Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Hlasy z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 21.5.2012 (19:14:56)
další v kolekci>

Lidé, kteří slyší hlasy, pociťují většinou úzkost. Tu je možno zmírnit zaujetí vlastního postoje k hlasům. Pokud člověk ale nemá pro hlasy žádný výklad, je velmi těžké fázi organizování a strukturování vlastního postoje k nim zahájit. Obecně vzato, přístupy, které vedou ke kontrole a ovládání hlasů, mají méně příznivé výsledky. Prospěšný pro zvládání hlasů nemusí být ani výklad biologické psychiatrie. Ten totiž staví celý jev mimo dosah člověka, který slyší hlasy.

 

-------------

 

Pan X v rozhovoru s jednou ženou řekl: "Byl jsem diagnostikován jako schizofrenik a slyším hlasy - proč mě to bolí?" Žena mu odpověděla otázkou: "A kde to bolí?" Vyprávěl jí, že se to obvykle děje tak, že se ocitne na větším prostranství uprostřed mnoha osamělých lidí - například v obchodním domě. Ta žena mu pomohla si uvědomit, že má tendenci vstřebat bolest druhých. I když ho nemohla naučit, jak k tomu být imunní, poradila mu, aby si zkusil vycvičit způsob, jak se odstřihnout a nepustit si bolest k sobě. Naučit se odstřihnout, uzavřít se a pak se zas otevřít je technika často spojovaná s parapsychologií: uzavírání hranic svého já. Pan X reagoval tím, že mu tento výklad jeho situace dává smysl.

 

Nelze předpokládat, že každá rada od ostatních lidí s hlasy musí být rozumná. Obecně vzato, člověk by měl být vždy opatrný u rad a doporučení, která jsou postavena na vysloveně osobní zkušenosti. Nejméně riskantní bývá rada, která pomůže člověku rozvinout svůj vlastní vliv, který má na hlasy - na rozdíl od té, která posílí jeho bezmoc. Klíčovým slovem je sebepoznání.

 

-----------

 

Sdílení zážitků s hlasy významně pomáhá v procesu jejich přijetí a vyrovnání se s nimi. Ti, kterým se to podařilo, potvrzují, že výhody takového přístupu převažují. Ti úspěšní hovoří o tom, že rozhodující je zacházet s hlasy jako s třetí stranou - naučit se říkat "ne" tak, jak by to člověk udělal vůči každému nehoráznému požadavku.

 

-----------

 

Šestá autorka:

... Spolu s Ann jsme s hlasy mluvily společně a podařilo se nám zjistit, že k nám tyto hlasy byly poslány silou myšlenek jiných lidí. Prostřednictvím negativních sil, jako jsou nenávist, žárlivost nebo závist je možné přenést škodlivé nebo sebedestruktivní pocity na někoho jiného. To se mi dělo. ... Zjistily jsme také, že jakkoliv hrozný je vliv hlasů na život, pokaždé někdy skončí, je-li člověk na boj s nimi připraven. ...

 

 

 

Marius Romme, Sandra Escher: Hlasy

Triton, 2008, překlad Martin Hajný



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 4.6.2012 >

"..."hlasy" slyšíme především proto, že k nám asi "...někdo" mluví; ...viz

 

 

např. zrovna "náhodou" http://www.totem.cz/enda.php?a=299252; ... .

."


Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.5.2012 > ...tyto hlasy byly poslány silou myšlenek jiných lidí. Prostřednictvím negativních sil, jako jsou nenávist, žárlivost nebo závist je možné přenést škodlivé nebo sebedestruktivní pocity na někoho jiného ... s tím má také zkušenost ... v obranu mi pomáhá mantra mystiků - Štastny ať jsou všechny bytosti světa. Díky.
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.5.2012 > anae> horší je ale případ, kdy na člověka nikdo nic neposílá, ale člověk si to dělá sám v hlavě, různý nenávisti. to mnohdy nejde vyloučit, že obraz fantazijní je mnohem škodlivější než "realita" sama... pak by šla změnit ta mantra trošku: "Šťastny ať jsou všechny bytosti světa a ať je nevnímám jako zlé."
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 4.6.2012 > stanislav> 

"..."hlasy" slyšíme především proto, že k nám asi "...někdo" mluví; ...viz

 

 

např. zrovna "náhodou" http://www.totem.cz/enda.php?a=299252; ... .

."



<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.6.2012 >

"...objevil jsem v jedné "..staré" int. diskuzi, CITUJI:

 

 

" Co se může skrývat za "schIizofrenií?"

 

Sedmnáct let naše dcera trpěla halucinacemi tajemnými hlasy a rozdvojením

osobnosti. 24 hodin lhala byla plna nenávisti a zloby. Měla spoustu

nevysvětlitelných nemocí. Po deseti letech neúspěšné léčby lékařů na

diagnozu schizofrenie.,jsme se obrátili hledat pomoc jinde. Možná nás

budete mít za blázny, ale je to skutečnost. Nad dítětem byl proveden

exocismus a z dítěte vyšel zlý duch, který ho sužovat 17 let. Dítě je dnes

zdravé a úplně proměněné. Místo nenávisti je plné lásky a Boží milosti. Jak

vidíte ne vše může být schizofrenie, ale také v každém nemusí být zlý duch.

Kdyby nám tohle někdo poradil dříve mohli jsme mít dříve šťastný život. Jak

jsem se dozvěděli o exorcismu? Na stránkách

http://tvnoe.tbsystem.cz/index.php?cs/videoarchiv/otazniky-2008-04-25-exorcismus

"

 

 

 

."


<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.6.2012 > ..."náhodou",..Hlasy, Andělové, Skřítkové i Skřeti....Jsou...Jak to všechno funguje, nikdo přesně neví,... A čeho se nejvíc bát?....Prožíváme-přežíváme, šťastni, i trpíme, věříme nebo nevěříme, čemukoliv , nebo ničemu....,a nebo něco mezi tím vším...., jak kdo....Kdo právě strádá nejvíce,...nesrovnatelné...A kdo je zrovna nejšťastější ,.....taky nesrovnatelné....A kdo má radost nejskutečnější ?......Ten není nejspíš přítomen....
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 22.6.2012 > Mima> 

"...myslím. že "..hlasů" by se nemusel  bát snad "..nikdo", ovšem uznávám, že "čeho je

 

 

 moc, toho je příliš". Co se týče "hlasů" nejrůznějších bytostí, relativně "..značným" problémem to může  být pro lidi, kteří mají z nějakého důvodu oslabenou auru (( t.j. "pozemskou ochrannou energetickou slupku" )) v "..tomto případě"  v oblasti hlavy, a pak zřejmě opravdu nezbude, než je(( respektive jejich "..nezdravě" zvýšenou citlivost, "..vnímavost" )) -alespoň dočasně- "..tlumit" nějakými "medikamenty"; ... ...

   ."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 29.6.2012 >

"A ehjhle, netušil jsem, že i v diskuzi k "pseudodiskuzím" M. Jílkové se

]

 

najde něco k tomuto "..tématu":...: "...chápal som, prečo títo vysokokvalifikovaní odborníci o veci nehovorili. Bol som jeden z nich. Naše zážitky a pocity sme nemohli poprieť. Naše vzdelanie však v mnohých smeroch diametrálne odporovalo informáciam, zážitkom a presvedčeniam, ktoré sa v nás nazhromaždili. Radšej sme teda mlčali...(( viz http://popelka.blog.pravda.sk/2012/05/20/existuju-veci-medzi-nebom-a-zemou/ ))"; ... ...

."


<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 29.6.2012 > Zeanddrich E.> dílko samotné jsem ještě nečetl, nechci ani plevelit diskuze, pouze chci Zeandrichovi, jehož to evidentně zajímá, sdělit tento "bonmot", který vychází z čerstvých zkušeností: "a nejhorší jsou fakt ti zmrdi, kteří to množství hlasů ve své hlavě ukočírují". Mám dojem, že např. Leviathan, jenž nedávno v jedné reakci tuším, použil biblický citát "jsme zástup" si rozhodně "umí představit". (mohl bych to samozřejmě napsat jako zprávu, ale v těchto souvislostech to vypovídá víc.
Doporučil 
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 29.6.2012 > již jsem přečetl, domnívám se, že v druhé větě má být slovo zaujetí ve tvaru 7. pádu, doporučuji.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 (218) 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter