Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Dnešní odpoledne z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 25.10.2007 (23:02:07)
Pokračování>

 

 

 

 

 

Nějak se mi vysmekávají poslední dobou z rukou psychické záležitosti, a tak jsem si musel zajít k lékaři. Je to fajn týpek. Člověk mu jeden den brnkne, když se mu přitíží, a hned tam může druhý den naklusat.
 
Jsem se tomu svýmu psychiatrovi, ke kterýmu chodím už před sedm let, zas hezky vypovídal. Jak si lítám z těla, halucinuju, nespím, pobrekávám a tak vůbec jsem mimo, hotovej uzlíček nervů. On si mezi tím psal nějaké své záznamy, bůh ví, co si to do počítače ťukal. Pak mi zvednul dávku prášků a řekl, že mám doufat, ža ty ataky jsou jen tranzitorní. Jde o to, abych usnul v noci, abych netřeštil. Předepsal mi taky nějaký pilulky na spaní. A taky mi řekl, že kdyby mi fakt bylo zle, že mi dá neschopenku, klidně i zpětně to napíše. To mě docela uklidnilo. 

V lékárně jsem si je vyzvednul, ty prášky na spaní a svůj starej dobrej risperdal a tegretol. Zacáloval to a bylo, tedy bude. Jsem si ještě nekoštnul, ten stilnox na spaní, uvidíme. Prej se to musí sníst vsedě a rovnou sebou fláknout do postele, jak je to speedy. Už se těším, večír do toho jdu. Připomnělo mi to Ujdu a jeho zlopověstný roháčky, Ujda tehdy na Žižkově, když tam vegetil s Jandákem, říkal, že nebyl schopnej strčit druhou nohu do nohavice od pyžama a už byl mrkev, když si koštnul pár tabletek.
 
Pak jsem měl ještě před noční nějakej čas. Když jsem si to kráčel po Letné, zkusil jsem provolat jednu slečnu, ale ta zrovna jak na potvoru byla v práci, a tak jsem se šel projít do bohnickýho parku. Ne, že jako se chystám v léčebně pobejt, to bych věru nerad, ale spíš protože tam mají panenku Marii s Jezulátkem, a já s ní už dlouho nepohovořil.
 
A taky je třeba občas zajít do Pátý kolony. Dneska tam bylo narváno, večer mělo být v sále divadýlko. Sedl jsem si ke stolu, kde byli Peťa a Leoš. Pak si to přihasil ještě Saša, který se kasal s novým mobilem za dvacet čtyři litrů. Samý vykutálený týpci, co už dávno věděj, co to jsou psychózy a podobný lahůdky.
 
Říkal Petr jednu dobrou historku z krámku, kde dělá, že prej si dal tři prásky nějakýho skaňoura, a pak to s nim šlehlo o zem. Vylítnul si nad svou hlavu a koukal se na to svý ležící tělo, jak se nad ním lidi skláněj v údivu. Pročež se zas radši do toho svýho těla vrátil.
 
Jo, tyhle znalci pobytu maj vždycinky dobrý storky. Si řekneme, kdo má největší mánii, a ten pak nejvíc žblebtá, aby se vyžblebtal. Zdá se mi to takový rozumný. Leoš, ten jede jen v mániích, ten deprese nemívá. Chytnul to po rozvodu. Se stává bohužel. Ale má už dvě velký děti, a tak si se svou hlavou hlavu až tak neláme, a nebo jestli jo, tak o tom nekecá tak blbě jako já.

No a pak jsem šel do práce. Mám dneska noční. Snad to tu nějak překlepu bez lítání elektrickejma drátama po baráku a jinejch blbostí. Naládoval jsem se risperdalem, to by mělo pomoct. Po půlnoci si šlehnu ještě ten stilnox. Peťa řikal, že když si dá tuhle větší dávku, že ho to řádsky vyklidní. Ráno pak musí začít cigárem a kafem, aby se vůbec probral. Já taky bez kafe a cigára nedám ránu. 
 
Je dobrý probrat svý psychověci s těmahle týpkama, sice mají papíry na hlavu, ale rozuměj tomu víc než doktoři. Mají prostě bohatý vlastní zkušenosti. Jednoho to prostě uklidní, že není na světě s ujetou myslí sám. 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 26.10.2007 > Stanislave**
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2007 > dadik> máš podivuhodnou ikonku...
<reagovat 
touha (Občasný) - 26.10.2007 > studený nohy schovám doma pod peřinou a ráno kafe dám si hustý jako tér...
kopytojelitoplatíto:)
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.10.2007 > Hezky napsaný, jeden by skoro řek, že s nadhledem.
<reagovat 
damika (Občasný) - 26.10.2007 > Stanislave, ale ještě včera v noci to byla jedna dlouhá věta...nebo mám sakra halucinace?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2007 > Damika> ne. já to ráno překopal...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 29.10.2007 > stanislav> a to mě trochu mrzelo, protože mám pocit, že to trochu ztratilo ten šmrnc a spád...ale můžu se mýlit, už to nedokážu srovnat :)Ale četla jsem to znovu...líbí. :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2007 > Damika> kdybych měl tu původní verzi, rád bych tě s ní vytrestal, dal ji klidně sem, ale já to předělával v ní rovnou, to je pak slabší, a děkuju, žes tu první verzi tak trošičku ocenila, jiným se zdála příliš šílená, ale o to mi šlo... to byl  automat za pět minut...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 29.10.2007 > stanislav> ...no právě ta ulítlost, šílenost mě brala...ale to neva, zas to přijde ;)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2007 > Damika> ono to bohužel teď chodí furt, dneska mi zvednul psychiatr dávku, a že prej to budeme observovat, mám co dělat, abych ustál realitu... takže podobný kousky bych mohl sekat jak Baťa cvičky, ale nemá to význam, to s tím černým chlapíkem jsem promýšlel, dalo mi to možnost na chvilku vylítnout z obav z psychotických ataků, mám to vždy jednou za dva tři roky, tentokrát to hodlám ustát bez léčebny.... ach jo... nic moc... špatně se s tim žije...
<reagovat 
damika (Občasný) - 30.10.2007 > Ne, to jsme si nerozuměli...myslela jsem, že přijde invence, ne nějaký atak. :)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 28.12.2007 >

To je zvláštní, že dokážeš ty psychický problémy podat tak, že by ti je jeden skoro záviděl


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 (152) 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter