Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Já mám právě neuvěřitelnou hrůzu z toho, že reálný příběh dimenzionální války, který jsem prožila, tomu nikdo nevěří, ale jakmile vyleze Elena Danaan s naformulovaným kýčem a Svobodová-Křešová začne hlásat načančané blbosti, má neuvěřitelný ohlas.
Údajně se podle blondýny v r. 2022 stane série zázraků.
No já doufám taky, doufám hlavně v kontakt s Galaktickou federací. To je dost zázračný.
Pokud ne, tak už přestávám věřit, že zastavíme NWO.
Protože už není na koho čekat, lidi se oočkovali, nemusí se už brát ohled na kultický šok.


Už aby to bylo. Protože potřebuju tuhle tenzi debility utnout.
Největší nepřítel byli jednoznačně USA a jejich špinavá iluminátská politika.
Nesnesu, aby teď "západ" byl leader ve věci mimozemšťanů.

Jejich psychická média plácala vždycky laciné kýčovité nesmysly, zatímco my jsme se tu váleli v morbidní řežbě.


Co jsem viděla, na našem území se nachází silný kult Bohemia, který je velice směrodatný a psychická média, čarodějové, mají silnou programátorskou schopnost, zesílenou kultem.
Cpali se sem do toho žiďáci ve velkém a v poslední době se daří odstraňovat jejich kultické vlivy z Prahy, která musí zůstat slovanská.
Naše území a náš národ byl pod extrémní zesílenou palbou NWO vlivů, pokud by naše psychická média, strážci, čarodějové správně nevybrali dimenzionální válku, svět by šel do kytek.
Na našem území není náboženství, nemá tu tradici, je odmítáno.

Jen díky tomu, že žiju na území Bohemia se mi podařilo prokličkovat dimenzionální válkou a odpráskat zvrhlé vlivy vesmírného viru.

Ve válce jsme museli odvést neuvěřitelný výkon.
A nakonec se řekne - Češi nic nedokázali, důležitá je Eelenka a kýčovitý kecy, nejlepší je americké námořnictvo a vůbec amíčci.
Tedy, že se řekne ... slyšela jsem to od jedné léčitelky, která si za hodinu světelných terapií bere 2.500 a žije v Americe a kýčovité pindy o lásce jsou její aprobace.

Ale věřím, že takových ženských je tuna.
Jsou to pokrytci, co nepochopili, co se dělo a děje.

Už aby přilítli mimozemšťani, tohle se dál nedá zvládat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter