Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To jsem si zjistila v r. 2021, že padla idealistická verze vývoje.
Přešlo se na záložní verzi, která je ale o to bezpečnější. A vlastně se ta záložní verze začala dít od začátku.
Protože přesila temných a jejich infiltrace mezi GF způsobila mnohé komplikace a lidi jsou neuvěřitelně zmanipulovaní a navedení do apatické degenerace.
Žádný idealista neměl šanci.
Mezitím se sehrály takové děje, že už definitivně padla verze, že lidi budou rozumní, rychle pochopí situaci, budou mít z mimozemšťanů radost.
Kolik se sehrálo momentů, kdy byla reakce davu naprosto nečekaně apatická, bez zájmu, existovaly momenty, kdy se dělo prostě jenom hluché násilí na lidském duchu.

A dopadlo to vakcinační genocidou.
Na druhou stranu tohle pročistí lidský genom a lidstvo bude bezpečně pokračovat dále, jen v menším počtu.
Tohle, co se děje, je bezpečnostní verze.

V idealistické verzi časotoku by v současnosti existovala tak živá veřejná debata, že by Svobodová-Křešová neměla šanci se prosadit.

V naší realitě je to tak, že existuje jen systém sdělení a osrdíčkování bez diskuze, dále tápající spirituální kýčovité teze a divoký svět exopolitiky, ve kterém se doopravdy vyznat je takřka nemožné.

No ale dopadne to kontaktem s GF a galaktickou érou.

Ta verze, co se děje, není vůbec nějaká prohra, jen je to záložní bezpečnostní verze. Nejdřív se logicky musí zkusit ta idealistická, ale ta se ukázala jako nefunkční.
Lidi nejsou moc chápavý.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter