Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Že byl hlavní kápo tajných okultních lóží infiltrovaný do Galaktické federace, je vlastně logické.
GF je nejmocnější organizace v Galaxii. Drakoniánské impérium je oslabené. Aby se prosadili, museli se dostat do GF a přímo k těm, co proti nim půjdou.
Je to logika.

Jak nemají žádnou etiku, tak se všude dostanou, jsou jak kapalina. Proti tomuto prokroucenému svinstvu se těžko bojuje, tam, kde existují etické standardy, se tyhle plazí vykroucené zrůdičky vždycky dostanou všude.

Jsem myslím si velice zdravě paranoidní a ještě mne to nepustilo a očekávám manipulace a nejvíce právě v exopolitickém odhalování.

I proto mne tak agresivně vytáčí příval tolika náhle probuzených blondýn, které nevědí, o čem plácají, neměly tu čest.
Nezažily si ten boj a umí si představit tak 5% reality. Nemají ponětí o zákeřnosti, vykroucenosti, úskočnosti, bestialitě nepřátel.
A dokonale mne vytáčí jejich představy, jak bude s těmito bytostmi zla naloženo.
Dokud je nepozabíjíme do posledního, nebude od nich pokoj nikdy. Tohle se nedá držet ani jako skanzen, prostě je musíme vymlátit z celé galaxie.
A už vidím zděšení všelijakých láska paní s jejich filosofickým náhledem - ach bože, dokud jim neodpustíš a nedáš lásku, oni nezmizí...
K tomu chci říct, že to je jenom debilní filosofie, zato Galaxie zbavená Drakoniánů je je Galaxie zbavená Drakoniánů a to je bezpečné místo a podobá se to zahojené ráně po infekční chorobě.
Bezpečně to bude fungovat. Mrtvý Dráček a jeho poskok, dobrý Dráček a jeho poskok.


Rok 2022 má být podle V.K. (ne našeho V. Kovalčíka :-) ) rok tří zmijí. Tomu věřím. Rok, kdy se bude vykroucené svinstvo jedovatě třepotat před očima, bude se lhát, až bude stydnout krev.
Tak snad to lidi konečně přestane aspoň bavit a přestanou pronásledovat normální lidský tep. Pokud to jsou ještě lidi, jakože už dost o tom pochybuju.

Jestli někomu připadá, že Elenka je tak moc hodná a Elonek taky, že jsem zbytečně paranoidní, nemá ponětí. GF je dokonale vystrnaděná z médií, autentická média a jejich spojenci jsou v těchto pozicích:
mrtví
v blázinci
umlčení na okraji

Ne všichni a úplně, třeba Steven Greer, u nás jsou taky různé osobnosti ... ale všimla jsem si, že bez problémů jsou jen ti, co jsou dostatečně naivní a tudíž nikoho neohrožují a pokud má někdo výraznou podporu, která je nápadná, má v tom prsty NWO a je to projekt NWO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter