Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Naposlouchala jsem, co říkal Pavel Roško v letech 2014, 2015 a 2017 ... to přesně odpovídá.
2014 byla idylka a podle jeho popisů se setkával hodně s Plejáďany. Ti se však nějak stáhli právě po r. 2014 a jemu řekli, že jsou tak zaneprázdnění, že nemají čas s ním komunikovat, což určitě nebyl ten pravý důvod.
Asi v tom byla nově rozbujelá a otevřená, odhalená vnitřní zrada, infiltrace a rozvrat.
Pavel Roško říkal, r. 2015, že vídá daleko více bojových sirianských lodí. Na konci r. 2015 jsem se zapojila do celé věci, tehdy jsem zažila první šílený nápor té války a ten se pro mne ukončil po půl roce bojů, náhle se otevřelo nebe, mocný hlas všechny seřval, co se to tady děje a do 14 dnů bylo všechno fuč... mimozemšťani se stáhli.
Tehdy jsem půlce těch mimozemšťanů, co jsem jim věřila, neměla věřit, protože byli později odhaleni jako zločinci.

V r. 2017, nebo 2018 Pavel Roško říkal, že se mimozemšťani zase vyměnili, že Siriany odveleli, že dělali bordel a že přišli Arkturiáni.

Já se bavím vesměs s mimozemšťany ze Siria a Lyry, což jim musím věřit, zkontrolovat si to jít nemůžu.
Můj mimozemšťan z GF v tom byl tenkrát nevinně, říkal, že do toho vešly vyšší mocnosti a inteligence a že tehdy ten projekt stopli, že to bylo celé naběhané špatně. Tehdy se v tom placatili doopravdy nějací magoři ze Síria, kteří dělali jednoznačně pro Drakoniány, všechno naváděli do šíleného techna a já byla zmatená a nic pořádně nechápala.
Takže tuhle partu tehdy zabásli a původní projekt byl ukončený.

V r. 2019 jsem byla kontaktována znovu a válka proběhla znovu, tentokrát už úspěšně.
To plně odpovídá té tezi, že v r. 2014 se něco rozvrátilo a bylo nutné změnit plány.

Přesně jsem to odžila ve svém příběhu.
To vypadá, že podvratná skupina ze Siria byla spřáhlá s podvratnou skupinou Plejáďanů a ti v tom udělali nehorázné komplikace.
A teprve nová mise v posledních letech byla úspěšná.

Už bylo víc jasno.
V r. 2014 byli všichni děsivě naivní.

Hlavní kápo zednářských okultních loží inflitrovaný do Galaktické federace nejdřív podrazil reptiliány, pak Galaktickou federaci a evidentně dělal pro nadgalaktické temné vlivy.
Prorostlý vesmírný vir.

Právě proto už se nesmí opakovat odpouštěcí scénář dřívějších dob.
Tentokrát se musí udělat pořádná galaktická čistka bez nějakých soucitů.
Jinak nás to nemilosrdně oddělá.

Obecně plazi jsou dost nesmyslná forma inteligentního života, je kosmologická anomálie, že se vůbec vyvinuli, existencí odpovídají spíš zlé materializované halucinaci.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter