Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Trump byl za dimenzionální války spojenec GF, stejně jako Putin. Dá se říci, že složitými technikami jsou oba vyměnění, je to nabořený iluminátský program.

USA byly za dimenzionální války tak prudce stižené karmou (jenom Írák stačí a to zničily USA více zemí), že na jejich území mohly být programovány ničivé přírodní pohromy všeho druhu až na kraj kataklizmatu pro celou planetu, než se zdařilo tak zlomit ten jejich iluminátský "Deep State". V nejprudších verzích se programovalo zničení až 2/3 jejich území, na což by prý v současnosti stačil výbuch nějaké sopky v Yellow Stone. Jak jsem viděla jejich karmické zatížení v současnosti, tak je pro ně dokonce výhodné, když si na nich Rusáci občas něco vyzkouší přes vyvíjející se zbraňové systémy vyvolávající pohromy atd.
Dokonce se dá říci, že čím víc hurikánů a ničivých tornád si na nich vyzkouší, tím má USA větší šanci, že jim nevybouchne ta sopka.

Karmicky to táhnou lidi pochopitelně, to je totiž ten debilní zvyk odpouštění. Amíci jsou podle mě úplně jetý. Ilumináti, hnusižidi a další pakáž NWO přivolali na jejich území děsivou karmu a jejich psychická média melou něco o odpouštění, takže si amíčci vezmou tu karmu na sebe a tím to zpečetí.
Jenže amíci jsou paka, to je všeobecně známý!
Jistě, jsou tam i úchvatní lidé, třeba průkopník celého tématu s mimozemšťany Steven Greer je z USA.
Ale celkově měli Američani vždycky příliš moc práce sami se sebou, než aby mohli magicky či jinak řešit dimenzionální válku skutečně na planetární úrovni, jak jsem k tomu byla nucená třeba já.
Kdybych žila v USA, tak bych se pro své určení a povahu ani k takové záležitosti neprobudila.
A hlavně bych se tam asi sotva narodila.
Vždycky šlo hlavně o USA, aby si tam konečně vyřešili ten jejich bordel.

A do Prahy jako kultického centra Evropy a silného programovacího místa se cpali vždycky všichni. Ale to je naše země a naše město.

A co se týká Ruska a očkovacího skandálu, že i v Rusku, té zemi zaslíbené, je covid očkovací teror... tak v rámci kosmického zákona to tak musí být, prezident nesmí Rusko ochránit, protože ta země je příliš velký hráč na mezinárodním poli a ten stejný tlak v covid skandálu musí vytrpět i ruské obyvatelstvo, jinak by se to Rusku do budoucna vymstilo.
Těm, kterým se nadržuje, na to časem vždy dojedou, to je ten princip a další jasný princip je ten, že kdyby si teď ochránili obyvatelstvo, tak tam ta horší půlka, která kolaboruje s nelidstvím a idiocií a otroctvím, nevymře a zůstali by neočištění.

Tak zní nekorektní kosmický zákon, jak jsem to viděla.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter