Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > Peslov> 

Mně z Vás klepne.
Jo, tenhle názor už jsem slyšela, nejste jediný.

Myslím si, že je to přesně tento názor:
Z jiné diskuze, autorem je jakýsi Petr

"Co se týče muže a ženy, tam jsem taky zvědavý jak to bude. Zatím zprostředkovával kontakt s duchovním světem muž a žena byla ta praktická a zemská. Je to vidět i v ezoterice, kde ženy mají problém s napojení na božství a hledají si nějaké zástupné ufony a jiné bytosti. S tímto muž problém nemá, zato má větší problém s napojením na Zemi a na živly. Tam je zase doma žena, co se týče přírodních bytůstek apod"

Ten to myslel vyloženě tak, že ženské jsou nějak méněcennější ve vztahu k jakémusi božství.

Milý pane, já jsem na pánbíčkáře vysazená, protože ve jménu toho vašeho divného satanského Ježíše jste na mne už podal trestní oznámení.
A nebudeme si vykládat, co vše se v jeho jménu kdysi dálo.

A za dimenzionální války jste nás s tím svým Ježíšem a Bohem taky moc neochránili, svatá církevní stolice se nás snažila dodělat a navést svět do NWO.

Nic proti Kristu, je moc fajn.

Já jenom, že na tyhle zpátečnické náboženské vidiny už v novém věku nebude nikdo zvědavý a zkuste si uvědomit, že jedno je realita a druhé váš divný svět s Ježíšem.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter