Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 >


Kam se hrabou Příznaky Transformace, nebo Svobodný Vysílač :-D ... na Michaelu Matějčkovou, která má neuvěřitelných 100.000 shlédnutí nad svým dílem o geniální predikci na rok 2022.

Hele, holka se vyzná - shlédla Svobodovou Křešovou a už je jí všechno jasný a ví, o co jde.

Takže miláčkové - žádný 5G vám netuní nervy mikrovlnama a žádný parapsychický zbraně, ani mimozemský zbraně a intervence ... to totiž dělají NĚJAKÉ ZLÉ BYTOSTI posledních pár desetiletí.

Třeba za třicetiletý války tu ty bytosti ještě nebyly, víme?

Tak říká to dvacetiletá holka, která o tom ví evidentně kulový, tak to musí být pravda.

Připravte se, v první polovině 2022 budete procházet procesem otevírání očí.
O GF nemluví.

Mi přijde, že čím větší pitchovina, tím víc shlédnutí.
Tohle musí dělat protistrana, nebo samospád lidské debility, který nejsem schopná pojmout.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter