Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Z tohoto důvodu, že bylo hlavní kápo okultních tajných lóží infiltrované do GF, se zbořil původní plán, jak byl sestavený a improvizuje se.

Navíc v tom dobíhají nějaké načasované události z minulosti, třeba formou těch channelingů. Něco se dá i zrušit, něco ne, rozhodně se dá ale zasahovat v reálném čase.

Celé NWO, Drakoniáni a všechny podobné obludy a jejich přisluhovači, co chtěli svrhnout naši rasu do zotročení Nového světového řádu, jsou definováni jako infekce, vesmírný vir a jen u menšiny se dá předpokládat nějaké napravení. Jako Galaxie se jich musíme zbavit a bylo by dobré je dostat z celého vesmíru.

V realitě vládne prostoru Sluneční soustavy už GF, NWO už má jen malou letku, prakticky nejsou nebezpeční.

Bohužel se dost rozsypal původní plán odtajnění, protože v tom byly zahrnuty i skupiny, které později byly odhaleny jako nepřátelská infiltrace ... proto se improvizuje.

Já bych taky byla ráda, kdyby existoval silný spolehlivý informátor, ale skupinka kolem Dr. Sally to není.
Když vykládá, že Elon Musk musí rychle stihnout postavit velkou Galaktickou letku, než přijde sluneční erupce, aby mohl odvézt miliardy lidí z této planety, tak to sotva může být něco seriozního ... takové nesmysly.

Dá se silně doufat ve frekvenční vzestup planety, protože s tím se bude lidem přirozeně rozsvěcet.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter