Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, čeho jsem teď svědkem, mi připomíná jev, který vídávám celý svůj život.
Dal by se popsat jako "prošla tudy blondýna".
Podle mně je to jednoznačný scénář a taktika NWO.
Všude, kde něco chtějí zničit, nejdříve podrazí nohy těm, kteří to doopravdy realizují, většinou jsou to nějaké alternativní, nebo jinak anti-pop podivínské typy extrémně zapálených a nadšených lidí. Tak ty NWO odstraní a pak tam nasadí blondýnu.
Ta je většinou mladá, krásná, blonďatá, dokonalá a od NWO a každý, kdo ji nemá rád, je frustrovaná ubohá kráva.

Takhle kupříkladu zničili undergroundovou klubovou scénu v mém městě.
Prošla blondýna a pak nebylo NIC.
"Blondýna" je jev na konec. Po tom už není nic.

Tohle nese přesně ten scénář.
Zničit cz alternativu o mimozemšťanech. Mne chtěli dohnat k sebevraždě celý r. 2021.
Podle jejich plánu už jsem měla být mrtvá a teď se měla projít blondýna a nezbýt nic.
Všichni ti svědci, co k tomuto mají co říci, roztahaní po blázincích a totemech.cz, nemají slovo, nikdy.
Je fakt, že já po masové pozornosti netoužím, žádná videa na youtube dávat nebudu, protože já jsem typ, co to vždycky jenom odskáče. Proto svůj ksicht neukážu.

Srdíčka a děkovačky dostávají vždycky jenom blondýny od NWO.


Tohle je jednoznačně akce převzít kontrolu nad celým projektem, směřovaná ze stran NWO.
Skutečná Galaktická federace musí spoléhat na mimosmyslový příjem, v médiích nemá prostor vůbec žádný, má prostor po blázincích.

Tohle, co se děje, s Eelenou Danaan, Dr. Sallou a blond týmem šiřiček informací, je NWO.

Ty to chtějí stáhnout v NWO stylu úplně do prdele.
Zůstane senzačnost, povrchnost, podivíni zakopaní v hrobech a blázincích, rozbují se blond vyšklebená bestie zrůdnosti a nepravostí, výsměch pravdě.

Bůhví, jak tohle dopadne.
Lidi by měli doopravdy zabrat, ale podle mne nemají čím, jsou stupidní a bezcharakterní.

Je to nespravedlivost, o to víc hřeje, že moji duši mi nikdo nevezme a že se mám kam těšit po smrti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter