Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A to jsem velice ráda, že jsem ve svém prožitku musela Ježíšovi Kristovu pomáhat, aby něco takového řekl, že odpouští těm hnusným slizkým kriplům.
Jinak bych si ho nemohla vážit.

Odpouštění nějakým kriplům, co zotročují celé rasy na mnoha planetách, ničí život a působí pády celých Galaxií, to už je doufám definitivně "out" i v naší galaxii. Vždy, když se to zkusilo, dát jim inkarnační plán, otočilo se to proti GF.

Odpouštět se dá bytostem, které mají zájem na zdravém vývoji, ne nějakým parazitním zrůdám hororového ražení.

Už žádné teskné divadlo o popravě svatých.
A hlavně, konec obsesivního odpouštění.
Já NWO neodpustím.
Až budou všichni mrtví a vypakovaní z naší Galaxie, super, pak jim v rámci Galaxie odpustím.
A až vypadnou z vesmíru, tak budou mít i vesmírné odpuštění. Musí v tom být ale záruka, že se tyhle toxické zrůdy už nikdy nevrátí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter