Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Zvon probouzející lidská srdce z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 3.3.2009 (00:54:24)
další>
"Zvon probouzející lidská srdce

Tenkrát jsem netrpělivě čekala před televizní obrazovkou až se objeví. Jeho otevřené dlaně posílající energii na mě působily skoro až magicky. Později jsem se s ním párkrát setkala osobně na přednáškách v našem městě. Nyní se Tomáš Pfeiffer předvedl jako hráč na Vodnářský zvon.

Zpočátku jsem nechápala, jak je to možné. Připadalo mi to jako velká mísa s madly naplněná vodou. Nechápala jsem, jak to může vydávat nějaký zvuk, natož tak nádherné tóny. Připomínalo mi to zvuky kostelního zvonu, letící letadlo nebo kovadlinu. Přitom tato mísa je vlastně hudebním nástrojem, kopie čínského originálu.

Cítila jsem jak tento zvuk proniká do těla, do každé mé části i buňky. Nejvíc jsem to pocítila na temeni hlavy. Zvláštní chvění v celé hlavě. Nebylo to hučení, spíš jako vlnění. Během první skladby jsem ovšem bojovala s nepříjemnou bolestí v oblasti žaludku a slinivky. Moje nejcitlivější orgány, s kterými jsem měla v dřívějšku problémy.

Při druhé skladbě postupně ustupovala a nakonec se mým tělem rozlévalo teplo. Když jsem zavřela oči jako bych se vznášela někde ve vesmíru, letíc volně a svobodně. Možná to bylo tím, že se na plátně v popředí promítaly výjevy z Hubbleova teleskopu.

U předchozích skladeb mě uchvátila nádherná příroda i starobylé památky Prahy.

Pan Pfeiffer nám řekl, že někteří lidé doslova vystupují z těla. Tyto zvuky jsou totiž léčivými vibracemi, které upravují buněčné procesy v těle, uzdravují. Sedmnáct alikvótních tónů rezonuje s naší duchovní podstatou, shodné s rezonancí vesmíru. Zajímavé je, že kdyby se tyto zvuky uplatňovaly nesprávným způsobem, mohlo by dojít i k narušení vesmíru. Na každého to zřejmě působí jinak. Léčebný účinek může být pociťován až po několika seancích. Bylo by krásné, kdyby co nejvíce lidí pochopilo podstatu duchovního bytí a ze světa zmizela zloba a nenávist. Kdyby se lidská srdce otevřela lásce a nezištné pomoci druhým.

Renata Šťastná, 2008, Brno




- Zájemcům poskytnu na autorku kontakt; -Zeanddrich E.
."


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 3.3.2009 > není to ale všechno spíš tak, že víra tvá tě napravila, uzdravila, změnila? - věřím spíš ve změnu náhledu v mysli, léčbu psychiky, onu změnu zevnitř, ne spásu dodanou zvenčí .. toto je možná podpůrná metoda, ne trvalá, ne ona zásadní ... ? díky
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 3.3.2009 > anae> "... -samozřejmě, že máš "v zásadě" pravdu (( -neboť např. i ta takzv. "milost Boží" je vlastně "jen" půjčkou, kterou dříve či později musíme "splatit"; ... .)).

- Úryvky z děl nejrůznějších autorů sem vkládám spíše jako náměty k úvaze (( -případně k diskuzi )), s málokterým se můžu "plně" "ztotožnit"; ... .

."
<reagovat 
 anae (Občasný) - 4.3.2009 > Zeanddrich E.> tak to chápu (abych pravdu řekla, takovéto věci si ráda přečtu ve svém oblíbeném "babském" časopisu Meduňka, takže jsem obeznámena i s metodami, o kterých tu píšeš .. milost Boží, milost Boží .. pojmenování může být různé, ale je pravda, že církve mají většinu věcí systémově zařazenu)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 5.3.2009 > anae> "... -proč "babském" ? -je to, jestli se nepletu, jeden z t2ch dvou, který "zbyl" po staré dobré "Regeneraci"...; -a to ten "lepší", protože jej dál vede I. Malonevská, dobrá známá mé dobré známé, a taktéž "skvělá, pokročilá" bytost, mimo jiné..

- tak mě napadlo, díky Tvým pravidelně dosti "zasvěceným" komentářům, nechceš se nějak vyjádřit třeba i k tomu P. Sedlákovi, co zde začal propagovat budhismus apod, ale podle mne dost "nešťastně"? -já to sice "celé" víceméně vyvolal, ale on mě pak "přinutil" mě k "dosti obsáhlým" komentářům někde, a přestože jej znám osobně -je to teď také Brnňák-, mám pocit, že by to chtělo i nějaký názor -komentář i "z trochu jiného ranku (( dr. Wojtek tam -"teď" raději bez komentáře ))"... . Případně díky...; -a neber to ale tak, že chci, aby jsi se nutně stavěla na "mou" stranu! -"toužím spíše po fundované rovnováze";... ."
Např. http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=230580

."


."
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 4.3.2009 > jestli to chápu dobře, tak je to něco jako tibetská mísa... ?
už nějakej čas se chystám si ji koupit, zvukový projev se mi líbí, ale to primární je pro mě vizuální efekt (no ono to vlastně jde ruku v ruce, žejo) - teď se ale začínám bát, abych nenarušil vesmír, až na to budu kroužit a bouchat paličkou ;)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 5.3.2009 > sempull tampush> "... -abych pravdu řekl, nejsem si "úplně" teď jistý, ale myslím si, že "tibetská mísa" je trošku něco jiného...;.

A jinak -na síle slova, a na moci zvuku všeobecně je založena takzv,. "vyšší Kabbala (( - "...na počátku bylo Slovo...", aneb "Slovo i slovo" je Tvůrčí čin"))". - Ale je v rukou Božích, komu k těmto "nejmocnějším známým nástrojům" "umožní" přístup; ... -etc.


-Nám nezbývá než Bohu absolutně důvěřovat, a "doufat", že Bůh nás, spolu s "tímto Světem", "ještě chce";... .
."
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 5.3.2009 > No, vzhledem k tomu, že tenhle vesmír je tuším právě podle Kabaly takovou "kondomovou nehodou", si nejsem úplně jistej, jestli o nás ještě někdo stojí... :)
tak doufejme
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 67 68 68
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter