Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Nákup s Míšou z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 16.11.2007 (03:34:09)
Pokračování>

 

 

S Míšou se známe asi patnáct let. Hezkej vztah. Chviličku, tak dva roky, jsem do ní byl zamilovanej, pak jsme se kamarádili, potom jsme se nějakej čas nemuseli, přišli si zase na chuť, běžný, mám ji rád, protože mě má ráda, a ona má ráda mě, protože ji mám rád. Trochu problematický bylo to, že když jsem ji poznal, tak už byla vdaná, ale stejně se časem rozvedla. Jo, jinak ona skoro nevidí.

 

Onehdá jsem s ní šel nakupovat. Chtěla koupit pytel sušenýho žrádla pro svý dva psy. Šli jsme do Kotvy, do dvoupatrový hypersámošky. Jako průvodce jsem se osvědčil skvěle, bloudili jsme už než jsme našli koutek s psím žrádlem.

Tam jsme zjistili, že ten levnej druh nemaj, a tak s jednou konzervou a dvěma sáčkama kolínek jsme zamířili k nejbližší osamocené kase. Paní prodavačka byla božská. Zeptali jsme se jí, kdy budou mít onen desetikilovej pytel, a ona děla, že se máme zeptat. Koho, to už neprozradila. S nevrlostí sobě vlastní jsem dost nahlas utrousil, že je tele. Jenže po pěti minutách jsme se k ní vrátili, anžto jsem nemohl najít východ. Vyšmákla si nás, když nás nadirigovala na schodiště k výtahu. Nejel.

A tak jsme bloumali garážema, kde Míša málem vrhla, protože je citlivá na smrad, třeba perníkáře pozná podle toho chemickýho puchu, co prý jde z jejich hadrů, a kterej můj nos nikotinisty nikdy nezaregistruje. Potom nás zachránilo jakési schodiště jako vystřižený z nějakýho blbýho akčního americkýho filmu. Tý radosti.

Druhej den jsme šli do Labutě, vybaveni nákupní taškou na dvou kolečkách, co frčela mezi dětma, když jsme byli děti. Pročež jsme byli rozverní a chechtali se tomu, že všem v podstatě houká v makovici, nejen nám dvěma. Nákup proběh úplně hladce, vozejk mi akorát pořád drnkal o paty, jelikož je sestrojen pro trpaslíky s dlouhejma rukama. Jen u Míši doma jsme nesklidili očekávaný aplaus, ale její dcerka nám vynadala, že jsme jí nekoupili požadovanej multidrink či co, ale vobyčejný jupíky. Míša ji tedy hnedle seřvala, protože to s dětma umí, a já radši, jelikož mi z toho bylo pěkně trapně, odjel domů.

Díky té akci s Míšou jsem zjistil, že ve mně dříme utajenej milovník sámošek, garáží a tak. Tenhle moderní svět, v tom se umím pěkně otáčet.

Poslední dobou mám sebe a své přátele docela rád, poměrně furt, nehledě na přízeň či nepřízeň okolností. No. Konkrétně s Míšou mě to bavilo dycky, poněvadž jsem jí dělával Golema, nejednoho týpka jsem sestřelil. Ale to bylo dřív. Bejvala hezká, tak nějak dětsky, než se řádně prochlastala do dnešní podoby, kdy jí to sluší jen občas. Věčně měla umanutou potřebu mít ráda a pomáhat a vždycky těm nepravejm, takže o průsery nebyla nikdy nouze. Taky nezapomenu na to, že jsem ji doprovázel za jejíma milencema, třeba i mimopražskejma. A sem tam to narafičil tak, že jsme je nenašli, ale hezky si na nějaký srdceryvný existencionální téma poklábosili sami.

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
celulosa (Občasný) - 16.11.2007 > akorát nechápu, proč na fotce není jen Míša, anebo není víc k tématu
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.11.2007 > celulosa> ta fotka je blbá, ale lepší nemám...
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 16.11.2007 > stanislav> vlastně jsem si to myslel
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.11.2007 > ..narafičil..
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 16.11.2007 > sice jsem ještě trochu naštvanej, ale tohle je příjemný
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 17.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 17.11.2007 > skoro jako dřív a skoro doufám, že ta fotka s Čepem je aktuální :-)
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.11.2007 > Emmet_RAY> asi 4 roky stará
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.11.2007 > stanislav> škoda, rád bych se s tebou ožral :-)

stejně jako s mým kamarádem Jiřím, který je vyléčeným alkoholikem a já ho v době, kdy ještě řádil a prochlastal byt i auto a v absťáku chodil před školu, kde dříve učil, a půjčoval si od bývalých studentů peníze na čtyři piva, aby vůbec mohl začít fungovat, neznal
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.11.2007 > Emmet_RAY> je to asi blbý, ale já chlastám jen nealkopivo a už to tak zustane... já ale alkoholik nebyl, nechlastal jsem nikdy víc než nějak rekreačně... maximálně tak tři dny v kuse...
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 20.11.2007 > Jsi pěkně rafinovanej:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 23.11.2007 > moc***

Tenhle moderní svět, v tom se umím pěkně otáčet. - hodně dlouho zní.. :x)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 23.11.2007 > hups..
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
michalie (Občasný) - 23.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Jok_er (Občasný) - 22.11.2007 > já jí znám, že jo?
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.11.2007 > Gossen> jednou jsi ji potkal u Templáře, myslim, s Tomášem Víchem jsme tam byli... byla dobře nacamraná...
<reagovat 
 Jok_er (Občasný) - 24.11.2007 > stanislav> jojo, přesně, seděli jsme hned u dveří a řešili kaplického... :-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.12.2007 >
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 30.10.2008 > S tebou se člověk neztratí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 (155) 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter