Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Michaela Matějíčková snad zapluje zpátky mezi sociálně síťové mudrce své doby a už se nebude cpát do exopolitiky, ani predikcí budoucnosti, ani už nebude psát, co se doopravdy děje se třemi vykřičníky a všude doporučovat Svobodovou Křešovou.
Snad, doufám.
Vypadá to zatím nadějně.

Další video má o tom, jak se vypořádat s útoky.
Tranformovat bolístku a trauma z dětství zevnitř.
To bych mohla zkusit na Bohuňku, škoda, že jsem o týhle dokonalý taktice nevěděla, když jsem se řezala s těmi reptiliány :-D
Kdybych věděla, že mám jejich útoky transformovat v sebepoznání a poznat, v čem mi chytili za bolístku v srdéčku... a kdybych věděla, že útoky Bohuňi jsou proto, abych si uvědomila, co je se mnou špatně... tak už jsem mrtvá, což.

Prý je správné psát jen srdíčka a lásečky a děkovačky pod jakékoliv její dílo a žádná kritika a diskuze se nepřipouští.
Já z těhle moderních rychlovědem asi umřu.

Ale asi holka dokonale reprezentuje přesně jeden mohutný proud těchto sluníček.
Probouzíme se, svítíme, milujeme, transformujeme se, slučujeme se, nehádáme se, nediskutujeme, máme silné pocity viny, nebojujeme, odmítáme si přiznat sprostotu a nehoráznost a raději svítíme a milujeme a nikdy nikdy nebojujeme.

Nevím, jak tohle dopadne.
S tak zblblými lidmi uskutečnit kontakt s GF.
Jenže už se to uskutečnit musí a taky musí přijít odhalení všech těch tajných projektů.

Narazila jsem na zajímavý seriál, načtenou knihu o Filadelfském experimentu, projektu Montauk atd.

https://odysee.com/@ProudN%C3%A1rodn%C3%ADHrdosti:4/FE_1:d



Tyhle časové šílenosti jsou nějakým způsobem určitě skutečnost, i teď se vyrovnávají všechny možné časové osy, vyrovnávají se různé paradoxy atd.
Jó, kdyby lidi chtěli zapnout, ale oni se dál budou oblbovat teoriemi, že když je na ně někdo sprostý, mají hledat chybu v sobě a všechno dělaly NĚJAKÉ ZLÉ BYTOSTI.

Pokud se nevymotáme z obskurních mytologických pojetí a otrockého myšlení, půjde to s námi z kopce.
Lidi přece nemůžou být tak dokonale blbý!



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter