Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 >


Už jsem mnohokrát zjistila, že se u něčeho naježím, vybouchnou mi nervy, příšerně na to vyjedu.
Většinou jsou to ilumináti a NWO.
Dřív jsem z toho měla špatné pocity a dojmy, že jsem špatná a nedokážu se ovládat, dnes vím, že se nemusím vůbec stydět, že to prostě dělá poslední zdravý sebeobranný instinkt.

Tak to stejné je s Elenou Danan, Svobodovou Křešovou a M. Matějčkovou.
Instinkt vidí samý svině od NWO a tak na ně vyjede.
Kolikrát to instinkt vidí dřív než rozum.


Rozumu se to odhalilo až teď.
Elenka tvrdí, že je jediná, která cestuje s mimozemšťany osobně v kupéčku a že nikdo jiný do její velkolepé existence nebyl nikdy kontaktován mimozemšťany, protože ti praví mimozemšťani vůbec neprojevují, nerealizují spiritualitu.
Jsou to totiž vojáci.
A Elenka nám velice pateticky a uvzdychaně oznamuje, že se máme na ty její divný kriply od (USA) armády, kteří nám do této doby nijak nepomáhali, těšit a blaženě je očekávat, o to víc radostněji, že spolupracují s Elonem Muskem!!!

To je výsměch.

Kdo má intuici, instinkt a srdce na pravém místě, tak této černé důře a dvoum stupid blondýnám neuvěří.

Věc s mimozemšťany je krajně nepřehledná, sama moc dobře vím, že vydávat jakýkoliv channeling za pravdu je hovadina, že věc je určitě složitější.
Jenom, co jsem navnímala, je příběh zrady uvnitř GF, kam se infiltrovali satanisti dělající pro Drakoniány,
aspoň se to v hrubých rysech kryje s tím, co říká Pavel Roško, i časově se to zhruba kryje, což je super.
A to je člověk zapálený a upřímný, u toho je aspoň záruka, že nelže, že si to nevycucal z prstu.



když jsem diskutovala u Válkové, tak mne tam nakonec vlastně vyštípaly "láska paní", ženy, které rády melou o lásce a vždycky rozumí všemu, i mimozemským válkám, kterých se neúčastnily. Ty mne otravovaly s tím jejich debilním nucením k lásce a teď ty slepice zobou z ruky Eelence Danaan, satanistické důře, co tvrdí, že mimozemšťani jsou jen a jen stupidní mlátičky bez ducha.


Tohle byla spirituální válka.
Kéž by všechny debilní bloncky, co nerozumí věci, zavřely normálně zobák a přestaly podporovat satanisty.



Taky kanály věnující se esoterice, jako třeba Příznaky Transformace, kde je vhled ze strany té Avy brožové, velice mlhavý, by si měly uvědomit, že pokud dávají prostor pro šíření satanismu, dělají zlo a jsou přesný opak toho, čím chtějí být.

Pokud se v daných tématech nevyznají, tak ať se jim vyhýbají. Exopolitika na PT nepatří, protože na to duchovně, ani intelektově nemají.

A pokud si ty blond slípky natahají i na Svobodný Vysílač, tak tu kompetenci ztratili taky.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter