Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Pokud si bude Michaela Matějíčková vyprávět svá moudra, je mi to jedno. Ale jakmile udělá video, které shlédne nad sto tisíc lidí a kde nabubřele propaguje Svobodovou Křešovou jako jistojistou pravdu a spásu, tak mě to docela i vytáčí a použila bych pak docela i tu kritiku a vymezení se, jak to ta slečna nemůže pochopit, proč to někdo dělá.

Doufám, že se blondýna vrátí zpátky k obecným moudrům, protože jestli tahle hezká tvářička rozjede Eelenadananadádu, tak to nevydýchám.

Já z tý Eleny šílím, dívám se na další video:

https://www.youtube.com/watch?v=EXWI_xNQT9s

CZ titulky - Galaktické velení Ashtar - Elena Danaan 23.12.2021

Znovu sem dám její satanistické oči:



Tak tahle megera tvrdí, že všichni mají čekat na toho jejího Ashtara a Thoora z jakéhosi velitelství na Jupiteru.

Že to jsou čistokrevní vojáci, že s ničím duchovním nemají nic společného a že nikdy doposud nekontaktovali lidstvo ani napřímo, ani channelingem.

To mi smrdí, to je zase tahle satanistická banda.
Ukažte mi jednoho mimozemšťana ze světlé, vůči nám přátelské strany, který nemá mystický rozměr a nerozumí tomu víc, než my a ze svého života to vyseparovává.

Jo, USA jakoby mimozemšťani armáda, co se sem chtějí důležitě nafařit, jo, to by odpovídalo.
U satanistických NWO je doopravdy dost málo pravděpodobný výskyt jakékoliv spirituality.

A hlavně to vypadá na akci "čistíme Ashtarovo jméno". Ten Aštar má už od Ivo Bendy mimořádně nabořenou pověst a i v současnosti má minimálně jedno médium v Čechách a to Válkovou.
A to se sem teprve TEN PRAVÝ AŠTAR chystá a máme se na něj těšit, jak říká ta divná důra se satanistickýma očima Elena Danaan.
Já bych nějakýmu Aštarovi leda tak nafackovala, už mám jejich satanistickýho měsíčku u Jupiteru plný zuby leda tak.

Jestli začnou československý duchovni paní skrz nějaký blondýny, co pomlouvají projekty skutečné GF, věřit týhle mrše, tak to potěš koště.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter