Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Výslech z kolekce Povídky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 11.3.2004 (02:25:21)
Pokračování>

 

 

 

 

 

 

Plukovníku, plukovníku, už mě nelechtejte…

A když mi nabízíte cigaretu, tak prosím nějak slušněji…

Já vám stejnak nic nepovím, au au, tak tedy radši jo…

Včera jsem se koupal ve vaně a ze stropu, jak tam jsou ty fleky, na mě začal vejrat nějakej odpornej ksicht, né, au au, vy jste hezčí…

Plukovníku, dobře, k věci: Když jsem byl malý, tak jsem v obchodě ukrad bonbóny, ne už vážně, a normálně jsem zjistil, že mám sklony k zločinnýmu jednání…

Jo, kde jsem byl včera? Jednoduchá odpověď: Jsem zločinec! Auvajs, a já myslel, jak hezky nespolupracuju

Představte si plukovníku, že byste selhal, a do toho našeho ráje na zemi proniknul nějakej lotr, plundroval to tady a obtěžoval slušný občany, a pak vám unik, to byste se potom asi musel zastřelit, že jo…

Já mám taky čas, klídek, jauvajs, sem už ne, radši někam jinam, mamí, to bolí! Vy jste tedy kruťas, plukovníku…

Že vás už nebavím, hm, to mě mrzí…

Dobře znovu k věci: A když jsem byl větší začal jsem se spolčovat se špatnými lidmi…

Jména? Jó hned: Jirka Sirka, Peťa Pumpička, Vráťa Zvratka, au au…

No dobře, k tomu včerejšku: Začalo to úplně nevinně, jsem si tak ležel, znáte to, po ránu meditace vleže, to dělaj jen opravdový mistři, třeba takovej obyčejnej vizionář u toho chodí, ale člověk se sklony k léčitelství u toho musí ležet…

Hele, vy mě už netlučete, to jsem řek něco blbě? Dobře, už jsem skoro u toho, no a pak jsem posnídal, mé stravovací návyky jsou k tělu šetrné, strava je zdánlivě chudá, leč zdravá, chléb pomazaný rostlinným tukem, nějaká ta petržel, samo sebou nať, né to, no, to mi ani neporadíte, jak se tomu říká?

Vás už to zase nebaví, jo chápu vás, je to hrozný někoho vyslýchat, to se pak člověk dozví věcí, jo a mimochodem, vy jste rozvedenej nebo vdovec? Né né, jauvajs, už nic špatně neřeknu, takže na co jste se mě to ptal? A to alibi, to je jako co? No, to nemám, a koneckonců, co bych s tím dělal že jo…

Dobře, když mi dáte ještě jedno cigáro, tak se vám klidně přiznám k tomu, že jsem nasypal jed na krysy do vašeho kafe, aúúúúú

Jasně, už se těším, zítra vám řeknu, jak to bylo dál…

Naschle, plukovníku! A přeju vám krásný sny…

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Chliv (Občasný) - 11.3.2004 > tuze hezký!! fakt
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 11.3.2004 >

takhle se mluví s plukovníkem neexistujícím :))

hele, stáni, nějak jsem tě zanedbával v poslední době čtenářsky... doporuč nějaký best of :)) prodej se :)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.3.2004 > g morr> to zrovna, ty mi tam pak napácháš nějaký svý větný fonetický psychopoetický a jiný rozbory a já se pak zhroutim, tůdle nůdle!
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 11.3.2004 > stanislav> ale hovno :)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.3.2004 > g morr> 

nemluv tak eaně, jsi přeci intelektuál citlivý a ne žádnej dlaždičův pomocnik!

http://www.totem.cz/enda.php?a=50937...

a další texty ze série Postavy. ty mám ze svejch kousků nejrači, když tedy chceš zalistovat staršími kousky, ale moc od toho nečekám, že bych vydělal tímhle prodejem.


<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 11.3.2004 > Zítra mu nic neřekne.. Ten jed na krysy přece..v kafi..
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 11.3.2004 > co mu to ten plukovník dělál?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 11.3.2004 >

Stando, Pytlík je ale SVĚTÁK, světem protřelý, všechno zná, je DOSPĚLÝ...trochu

prkenější, natvrdlejší, na co sáhne, tak to skončí v totálním chaosu, ale  au au neříká .....prosím, nejdřív se pořádně  dober jeho povahy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Musím se zastat Ondřeje! Pryč s mystifikacemi!)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.3.2004 > HáDé!> HáDé, koukám, že jsi zastáncem stálosti, to nevíš, že brouk pytlik se vyvíjí? au au řiká, protože se mu chtělo, proč by nemoh? :o)
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 12.3.2004 > stanislav> 

Tak dobrá, že jsi to ty! Říkej si mu tedy Pytlík (ale neee brouk - stejně ten tvůj trumbera

jako brouk nevypadá!!!!), a pak ať se vyvíjí, jak chce, a kde chce!


<reagovat 
jezevec (Občasný) - 12.3.2004 > Buď je to in natura,nebo blbne. (mohlo to tak být)
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
MZF (Občasný) - 14.3.2004 > Vážně jsem se pobavil! Hlavně ke konci s tim kafem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 4 5 6 9 10 31 32 38 43 45 49 50 54 (55) 57 59 60 60 61 64
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter