Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Křížek z kolekce Jindřišské povídky
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 14.12.2021 (21:29:05)
další v kolekci>
Křížek
------------------

„Paní učitelko,“ ozvala se Petra z houfu dětí a vzala paní učitelku za ruku. Třída byla na škole v přírodě a právě se navracela z prohlídky barokního vesnického kostelíka.
Paní učitelka měla hlavu plnou dětských otázek :
„Paní učitelko, kdo je ten pán na obrázku s tou čelenkou?“
„Proč kšákáš Honzo?“ „Říkala jste, že musíme šeptat, abychom nevyplašili andělíčky a já bych moc rád konečně nějakého paní učitelko viděl!“

„No tak paní učitelko, mohu se vám s něčím svěřit?“ Zatahala opět Petra svoji zamyšlenou paní učitelku za pravou ruku.

„Samozřejmě Petruško, co máš na srdci?“ Zastavila se paní učitelka a sklonila se.

„Paní učitelko, když jsem přišla s Míšou do kostela, byl tam takový hezký malý křížek s červenými kamínky, držel ho v ruce andělíček a oběma se nám moc líbil.“

„Ten byl asi od Ježíška,“ doplnila Petru paní učitelka.

„A když jsme paní učitelko se třídou odcházeli, už ho v ruce nedržel. Nemohl ten křížek někdo andělíčkovi vzít?“ Pokračovala žačka.

„Co to povídáš, jsi si jistá?“

„Ano, Péťa říká pravdu, skutečně ten křížek někdo ukradl,“ slyšela rozhovor Míša.

„Díky holky, vraťme se raději a toho andělíčka mi ukážete, ano?“ Zastavila třídu paní učitelka. Zpátky u kostela byli asi za půl hodiny. Paní učitelka vešla dovnitř sama s Míšou a s Péťou. Holky vedle oltáře ukázaly prstem na andělíčka, který je přiměl k návratu zpět.

V přední lavici se právě modlila jakási babička a když uslyšela šepot, přestala a obrátila se k paní učitelce. Byla to hospodyně pana faráře, která třídu jako první v kostele vítala. Když se jí paní učitelka svěřila s příhodou, babička si jen povzdychla: „Ano, holčičky mají pravdu, právě se tu za toho, kdo ten křížek vzal, modlím, aby mu Pán Bůh odpustil. Šlo o svatební dar po mojí mamince, který jsem dala kostelu. Nechte vše prosím paní učitelko být, jsou to jen děti,“ stiskla do dlaní prsty na ruce paní učitelky. Ta se však dala do breku, omluvila se staré ženě a nic neříkajíc odvedla třídu k lesu.

„Co je vám paní učitelko,“ nakupily se kolem ní děti. Sedly do trávy a paní učitelka se svěřila, co se stalo: „To jsem si nemyslela, jste moje nejlepší třída a byl to pravděpodobně někdo z nás. Vzájemně se prohledávat přeci nebudeme. Udělejme to jinak. Dám sem čepici. My všichni půjdeme za stromy a po jednom vás budu pouštět. Pokud křížek někdo má, nechť ho do té čepice vloží, souhlasíte?“
Děti se po sobě podívaly a jak se znaly, odvedly stranou Viktora. „Tys’ to byl,“ obvinili ho. „Vrať ten křížek, paní učitelka pláče.“

„Já ho kluci nemám, co blázníte?“

„Vzal jsi jo, kradeš, známe Tě.“
Schylovalo se ke rvačce. „Co se tam děje?“ Zvolala do hloučku kluků paní učitelka.

„Určitě to byl Viktor. Krade nám svačiny. Už mockrát jsem mu nabízel jablko, když jsem viděl, že nemá. Jenomže on pokaždé odřekne a pak mi ho ukradne, sotva se otočím. “ Dodal Honza.

„Vy jste viděli Viktora, že by ten křížek vzal?“

„Ne.“

„Tak jak něco takového můžete o druhém člověku tvrdit? Viktore, co ty na to?“
Viktor se začervenal a zakroutil hlavou.

„Prohledejme mu kapsy paní učitelko, budeme ho držet.“ Nakupili se kolem spolužáka kluci.

„Ne, tak se k sobě chovat nebudeme. Nemůžete někoho jen tak obvinit a udělat z něho zloděje. Jak byste se cítili, kdyby to někdo jiný udělal vám?“

Děti se nad sebou zamyslely a uznaly, že má paní učitelka pravdu a tak mlčky souhlasily s čepicí. Celá akce skončila bezvýsledně a čepice zůstala nakonec prázdná. Když se vracely po lesní cestě k chatě, paní učitelce tu a tam ukápla slza a moc toho nenamluvila.

Jak svědomí Viktora pomalu kousalo, nevydržel a když už byly skoro u chaty, přiznal se. „Paní učitelko, nezlobte se na mne prosím, už to nikdy neudělám, já, já to byl.“

„Tys’ to byl Viktore?“ Nemohla nabrat dech paní učitelka. Na jednu stranu jí bylo nesmírně líto, že se jeden žák třídy něčeho takového dopustil. Na druhou stranu měla radost, že sebral odvahu a přiznal se. Děti koukaly mlčky po sobě a kupodivu nikdy nic neřekl. Během těch několik minut ticha cítil každý ze spolužáků jakýsi tep žil na spánku, jeden měl vztek, že Viktora neprohledali, druhý litoval zklamané paní učitelky, jiný jen tak bezradně stál.

„Podej mi ho Viktore?“ Vypravila ze sebe paní učitelka a Viktor se rozbrečel. „Zahrabal jsem ho cestou do krtiny, bál jsem se, že by ho u mne pak kluci našli.“

„Jděte do chaty a já s Viktorem půjdu hledat tu krtinu,“ rozkázala paní učitelka.

„Ne, řekli hrdě kluci, my vám pomůžeme.“

„Ano, půjdeme s vámi,“ odsouhlasily si sami mezi sebou holky. “

Paní učitelka dojatá rozhodností třídy se rozplakala podruhé a neměla sílu na odpor. Nazlobená třída včele s Viktorem připomínala soudobý průvod z obrázků z kostela, který vedl odsouzence na Golgotu. Viktor se klepal, dokud nedošli na jednu z mnoha louček, které lemovaly cestu. Potom se rozběhl a hned napoprvé s naprostou přesností zahrabal v jedné z krtin ve vlhké trávě a vytáhl křížek. Tak se křížek dostal opět do rukou svého anděla a Viktora nemělo smysl už více trestat.

Léta míjela a z Petry, která si jako první zmizelého křížku povšimnula, se stala paní učitelka. Když prvně stanula před třídou, poté, co její žáci vstali, asi jako každý učitel po vysoké škole zatoužila otéci od katedry a posadit se do jedné z lavic. Dostala na starosti velmi hodnou třídu - až na Žanetu, se kterou si pravidelně nevěděla rady.

Jednou byl test z matematiky a Žaneta měla opět tahák, kterým šustila tak, že se i spolužáci v jejím blízkém okolí po sobě dívali a po očku sledovali paní učitelku, co udělá.

Petra se zvedla a do napětí zvolala do třídy: „Žaneto, dej mi ten tahák a písemku, máš za pět.“

Žaneta vzala tahák a bleskovou rychlostí jej schovala do batohu.

„Paní učitelko, co proti mně pořád máte?“ Drze se ohradila a zvedla ruce.

„Máš ho v batohu, nelži a podej mi ho. Otevři batoh.“

„Paní učitelko, batoh je můj osobní majetek a ten prostě otevírat nebudu.“ Ohradila se velmi ostře na svůj věk spolužačka.

Petra se podívala po třídě a dětské oči se dívaly jedno po druhém. Ze strany těch, kteří se poctivě připravovali, cítila, že si přejí, aby batoh sama vzala a otevřela. Jiní naopak stáli za Žofií a pubertální nebojácný odpor jim připadal sympatický.

Žofie začala dělat, že pokračuje v počítání příkladů z písemky, ale bylo znát, že díky přesile učitelské autority moc klidná není.

Petra k ní přišla a velmi rychlým pohybem z batohu vytáhla tahák. Cítila se strašlivě, ale při vzpomínce na krtinu nemohla jednat jinak.

Zezadu bylo slyšet syknutí: „To ale nesmí, Žaneta měla pravdu,“ Žaneta mlčela a Petra zapsala do klasifikace tučnou pětku. Nebylo jí přitom dobře, necítila vítězství, cítila i vlastní stud, že nedokázala celou situaci vyřešit jinak.

Některé křížky v životě zůstaly v učitelské profesi zrající učitelky po celý život. Při srazech její vlastní třídy ze základní školy se pokaždé na Viktora těšili. Nikdy nepřišel, zmizel jak ten křížek v krtině.

Podobných Viktorů a Žanet potkala Petra v životě mnoho. Dávali třídám svým způsobem barvu. Ostatně, pokud má učitel třídu rád, je nakonec jedno, jak se v obdobných situacích nakonec zachová.



Poznámky k tomuto příspěvku
Aaen (Stálý) - 15.12.2021 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2021 >

Psáno učesaným "slušným" člověkem a největším problému naší doby - slušné korektnosti.
Kdo to pořád vymýšlí, že pančelka nesmí harantovi prohledat tašku? Žanetu chytnout a profackovat a bylo by po problému.
Stoprocentně to funguje - nafackuj harantovi, do smrti od něj budeš mít klid.


"Nebylo jí přitom dobře, necítila vítězství, cítila i vlastní stud, že nedokázala celou situaci vyřešit jinak. "

Jo, to je choroba dnešní doby.
Proč by ta ženská měla mít probůh takové pocity?
Nebylo by lepší Žanetě bez výčitek svědomí prostě nafackovat?

S takovými lidmi tohoto typu se dá vopravdu vorat a zavádět jakákoliv totalita.

Spratek se jí směje do ksichtu, ksindl jeden nevychovanej a špatné pocity má pančelka?

Na hlavu postavený.

Maj vás zmáklý ilumináti jedny, šikulky to jsou.


Body: 5
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.12.2021 >
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 17.12.2021 >

Píšeš hezky.


Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 18.12.2021 > Na podobné příhody taky vzpomínám rád. Možná by neškodilo ubrat na frekvenci používání spojení "paní učitelka". V závěru je nejasná dvojice jmen Žaneta - Sofie. Jinak, zamyšlení v závěru, též fajn. Franta.
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.12.2021 > No co Ti mám na to povídat, ostatně jsem nějaký pátek učil. Za nás se řešily věci doma rychle rákoskou. Nicméně, valná většina dětí je co jsem zažil slušná, normální a v pohodě, jen prostě je škoda, že se najde rodič, který si neváží věcí, kterých by si vážit měl, kazí své vlastní potomky a může pak máchat právem...po čase se mu to vrátí, diví se, svět je svým způsobem spravedlivá záležitost:-)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 > Martin> Co jsem viděla, nejhorší rodiče jsou hloupé jednoduché uřvané samoživitelky - ty neustále omílají práva svoje i dětí a navíc si myslí, že učitel je povinný to a tamto, že to, co nezvládá ona, má zvládat škola.
Ať to mají jakkoliv těžké, tak tyto nány jsou nejhorší, řvou, že nemají peníze, ale na prodloužení pačesů a umělé řasy mají.

Jenže to pak odnáší celý dětský kolektiv - myslím, že ta extrémní dětská práva jsou navozena ve jménu hyper tzv. lidskoprávní ideologie, která je ale vymknutá a neověřená a i kdyby to nebyl vyloženě zlý záměr, tak je to přejaté z jiných kultur, které fungují jinak.

Příkladem jsou severské státy, Finsko, Norsko. Absolutní zákaz fyzických trestů. Údajně to mají v povaze už od původních kultur, eskymačky prý své děti nebijí, ale štípou. Asi to v té zimě, jak jsou nabalený, dost dobře ani nejde, tak si zvykly štípat.

A výsledkem je totálně rozvrácená morálka českých dětí.

Jedna facka mnohokrát zachrání mnohé.
I když fackovat ve škole je přehnané, ale dnes musí učitelka zpytovat svědomí, jestli hrábla nevychovanému spratkovi do tašky oprávněně, nebo ne?
Dřív fungoval systém tělesných trestů tak, že ve škole se napsala poznámka, doma dítě dostalo pár facek, nebo rákoskou, nebo se to nějak řešilo.
A byl klid.

Ve Finsku prý učitelé učí stylem "no stress", děcka se šikanují a sebevraždí, copak se s tím budou chladné severské povahy trápit?
Daj si vodku a budou v pohodě.

Přejímáme jednu hovadinu za druhou a ničíme si tím vlastní lidi.


<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Drahá ý.ť., mimozemšťane, dyž najdeš (uplatíš) inseminátora, případně na svá běloskvoucí stehna nakreslíš a rýmovačkou popíšeš mapku do správné lochnesky (pro darmošlapa juliena), je jistá šance, že necelý rok nato poviješ děcko, které pak můžeš dosytosti liskat. Jistě se ti odvděčí tím, že vůbec nebude jako Fini (malomluvní a zároveň pravdomluvní, poctiví, přírodu milující lidé, kteří spokojeně žijí v zemi s excelentním školstvím a špičkovým zdravotnictvím) a naopak bude úplně jako ty. Kdyby to náhodou nevyšlo, tak si prostě julienovo sémě vytřeš z prdele.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 > čtenář> 

A s tímhle chceš do věže jo?
Jsem ti říkala, jseš jinej druh, nelez tam, můžou to špatně vyhodnotit.

Navíc 3 lidi, co byli nějakou dobu ve Finsku říkali, že děsně chlastají, děsně.


<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jako že ti 3 lidi děsně chlastají, děsně, a byli ve Finsku, tak za jejich ebrietu nesou vinu milovníci flory, fauny a sauny?

Podívej, ve Finsku je nádherně, Finové jsou bezva, a že si tu a tam přihnou trochu vodky? Díky procházkám přírodou to snadno vstřebají.

Každý národ má své idiosynkracie. Každý národ má své mouchy. Fini rádi vodku, ale jsou charakterní. Ubránili se Stalinovi. Česko chlastá pivo. Je bezcharakterní. Neubránilo se nikdy nikomu a ničemu, protože bojuje výhradně po boku předpokládaných vítězů. Navíc má tebe a julu. Vy jste horší jak spojenectví s Hitlerem.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 > čtenář> 

Jasně, to mám za to, že jsem vyjádřila pochybnosti, že jsi třeba jenom algoritmus a umělý škodlivý software co?

To jako vyjadřuješ názor jo?

Aha.
Já nevím, jeden říkal, že tam lezou po určité hodině denně ženy v kostýmkách po čtyřech z taxíku.
Že je to tam prostě normální.
Je to severský národ, já jim nevyhlašuju válku, jen konstatuju, že jejich výchovné metody bychom si sem neměli moc pouštět, pokud chceme ještě někdy dát dítěti jakýkoliv fyzický stimul k tomu, aby nechalo toho, co dělá, aniž by to obnášelo štípání a Amundsenku.

Dát na prdel a pak si dát pivo.
Tradice.
A ne chlastat, štípat a mlčet.
Oni jsou veselí a vstřícný třeba jenom od určitý hodiny do určitý hodiny, já nevím, já tam nebyla.

A nepodceňuj náš skvostný slovanský národ, esesáku jeden prašivá.


<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Netřeba hned žárlit na krásné Finky.

Fini opravdu zase tolik nechlastají. Mají rádi vodku, ale nemají s alkoholem problém, už vůbec ne takový, jako pobalstští sousedé. Ochmelkovstvím jsou pověstní Estonci a Litevci.

Zděs konzumace alkoholu per capita za rok 2019. Jak uzříš, pokud jsi ještě neoslepla pod vlivem své páteční dávky metanolu, Evropa chlastá, ale i v rámci Evropy jsou Fini, na rozdíl od průměrného IQ, znalostí a spokojenosti hodně daleko za špicím, k níž naopak patříme my, tedy vy:

Cook Islands 12.97
Latvia 12.90
Czech Republic 12.73
Lithuania 11.93
Austria 11.90
Estonia 11.65
France 11.44
Bulgaria 11.18
Slovenia 11.05
Luxembourg 11.00
Andorra 10.99
Romania 10.96
Poland 10.96
Ireland 10.91
Hungary 10.79
Spain 10.72
Belarus 10.57
Germany 10.56
Portugal 10.37
Slovakia 10.30
Barbados 9.94
Montenegro 9.91
UK 9.80
Cyprus 9.64
Croatia 9.64
Australia 9.51
Seychelles 9.48
Bahamas 9.48
Switzerland 9.41
Saint Lucia 9.30
New Zealand 9.17
Denmark 9.16
Belgium 9.15
U.S. 8.93
Sv. Kr. a Nevis 8.84
Grenada 8.62
Niue 8.50
Japan 8.36
Netherlands 8.23
Finland 8.23

Fini jsou charakterní, chytří, mají krásnou přírodu, jíž si váží, a navíc umí chlastat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 > čtenář> 

No nevím.
Všechno je možné, Fini jsou asi záhada.
Ale že by měli svědci halucinace?
Netuším, mě je to i jedno, ale že by se u nás chlastalo víc, než ve Finsku, tomu nevěřím.
Za ten 2019 to asi naběhalo pivo, protože bylo extrémně horké léto.

Viděla jsem jednu Finku - byla blonďatá a velice rozvolněná.

Možná mají specifickou mentalitu.
Ale nemá smysl si sem tahat nějaké nordické, nebo germánské styly.

Neotravujte nás.
Běž si s nordikama někam jinam.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Horký rok 2019 se v tom žebříčku zkonzumovaného alkoholu projevil silně.
Češi pijí pivo a bylo vedro - jakákoliv desítka se pila rekordně. Fini pijí vodku a bylo vedro, asi i u nich. Kdo si dá ve vedru vodku? Tak paradoxně chlastali méně a šli radši na výlet. Protože nemají letní alkoholický nápoj, pivo, jako češi.

Ať si severské národy dělají co chtějí, ale ať nám sem nikdo z EU neimportuje jejich zvyky a nenutí nás se podle nich chovat.
Jsou zvyklí na lži a ticho, pokrytectví, odměřenost, nekomunikovat, být v severské depresi, všechno řeší jinak, než my.

My nejsme žádná méněcenní blbci, jak nás tady masíruje ten esesák.
To chtějí germáni, abychom se sebeobviňovali a považovali za méněcenné.

Proč jsme jako méněcenní proti nějakým západním a severským úchylákům, že si sem musíme přejmout všechny jejich divný zvyky a zničit tím vlastní lidi?

Než dát harantovi pár facek, to ho radši budeme psychicky týrat a necháme si rozpadnout společnost?

Ahá.
Když se vám to líbí a jste tak mega úchylný, tak prosim.


<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> ý.ť., jsme dlouhodobě první až třetí nejvychlastanější národ na světě.

Vezmi si rok 2016:

To jsme toho per capita vyžáhli po Estonsku a Litvě zdaleka nejvíc. Tebe by mělo zajímat, že piva jsme vypili něco přes 53 procent, vína 21 a destilátů 25.

Fini ten samý rok skončili na třicátém prvním místě a, jak je dlouhodobě zvykem, na hlavu toho vypli o třetinu méně než zpuchlí, brunátní, zdegenerovaní vožungrové Češi.

Přitom piva vypili necelých 49 procent a destilátů jen 21.5...

Ani tvé český pivní bachor velebící vysvětlení s nemotorně nakašírovanou omluvou horkem nic nemění na faktu, že víc chlastáme i tvrdé.

K tomu navíc žerem strašně moc masa. Jsme obézní nechutná prasata s mizernými geny. Flus!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > čtenář> 


Myslím si, že zrovna ty nemáš sebemenší právo hodnotit naši národní identitu, protože jsi hovado, co pracuje pro NWO a s největší pravděpodobností nemáš lidskou duši.

Jednoznačně se prokazuješ jako vagabundsky uvažující asociální zlá bytost.
Že mluvíš a píšeš naším jazykem, ještě neznamená, že nekopeš za nacistické Německo.


To není "Čech".

Jinak samozřejmě na obrovském množství vypitých alkoholiků, co se poflakují po hospodách a mají v hlavě piliny, mají přiblbé jednoduché názory, se taky nedá stavit národní identita.

Jenže v našem národě je i určité množství velice inteligentních lidí, kteří mají i silnou touhu po spirituální obrodě a dokonce jsou schopní pochopit i existenci mimozemských civilizací a jsou neočkovaní.
To bude zřejmě ta skupina, která přežije, pokud je záchranná akce na pokračování lidské populace v lidské podobě pravda.

Z národů zbudou jen vzorky - většina vymře. U nás cca 63% obyvatelstva.


<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Vožungr jula a jeho věrná dolívačka ý.ť.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > čtenář> 

No jasně, za všechno může alkohol.
A co ty? Severský germánský bezemoční typ na kokainu?

Slovani mají větší emotivitu a jsme rádi schopní myslet pravdivě.
Tím pádem při kontaktu s tou vaší bezemoční břečkou ze zlých galaxií chlastáme.
Máme výživný cenný nápoj pivo.

Lepší pivo než kokain.

Tím neobhajuju alkoholismus, ale je mi milejší alkoholismus z emočního rozvratu, než ten váš hadí plazí šedý esesácký bezemoční koktejl pravého úchyláka.


<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> ýť, čeká tě šok!

V čr má slovanské kořeny jen necelá třetina populace. Z vydatné části jsme germáni a keltové a z deseti procent dokonce vikingové. Taky je tady slušná porcička židů.

A buď ráda. Jen díky tomu nejsme durch zkorumpovaní a nežijem jak na balkánském smetišti. Je ale fakt, že ta slovanská frakce dokáže nadělat obrovský bordel. Uřvaný nepoctivý póvl se zálibou v chlastu venčí své chcací psíky na každém rohu a představuje důvod, proč se tady ušlechtilejší rasy cítí tak nepatřičně.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > čtenář> 


U tebe neznamená jakýkoliv etnický původ důvod k nenávisti vůči jakékoliv etnické skupině, protože jsi duchovně bytost, která nepřísluší k lidské duchovní matrici.
Zkrátka tvoje "duše" není lidská a jsi póvl od NWO.

Rozhodně je však logické, co píšeš, protože to píšeš z pozice NWO a SS.
Esesácký germáni nás vždycky nenáviděli a snaží se o likvidaci našeho národa doposud.


Jinak, oficiální definice našeho národa je tato:
"Češi (archaicky Čechové) jsou západoslovanský národ, žijící převážně na území Česka. Češi jsou potomky slovanských kmenů, jež v 6. století pronikly do střední Evropy a smísily se zde s dosavadním převážně kelto-germánským obyvatelstvem. Mluví češtinou, která je blízce příbuzná se slovenštinou a lužickou srbštinou."

Vzhledem k tomu, že sousedíme s Německem už 1500 let a původní obyvatelstvo je keltské, je samozřejmé, že máme v sobě geny všech těchto etnik, včetně těch vikingů, kde dokonce tvoje informace o 10% vikingské krve sedí - to mám i já, 10% vikingské krve, to mám od mimozemšťanů, tuhle informaci.

Hanět slovany ve slovanském národě, nazývat je povlem a stavět tu na pedestal nordické esesáky, wau, to jseš fakt úžasný NWOčko v Čechách.
Běž bydlet do Finska, my ti určitě poděkujeme.
Nevím jak Finové, ale my budeme šťastný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > čtenář> 

A židy vymlátil Hitler, věřím, že víc je cikánů, než židů.

Německo se roztahuje do naší sféry víc, než je hezký.
Ovládají naší ekonomiku, naše zpravodajství, naše myšlení.
Je nepřípustné, aby si tu vyskakoval nějaký zparchantělý germán, co kope za NWO.
Myslím, že naši vzdělanci z národního obrození, co zachránili naši identitu, by takového ksindla rychle vyvedli.

Henlainovci definitivně dohajlovali, Sudety jsou české a esesácký šmejdi z Německa budou chtít hrabat na Benešovy dekrety.

Takový krysy jako tenhle anonym, co ve skutečnosti nejsou češi, ale zparchantělí germáni, by byli pro.


<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Agresivní násoska z jugošky se vyřvala. Nezapomeň poblít pangejt :)

Já jsem třeba žid, takže nás Aďák zjevně nevybil. To je pro národ český dobrá zpráva. Horší je, že nestačil přistoupit ke konečnému řešení slovanské otázky a nevypakoval vás za ural.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > čtenář> 

Takže černá babča byla židovka jo? No, tak arabové jsou černý, židi některý asi taky. Vede zrzek v klobouku, to vidíš vždycky, když je něco o Izraeli.

To jseš fakt hodnej, žes to neřekl hned, to bych byla už ve vězení.

Se židy jsem to měla těžký.
Musela jsem řešit Blízký východ v hlavě, aby tam utichly války a co si budeme povídat, oni tam dost překáží.
Když přišlo na Zeď nářků a pobyt v tom kultu, vymyslela jsem vyhodit to do vzduchu.
Moji tenzi zázračně vypnul nějaký svatý spirit, který k tomu místu přišel, něco tam udělal a od té doby jsem tuhle záležitost nemusela nikdy řešit, což se mi ulevilo.
Ten chlap byl zázračnej.
Pak se nechal Izrael 3x oočkovat a nadále jsou již veškeré národnostní spory řešeny covid vakcinační genocidou.

Říkám, 63% Čechů.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > čtenář> 

A se židy byl vždycky ten stejný problém. Imigrace a trvání na své kulturní starověké identitě, neschopnost se přizpůsobit, vytváření mezinárodních vlastních židovských sítí a následně mafií a hlavně špatný Drakoniánský kult Jehova, starozákonní bůh.

Vymyslel vás naschvál, nějaká odpadlická odnož z odpadlické odnože v Egyptě.

Co se slamníkem, kam s ním.
To je Neruda, to je klídek a pohoda.
Slovanský výkvět.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 9 10 12 13 14 15 16 17 19 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 69 70 71 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 (90) 91 92 93 94 95 96
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter