Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky "O barevnosti z kolekce ze sbírky "O Jellymannovi G. I ,."
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 28.5.2009 (17:51:15)
další>

"O barevnosti

 


Jellymann G.  kráčel  po  šedé nekonečné  silnici. -I  suchá  tráva kolem  byla  šedá a  smutná, prostě  ta cesta  celá byla  nudná   k uzoufání.

 

 

 

 

 

 

Snad  by  Jellymanna G. dočista  zahubila, kdyby  tak  mnoho  nevěděl  o  barevnosti, o   tom, že   i   šedá  ve  své  jednotící síle  je pouze  jen jednou z  mnoha, i  když  třeba již  dlouho  to tak  nevypadá, a  také  ovšem kdyby  se lišácky  neujišťoval, že  je to  dnes určitě  naposled, co  je nucen  takovou  chůzí, spojenou  s  vyčerpávajícím  úsilím  a mnohými  útrapami, překonávat  tuto  nevlídnou  komunikaci, nahrazující  nedostatek ušlechtilých  chodníků  v  jeho směru.

 

 

 

 

Díky  svým zkušenostem  tedy Jellymann G.  ukončil  to putování  vcelku  dobře, jen  s otlaky  na  několika  prstech. -Ty  se mu  ale před další podobnou cestou zahojily.

 

Se  zdravýma  nohama  nemusel se  bát  žádné vzdálenosti.

 


Později  naučil se  navíc myslí  nejprve se  přenést za  ten zničující šedý  úsek, a  počkat tam  na  sebe. Pln  úsměvu hřál  se potom  již dávno  dopředu za  posledním dnešním  těžkým  krokem, hřál  se  v tom  "malém" cíli  za další  překážkou, v  tom  cíli, tak  hýřícím  barvami !
."



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallybill (Občasný) - 28.5.2009 >

Když se takhle vytělí do budoucna, neztratí přítomné možnosti? Není pak otrokem cíle? Víš co by viděl, kdyby si lehnul na silnici a pořádně zblízka by se na ni podíval, zvlášť za sluncesvitu?

  ...ale třeba se mu tato metóda osvědčila ku spokojenosti.

Jo. Ahój...


<reagovat 
tuik (Občasný) - 28.5.2009 > nerozumím té kurzívě, jako u všeho Tvého, a rozčiluje mě to:) ale asi mi to nevysvětlíš, viď?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 28.5.2009 > tuik> "...-VYSVĚTLOVAL JSEM TO ZDE

JIŽ "MNOHOKRÁTE"...,; -ale když předem sama víš, že již "jaksi nemůžu", tak opravdu jen krátce: nebýt tam té italiky (( kurzívy )), propadl bych se nejméně "o jedno patro zpátky", jsa jen -snad pouze prozatím- "nepatrným" studentíkem v oblasti Kabbaly; ... :-)).
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 12 13 14 15 16 18 19 (20) 21 22 23 24
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter