Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A nejstrašidelnější na tom všem je, jak se chová ta tzv. esoterická scéna, protože se slila s tzv. ufologií, exopolitikou časem v jedno, což vypadalo ještě nějak nadějně v tom 2014 na Cestách k sobě s Pavlem Roškem. To byl ještě srdcařský proud těch, co to mysleli tak, jak to mělo být.

Bohužel se vnitřní zrada v Galaktické federaci, kdy siriánsko - plejádská satanistická skupina obrátila běh věcí, projevila v čase tak, že se všechno zpozdilo a původní idylické vize vzaly za své a ze všeho se rozhořela tak prudká válka. Tu nikdo nečekal, celá věc rychle nabrala nadgalaktické a následně kosmické rozměry.
Vypadalo to, jako když si sem Stvořitel přišel NWO vyřešit ručně, kosmická debordelizace.

Mezitím se ale utvořila skupina lidí, co začala na napínavém prostředí dobře profitovat přes nespolehlivý channeling, rozjetou spirituální krizi a údajné léčitelské schopnosti a taky se rozbujely esoterické kanály.

A tito lidé, kteří se událostí nedotkli, protože to bylo pro povahy se silným žaludkem, jsou teď snadno ovladatelní, protože neměli šanci rozluštit manipulace, které se děly.

Proto se svým pojetím zažívám neustálou deziluzi ze všech těch přemoudřelých paní, jak všude svítí světlo a lásku a tím chtěly zahrnovat i mne, když jsem jim vykládala o dimenzionální válce, což mi notně lezlo na nervy.

Pak, když se to konečně oddře a oznámí se mimosmyslový kontakt s Galaktickou federací v daný čas, jako rozumný potenciální projekt do budoucna, vyskáčou proti tomu všechny tyhle léčitelské láska báby. A pak se přidají k blond Andree Svobodové a její Elence.

Takovou blbost svět neviděl.
Jedna si bere 2.500 tisíce za hodinu.

Neuvěřitelný.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter