Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Během dimenzionální války jsem často v mysli cestovala časem, vlastně jsem často byla vědomím v několika časoprostorech najednou, velice často jsem se pohybovala v letech 2013 a 2014.
Bylo to dáno používáním nějakých dimenzionálních zařízení typu kouzelné zrcadlo, o kterých se sem tam objeví nějaká zpráva, že skutečně existují, nebo existovaly.
Kolik času strávili v podzemí manipulací mým vědomím v těch letech, tolik času já jsem strávila v letech 2019, 2020 ,2021 pobytem v jejich času a řešením toho, co se tam dělo.
Tzn. proti deprivačním útokům jsem vyvíjela protiútok, až jsem jim to asi rozbila a taky jsem odhalila spiknutí mezi vlastními řadami.
Ona totiž se mnou komunikovala jakási antiiluminátská skupina, ve které ale bylo infiltrováno takové množství satanistů, iluminátů a dalších poskoků Drakoniánů, že ve skutečnosti tam bylo 97% temných a jen 3% to mysleli skutečně upřímně. A ti byli na úrovni strážců. Byla to směs starseeds a mimozemšťanů z GF.

Tak jsem zažila zvláštní idylu, která v té skupině byla ještě v r. 2013. To byla pohoda, lehkost bytí, duch pospolitosti, rodila se nová naděje. Bohužel, v r. 2014 došlo ke zvratu, temnému pádu, kdy došlo k sestřelení z lodi do zemského podzemí a pokusu o vraždu mimozemšťana, kterého mám obzvlášť ráda a taky jsem zjistila, že se mě jeden ten domnělý spojenec snaží do mého času v r. 2020 proklít a záměrně tak zdeptat, abych spáchala sebevraždu.
Ta věc se udála v r. 2014, ale její časové dozvuky probíhají ještě teď, to je spirála událostí, která se musí naplnit.

Moje GF mi tvrdí, že toho hlavního strůjce tohoto spiknutí odhalili jako vrchního kryptožidozednáře, co tu na planetě fungoval. Tzn. nejhorší hajzl fungoval stovky, až tisíce let infiltrovaný do Galaktické federace, tvářil se jako jeden z nich a oni mu věřili a dokonce s ním naplánovali tuto misi.
A pak zůstali s úžasem čučet v r. 2014, kdy se zapojená část mimozemšťanů z jejich řad náhle otočila proti nim.
Na svoje vlastní krytí používal technologie GF a byl jim blízký do takové míry, že to bylo na úrovni, jako kdyby Křemílek zabil Muchomůrku.

Proto se v celé válce vyskytovalo neuvěřitelné množství neuvěřitelných krutostí, podrazů a z toho plynoucího chaosu, paranoi, demoralizace a extrémního vyčerpání a všichni si dost sáhli na dno.
Víc, než kdo čekal.
Na druhou stranu jsme byli velice silně podpořeni samotným Stvořitelem a temní, kteří skrze tenhle podraz věřili, že nás to tak rozloží, že to nezvládneme, utřeli nos, protože chvíle, kdy jsme to fakt už nedávali, vykryl Stvořitel přímou intervencí kosmických sil.

Proto, bohužel, jsme museli během dimenzionální války projít stavy, kdy se hezké chování a ideály rozplynuly jak pára nad hrncem a ta dávná idyla z dob do r. 2014 je pryč.
Ale vytvoří se nová.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter