Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Změní indigové děti svět ...? z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 3.5.2009 (00:35:01)
další>


 Čtenář - 18.12.2023 > čtenář> Dobrý den pane Jing x Jang :)

Pravděpodobně jste si přinesl z oné "cesty" jistou formu Prekognice.
Je Vaše, náleží Vám.
Nepotlačujte, nebojte se toho - maximálně rozvíjejte.

Vaše srdečné, jistě upřímné přání, stejně jako jakkoliv křišťálově čistý, nezkažený lidský apel v těchto lidech (pokud si tedy myslíte, že to jsou stále jen lidé) svědomí vážně, ale vážně neprobudí.
Jde o moc nad životem o kontrolu mysli. Zotročení - bezpodmínečné totalitní ovládání, podmanění.
A to se daří. Velice jednoduše, již otevřeně a až sprostě prostě.

Cesta ven samozřejmě je a snad se na ní i intenzivně pracuje. Bohužel by se Vám nelíbila.
Co se týká lidí a jeho tzv. přemnožení, tak zde jistě, ale pouze dle mého subjektivního cítění (jako vše co zde píši) nejde prioritně zas až tak o počet ve smyslu kvantity, ale rozhodně o jeho děsivě vyhlížející a ještě horší při setkání tváří v tvář kvalitu! To je ten těžký kámen úrazu a ta kořenová příčina s velmi akutní, naléhavou potřebou k vyřešení, redukci.

Vámi zmiňované odtajnění libovolných zde působících externistů i života obývajícího - paralelně sdíleného "náš" prostor, by bylo, nebo je, pouze předvídatelný až úchylně úhybný manévr, další smrdutá hnisající korpo-loutko hra, výsměch a plivnutí do tváře, ze kterého by jeden už vážně zvracel.
Si myslíte, že Vám někdo z pomyslného Olympu řekne a nejen v tomto ohledu holou pravdu?!

V jaké že to realitě se příčí to co popisujete ?!
Jo, jasně. Chápu. Až dojemně úsměvné.
Úplně to neladí s informacemi v Čt, v učebnicích ZŠ, nebo na seznamu, že. Hmm.

Duchovní, přesahující - parapsychologické jevy, ale i zásadní technologické či biologické - bioenergetické zlomové objevy se velice razantně, důrazně a důkladně tají, aby to mohli v bandě nízkých chorých myslí černoprdelníků brutálně znásilnit, zmanipulovat, zneužívat a obrátit proti lidem, kteří tomu jdou slepě, ale jak si zvesela na proti.

Máte štěstí na obvodní doktorku. Většinově mají tito erudovaný doktůrci neutuchající potřebu z hlubokého přesvědčení implantovanou touhu rozložit a rozdrtit člověka psychofarmaky a dál.
Ne jeden /a, už to díky svému čistému přesvědčení, otevřeností odsral /a svojí dezintegrací, nejen společenskou smrtí, ale v mnoha případech i tou doslovnou.


Nebudte dále více naivní, idealistický.
Hledejte informace, pátrejte dál mimo hlavní proud a i tam, zde, si počínejte s maximální ostrahou na to co přijmete, čemu uvěříte a absorbujete. Informace porovnávejte. Nenechte se oklamat, zdezorientovat a pokřivit jakoukoliv umělou vírou, indoktrinací , cargo kultem.

Nebo prostě (nezlobte se na mě) spinkejte na obláčku slaďounké nevědomosti dál.

PS: Autor pod kterým píšete měl svého času asi slabou chvíli, když převzal článek tohoto typu. ( Tady zase bliká pomyslná vnitřní výstražná kontrolka s šestkami mě, tady fakt nee )

Ale od Vás hezké. Díky. Tommo.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 (43) 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 67 68 68
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter