Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Tanečník z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 19.8.2007 (06:47:36)
Pokračování>

 

 

 

 

 

 

 

Vraceli se z venkovské hospody, kde trochu trpěli při nablblém povykování podivně degenerovaných domorodců. Docela je tam vyděsila jedna těhotná málozubá osoba, která klela jako dlaždič a lila do sebe jedno pivo za druhým, snad aby dobře ladila s ostatními. Ani malý klučina, který si k nim přisednul, dobu zíral do blba, a pak temným hláskem děl: "Já bych někoho zabil," jim nepřipadal obzvlášť normální.

Bylo sice už pozdní odpoledne, ale srpnové slunce ještě mělo dost síly, takže i v lese bylo horko a dusno. Vykračoval si to jen v trenýrkách a sandálkách. Ostatní šatstvo měl v batůžku, který mu nesla jeho přítelkyně. Najednou dostal chuť vymyslet něco nebývalého, aby potěšil sebe a i ji, když už musí celý víkend snášet jeho nesmyslné vrtochy.
 
Chvilku se mračil, jak mu vymýšlení nového nešlo. Pak začal poskakovat, kroutit různě rukama a nohama, ba i opoceným trupem. Tvářila se poměrně vylekaně, co to do něho vjelo. Když jí ale vysvětlil, že jeho kreativní pohyby jsou zárodkem tance, tak se trochu uklidnila.

Přemýšlel, jak by svůj nový tanec nazval, dlouho mu to ale netrvalo. Protože většina tanečníků se snaží o nalákání a přivábení žen, a jeho pohyby byly krajně jiné, rozhodl se, že svůj tanec nazve odpuzovák. Potom dokřepčil a udělalo se mu konečně dobře.





 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dunaj (Občasný) - 19.8.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
back (Občasný) - 19.8.2007 > Příjemné osvěžení dnes :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 19.8.2007 > pěkný 4-5
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 19.8.2007 > To léto Ti nějak svědčí. Otrenýrkovaným můzám zdar!  ÷))
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.8.2007 > ono tohle je starý šest let, skoro na den, jsem si to sem dal, protože se mi nějak chtělo, vlna nostalgie či co...
<reagovat 
 back (Občasný) - 19.8.2007 > stanislav> To je teda ta Vašinovka jak říkal Mráz :-))) Nostalgie je kurva ...
<reagovat 
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Jsem na rozpacích.

Druhá polovina díla mi formálně přijde výrazně lepší než ta první. Nemůžu se ale rozhodnout, jestli ta první je dobrá (a druhá tudíž skvělá), nebo zda je první slabší a až druhá dobrá.

Konkrétně se mi nelíbí:

1) klučina s temným hláskem - čekal bych spíš zastřený; dokonce i v Tvém pojetí příběhu, kde se vyskytují vpravdě zvláštní úkazy

2) trenýrkách a sandálkách - to už je trochu moc; sandálky prostě nepřekousnu. Sandály se tam zase stylisticky nehodí. Vlastně mě nenapadá, co by se tam stylisticky hodilo. Když jsem četl, tohle místo mě začalo nudit, proto ho zmiňuju.

3) "aby potěšil sebe a i ji" - to "a" sice hezky podporuje žoviální náladu textu, ale když si člověk čte v duchu "nahlas", napáchá hodně škody. Co třeba "a stejně tak i ji"?

Od "opoceného trupu" výtečný text, ke kterému nemám výhrady. Sviňák přede mnou hodnotil čtyři až pět a odeslal pět bodů, já hodnotím stejně a odešlu čtyři.
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 19.8.2007 > Dero> já ty výhrady samo sebou beru, ale ty trenýrky a sandálky nějak tam musim mít, protože je to realistickej popis, všecko vostatní bylo v tom batohu, jen holt ty trenýrky a boty ne, mohl bych tam třeba mít otevřená obuv, ale to je ještě větší kokotina, že...
<reagovat 
 Dero (Občasný) - 19.8.2007 > stanislav> Máš recht. Jak říkám, ani mě nic lepšího nenapadá, jen jsem se chtěl podělit o ten fakt, že právě tohle místo mě přehouplo přes okraj zábavy někam do pochyb.
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.8.2007 > aspoň hodinu denně  umcacaumcaca
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.8.2007 >

:o)

 

a i ji. Bezpečně a i ji. (taková mlákovská linguistika, se hodící sem)


<reagovat 
canamen (Občasný) - 23.8.2007 > opravdu nevím jsem v koncích
<reagovat 
Arid (Občasný) - 25.8.2007 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 (150) 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter