Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Chlapík v černém z kolekce Povídky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 29.10.2007 (21:43:03)
Pokračování>

 

 

 

Nacvičoval to hodně dlouho. Chtěl prostě umět zmizet. Dokázat, aby si ho nikdo nevšímal, aby ho nikdo neviděl. Zkoušel různé metody a postupy. Stín ale pořád vrhal. Tak začal s cviky jedině v šeru, to mělo větší půvab. Pak se zas vrátil k denním etudám a sebe i svůj stín spíš zkoušel udělat ne neviditelným, ale pro kohokoliv úplně bezvýznamným. Propracovával svou metodu den ode dne k větší dokonalosti. A přidával stále nové postupy. Sladění dechu s okolím, pak i tepu srdce. Černé volné oblečení. Úplně vypnutá mysl, která jen vnímala, ale sama nic nevysílala.

Sedával nejdřív v rozích, ale postupem času mu to přišlo moc jednoduché, a tak svou neviditelnost spouštěl uprostřed místnosti plné lidí. Po pravdě, ono to bylo ještě jednodušší. Měl potom radost, když na někoho promluvil a oslovený sebou překvapením škubnul, jak ho předtím vůbec nezaregistroval. Nejradši své mizení trénoval v hospodách. S nikým se nebavil, vůbec na sobě nedával znát, jestli je mu někdo protivný, zda ho někdo zajímá. I když vypadal úplně jinak než ostatní se svými hodně dlouhými vlasy a v černých svršcích, postupem času si ho nevšimli ani přicházet, natožpak aby ho nějak vnímali, když už za svým stolkem seděl déle.

Když chtěl, aby mu servírka přinesla pivo, vypnul své splývání s místností a lidmi a podíval se na ni. Jestliže se její pohled setkal s jeho, teprve potom promluvil. Měl totiž už zkušenost s tím, že ozval-li se nečekaně, servírka se tak lekla, že jí kolikrát vypadla sklenice z ruky. Do svého mizení se zamiloval. Mluvení s lidmi mu vůbec nechybělo. Že ho viděly jen kočky, z toho měl svým způsobem taky příjemný pocit. Měl svůj svět, do kterého se mu nikdo nemíchal, o to mu přeci šlo.

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kiwicoma (Občasný) - 29.10.2007 > myslim že už sem se zmizelej narodil : /
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.10.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > Luk Malér> tys redaktor? a čeho člověče? rubriky performer? :o))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.10.2007 > stanislav> jo a přes míčové hry a černou kroniku.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > Luk Malér> jo, na to máš, na tos trénoval docela dlouho, viz. historka PSYCHO... hehe
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 30.10.2007 >

 


Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 30.10.2007 > jou
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.10.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bořislav (Občasný) - 30.10.2007 > juj, trochu nevydařený 3-iron, za nápad tedy nic a zpracování - takové normální
Body: 2
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 30.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 30.10.2007 >

Tyhlety autobiografický písanky jsou vůbec nejlepčí. Člověk se toho z nich o Tobě hodně dozví. ;)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > šedé> já byl vždycky hodně ukecanej, ale to by každej mohl mluvit hodiny a hodiny, a stejně se nic nikdo nedozví... tyhle věci jsou takový no... a pak je slupka... a pak je jádro... a pak je to utříděný... a pak se to poplete... pokaždý nějak jinak... nejde to nikdy přehodit uplně ven na někoho.. a taky, to se nedělá... :o))
<reagovat 
damika (Občasný) - 29.10.2007 > Toto se mi líbí velmi...píšu hned, snad to ráno nebude jiné. ;))
Doporučil 
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 29.10.2007 > Damika> 

no už jsem nadávala,žes mě tu předběhla...líbí*

taky umím mizet,tak vnímám a velebím si :x)
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2007 > Damika> tohle už změnama proběhlo, nemělo by se to nějak zásadně už samo od sebe překopávat, snad...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 29.10.2007 > zanzule> jasan, když často mizíš bez placení
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 29.10.2007 > Damika> 
ale houbeles - mizím v tramvajích,když jezdím načerno a tak vůbec... :x)))

vzhledem k mé prof. uprchlíky bez placení nemusím :x//
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2007 > zanzule> co máš za profesi, jestli to není tajný nějak hrozně?
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 29.10.2007 > stanislav> nee nemám s tím problém - servírka. teď nějak omylem na shell - vůbec nic o autech nevím,jen,že jezdí, ale nestěžuji si a lidé už si zvykli. je to fajn, jen CNGé mě dlouho děsil ;x))

brou brou, jsem vyždímaná..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > zanzule> já dělám zase recepčního v hostelu, nádherná flákárna. sedím jen u PC a píšu si blbiny, nebo něco čtu tady a jinde... nevim zas, co je CNG
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 30.10.2007 > stanislav> já už ano - stlačený zemní plyn, to jsou věci,viď? :x)))


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > zanzule> ano, nebezpečenstev všude číhá....
<reagovat 
noa (Občasný) - 30.10.2007 > taky už si chvíli řikám, že by ti to slušelo na papíře. máš takový plány?
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > noa> ne, nemám tyhle plány, mám plán přežít rodinný a zdravotní maléry momentální...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 31.10.2007 > taky...
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.10.2007 > PSYCHO????
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2007 > Luk Malér> ten nůž kuchyňskej a tvá snaha školit prodejce fotoinštrumentů... jak řekli psycho, nebo to měli v kalendáři, už přesně nevim... už víš?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 31.10.2007 > stanislav> jo, už jsem doma
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 5.11.2007 > hloupě předávkovaný
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.11.2007 > Lyryk> ahoj, alkoholiku...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 4 5 6 9 10 31 32 38 43 45 49 50 54 55 57 59 60 60 (61) 64
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter