Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2022 >


Moje "oblíbenkyně" Andrea Svobodová Křešíková se prosazuje cz alternativou na internetu čím dál více.

Takže se asi musím smířit s tím, že i exopolitika už má svůj "underground" a "pop".
Ivo Wiesner byl kupříkladu obrovský znalec neuvěřitelných realit, o kterých psal už X desetiletí před kýmkoliv, věřím, že se dočkal povětšinou nadávek a výsměchu a dnes už o něm nikdo neví.
Jaroslav Chvátal se kupříkladu snaží o seriozní zpracování daných témat, jeho videa mají tak 10.000 shlédnutí, taky věřím, že se dočkal mnohých těžkostí, očerňování a schválností.
Já jsem zažila šílenou děsivou válku, zažila jsem očerňování, naschvály, výsměchy, dokonce snahu mne nahnat k soudu ... moje sledovanost je asi 5 - 20 lidí, ač jedno mé dílo má přes 2 000 shlédnutí :-)
Inu, počítám s tím, že můj hlavní úkol je praxe, jako masová informátorka stojím fakt za hovno.

Nicméně považuju se taky za underground.
No a teď vzniknul popík v exopolitice a to je moje oblíbenkyně Svobodová Křešová, tu osvítil duch svatý kvůli Trumpovi, má nekompetentní neověřené informace, které chrlí jak kdyby to sama zažila a to z toho důvodu, že to říká Elena Danaan a tahle slízne všechnu tu smetánku, pomluví Chvátala, skopne projekt GF.
Je to komedie, je to tak strašně tragický, až je to komický.

Tak jsem shlédla tuhle hvězdičku expolitiky na Příznacích Tranformace, 35 000 shlédnutí, 150 pozitivních reakcí.
O tom si každý, kdo s tím má doopravdy co do činění, může nechat zdát :-)
Holt, obor exopolitiky jde dopředu, už má i blond pop.

Jako mluvila docela hezky, dá se říct, že 85% informací je vlastně pravda, ale je tam pár věcí, se kterými nemohu souhlasit.



Kupříkladu - Elena Danaan se baví s reálnými mimozemšťany.
Ne, to nejde, to není možné, protože Pavel Roško se taky baví se skutečnými mimozemšťany a je to z něj znát, je skromný, roztržitý, upřímný, popisuje je velice podobně, jak jsem je zažila ... tomu to věřím. Pavel Roško není herečka jako Elena.
Kdyby se Eelena Danaan bavila se skutečnými mimozemšťany z Galaktické federace, těžko bude taková uvzdychaná patetická hérečka.


Pak tam rozebírala původ člověka, planetu, ze které přišel, původ Drakoniánských Sikkars atd, to je všechno hezké, ale spadá to pod stejnou kategorii jako moje pojetí, tzn. je to možné, ale není to ověřené... a já to mám aspoň z vlastního channelingu. Je dost troufalé říkat jednu verzi, která pochází od psychomédia jako pravdu.


Další věc, kterou Svobodová Křešová jen tak vypálila, tak prý že mimozemšťani uctívají jako božský zdroj Ženu.
Cha, tak to mne dostala.
Nic proti Ženě, ale to je stejně ujetý, jako misogynský patriarchát.
Pitchovina.
Stvořitel má možnost se projevit ve všech polaritách a uctívat pouze jeden pól je prostě kravina.
Myšlení alienů je složitější, než že by uctívali jako božský zdroj Ženu.

Pro většinu mužů této planety je navíc taková myšlenka naprosto iritující a ničivá.
A bude je to odpuzovat od Galaktické federace.


Dále:
"Stimulem k zásahu Galaktické federace na naší planetě bylo použití jaderných bomb." říká Svobodová Křešíková

Ač atomové zbraně tříští časoprostor, GF situaci sleduje již tisíciletí a na nynější událost se připravovala dlouho. Tato událost je uzlový bod v časoprostoru, obě strany konfliktu o této události věděly tisíce let dopředu.


A pak je tu další myšlenka, co vypustila:
"Lidstvo reaguje neuvěřitelně pozitivně"
Ne, právěže nereaguje. Ve skutečnosti jsem se neměla já vůbec probudit pro svou misi, nebo ji žít daleko pohodlnějším způsobem. Člověk, co se měl probudit, kdyby bylo jasné, že lidstvo bude reagovat neuvěřitelně pozitivně, se vůbec neprobudil, probudila se záložní parta strážců pro případ, že lidstvo je pitomé a blbé a věc nedopadne naprosto ideálně.
Viz. vakcinační genocida.
Kdyby lidstvo reagovalo neuvěřitelně pozitivně, tak jsme nemuseli odžít takový masakr a ten člověk, co se neprobudil, by dnes realizoval tisíckrát odvážnější a otevřenější projekty, než co se děje.
Neprobudil se, protože neměl šanci tu misi realizovat, jen by zbytečně trpěl.
Já nevím, o koho mělo jít, mám to od GF.
Ale věřím tomu.
Jsem docela otrlá a moje deziluze z lidské populace ještě nikdy nepřestala.










<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter