Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tedy, ne že by Pavel Roško říkal, co já, to ne, ale vypozorovala jsem, podle jeho povídání, že se tu party mimozemšťanů měnily a odpovídá to tomu, co jsem prožila. Myslím si, že by pravděpodobný průběh událostí šel i nějak rekonstruovat.
Asi to vytvořím časem, i když doufám, že to bude zbytečné dílo, protože se blíží kontakt s reálnou Galaktickou federací.
Lepší mlhavé přibližné události založené na svědectví dvou lidí, co to doopravdy odžili, než stoprocentní pravda od blondýny a její satanistické Elenky.

Pavel Roško je asi srdcem nejčistší, na tom člověku je to vidět, že nelže, jeho svědectví je myslím si nejvíc kvalitní a nejvíc hodnotné.

To moje už je zase jenom channeling, je to méně hodnotné. Ale pořád je to klenot proti nějaký usyčený zmalovaný satanistce Eleně a jejím blond make-up šiřitelkám poselství.

No jo, ale lidi věří blond kočičkám, i v exopolitice, tradičním světě bláznů, feťáků a podivínů na okraji.
I tam už je blond pop.

To jsou prostě youtubeři, svět mladých vypatlaných idiotů, kteří už jsou dokonale vykořenění ze starého světa jakýchkoliv seriozních snah.

To je jedno, co se semlelo, všechno nám řekne šestnáctiletá čůza v satanistickém vedení NWO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter