v současnosti existovala tak živá veřejná debata, že by Svobodová-Křešová neměla šanci se prosadit.

V naší realitě je to tak, že existuje jen systém sdělení a osrdíčkování bez diskuze, dále tápající spirituální kýčovité teze a divoký svět exopolitiky, ve kterém se doopravdy vyznat je takřka nemožné.

No ale dopadne to kontaktem s GF a galaktickou érou.

Ta verze, co se děje, není vůbec nějaká prohra, jen je to záložní bezpečnostní verze. Nejdřív se logicky musí zkusit ta idealistická, ale ta se ukázala jako nefunkční.
Lidi nejsou moc chápavý.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To bude žůžo, budoucnost. Jedna polovina lidí s vacínou ustrnulá v 3D, druhá přecházející s frekvenčním vzestupem do vyšších dimenzí ducha a bytí.
Do toho přilítnou mimozemšťani, protože to ta druhá půlka se stoupáním frekvenčním už nevydrží a oni taky ne.
Pak začnou umírat ve velkém ti očkovaní, nebo to už budou mít rozběhané a teprve potom s tím začnou být velice nápadní.
Bude plno sirotků, pokud je jejich superzodpovědní rodiče nenechali očkovat.
Svět bude nadějný a mladý.

Ono by jinak stačilo, aby lidi byli chápavější a tohle nemuselo být, no jo no.

Co chci, jsem hvězdný spratek. Kupříkladu jsem sem jako starseed kdysi zabloudila a prý jsem tehdy zničila tenhle web! Až po letech mi začíná docházet proč. Oni to nemysleli, že ukážou obrázek, nebo básničku a půjdou dál a podiskutují o věcech.
Ne, oni to tu brali jako výkladní skříň své hvězdné umělecké kariéry a já jim kazila svou přítomností jejich image.


A ti jsou oočkovaný, to věřím a jejich spratci taky.
A pak že není spravedlivost.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Starseeds jsou v něčem nablblí. Na misi. Je fakt, že nemá smysl se snažit splynout s obyvatelstvem.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

narodit se sem s vyššími úmysly je vážně hororová jízda.
Až se dostanu zpátky na loď GF po své blahé smrti, tak si tyhle milánky extrémně pohlídám.
Tohle bych nerada ještě kdykoliv opakovala, tahle rasa se dotáhne do bezpečného stadia, už toho mám dost.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Teď jsem se dočetla, že průměrný uživatel sociálních sítí má prý 8 profilů.

Já měla za celý svůj život 2 registrované identity, jednu tady, jednu na seznamu a vždycky si stojím za svým.

Jsem divná, jsem starseed :-)

Lidi jsou malý pokroucený ucukánci co?

Na tohle se nedá zvyknout a umírat se mi nechce.
Chhmm... vakcína vakcína to spraví.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Prý, že se na inkarnaci do této doby stály fronty. Já sem musela. Kdo něco umí, ten sem musel a kdo se chce učit, ten vystál frontu. Asi.
To tak odpovídá. Řežba, co svět neviděl a přitom existuje neuvěřitelná kolona lidí, co chtějí meditovat do nového věku a hlavně, ať nikdo neotravuje s mimozemšťany a psychotronickými zbraněmi.
Tohle jsem nikdy nepochopila.
Tu logiku.


Viděla jsem třeba jedno video šamanky Namu z dubna 2020. Tehdy pár týdnů předtím vstoupil Ježíš Kristus mezi Emeriku a Rusko a světová dimenzionální válka se dostala z nejmilitantnějšího stadia.
Půl roku předtím to byla non-stop řežba.
I další hlásali zprávu, že se naše planeta obalila kristovskou mřížkou.
Tou dobou si Namu libovala, jak to tam ty vyšší síly někde řeší a jak jim to jde.
Ty síly byla GF a já tou dobou válčila s nimi. A pak, po takové řežbě, pomluví jen tak GF a jejich projekt.

Asi taky stála frontu.

Nebo všichni ti meditující. To jsem taky nepochopila. Oni si myslí, že stačí šířit lásku a svítit.
Ale nemají žádnou vizi.
A čistě pragmatický rámec celé této záležitosti, pochopit nějakou Galaktickou federaci, to jim přijde neduchovní.
Nechápu.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 >


Ty iluminátský šmejdi od Eleny Danaan ještě k tomu otravují na nebi!!!

Houpou se na nebi v poli jak banda idiotů a neposlouchaj!
Když řekne GF doleva, letí doprava, když dolu letí nahoru.

Skandál na nebi.
Když jim převezmu velení a šoupnu si je na nebi jak chci, tak řvou, jak je to ksakru možný.
Elon z toho měl jednou takovou depresi, že slíbil, že se vystěhuje mimo naší galaxii.

To je přesně tahle hollywoodská USA západ liebe partička.
Zbytek místního mafiánského mimozemského spolku s posledními zaprodanými ilumináty a satanisty všeho druhu.
Co vlastní nějaký reverzní dimenzionální krámy a ukradený originály.
Ale neuměj s tím lítat.


Tohle je válka!!!



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tohle je přesně výsledek toho, o čem píšu.
Část psychických médií ještě věří téhle zrádcovské partičce od satanistů, kteří s věcí pořádně zamávali.

Poslouchám Pavla Roška z r. 2014 - to je přesně rok, kdy se to zlomilo. Do té doby vládla mimozemská pohodička, kdy se tahle zrádná skupina tvářila jako dokonale miliusová parta GF.

Vše vypadalo dobře.
Pak se něco změnilo.
Já tou dobou o Pavlu Roškovi neměla šajna, paradoxně jsem se tenkrát vůbec nezajímala o mimozemšťany.
Mé osoby se tahle záležitost začala týkat 2015.


První a dost podstatnou část války se spolupracovalo podle plánu a potom, co jsme oddělali reptiliány a šediváky apod., zůstali ve hře Drakoniáni a ti tu zůstávali kvůli zrádcovské skupině, kterou jsem odhalila a odstřihla, ač jsem jim předtím věřila a teprve potom se začala situace uklidňovat a zůstala čistě okultní válka, která se vyřešila 2021.

A ta okultní skupina jsou tyhle prokroucené svině od Eleny, co prosazuje Elona.
A do toho Dr. Salla docela vážně šíří, že bez Elona nebude možné odvézt 8 miliard lidí a tím je ochránit před solárním zábleskem.

Před r. 2014 byla mezi mimozemšťany idyla a na straně GF blahá nevědomost.
Po válce už je idyla nabořená, ale věřím, že se situace zacelí.

Rozhodně ale existuje zrádcovská skupina mimozemšťanů. A ta se stále manifestuje na nebi.

Já je rozpoznat umím podle pohybu a domluvy.
Motá se do toho banda mafiánského charakteru.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Během dimenzionální války jsem často v mysli cestovala časem, vlastně jsem často byla vědomím v několika časoprostorech najednou, velice často jsem se pohybovala v letech 2013 a 2014.
Bylo to dáno používáním nějakých dimenzionálních zařízení typu kouzelné zrcadlo, o kterých se sem tam objeví nějaká zpráva, že skutečně existují, nebo existovaly.
Kolik času strávili v podzemí manipulací mým vědomím v těch letech, tolik času já jsem strávila v letech 2019, 2020 ,2021 pobytem v jejich času a řešením toho, co se tam dělo.
Tzn. proti deprivačním útokům jsem vyvíjela protiútok, až jsem jim to asi rozbila a taky jsem odhalila spiknutí mezi vlastními řadami.
Ona totiž se mnou komunikovala jakási antiiluminátská skupina, ve které ale bylo infiltrováno takové množství satanistů, iluminátů a dalších poskoků Drakoniánů, že ve skutečnosti tam bylo 97% temných a jen 3% to mysleli skutečně upřímně. A ti byli na úrovni strážců. Byla to směs starseeds a mimozemšťanů z GF.

Tak jsem zažila zvláštní idylu, která v té skupině byla ještě v r. 2013. To byla pohoda, lehkost bytí, duch pospolitosti, rodila se nová naděje. Bohužel, v r. 2014 došlo ke zvratu, temnému pádu, kdy došlo k sestřelení z lodi do zemského podzemí a pokusu o vraždu mimozemšťana, kterého mám obzvlášť ráda a taky jsem zjistila, že se mě jeden ten domnělý spojenec snaží do mého času v r. 2020 proklít a záměrně tak zdeptat, abych spáchala sebevraždu.
Ta věc se udála v r. 2014, ale její časové dozvuky probíhají ještě teď, to je spirála událostí, která se musí naplnit.

Moje GF mi tvrdí, že toho hlavního strůjce tohoto spiknutí odhalili jako vrchního kryptožidozednáře, co tu na planetě fungoval. Tzn. nejhorší hajzl fungoval stovky, až tisíce let infiltrovaný do Galaktické federace, tvářil se jako jeden z nich a oni mu věřili a dokonce s ním naplánovali tuto misi.
A pak zůstali s úžasem čučet v r. 2014, kdy se zapojená část mimozemšťanů z jejich řad náhle otočila proti nim.
Na svoje vlastní krytí používal technologie GF a byl jim blízký do takové míry, že to bylo na úrovni, jako kdyby Křemílek zabil Muchomůrku.

Proto se v celé válce vyskytovalo neuvěřitelné množství neuvěřitelných krutostí, podrazů a z toho plynoucího chaosu, paranoi, demoralizace a extrémního vyčerpání a všichni si dost sáhli na dno.
Víc, než kdo čekal.
Na druhou stranu jsme byli velice silně podpořeni samotným Stvořitelem a temní, kteří skrze tenhle podraz věřili, že nás to tak rozloží, že to nezvládneme, utřeli nos, protože chvíle, kdy jsme to fakt už nedávali, vykryl Stvořitel přímou intervencí kosmických sil.

Proto, bohužel, jsme museli během dimenzionální války projít stavy, kdy se hezké chování a ideály rozplynuly jak pára nad hrncem a ta dávná idyla z dob do r. 2014 je pryč.
Ale vytvoří se nová.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Že byl hlavní kápo tajných okultních lóží infiltrovaný do Galaktické federace, je vlastně logické.
GF je nejmocnější organizace v Galaxii. Drakoniánské impérium je oslabené. Aby se prosadili, museli se dostat do GF a přímo k těm, co proti nim půjdou.
Je to logika.

Jak nemají žádnou etiku, tak se všude dostanou, jsou jak kapalina. Proti tomuto prokroucenému svinstvu se těžko bojuje, tam, kde existují etické standardy, se tyhle plazí vykroucené zrůdičky vždycky dostanou všude.

Jsem myslím si velice zdravě paranoidní a ještě mne to nepustilo a očekávám manipulace a nejvíce právě v exopolitickém odhalování.

I proto mne tak agresivně vytáčí příval tolika náhle probuzených blondýn, které nevědí, o čem plácají, neměly tu čest.
Nezažily si ten boj a umí si představit tak 5% reality. Nemají ponětí o zákeřnosti, vykroucenosti, úskočnosti, bestialitě nepřátel.
A dokonale mne vytáčí jejich představy, jak bude s těmito bytostmi zla naloženo.
Dokud je nepozabíjíme do posledního, nebude od nich pokoj nikdy. Tohle se nedá držet ani jako skanzen, prostě je musíme vymlátit z celé galaxie.
A už vidím zděšení všelijakých láska paní s jejich filosofickým náhledem - ach bože, dokud jim neodpustíš a nedáš lásku, oni nezmizí...
K tomu chci říct, že to je jenom debilní filosofie, zato Galaxie zbavená Drakoniánů je je Galaxie zbavená Drakoniánů a to je bezpečné místo a podobá se to zahojené ráně po infekční chorobě.
Bezpečně to bude fungovat. Mrtvý Dráček a jeho poskok, dobrý Dráček a jeho poskok.


Rok 2022 má být podle V.K. (ne našeho V. Kovalčíka :-) ) rok tří zmijí. Tomu věřím. Rok, kdy se bude vykroucené svinstvo jedovatě třepotat před očima, bude se lhát, až bude stydnout krev.
Tak snad to lidi konečně přestane aspoň bavit a přestanou pronásledovat normální lidský tep. Pokud to jsou ještě lidi, jakože už dost o tom pochybuju.

Jestli někomu připadá, že Elenka je tak moc hodná a Elonek taky, že jsem zbytečně paranoidní, nemá ponětí. GF je dokonale vystrnaděná z médií, autentická média a jejich spojenci jsou v těchto pozicích:
mrtví
v blázinci
umlčení na okraji

Ne všichni a úplně, třeba Steven Greer, u nás jsou taky různé osobnosti ... ale všimla jsem si, že bez problémů jsou jen ti, co jsou dostatečně naivní a tudíž nikoho neohrožují a pokud má někdo výraznou podporu, která je nápadná, má v tom prsty NWO a je to projekt NWO.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Z tohoto důvodu, že bylo hlavní kápo okultních tajných lóží infiltrované do GF, se zbořil původní plán, jak byl sestavený a improvizuje se.

Navíc v tom dobíhají nějaké načasované události z minulosti, třeba formou těch channelingů. Něco se dá i zrušit, něco ne, rozhodně se dá ale zasahovat v reálném čase.

Celé NWO, Drakoniáni a všechny podobné obludy a jejich přisluhovači, co chtěli svrhnout naši rasu do zotročení Nového světového řádu, jsou definováni jako infekce, vesmírný vir a jen u menšiny se dá předpokládat nějaké napravení. Jako Galaxie se jich musíme zbavit a bylo by dobré je dostat z celého vesmíru.

V realitě vládne prostoru Sluneční soustavy už GF, NWO už má jen malou letku, prakticky nejsou nebezpeční.

Bohužel se dost rozsypal původní plán odtajnění, protože v tom byly zahrnuty i skupiny, které později byly odhaleny jako nepřátelská infiltrace ... proto se improvizuje.

Já bych taky byla ráda, kdyby existoval silný spolehlivý informátor, ale skupinka kolem Dr. Sally to není.
Když vykládá, že Elon Musk musí rychle stihnout postavit velkou Galaktickou letku, než přijde sluneční erupce, aby mohl odvézt miliardy lidí z této planety, tak to sotva může být něco seriozního ... takové nesmysly.

Dá se silně doufat ve frekvenční vzestup planety, protože s tím se bude lidem přirozeně rozsvěcet.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Naposlouchala jsem, co říkal Pavel Roško v letech 2014, 2015 a 2017 ... to přesně odpovídá.
2014 byla idylka a podle jeho popisů se setkával hodně s Plejáďany. Ti se však nějak stáhli právě po r. 2014 a jemu řekli, že jsou tak zaneprázdnění, že nemají čas s ním komunikovat, což určitě nebyl ten pravý důvod.
Asi v tom byla nově rozbujelá a otevřená, odhalená vnitřní zrada, infiltrace a rozvrat.
Pavel Roško říkal, r. 2015, že vídá daleko více bojových sirianských lodí. Na konci r. 2015 jsem se zapojila do celé věci, tehdy jsem zažila první šílený nápor té války a ten se pro mne ukončil po půl roce bojů, náhle se otevřelo nebe, mocný hlas všechny seřval, co se to tady děje a do 14 dnů bylo všechno fuč... mimozemšťani se stáhli.
Tehdy jsem půlce těch mimozemšťanů, co jsem jim věřila, neměla věřit, protože byli později odhaleni jako zločinci.

V r. 2017, nebo 2018 Pavel Roško říkal, že se mimozemšťani zase vyměnili, že Siriany odveleli, že dělali bordel a že přišli Arkturiáni.

Já se bavím vesměs s mimozemšťany ze Siria a Lyry, což jim musím věřit, zkontrolovat si to jít nemůžu.
Můj mimozemšťan z GF v tom byl tenkrát nevinně, říkal, že do toho vešly vyšší mocnosti a inteligence a že tehdy ten projekt stopli, že to bylo celé naběhané špatně. Tehdy se v tom placatili doopravdy nějací magoři ze Síria, kteří dělali jednoznačně pro Drakoniány, všechno naváděli do šíleného techna a já byla zmatená a nic pořádně nechápala.
Takže tuhle partu tehdy zabásli a původní projekt byl ukončený.

V r. 2019 jsem byla kontaktována znovu a válka proběhla znovu, tentokrát už úspěšně.
To plně odpovídá té tezi, že v r. 2014 se něco rozvrátilo a bylo nutné změnit plány.

Přesně jsem to odžila ve svém příběhu.
To vypadá, že podvratná skupina ze Siria byla spřáhlá s podvratnou skupinou Plejáďanů a ti v tom udělali nehorázné komplikace.
A teprve nová mise v posledních letech byla úspěšná.

Už bylo víc jasno.
V r. 2014 byli všichni děsivě naivní.

Hlavní kápo zednářských okultních loží inflitrovaný do Galaktické federace nejdřív podrazil reptiliány, pak Galaktickou federaci a evidentně dělal pro nadgalaktické temné vlivy.
Prorostlý vesmírný vir.

Právě proto už se nesmí opakovat odpouštěcí scénář dřívějších dob.
Tentokrát se musí udělat pořádná galaktická čistka bez nějakých soucitů.
Jinak nás to nemilosrdně oddělá.

Obecně plazi jsou dost nesmyslná forma inteligentního života, je kosmologická anomálie, že se vůbec vyvinuli, existencí odpovídají spíš zlé materializované halucinaci.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Proto je ve všem tak šílený chaos.
Původní plán se rozsypal kvůli Sirianům a Plejáďanům, ale ne všem, to jsou infiltrované satanistické bandičky.
Kolos té zvrácenosti přesahoval naši Galaxii.

A psychická média, která jsou do tohoto zapojená, pokud už prožívají akutní fázi svého kontaktu s mimozemšťany, tak není možné jim tu komunikaci přetnout, protože oni se musí vypořádat se svou vlastní mytologií a kdyby se jim to přetnulo, tak budou poškození.
Jenže po tom si už udělají nový vlastní systém přizpůsobený svým kontaktům.

V času přitom lítá tolik naprogramovaných komunikací.

Ta siriansko-plejádská zrádná skupina byla dělaná jako mladá, vývojářská parta, měli velký zájem sdílet příběhy z Galaxie, hodně hráli na citečky a patos.

Ze začátku byl velký problém rozlišovat mezi těmi "dobrými", protože ve srovnání s reptiliány vypadali úžasně.
Ale jednalo se o nějaké vnitřní spiknutí, které řídila inteligence pocházející z temného spektra nadgalaktických inteligencí.

V současnosti jsme jako inteligence této Galaxie nuceni řešit, co musíme pochopit, aby zmizela rozšafná mysl sadistického úchyla navždy a mohli jsme definitivně zavřít kapitolu "Drakoniáni v naší Galaxii".


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Až se v tom chaosu víc vyznám, tak o tom napíšu článek. Až se nitky z časů sejdou komplet.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 >


Kam se hrabou Příznaky Transformace, nebo Svobodný Vysílač :-D ... na Michaelu Matějčkovou, která má neuvěřitelných 100.000 shlédnutí nad svým dílem o geniální predikci na rok 2022.

Hele, holka se vyzná - shlédla Svobodovou Křešovou a už je jí všechno jasný a ví, o co jde.

Takže miláčkové - žádný 5G vám netuní nervy mikrovlnama a žádný parapsychický zbraně, ani mimozemský zbraně a intervence ... to totiž dělají NĚJAKÉ ZLÉ BYTOSTI posledních pár desetiletí.

Třeba za třicetiletý války tu ty bytosti ještě nebyly, víme?

Tak říká to dvacetiletá holka, která o tom ví evidentně kulový, tak to musí být pravda.

Připravte se, v první polovině 2022 budete procházet procesem otevírání očí.
O GF nemluví.

Mi přijde, že čím větší pitchovina, tím víc shlédnutí.
Tohle musí dělat protistrana, nebo samospád lidské debility, který nejsem schopná pojmout.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jo a slípka bude brzo taky na Příznacích Transformace, ty už jí tam nahání v diskuzi, jestli se objeví i na SV, přestanu mít ráda SV.

A to by mne mrzelo, Příznaky Transformace jsou mi dostatečně volný, ale SV je srdcovka a jsou mnohem víc seriozní.

Tohle není pop, aby to mohl někdo pořád kurvit.
Lepší ticho, než kdákání takových slepiček.

To jsou jasně akce satanistický protistrany.
Ještě jednu blondýnu, co o věci nic neví a káže bezzubý bludy prosím :-/








<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



No jo no, musíme si zvykat, zapomeňte na nějaký oldschoolový orvaný podivíny, co to oddřeli.

Máme tady satanistický pop exopolitiky a jejich sympatické tváře:

Elenka:




Elonek:




Dr. Salla





Svobodová Křešová





a teď Michaelka Matějčková





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Obyčejná intuice by měla zafungovat, že tohle je banda šmejdů.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Abych nekřivdila Megeře Andree Svobodové Křešové, osobě, která minimálně nadzvihla mou mysl, tak z výčtu osob je jednoznačně nejsympatičtější a vzhledem k jejímu nadání na dvě hodiny zaujmout jen tak by mohla konečně začít s tím mimosmyslovým napojením na skutečnou GF a vykašlat se na Elenu.
Byla by talent.

A šamanka Namu je v nebi a já ji děkuju, že s ní už nebudou patálie. Milujeme se.
Jak si někdo může plést Allatru s GF?
Tohle není pop.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Michaela Matějíčková snad zapluje zpátky mezi sociálně síťové mudrce své doby a už se nebude cpát do exopolitiky, ani predikcí budoucnosti, ani už nebude psát, co se doopravdy děje se třemi vykřičníky a všude doporučovat Svobodovou Křešovou.
Snad, doufám.
Vypadá to zatím nadějně.

Další video má o tom, jak se vypořádat s útoky.
Tranformovat bolístku a trauma z dětství zevnitř.
To bych mohla zkusit na Bohuňku, škoda, že jsem o týhle dokonalý taktice nevěděla, když jsem se řezala s těmi reptiliány :-D
Kdybych věděla, že mám jejich útoky transformovat v sebepoznání a poznat, v čem mi chytili za bolístku v srdéčku... a kdybych věděla, že útoky Bohuňi jsou proto, abych si uvědomila, co je se mnou špatně... tak už jsem mrtvá, což.

Prý je správné psát jen srdíčka a lásečky a děkovačky pod jakékoliv její dílo a žádná kritika a diskuze se nepřipouští.
Já z těhle moderních rychlovědem asi umřu.

Ale asi holka dokonale reprezentuje přesně jeden mohutný proud těchto sluníček.
Probouzíme se, svítíme, milujeme, transformujeme se, slučujeme se, nehádáme se, nediskutujeme, máme silné pocity viny, nebojujeme, odmítáme si přiznat sprostotu a nehoráznost a raději svítíme a milujeme a nikdy nikdy nebojujeme.

Nevím, jak tohle dopadne.
S tak zblblými lidmi uskutečnit kontakt s GF.
Jenže už se to uskutečnit musí a taky musí přijít odhalení všech těch tajných projektů.

Narazila jsem na zajímavý seriál, načtenou knihu o Filadelfském experimentu, projektu Montauk atd.

https://odysee.com/@ProudN%C3%A1rodn%C3%ADHrdosti:4/FE_1:d



Tyhle časové šílenosti jsou nějakým způsobem určitě skutečnost, i teď se vyrovnávají všechny možné časové osy, vyrovnávají se různé paradoxy atd.
Jó, kdyby lidi chtěli zapnout, ale oni se dál budou oblbovat teoriemi, že když je na ně někdo sprostý, mají hledat chybu v sobě a všechno dělaly NĚJAKÉ ZLÉ BYTOSTI.

Pokud se nevymotáme z obskurních mytologických pojetí a otrockého myšlení, půjde to s námi z kopce.
Lidi přece nemůžou být tak dokonale blbý!



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, čeho jsem teď svědkem, mi připomíná jev, který vídávám celý svůj život.
Dal by se popsat jako "prošla tudy blondýna".
Podle mně je to jednoznačný scénář a taktika NWO.
Všude, kde něco chtějí zničit, nejdříve podrazí nohy těm, kteří to doopravdy realizují, většinou jsou to nějaké alternativní, nebo jinak anti-pop podivínské typy extrémně zapálených a nadšených lidí. Tak ty NWO odstraní a pak tam nasadí blondýnu.
Ta je většinou mladá, krásná, blonďatá, dokonalá a od NWO a každý, kdo ji nemá rád, je frustrovaná ubohá kráva.

Takhle kupříkladu zničili undergroundovou klubovou scénu v mém městě.
Prošla blondýna a pak nebylo NIC.
"Blondýna" je jev na konec. Po tom už není nic.

Tohle nese přesně ten scénář.
Zničit cz alternativu o mimozemšťanech. Mne chtěli dohnat k sebevraždě celý r. 2021.
Podle jejich plánu už jsem měla být mrtvá a teď se měla projít blondýna a nezbýt nic.
Všichni ti svědci, co k tomuto mají co říci, roztahaní po blázincích a totemech.cz, nemají slovo, nikdy.
Je fakt, že já po masové pozornosti netoužím, žádná videa na youtube dávat nebudu, protože já jsem typ, co to vždycky jenom odskáče. Proto svůj ksicht neukážu.

Srdíčka a děkovačky dostávají vždycky jenom blondýny od NWO.


Tohle je jednoznačně akce převzít kontrolu nad celým projektem, směřovaná ze stran NWO.
Skutečná Galaktická federace musí spoléhat na mimosmyslový příjem, v médiích nemá prostor vůbec žádný, má prostor po blázincích.

Tohle, co se děje, s Eelenou Danaan, Dr. Sallou a blond týmem šiřiček informací, je NWO.

Ty to chtějí stáhnout v NWO stylu úplně do prdele.
Zůstane senzačnost, povrchnost, podivíni zakopaní v hrobech a blázincích, rozbují se blond vyšklebená bestie zrůdnosti a nepravostí, výsměch pravdě.

Bůhví, jak tohle dopadne.
Lidi by měli doopravdy zabrat, ale podle mne nemají čím, jsou stupidní a bezcharakterní.

Je to nespravedlivost, o to víc hřeje, že moji duši mi nikdo nevezme a že se mám kam těšit po smrti.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Pokud si bude Michaela Matějíčková vyprávět svá moudra, je mi to jedno. Ale jakmile udělá video, které shlédne nad sto tisíc lidí a kde nabubřele propaguje Svobodovou Křešovou jako jistojistou pravdu a spásu, tak mě to docela i vytáčí a použila bych pak docela i tu kritiku a vymezení se, jak to ta slečna nemůže pochopit, proč to někdo dělá.

Doufám, že se blondýna vrátí zpátky k obecným moudrům, protože jestli tahle hezká tvářička rozjede Eelenadananadádu, tak to nevydýchám.

Já z tý Eleny šílím, dívám se na další video:

https://www.youtube.com/watch?v=EXWI_xNQT9s

CZ titulky - Galaktické velení Ashtar - Elena Danaan 23.12.2021

Znovu sem dám její satanistické oči:



Tak tahle megera tvrdí, že všichni mají čekat na toho jejího Ashtara a Thoora z jakéhosi velitelství na Jupiteru.

Že to jsou čistokrevní vojáci, že s ničím duchovním nemají nic společného a že nikdy doposud nekontaktovali lidstvo ani napřímo, ani channelingem.

To mi smrdí, to je zase tahle satanistická banda.
Ukažte mi jednoho mimozemšťana ze světlé, vůči nám přátelské strany, který nemá mystický rozměr a nerozumí tomu víc, než my a ze svého života to vyseparovává.

Jo, USA jakoby mimozemšťani armáda, co se sem chtějí důležitě nafařit, jo, to by odpovídalo.
U satanistických NWO je doopravdy dost málo pravděpodobný výskyt jakékoliv spirituality.

A hlavně to vypadá na akci "čistíme Ashtarovo jméno". Ten Aštar má už od Ivo Bendy mimořádně nabořenou pověst a i v současnosti má minimálně jedno médium v Čechách a to Válkovou.
A to se sem teprve TEN PRAVÝ AŠTAR chystá a máme se na něj těšit, jak říká ta divná důra se satanistickýma očima Elena Danaan.
Já bych nějakýmu Aštarovi leda tak nafackovala, už mám jejich satanistickýho měsíčku u Jupiteru plný zuby leda tak.

Jestli začnou československý duchovni paní skrz nějaký blondýny, co pomlouvají projekty skutečné GF, věřit týhle mrše, tak to potěš koště.






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


uvidí se, co bude NWO klika dál vyvádět.
Vypadá to, že se musí převalit tahle toxická složka. Oni počítají s debilitou obyvatelstva a jeho snadné psychické manipulovatelnosti.
Takže ty blond slečny a pani se teď budou předvádět o sto šest, vše se potáhne k hvězdnému prachu a USA pěchotě, povrchnosti.

Prakticky mají už jen malou letku, kterou jim předevčírem ještě GF zmenšila a moc s tím lítat neumí. Nemají šanci uskutečnit kontakt.
NWO nemůže přistát a dělat, že jsou mimozemšťani.
Ale vlastní média a psychiku davu.
Bloncky, co kážou bludy, budou mít neuvěřitelnou odezvu a ti na misi budou popelky vzadu a ještě ti špatní.

To se převalí, 2022 bude co se týká vyvřelosti šklubu bestie a jedu úplně maximální.

Pak se vyčasí, přistane GF a blond satanistický pop navěky zmizí a usadí se zdravé lidské hodnoty.
Kdyby se teď vrátilo duchovní ovzduší 90tek, budeme to považovat za zázrak.
Tak tím by se mohlo začít a od toho se dále odvíjet, tentokrát už bez pětiletek NWO, kdy je to konstantně táhnuto do morbidního úpadku a jsou podporovány nejhorší a nejdebilnější varianty vývoje.

Viz. dimenzionální čarodějnická válka, jejíž výsledky zadupává satanistický exopolitický pop NWO.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 >


Už jsem mnohokrát zjistila, že se u něčeho naježím, vybouchnou mi nervy, příšerně na to vyjedu.
Většinou jsou to ilumináti a NWO.
Dřív jsem z toho měla špatné pocity a dojmy, že jsem špatná a nedokážu se ovládat, dnes vím, že se nemusím vůbec stydět, že to prostě dělá poslední zdravý sebeobranný instinkt.

Tak to stejné je s Elenou Danan, Svobodovou Křešovou a M. Matějčkovou.
Instinkt vidí samý svině od NWO a tak na ně vyjede.
Kolikrát to instinkt vidí dřív než rozum.


Rozumu se to odhalilo až teď.
Elenka tvrdí, že je jediná, která cestuje s mimozemšťany osobně v kupéčku a že nikdo jiný do její velkolepé existence nebyl nikdy kontaktován mimozemšťany, protože ti praví mimozemšťani vůbec neprojevují, nerealizují spiritualitu.
Jsou to totiž vojáci.
A Elenka nám velice pateticky a uvzdychaně oznamuje, že se máme na ty její divný kriply od (USA) armády, kteří nám do této doby nijak nepomáhali, těšit a blaženě je očekávat, o to víc radostněji, že spolupracují s Elonem Muskem!!!

To je výsměch.

Kdo má intuici, instinkt a srdce na pravém místě, tak této černé důře a dvoum stupid blondýnám neuvěří.

Věc s mimozemšťany je krajně nepřehledná, sama moc dobře vím, že vydávat jakýkoliv channeling za pravdu je hovadina, že věc je určitě složitější.
Jenom, co jsem navnímala, je příběh zrady uvnitř GF, kam se infiltrovali satanisti dělající pro Drakoniány,
aspoň se to v hrubých rysech kryje s tím, co říká Pavel Roško, i časově se to zhruba kryje, což je super.
A to je člověk zapálený a upřímný, u toho je aspoň záruka, že nelže, že si to nevycucal z prstu.



když jsem diskutovala u Válkové, tak mne tam nakonec vlastně vyštípaly "láska paní", ženy, které rády melou o lásce a vždycky rozumí všemu, i mimozemským válkám, kterých se neúčastnily. Ty mne otravovaly s tím jejich debilním nucením k lásce a teď ty slepice zobou z ruky Eelence Danaan, satanistické důře, co tvrdí, že mimozemšťani jsou jen a jen stupidní mlátičky bez ducha.


Tohle byla spirituální válka.
Kéž by všechny debilní bloncky, co nerozumí věci, zavřely normálně zobák a přestaly podporovat satanisty.



Taky kanály věnující se esoterice, jako třeba Příznaky Transformace, kde je vhled ze strany té Avy brožové, velice mlhavý, by si měly uvědomit, že pokud dávají prostor pro šíření satanismu, dělají zlo a jsou přesný opak toho, čím chtějí být.

Pokud se v daných tématech nevyznají, tak ať se jim vyhýbají. Exopolitika na PT nepatří, protože na to duchovně, ani intelektově nemají.

A pokud si ty blond slípky natahají i na Svobodný Vysílač, tak tu kompetenci ztratili taky.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tedy, ne že by Pavel Roško říkal, co já, to ne, ale vypozorovala jsem, podle jeho povídání, že se tu party mimozemšťanů měnily a odpovídá to tomu, co jsem prožila. Myslím si, že by pravděpodobný průběh událostí šel i nějak rekonstruovat.
Asi to vytvořím časem, i když doufám, že to bude zbytečné dílo, protože se blíží kontakt s reálnou Galaktickou federací.
Lepší mlhavé přibližné události založené na svědectví dvou lidí, co to doopravdy odžili, než stoprocentní pravda od blondýny a její satanistické Elenky.

Pavel Roško je asi srdcem nejčistší, na tom člověku je to vidět, že nelže, jeho svědectví je myslím si nejvíc kvalitní a nejvíc hodnotné.

To moje už je zase jenom channeling, je to méně hodnotné. Ale pořád je to klenot proti nějaký usyčený zmalovaný satanistce Eleně a jejím blond make-up šiřitelkám poselství.

No jo, ale lidi věří blond kočičkám, i v exopolitice, tradičním světě bláznů, feťáků a podivínů na okraji.
I tam už je blond pop.

To jsou prostě youtubeři, svět mladých vypatlaných idiotů, kteří už jsou dokonale vykořenění ze starého světa jakýchkoliv seriozních snah.

To je jedno, co se semlelo, všechno nám řekne šestnáctiletá čůza v satanistickém vedení NWO.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Celá Elena a Elon jsou velice divná parta od NWO.
Proto takový tlak na diskreditaci veškerých mimozemských kontaktů do této doby a prosazení nějakého Aštara, nebo Thoora. Kteří se vyznačují tím, že jsou armádní struktura, vojenská, kteří se nijak neangažují ve věcech spirituality a mýtických záležitostí.

Tohle je totiž poslední reverzní rezavá partička NWO. Ti, kteří Elonu nevím, jestli fyzicky vozí, nebo ji pouští do hlavy hypnotické 4D programy, ale vypráví jí nesmyslné teze o nějakých základnách a vehiklech roztahaných po sluneční soustavě, jsou jednoznačně NWO.

Mezitím se snaží legalizovat Elona Muska a jeho úchylné programy pro budoucnost.

Elon Musk měl podle mých zážitků a zkušeností, kterou jsem pochytila asi před 3 týdny, za úkol vytvořit flotilu létajících lodí, která je inertní, vzdorná, neovlivnitelná, lidskou myslí.
To byla jejich poslední šance.
Před třemi týdny jsem jim hodila jejich lodí po nebi, protože se mi nelíbila a to odstartovalo psychický hovor s Elonem Muskem.
Byl v depresi. Vycítila jsem z něj, že to je mechanická robotická bytost, druh technické inteligence, ovšem pocházející z nadgalaktických struktur.
Měl depku a říkal, že prohrává, že nedokázal nic z toho, co si vytyčil za cíl.
Tak jsem mu říkala, že když nezvládá galaktickou letku, ať to zkusí někde mimo naši galaxii a vypadne.
Tak nějak to cítil a říkal, že dokud je člověk, zkusí být člověk.
To se mu asi taky nepodaří, je technická inteligence.


No a před týdnem jsem jim to udělala znovu a to byli fakt úporný. A to byla jejich poslední šance, jak přistát, aby NWOčko mohlo předstírat mimozemšťany.
Elon selhal, ten krám reagoval na lidskou mysl, tzn. mojí rozzuřenou mysl a oni měli podmínku, že pokud jim do toho hrábne jedna jediná lidská mysl, nemůžou zrealizovat svůj kontaktní projekt NWO.

Maj to marný, ty dimenzionální miliardy let starý vehikly v podzemí nepřechčijou.
Ať se jde Elon vycpat a Elona taky.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Z tohoto se jeví situace tak, že pokud někdo přistane v oficiálním mimozemském kontaktu, už by to měla být stoprocentně Galaktická federace, tzn. doopravdy mimozemšťani a ne nějaký strejcové od armády.

Už bylo všeho toho násilí a debility příliš.

Když vidím masovou podporu prolhaných směrů, vedle kterých cokoliv blíže pravdě vypadá jako chudá popelka, mám samozřejmě velké pochyby o lidech.

Znovu a znovu - co to je za vypatlanou prolhanou pakáž? Nevím a spoléhám na vakcínu.
Ale pokud chceme přežít, tak se musíme zbavit všech těch datlujících blond pič, i jinak barevně vlasatých, pochopitelně a dokonce i mužského pohlaví, obdoby téhož.

Protože pokud to budou davy vypatlanců pořád táhnout do pekel, ti, co mají potenciál k udržení lidského druhu a jeho kvality, skončí zle s nima.

Že je na tom lidská populace velice zle, dokazuje enormní obliba blond pič, které lžou a ničí možnosti pochopit skutečnou GF.

Někde už trpělivost končí a myslím si, že pokud chceme přežít, musí zmizet idioti a vypatlaný krávy.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Je dokonale naběhaný systém debilizace obyvatelstva. Teď jsou velká kolona mladí, zpracovaní systémem sociálních sítí. Situace je taková, že starci nad hrobem, kteří si ještě pamatují dějiny a všimnou si nehorázných manipulací, typu "zrušíme Benešovy dekrety, protože Němci jsou moc fajn", jsou oočkovaní a stejně brzy zemřou. Těch několik procent ve středních generacích, kde se dá relativní vzdělanost počítat někam k mé generaci 80.let, co si ještě pamatují jakž takž historické kontexty, jsou většinou natolik zpracovaní propagandou debilizace, že se na ně taky nedá spoleéhat, že něco zachrání.
A mladí odkojení facebookem, co řádí na čínských sociálních sítích, ti nepochopí už nic, protože ve škole projevovali svou osobnost a tudíž vědí úplný kulový, jejich mozky jsou rozbité datlováním od malička, to už je jen klikací masa.

Proto lze asi těžko od takového materiálu očekávat, že pochopí existenci mimozemských civilizací a mimozemskou válku, která se nad naším světem odehrála a už vůbec se nedá očekávat jakákoliv angažovaná diskuze a už vůbec se nedá očekávat ideová změna ve vědních oborech.

Tudíž zbývá naděje v podobě kultického šoku z příletu mimozemských civilizací a nastolení požadavku na spirituální, etickou očistu s důrazem na záchranu planety.
To zabije nehorázné množství lidí a to kupodivu i těch mladých, kteří jsou oočkovaní, protože přece protože přece ... to říkal pándoktor a chcu na dyskošku.

Už aby se něco stalo, kdo se má dívat na ty toxické nánosy debility?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Andrea Svobodová Křešová má na Příznacích Transformace 120. 000 shlédnutí, když okolní videa mají tak 3. - 10. 000 a chronicky známý Antonín Baudyš má s o 14 dnů starším pořadem 44.000 shlédnutí.

A Michaela Matějčková má se svým megaintelektuálním výkonem O TÉ SKUTEČNÉ PRAVDĚ 140.000 shlédnutí

Za situace, kdy lidi nějaký mimozemšťani nikdy nezajímali a o lidi, co o nich mluvili, si utírali boty.

No ale jakmile jde o propagaci NWO "mimozemského" projektu s Elenou Danaan a Elonem Muskem, tak to jde. Najednou to lidi zajímá.
Oni vlastní média, pro ně je snadný takhle začachrovat.

A lidi jsou tak tupý, tak strašně tupý.
Je to strašidelný.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A nejstrašidelnější na tom všem je, jak se chová ta tzv. esoterická scéna, protože se slila s tzv. ufologií, exopolitikou časem v jedno, což vypadalo ještě nějak nadějně v tom 2014 na Cestách k sobě s Pavlem Roškem. To byl ještě srdcařský proud těch, co to mysleli tak, jak to mělo být.

Bohužel se vnitřní zrada v Galaktické federaci, kdy siriánsko - plejádská satanistická skupina obrátila běh věcí, projevila v čase tak, že se všechno zpozdilo a původní idylické vize vzaly za své a ze všeho se rozhořela tak prudká válka. Tu nikdo nečekal, celá věc rychle nabrala nadgalaktické a následně kosmické rozměry.
Vypadalo to, jako když si sem Stvořitel přišel NWO vyřešit ručně, kosmická debordelizace.

Mezitím se ale utvořila skupina lidí, co začala na napínavém prostředí dobře profitovat přes nespolehlivý channeling, rozjetou spirituální krizi a údajné léčitelské schopnosti a taky se rozbujely esoterické kanály.

A tito lidé, kteří se událostí nedotkli, protože to bylo pro povahy se silným žaludkem, jsou teď snadno ovladatelní, protože neměli šanci rozluštit manipulace, které se děly.

Proto se svým pojetím zažívám neustálou deziluzi ze všech těch přemoudřelých paní, jak všude svítí světlo a lásku a tím chtěly zahrnovat i mne, když jsem jim vykládala o dimenzionální válce, což mi notně lezlo na nervy.

Pak, když se to konečně oddře a oznámí se mimosmyslový kontakt s Galaktickou federací v daný čas, jako rozumný potenciální projekt do budoucna, vyskáčou proti tomu všechny tyhle léčitelské láska báby. A pak se přidají k blond Andree Svobodové a její Elence.

Takovou blbost svět neviděl.
Jedna si bere 2.500 tisíce za hodinu.

Neuvěřitelný.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Elenka je vůbec strašidlo - ona vytáhla partu nějakého Thora a Fan Dejma a nějaké Ardaany a jak jsem zjistila z dalších videí, žárlivě si střeží, aby se s nimi nemuchlovaly nějaké jiné ženské :-) ... že Fan Dejm a Thor mají rádi jen jí!

Eštěže jsem nikdy neřekla, jak se moji mimozemšťani jmenují a ještěže jsem nikdy nepotkala žádnýho Aštara.

Elenka si povídá s nějakými antispirituálními vojsky na měsíčku u Jupiteru a chystá s Elonkem zářnou budoucnost, takových pindovin všude je ... proč se tou ženskou vlastně zabývám???

Kvůli Svobodové Křešové, co pomluvila mimosmyslový projekt GF!!!!
A obnovila mou dávnou, roky slastně neřešenou a zapomenutou nenávist k blondýnám, začaly se rojit jak houby po dešti.
Jedna bloncka za druhou a všechny mají kudlu, co vrazí do zad Galaktické federaci.

Musí už přiletět nějaká ta nadgalaktická mise. Až se srovná čas a frekvence, tak se sem snad dostanou, zase nějakým portálem, prý tu už jsou a přitom sem ještě letí, doufám, že v létě tu už budou.
A pak by se už mohla začít hýbat věc s kontaktem.
Galaktická federace do toho sama jít nesmí, musí přistát oficiálně zároveň s nadgalaktickými, vesmírnými silami, s vesmírnou policií.
Aby bylo jasno.
Protože naše Galaxie a její příběhy jsou asi už na složitější řešení, než co je v silách GF.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter