Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)

Události dimenzionální války, které se odehrály v minulých letech a trvají doposud,
již však v mírnějších podobách, jsem zažila formou sluchových vjemů, tedy že jsem slyšela hlasy,
dále formou energetických zásahů, útoků a také formou něčeho, čemu se říká dálkové vidění.

Jediné, co je z celé záležitosti jakkoliv jasně viditelné, je existence inteligentních, éterických
objektů Galaktické federace na nebi.

Jinak je vše neviditelné, nedoložitelné.

Absolutní většina esoterických, či tzv. „kontaktérských“, channelerských zdrojů vidí celou tuto
záležitost jako věc čistě duchovní, individuální, jako spirituální vzestup do vyšších světů, případně
jsou nám předkládány vize záchranné lidské společnosti, jako jsou Bílé Klobouky, nebo Aliance,
které vše řeší na pozadí dění za nás.

Ani jeden směr této alternativy se nesnaží nijak upozorňovat na vojenské reality celé této události,
kdy se jeví jako nejpravděpodobnější ta verze, že jsme jako populace dlouhodobě zatěžováni uměle
nasazenými psychotronickými viry, které se šíří skrze elektromagnetismem prosycené prostředí,
na stejném principu, jakým se šíří signál 5G.
Jen přijímacím zařízením je nás mozek.

A proto lidé slyší hlasy, které je terorizují, jsou zatížení apatií, jsou zmatení, vystrašení, zdají se jim
děsivé sny, prožívají příšerné příběhy. Všímají si zvláštních věcí, jsou paranoidní, depresivní,
chytají je divné myšlenky, něco je obtěžuje, dostávají iracionální výbuchy vzteku, jsou náhle bez
energie, nebo se jim bez důvodu rychle mění nálada.

Myslím si, že vše funguje tak, že se nasadí nějaká frekvence, nebo rušivý signál, zkrátka se pomocí
nějaké frekvenční zbraně vysílají pulsy, které působí zle na duševní zdraví, že se v informačním
poli otevře a na ty pulsy přichytí inteligence, které odpovídají vysílané frekvenci.
To potom v hlavě dotyčné oběti vyvolá obrazy a hlasy.

Je dost dobře možné, že neexistují žádní reptiliáni, ani šediváci.
Že to celé vzniklo nabalováním a vrstvením různých sdílených informací, získaných vjemů,
až se z toho vytvořil fenomén sdílený vícero lidmi.
Já sama jsem také pojmy jako reptilián atd. začala používat uměle, kdy jsem tomuto pojmu přiřadila
druh hlasů, který jsem slyšela. Doopravdy jsem mluvila s něčím, co by odpovídalo krokodýlovi
a jeho typu uvažování a inteligence, neměla jsem tedy s takovým srovnáním sebemenší problém.

Ale dost možná to nebyl žádný reptilián, byl to prostě nějaký druh vysílání, které bylo pro lidský
mozek destruktivní, chovalo se to agresivně. Opakováním debilit, nehorázností, úmorných
duševních křivd a předváděním co nejhloupějších tonin lidských projevů, což byly asi projevy
nějakých dimenzionálních potvor, které se toho záření držely, se snažil protivník, v tomto případě
asi NATO, člověka zdrtit, vyčerpat, rezignovat, případně spáchat sebevraždu, nebo se nechat
chemicky zlikvidovat na psychiatrii.
Rozhodně je pod takovou zátěží nutné rezignovat na normální život.
Myslím si, že to zapůsobilo na obrovskou část naší populace, protože hloupost, rezignovanost
a apatičnost naší populace je neuvěřitelná. Většina lidí ty projevy neslyší, nevidí, působí to na ně
plošně, tupě, leží to na nich jako deka, neví o tom, že jim do podvědomí drnčí nějaká technicky
usměrňovaná debilita a proto se jim najednou začal líbit tento úžasně tupý seriál,
nebo jim nepřipadá divné, že na rameni drží magnet, nebo nechápou, kdo má co proti jednání
západu ve věci Ukrajiny.

Já jsem asi ještě schytala nějaký speciální psycho vir a pulsy jen pro mou osobu.

Vlastně mi non-stop běžela v hlavě nekonečná smyčka všelijakého chechtání, deptání,
sexuálního ponižování, rozjívenosti, hlouposti, násilí, teroru, demence a k tomu si můj mozek
do toho generoval různé podoby těchto údajných existencí.

Je však fakt, že jsem vnímala podstatu různých Drakoniánů, Reptiliánů, Insectoidů jako
chimérickou, tedy jako něco, co vzniklo uměle a je to způsobeno anomálií v časoprostoru.
Za tu anomálii jsem považovala Vesmírný vir, což byl ale zřejmě vojenský vir.
I tak je to pořád kosmologická pravda, protože to, že si kdokoliv dovolí začít používat cosi jako
psychotronické viry, je kosmologická anomálie.
Vzhledem k tomu, že se to podobá situaci, kdy člověk rozdal zápalné granáty nadrogovaným
opicím, to v sobě nese takovou míru bestiálního zla, že to je kosmologická anomálie.

Jde o to, že je na nás aplikována vojenská nepřátelská technologie, že celé 5G a vůbec tento kolos
nějakých vysílačů, satelitů, bezdrátového přenosu, je nepřátelská vojenská technologie namířená
proti lidstvu samotnému.

Je to čisté zlo, vědci jsou zkorumpovaní a nechtějí tuto záležitost nijak řešit.
Bohužel, je to tak, že tato technologie na vědomé úrovni ubíjí, vyčerpává a deptá lidi spirituální
a zbytek populace to ubíjí do debilních zombies, které si to již neuvědomují. Již nefungují jako
lidská společnost, např. jejich děti a jejich osud jsou jim lhostejné.
Vadí to jenom spirituálně založeným lidem.
Spirituální lidi ale nejsou v mocenských pozicích.
Proto doufám v Galaktickou federaci, že se podílí na řešení pro tento svět.
I kdyby to mělo obnášet kataklizma, té zrůdnosti je třeba se zbavit.
Nevěřím v politické řešení této záležitosti, nevěřím, že je s kým jednat.
Věřím ale, že GF je schopna vyvolat událost, která ten terorizační kolos zničí.
Rozumím tomu, že lidstvo bude mít právo jít dále jen tehdy, když pochopí,
co je tento elektromagnetický umělý technokratický kolos kolem planety,
že je to zbraň v nacistických rukách.
Ale zatím tomu nic nenapovídá, že by kdekoliv docházelo k prozření. Zatím vše směřuje do toho,
že senzitivní, spirituální lidi budou odstraněni a zůstane jen rozemleté hloupé stádo.

Zřejmě má pravdu Steven Greer – neexistují zlé mimozemské rasy.
Existuje jen normální mimozemská, neagresivní společnost naší galaxie, tedy doufám to,
co vnímám jako Galaktickou federaci a dále existují nacisté NWO,
kteří se rozhodli zotročit tento svět.
Zlé mimozemské rasy jsou skutečně možná jen chimérická halucinace, která vznikla nasazením
psychotronických zbraní na obyvatelstvo.
Možná existují jen zločinci jako takoví, tedy něco jako galaktická podvratná mafie.
Ale celá ještěří nepřátelská rasa může být jen chimérická halucinace.

Protože jsem se rozhodla jít bojovou cestou a zacházela jsem s dimenzionálními realitami
a v časoprostoru naší planety jsem musela prokázat dostatečnou chápavost lidského ducha,
abychom měli právo na pomoc, tak mě GF neinformovala, že bojuju proti záření.
Je tisíckrát lepší bojovat v duchu proti reptiliánům a nacistům, než proti záření, nebo vysílači.






Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 >



Ve všech těch ptákovinách, co se tak všeobecně sdílí, je třeba raději hledat jen rovinu racionální pravdy.

Plaz, který se vyvinul do inteligentní formy, je teoreticky možný, ale když jsem poprvé vzala pojem "reptilián" vážně, přišlo mi to jako blbost.
Je otázka, jestli někdy někdo viděl reálně reptiliána. Kde se ten pojem vzal.
Existují sochy ze starověku, které by napovídaly, že ty bytosti existují.
Ale třeba je to pouze bytost, která je čistě chimérická a která se váže k porušování kosmického zákona formou technologie, které se říká Umělá inteligence.
To, co nám tu řádí, je aplikovaná umělá inteligence, psychotronický vir, který se šíří v elektromagnetismu ohrádky kolem naší planety, která hrubě terorizuje senzitivní lidi vědomě a ostatní nevědomě.

A protože je to bestialita, na tento druh technologie jsou navázané chimérické příšerné bytosti, jako jsou šediváci s despotickým obličejem a černýma očima, nebo plazoidně agresivní zlá bytost.
A to může stát za všemi povídačkami o zlých mimozemšťanech. Je to jedna z verzí.

Je téměř jisté, že za současným technickým vývojem USA, což proběhlo ve 20. století, jsou nějaké nacisty nalezené mimozemské technologie, nebo rovnou spolupráce s podlými mimozemskými skupinami.

Lidstvo se technologie, která nás nyní nemilosrdně svírá a hrozí, že nás zahubí, nedopracovalo vlastním vývojem.
Je jisté, že něco bylo úplně jinak.

Nedává absolutní smysl, aby vývoj probíhal tak, jak je nám předkládáno.
Aby během jednoho sta let došlo k tak prudkému technickému vývoji.
Něco muselo být jinak.
To něco jsou mimozemské technologie, které byly lidstvu aplikovány jako finální zotročení.

Takže nyní máme kolem planety hrubě terorizační elektromagnetickou síť, která znemožňuje normální život, protože ho ubíjí a vysává, ničí energetické toky v těle člověka a narušuje vlny v mozku a ještě jsou do toho používány, zvláště nacisty proti nenáviděným Slovanům, vojenské psychotronické viry, které mají definitivně zničit společnost.

Citlivky, senzitivky šílí, umírají a zařezaní materialisičtí tvrdí chlápci, bez jediného spirituálního vjemu za celý život, blaženě prdí u rychlostí 5G přenášeného porna.
Na takové zmrdy ty psychotronické viry nedoléhají, protože oni jsou na frekvenci, kterou ten vir nepotřebuje upravovat.
To zabíjí, ničí a stahuje dolů jenom senzitivní, vnímavé, empatické, spirituálně založené osoby, zejména ženy.
To je nacistický plán.

No uvidíme, kam toto dojde.
Už ztrácím optimismus, protože materialističtí zmrdi řídí tuto společnost a oni se nás rádi zbaví.

Doufejme tedy v řízení vyšších sil, jejich pomoc, v zásah GF, solární záblesk, cokoliv, co zvrátí časovou linii toho, že tato zrůdnost zůstane netknutá,
zemřou spirituální lidi, Slované budou zničeni a planeta bude zotročena nacisty.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně tak všichni ti, co neustále mluví o Plejáďanech a Arkturiánech, šílenci typu Auroran, s vykotlanou ezo sex ufo sektou a další, kdo řeší Annunaki atd., mohou být stiženi vojenským programem.

Protože, jak jsem se dostala do této mely, měla jsem tu čest s minimálně dvěma viry.
Jeden byl vyloženě debilní, misogynní, tupý, těžko se dá reprodukovat, jaké debility non stop produkoval.
Vedl k útlumu, degeneraci a úpadku a zešílení.
Druhý byl sofistikovanější, byl zákeřný, hrál na soucit a empatii a měl tendence navádět na mnohé obrazy, osoby, problematiky, neustále znejisťoval a znervozňoval, rozmělňoval pozornost.
Problém tohoto druhého viru byl ten, že docela věrně dokázal simulovat reálnou osobnost. Byla jsem hodně překvapená, když mi GF vysvětlovala, že šlo ve skutečnosti o program, že to není skutečná osoba.

Myslím si, že velká část lidí s mimozemšťany je stižená takovým typem psychotronického viru.
I proto, že všelijací tihle potrhlíci nemají žádné důkazy o tom, že komunikují s mimozemšťany. Nemají ani tu chabou fotku, co já, kde jsem vyfotila éterický objekt.

Já je na nebi doopravdy vídám, tak mám alespoň minimální šanci, že si se mnou jenom nehrají nacisti.

Celá tato věc je gigantický zločin ze strany USA, současné nacistické základny, na našem obyvatelstvu. Protože tito lidé stižení těmito programy mají velice reálné vjemy, které jsou ale ve skutečnosti vojenská psychotronická zbraň, zničí jim to život, oni se nikdy ničeho nedovolají a ještě celá tematika vypadá jako jedna velká kokotina.

Senzitivci, kterých se to týká, nejsou většinou někde v nějakých funkcích, aby měli možnost cokoliv ovlivnit.
Zdravotní normy 5G jsou mýtus, to se ví.
Je to prostě zločinecká prasárna.
Navíc, na národní úrovni není možné nic změnit, vše už běží na korporátních globalistických zákonech.

Věc je na racionální úrovni neřešitelná.
Je to podraz a terorismus proti senzitivním, vnímavým lidem, kteří se nemůžou bránit.
Na rozhodovacích pozicích sedí většinou amorální pronacistické zrůdy, které tyto věci absolutně nezajímají.

Na vysokých školách stále inženýři tvrdí, že 5G škodit nemůže, protože prostě proto nazdar.

Není z toho cesty ven, racionálně se nedá očekávat, že se na této hrůznosti cokoliv změní.

Myslím si, že stav spěje do katastrofy, není vidět světlo na konci tunelu.
Nikoho to racionálně nezajímá, celá věc je pořád v ezo vodách a to o tom ezo vody netuší, protože lidi, co věří, že je jim špatně, kvůli tomu, že dimenzionálně stoupají, jsou prostě mimo.
Za vše může elektromagnetický mikrovlnný teror říznutý psycho programy.

No ale NATO přece nechce, abychom se zachránili.
Já nevím, jestli jsou v naší zemi ještě lidi, co jsou schopní něčeho jiného, než vlastizrady.
Z 2/3 jsou to už čistokrevní zombies.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


U prvního typu toho psychoviru bylo jasné dost od začátku, že to není člověk, zkrátka neexistuje lidská typologie takového vymatlaného misogynního hovada, ale dejme tomu, že jsem uvěřila na reptiliány, protože jsem si dokázala představit, že by tak mohl uvažovat trochu zaostalejší příslušník něčeho, co vypadá jak krokodýl, co chodí vzpřímeně.
Odpovídalo a chovalo se to pořád stejně. Nakonec jsem se usnesla, že to je vesmírný vir a to bylo stanovisko, které jsem už neměnila.
Vlastně jsem měla svým způsobem pravdu.
Tato úmorná debilita je už z 90% rozložená, vůbec netuším, jestli plošně, nebo jenom u mě osobně.

Druhý vir jsem rozpoznala jako nepřítele až po dlouhé vyčerpávající anabázi, kdy jsem s ním dlouho hrála zdvořilostní hru a snažila se na něj brát ohledy, protože se choval velice křehce. Začal však dělat brutální podrazy a zapletl mě do měsíce trvajících vyčerpávajícíh sporů a hádek, které mi odsávaly nervovou energii a dělaly mi osobnost hrozně labilní. Teprve po dlouhých měsících jsem si začínala všímat, že ta osobnost je divná, že tak, jak dokázal kňučet on, jak dokázal znejisťovat a vyvolávat starost a soucit, ale nazpátek dá vždycky jenom něco, co zraní, nebo vytočí, mi taky začalo docházet, že to je nepřítel. Považovala jsem ho za extrémního křiváka, tedy osobu a začala jsem s ním bojovat a snažila se ho jakkoliv zabít. Teprve později, když jsem ho ze sebe odsekala, jsem se od GF dozvěděla poprvé, že to ve skutečnosti není osoba, ale program.
Stejně jsem nebyla schopná to vzít na první dobrou a když jsem slyšela stále stejné hlasové projevy tohoto viru, jakoby se nechumelilo, tak jsem to teprve přijala. Bylo to strašně stresující.

Potom následoval rok nějaké psycholéčby ze strany GF, byla jsem po působení těch dvou virů příšerně duševně zdevastovaná, nervově vyčerpaná, extrémně vystresovaná, traumatizovaná a osobnostně rozvrácená.
To stejné dost dobře ve virtuální podobě běží tady, jako ti dva anonymové. Taky to je pořád stejné, má to debilizační a degenerující vliv a těžko si za tím představit konkrétní prototyp člověka.



<reagovat 
Čtenář - 18.12.2022 > ýťa a ty její ufoni. jen tak dál!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 >


Reakce na ma.ni

"ma.ni. (Pravidelný) - 18.12. > PřilítliMimozemšťani> Okopírováno, svět podle eleny, její nwo:
E.Danaan-jak bude vypadat svět za 20 let

Byla jsem znovu pozvána na palubu mateřské lodi Proxima Centauri a to, co jsem viděla, bylo tak krásné… Vrchní velitel Metonu Haben mi ukázal aktualizace týkající se blízké budoucnosti lidstva Země a technologií, které jsou v současnosti masově vyráběny, v příprava na tuto slavnou dobu. Má také zprávu pro vás všechny, stejně jako Thor Han.

https://www.youtube.com/watch?v=SCvJkF8HIG4
...
Co to jako má bejt? Ať si táhne pod ty svoje satelity a muskem, a jeho tzv milé čipy ( ironicky myšleno ), tahle ještě tahá zprávy? Poslouchá to někdo?"





Poslouchám to a už se musím smát, protože první, co Elena Danaan vytáhne je, že pozorovala strašně moc nenávisti v "disclosure community", tedy tomu, čemu tu u nás říkáme "ezo scéna", případně "ufo" komunita.
A že to takhle vůbec nejde, och bože. Že když máme jít do něčeho lepšího, jak tam máme jít, když se tak nenávidíme? Och ach.

Přesně takhle fungují náckové.
Jde tu o veškerou budoucnost, na lidech se dějí bestiality, nevím kolik lidí na světě je chráněno pouze Galaktickou federací a spojeneckou podzemní skupinou, před brutalitami NWO, psychoviry, zabíjecími pulsy atd., psychicky kolikrát doslova visí na posledním vlásku, nervy jim pumpují, oni bojují o život, o celý svět, o celou budoucnost ...
neexistuje fatálnější boj.

No a pak do toho vleze takováto naprogramovaná svině Elena Danaan od nacistů, vše dobré pošlape a lže a lže a lže a lže a vede svět do nacistického scénáře.
Pochopitelně vzbudí děsivou nenávist a hněv těch, kteří tuto věc skutečně prožívají, jako u mě, tuhle svini nemůžu vystát.

A pak ... pindá jak se strašně nenávidíme, jak to nejde takto dále.
Jaj, to je jak píča Křešová, ta se taky pořád chce spojovat. Lže, destruuje, ničí vše dobré, ale chce se družit, aby jí měli všichni rádi.
Navíc je odporná a nechutná na první pohled.
Elenka je plastová učesaná figurínka s valícím plazoidním očičkem.

Stejně tak, co tam pindá o tom tzv. "looking glass". Takové mimozemské technologie, které jsou schopné nahlížet do času existují. Podle svědectví Lobsanga Rampy, pokud by se to bralo vážně, což tak klidně může být, tak navštívil mimozemskou technologii v Himalájích v Tibetu již ve 20. letech 20. století.
Těchto technologií může být vícero.

Navíc to nyní vztahuje na muže, že co si to dovolují šikanovat ženu. To je největší trik, proto jsme byly do magických bojů asi hlavně nasazeny ženské - jako ženská nemám zábrany likvidovat takovou svini a ženská má startovací pozici útoku o několik okamžiků dřív, než muž. Muž má v magickém boji proti ženě v něčem velkou nevýhodu.
Stejně jako v těchto psychologických situacích - ta svině jede ve zlu, v nejhorším zlu v lidských dějinách, ale dělá si bariéru - na mě nesmíš, jsem žena.


Haban z Metonu provezl Elenku do doby za 20 let, jak tam pateticky pindá mě rozesmívá, futuristické obrázky a jentak se dozvíme, že je všechno tak idylické, čisté, inteligentní, vzdušné a vůbec nejbáječnější, kvůli tomu, že tam prostě nejsou lidi. Jsou v kolonii na Marsu, Alfa Centauri, na měsících Saturnu, samé útěšné, hřejivé a lákavé destinace :-D
Takže náckové se tu mají fajn, chápu. Na naší živé útěšné, hřejivé planetě.
Politika je zaměřena na USA, vládne černodrdolová galaktická vládkyně, lidi jsou dokonalí, protože jim GF vylepšila DNA, ksicht i zpráchnivělou duši :-)

To vížejo Elenko naci paci.
A zas ta svině pateticky vzdychá, jak se nemáme hádat, mít ji po ruce, vyvolávala by ve mě chutě ji něco fyzicky udělat.
To je kreaturka.

No aspoň víme, co chtějí nácci - usmažit nás 5G, nechat vymřít na vakcínu a rozprodat jako otroky do nějakých kolonií.
A pak chtějí planetu pro sebe.

Nevím ale, jestli je reálné přimět chápat mužské techno-okultní záležitosti. Jsou zbržděný a rozhodují, řekla bych, že čas už není a tato věc je beznadějná.
Proto doufám v obrovskou přírodní katastrofu, solární záblesk, nebo násilnou invazi Galaktické federace ... to poslední asi taky nepřichází v úvahu.
Všechny pohodlné a bezpečné cesty vyžadují, aby společnost plná mužských zabržděných materialistických vydlabanců pochopila dimenzionální problematiky GF
a nebezpečnost mikrovlny a vojenských projektů nad hlavou a v hlavě.

To je bez šancí.

Tak doufám v kataklizma, nebo solární záblesk, to by mělo snad tu moc sundat ty systémy jako 5G.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



On nějaký vymírací, chaotický okamžik nastane, alespoň v to doufám.
Já už taky nechci, aby přistala GF na zemi, všichni ti nechápaví zmrdi, jak nás nemilosrdně ohrožovali svou tupou debilitou na životě, by najednou nasadili nechápavý úsměv, nebo by dělali chytrý, všem těm miliardám tupých vyžraných debilů by se negovalo očkování a pak by proběhly nějaké Norimberské procesy s nějakými zástupnými figurkami.

Nechci to.

Chci, aby tento špinavý svět skončil komplet, aby umřel a až se zrodí ten nový, aby tam pro jistotu nebyly ani technologie, ani Elena Danaan a vůbec žádný náckové.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Tuto verzi může vyvážit jen to, že mužský vytáhnou držku z hajzlu a začnou používat mozek.
NULOVÁ šance.
Lepší všechno zničit a začít úplně od znova.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Magie a mystika skončila na našem území před tisíci lety. Skončila funkce, institut ženské duchovní a veškerá duchovnost byla semletá do patriarchálního církevního konceptu, kde jakýkoliv přístup k vlastním silám, znalostem jejich používání a hledání vlastního přístupu k vyšším světům byl zamítnut.
Mnoha cestami a metodami.

Protože jsou ženy dlouhodobě v pozici pronásledovaných, mají v současnosti bližší vztah k ezoterice, u mužů se toto však nenosí, tvrdá misogynsky vojensky laděná kultura je vede k zamítnutí duchovních principů a jakákoliv spiritualita je považována za nežádoucí. Jediné, kde se znalosti nosí, je vojenské prostředí. Tam nejedou žádný -ismus.
Ovšem, když jsou magické reality a principy a znalosti používání mysli uznávány pouze ve vojenském prostředí, samozřejmě až od určitých levelů utajení, tak je to černá, vojenská černá a plošná magie, zesilována drastickou energetickou sítí, s ničivým typem vln. Filosofie etiky je totiž specialita armády, proto.

Co mužská populace? Je schopná překonat svůj program?
Kdo poslouchá alternativu? Ženský, 3/4 jsou ženský.

Tzn. ze zhruba 100 000 aktivně zajímající se komunity je tak 25 000 mužů, z toho je určitě jen část schopná chápat situaci, která tu skutečně vládne.

Jaká je šance, že všem těm chlápkům mezi hokejem, fotbalem, zápasy v klecích, směnami a dalšími kokotinami, kterými se zabývají, se náhle nějak zázračně rozsvítí a řeknou si:

"No jo, mě vlastně stresuje a formátuje nějaká vlna v mozku přes ten 5G systém, ahá"

To je nulová šance, to by byl zázrak.
To by to těm debilům muselo servírovat ČTčko, FB a ty další sociální sítě, všechny mainstreamové internetové plátky, i v rádiu a dokonce i v papírových novinách by to bylo natištěný a vysvětlený tak, aby to pochopil každý debil .... ani po týdnu by nezabrali, denodenní palby.

Prostě jsou to vylízaný kreténi.
Jsou naučený, že mají mít buď svaly i v mozku, nebo že mají být křivácký fousek se šálečkou.

Doufám v solární záblesk, co mám povídat.

Nebo že na konci tohoto roku skutečně invazivně přilétnou Annunaki Elohim a všem těmto vytřou zrak.



<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 18.12.2022 > Takzvané 5G siete sa mi tiež intuitívne nepáčia
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 19.12.2022 > Mister NS.> Já s tím mám taky problém, prostě je to co tady nemá bejt, něco jako H. A. A. R. P a jiné vynalezy, které škodí lidem. WiFi routery, to taky ne. A nějaký kvantový počítače, muskovy hnusy to už vůbec ne.
Body: 4
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 19.12.2022 > Hnusný zrůdy!!!!! Raději zemřu, než tohle!

https://aktax.cz/patent-billa-gatese-mu-dava-exkluzivni-prava-na-computerizaci-lidi/
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > ma.ni.>  no vida, mokrý sen Křešovky...tak ať jde do fronty první... chci vidět jak se to na té její skořápce, kterou tak neuctivě nazývá už nyní biostroj - bude podepisovat...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > ma.ni.> 




Už je pozdě před tímto varovat, mi připadá. Už ten nechutný mikrovlnný kolos máme nad hlavami, kolem celé planety a lidi jsou napíchaní něčím, po čem držely magnety a mince na rameni.

Hloupé většinové stádo je zdebilizované za hranu, kde se s tím dalo ještě něco dělat. Jejich mentální úroveň je nižší, než aby tento problém bylo schopné pochopit.
Na masový odpor již se tedy nedá spoléhat, navíc, už jsou na drátkách, už jsou zombie.

K tomuto fenoménu má naprosto šokujícím způsobem radikální odpor jenom zlomek lidí.
Viděla jsem výsledek průzkumu, který říkal, že polovina Čechů by byla ochotná si dát čip pod kůži.
Ten radikální odpor, jsem přesvědčená, plyne z předchozí zkušenosti z jiných životů v galaxii, či jiných galaxiích, kdy byla tato duše svědkem toho, že takto zaniká a je definitivně zotročena společnost, že je to zánik v temných světech, že je to zlo, degenerace, úpadek.
Že je třeba tomu za každou cenu zabránit.

Nemyslím si, že by ten průzkum nějak závažně lhal.
Kolik je k vidění lidí, kteří mají chytré hodinky, které jim snímají tělesnou aktivitu a zároveň se s tím dá platit skrze bankovní účet. Plno. Taktéž k I-phonům nebyl žádný odpor, vůbec žádný.
Lidi to nechápou, že to je nebezpečí.
Jsou zombies, vymetení, na drátkách, strašně stupidní a neumí si představit, do čeho se řítí.

No, tak doufám, že vše nakonec skončí tak, že přijde událost, která ty zombies zničí a my přežijeme, zbavíme se 5G a přejdeme na jinou civlizační strukturu, zbavenou nacismu, ve spolupráci s Galaktickou federací. Ač by se třeba někdy někdo s nimi podíval do galaxie, není vůbec cílem lidstvo stěhovat mimo tuto planetu. Lidstvo patří k této planetě. A k té si musí udělat zodpovědný vztah.

To by byla pozitivní verze.

Dále připadá v úvahu negativní verze.
Masová většina se nechá legálně očipovat, vakcinovat a změní se v elektronické zařízení a všechny následující generace již budou tímto stiženy.
Společnost se stane zotročenou. My, odpůrci, časem vymřeme a transhumanismus se stane standardem, emoce zmizí, lidský rozměr velkoleposti zmizí, již zůstane jen elektronickým zařízením, duch a kreativita zmizí, zůstane šeď technokracie, brutální totalita.

V tom případě je lepší nemít děti, nemít na svědomí žádnou další genetickou linii, ve které by bylo potřeba ještě cokoliv řešit, definitivně se odpoutat od karmických závazků tohoto světa.

Horší je takto přetnout vztah k planetě, to dost dobře nejde, stejně skončíš jako mimozemšťanka, co tady něco řeší.



<reagovat 
Čtenář - 21.12.2022 > Představ si, že by si to po sobě musela číst aspoň ty sama. Hrůza, co?
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 >

Indigový zpravodaj se zase probral k nějakým meditacím, tak snad si brzy počteme nějakou další pohádku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > Kiki_> 

Válková ty slunovraty dodržuje, je to už skoro jediná její aktivita. Taková velice fantasy záležitost, bez reálného ukotvení do rámce našeho světa.
Ona najela na ty "generátory prány", jak tomu říká, podle mě jsou to blbosti, tohle má porazit 5G a Haarp a tajné vojenské programy? Dělá si srandu? To je absolutně směšný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ona ta její teorie má smysl, tedy že nějakými vědomými kolektivními počiny se pomáhá lepšímu nastavení informační struktury tohoto světa, to je rámcově pravda, ale pojímá to tak vyloženě přírodním viděním, všelijakých přírodních bytůstek atd. nebo nějakou severskou mytologií, že to nedává moc smysl.
Už asi desetkrát vzestoupila celá galaxie do zlaté růže 5D, mimozemšťanům je různě nevěrná a není schopná držet nějakou kompaktní loajální linii s nikým. Jak se vysekala s Elenou Danaan a Aštarskou základnou, tak už dala aspoň od mimozemšťanů ruce pryč.
To, co dělá je taková ezo kokotina, myslím si, že sama dost dobře nechápe, co se děje a to je zřejmě absolutní většina těchto lidí, co jsou ve spojení s mimozemšťany.

Příběhy různých vesmírných ras, velké mytologické příběhy, příslušnosti k bohyním a bohům minulosti, expertně starověké, zejména egyptské mytologie, příběhy nejrůznějších vyšinutých "Majklů" atd. atp.
...
to je jeden z těch vojenských psychotronických programů.

Plno lidem přeskočilo v letech 2008 - 2009. Tehdy přeskočilo mě, Válkové i např. Auroranovi.
Taky v říjnu 2008 oficiálně spustili CERN a Velký hadronový urychlovač.

Ne, to nemůže mít souvislot, to je určitě vědecky vyloučené.

Chápeš?
Válková chemička, vědkyně, od 2008 jede nějakou ezo-kvantovou teorii a v r. 2019 definitivně opouští vědu pod nátlakem extrémních poměrů v informačně - energetickém poli, aby na sebe vzala roli nějaké krvavé starověké bohyně, začala řídit poměry na zemi a léčit lidi.
A celý je to vojenský program.
Navíc má dračí oči.
Tak buď je tedy infilitrace, nebo jí dokonale hackersky upravili mozek.

Na druhou stranu, všem těmto lidem, takto napadeným těmito programy, kteří byli ve stavu otevřeného vědomí, do kterého se dostali pod tlakem těch vojenských psychotronických salv, nabídla GF pomoc a dělali buď anděly, nebo tedy mimozemšťany.

Prakticky je to celé jedna velká armádní psychotronická bitka z mimozemských základen v podzemí a psychická válka o vědomí, které dále kooperuje s vysoce výkonnými, miliardy let starými technologiemi a dimenzionálními bytostmi, vesmírnými a kosmickými silami a vědomím planety.

Tak nějak to je.
Myslím si, že drtivá většina lidí se zasekla na těch psychotronických programech, protože většina mluví jakoby ze sna a z cesty.
Jsem štístko, že to chápu aspoň tak, jak to chápu.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 21.12.2022 > Tohle mi dává smysl, okopírováno :
Jeden světový řád - OWO 28. června 2017 RodrigoA Vládní strukturní systém byl " vláda vnitra " pracuje "v zákulisí", zatímco "loutková vláda" udržuje iluzi svobody pro lidi. Nastolení totalitní vlády na Zemi ze strany UIR (United Intruder Resistance) Anunnakiův vlastní zájem na jejich zamýšlené agendě nadvlády Jednoho světového řádu a následné obsazení hvězdných bran Síní Amenti vyžaduje dočasné použití lidí k otevření bezpečnostních pečetí na pozemské hvězdě. brány, ke kterým se Fallen Angelics nemohou plně dostat bez lidské biologie (tj. šablona 12vláknové DNA) Existují 3 konkurenční agendy Jednoho světového řádu: 1) V roce 9 560 př. n. l. prostřednictvím Luciferské úmluvy : Pleidian-Nibiruian Samjase-Luciferian-Anunnaki ("Blondýnky") ( má poznámka co by zobrazovány jako, krásní, milující plejadane ) Sirius B Marduke-Anunnaki (Anunnaki + Omicron "Dragon-Moth") Enlil-Odedicron (Anunnaki + Reptile-Avian) Thoth-Enki-Seohelium (Anunnaki + Zeta) Marduke-Necromiton-Luciferian (Anunnaki + Alpha-Omega Centauri Blue Kentaurs) Galaktická federace a Nohasa Atlantis Jehovian-Urantia a jejich příslušné rasy Annu-Mechizedek vstupují do plné aliance v rámci Agendy Anti-Christos Jednoho světového řádu formálně nařízené prostřednictvím Luciferianské smlouvy. 2) Omikronsko-drakonské a omikronsko -reptiliánské rasy Orionu z druhé konkurenční agendy Orion-Drakonian One World Order. 3) Hlavní rasa Sirius A Jehovian-Annunaki ("Bipedal Dolphin People") tvoří třetí konkurenční Jehovian One World Order Agenda. Elitní „mistři války“, kteří zastávali silou mocenské pozice politické, náboženské a ekonomické moci v celé naší známé historii od Sumeru, Babylonu, Egypta a Říma až po dnešní skrytý „tým světového managementu“, jsou hybridní Ilumináti. " Závody pražců ." Iluminátské hybridní Spící rasy jsou pozemskými zástupci konkurenčních Anunnaki, Necromiton a Drakonian/Reptilian Fallen Angelic legie a jsou motivační silou za veškerou "lidskou" politikou od "pádu" Atlantidy v roce 9558 př.nl.

Hybridní Iluminátští spáči jsou v rámci pozemských populací jen menšinou, ale jsou to ti, kteří jsou v současnosti na pozicích největší moci a vlivu za globální politickou, náboženskou a ekonomickou infrastrukturou.

Stejně jako pozemské lidské rasy , iluminátské spáčské rasy byly vystaveny doslova tisícům let falešného kulturního a náboženského programování prostřednictvím implantované Anunnaki a Drakonian/Reptilian indoktrination. (Viz: Fallen Angelics)

https://www.ascensiondictionary.com/2017/06/one-world-order-owo.html?m=1
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 >

https://otevrisvoumysl.cz/postizena-v-kanade-chtela-plosinu-pro-vozicek-do-domu-namisto-toho-ji-nabidli-eutanazii/

Normálně mi docházejí slova na popis tohohle světa, této situace...a to mám obvykle hodně barvitých slov na všelicos. Ale tohle je fakt už nátěr, to jestli někomu připadá normální, tak už tady dávno nemá být - reklama na eutanázii?

Jo no, moje podezření na ty slavné MedBeds možná bude ještě pravdivé - je to tak rok zpátky co byl světu představen takový malý sarkofág, taková postel, která usmrtí člověka. Jen si tam lehnete, zavře se skleněné víko, usnete a odejdete. Neasistovaná sebevražda.

https://magazin.aktualne.cz/firma-vyvinula-chytry-sarkofag-na-eutanazii-lide-stisknou-tl/r~e5df7ec2577211eca1070cc47ab5f122/

No, hned mě napadlo - podobnost se slíbenými MedBeds je až taková, že člověk než si tam lehne, nepozná jestli ho to bude léčit nebo zabíjet. Asi proto to lidem teď tak horentně slibují, aby se na to těšili. Trochu mi to zavání už na dálku.
ale tak, to je jasný že, lidi neumírají dost rychle, pandemie se nepovedla tak, jak se původně předpokládalo, jsme asi moc odolní, ano pár lidí odešlo na chřipečku, ale oni nám slibovali rakve v ulicích a situaci jak z hororu o černém moru. Čísla nakonec byla tam mizivá a trvalo to tak dlouho, že bylo i prokazatelné jaká je to zbytečná panika. Ani to očkování zatím nezabralo tak rychle jak si představovali. A sahaj po všeličem, co je po ruce!

https://otevrisvoumysl.cz/novy-zeland-urady-unesly-dite-rodicum-aby-na-nem-provedly-lekarsky-zakrok/


Vrazi v bílém, totální bezmozci, odpojení...jsou to nelidské zrůdy a stroje bez citu.

Do rukou lékařů se může svěřit asi už jen někdo, kdo si neváží vlastního života, nebo nechce žít vůbec. Tam by mě nikdo nedostal už ani heverem. Prostě starat se o sebe všemi možnými dostupnými prostředky vyhýbat se těm jejich "rutinním" čičmundovinám a kdyby byla nouze nejvyšší, tak si přitáhnout lékaře, který má mozek a cit ještě v srdci.
Popravdě, ti policajti co jsou zapíchaní, než aby byli ovládáni stroji na dálku, tak taky doufám že to s nimi brzy sekne, je to drsný takhle říct, ale oni stejně neovládaj, co vlastně dělaj. Jak mohli takhle v klidu vzít to utrpení té matky? S nima to ani nehnulo ale není to žádný výcvik, prostě už to nejsou napůl lidé ale stroje s chladnou logikou a příkaz byl jasný. Totéž platí pro armádu, kdo si to nechal bodnout tak už by měl vypadnout než tady nadělá víc škody na obyvatelstvu. A popravdě, tohle snad platí i pro ty nezapíchané vojáky, kteří by i přesto uposlechli rozkazu. Někteří sice měli dost rozumu aby řekli těm doktorům ať to stříknou do umyvadla, ale stejně maj zelenej mozek dost na to, aby poslouchali protože se bojej že nebudou mít na chleba.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > Kiki_> 
A dole v komentářích u toho videa s dítětem je prý aktualizace situace...

no tvl...

!AKTUALIZACE: Nový Zéland převzal péči o dítě po transplantaci, jehož rodiče nechtěli, aby dostalo kontaminovanou krev; nyní bude nuceno brát infuze s kovidem:
thegatewaypundit.com/2022/12/new-zealand-health-officials-gain-guardianship-baby-whose-parents-refuse-use-vaccinated-blood-sons-surgery/



A Kanadská pediatrická společnost navrhuje legalizovat „lékařskou pomoc při umírání“ (asistovanou sebevraždu) pro děti, TEDY ZABÍJENÍ DĚTÍ.. Kdy nejprve to byly potraty. Pak to byla asistovaná sebevražda. Pak to byla infanticida. Nyní se snaží normalizovat asistovanou sebevraždu dětí: thedailybell.com/all-articles/news-analysis/canadian-government-literally-proposes-state-execution-of-living-babies/



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 21.12.2022 > Kiki_> 

Poslední aktualizace, chlapec prý nepřežil. A v nemocnici nikdy nebyl, všechny záznamy o něm tam prý zmizely.


https://otevrisvoumysl.cz/dite-kteremu-byla-podana-transfuze-krve-ockovaneho-zemrelo-na-krevni-srazeninu/

Kdo je překvapen, je zralý na facku v železné rukavici. A teď bych se nedivila kdyby se jeho matka zabila a otec šel postřílet rodinu těch policistů kteří tam stáli jak bezduché stroje a dovolili to.

Bohužel, tohle je realita, to se nyní děje ve světě. A všechny slunečnice dneska jančí kolem Křešovky a Avy a zimního slunovratu s pletenými věnečky na hlavách...


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2022 > Kiki_> 




Já taky nechápu, proč je v Kanadě tolik úchylů, je to nenormální.
Ta spojitost s medbeds mi tam taky naskočila. Nakonec budou "medbeds pro všechny", jen v trochu jiném významu, jak si mysleli naivové.
Je to děsivé, hnusné, už ani nejsou slova.

Potraty jako takové mi nevadí a úplně nenávidím všechny ty idioty od církve, nějaké kněze v celibátu a podobnou asexuální verbež, samý mužský, že se do toho jakkoliv cpou, že dělají průvody. V Polsku to zakázané je, ale to je hrozný, všechny Polky jezdí sem a kdyby to bylo zakázaný úplně, tak zas naběhnou andělíčkářky s jehlicemi.
Já uznávám, že co se u nás dělo třeba v 70. letech, to nebylo úplně normální, soudruzi jaksi neuznávali duši. Dle všeho žena, která si nechá potratit první těhotenství, má prý nějaký stín na děloze, zkrátka je poškozená a již má malou možnost, že se jí narodí šťastné dítě, protože všechny duše již vidí ten stín, že dítě před ním nepřežilo.

Jenže... to už jsem tady řešila před lety s náboženskými fanatiky. Demence nad demenci, ididotismus řezaný kreténismem.

V této věci není vůle, stejně jako ve všech ostatních zásadních věcech života, NENÍ vůle, aby se věci braly pravdivě, tak jak to je, aby se hledala pravda.

Demenci materialistického ateismu podporuje demence církve. Tyto dva odporný pařáty drží společnost u dna, je tady extrémní snaha naši společnost naprosto zdevastovat, zničit, udělat z nás roboty.
A když vidíš dav, je jisté, že se jim to podaří.

Buď nás zachrání GF, tím, že nechá pochcípat všechny očkované, že zařídí pulsy, který je zabijou, nebo příjde zázračný okamžik planetárního vzestupu a solárního záblesku, nebo jsme prostě v hajzlu....

To, co se děje v Kanadě, je už daleko za jakoukoliv červenou linií a nikdo nic nedělá.
Já taky nevím, co s tím, nevypadá to dobře.

Muži řídí společnost, ale oni jsou úplně dementní, oni nic nedělají, jsou zdegenerovaní a ženy nemají takovou sílu, možnosti, odhodlání, sebevědomí a drzost.
Nevím, je to hnus.




"Do rukou lékařů se může svěřit asi už jen někdo, kdo si neváží vlastního života, nebo nechce žít vůbec. Tam by mě nikdo nedostal už ani heverem."

Dokud je člověk zdravý, tak to může říkat. Zlomená noha, slepák, cokoliv a člověk tam jde, co má dělat? Chirurg je chirurg a někdy pomůže jenom ten. Ale souhlasím, eliminovat na minimum, veškeré návštěvy doktorů.

Nevím, svět jde do hajzlu.

Kde je pravda nevím a když vidím lidi, jak reagují, tak věřím, že už jsou to fakt jenom zombies.

Jestli si někdo myslí, že přeháníme a jsme blázni, je krutě na omylu, prostě to je pravda, tyhle zrůdnosti.
A lidem to nevadí, nikdo nic nedělá, spějeme do hajzlu.

Přeju si, aby očkovaní zemřeli, strašně moc si to přeju, protože to je ta zrůdná masa, kvůli který tohle je možné realizovat.
Tyhle kurvy byly ochotný jim proti neočkovaným, pronásledovat je a šikanovat je, udávat pro-slovansky myslící lidi a ještě předtím mě srali 35 let mého života svoji omezeností, nudností a debilitou.
Pro mě jsou odpad a nepřátelé, chci je vidět mrtvé.,


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > Kiki_> 



"Bohužel, tohle je realita, to se nyní děje ve světě. A všechny slunečnice dneska jančí kolem Křešovky a Avy a zimního slunovratu s pletenými věnečky na hlavách..."

Ono se děje mnoho věcí - nevím, co vyvádí Křešovka a Brožovka, ale u té Válkové jsem si v diskuzi všimla postřehů různých ženských, to jsou všelijaké mimosmyslové, těžko chytitelné okamžiky, ale stane se to vícero lidem.
Kupř. malování motivu slunce - taky jsem ten případ, to, co je teď jako nejnovější článek, jsem začala kreslit naprosto spontánně, ale naléhavě. Bavilo mě to.
Ten motiv se teď vnucuje.

Nebo zlatá - něco takového je nyní skutečně ve vzduchu, v planetě, v těch systémech.

Otevřelo se nějaké sluneční mystérium, vznikla jakoby vzácná svatá symbioza planety a slunce.

Jakoby se vyměňuje ten starý brunátný, násilný, hororový matrixový chimérický temný svět za vyspělé mimozemské, atlantické, nebo spíš obecně z dob před kataklizmatem, informační a energetické struktury.
Jako když do počítače nabíhá jiný operační systém. Jakoby tenoučké zlaté nitky a přetékající znaky formátovaly celé prostředí planety.

Dějí se věci dohromady, jak ty zlé, tak ty dobré.

Je to něco velice mysteriozního, těžko se to specifikuje a jasně pojmenovává.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Naprosto stěžejní, zásadní hodnota, je planeta, která není poškozována technickými prostředky jakékoliv manipulace s jakýmkoliv jejím tělem a co se týká člověka, tak pokud má ta bytost přežít, jakožto obyvatelstvo této planety, musí být naprosto čistý, bez technologií typu magnetických sloučenin v krvi, nebo jakýchkoliv čipů, na světě, který není technologicky svírán nepřirozeným elektromagnetismem.

V úvahu připadá cokoliv, co znovu dá člověka na tuto úroveň, zlá strana usiluje o robotizaci této rasy. Ale planeta je cennější, než tyhle jejich píčovinky.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No, já doufám že vždy se mi povede jít životem tak, abych nemusela dojít až k fyzickému zranění, že dokážu najít a vyřešit tu duchovní poučku mimo fyzično. Je mi jasný že vážné zranění se prostě nedá vyléčit obkladem a bylinkami a rozhodně nechci aby svět spadl až do takových sraček, že by to bylo jedinou možností než se nechat zabít od doktorů.

Už nevím jak se jmenuje ten film, je jich tolik, myslím že to bylo Dárce - jak si jen jeden člověk pamatuje emoce a city, a zbytek lidí vůbec. Tam je prostě strašná ta scéna, kdy lékař vzal dítě, defakto hodně malé, protože společnost ho považuje za nevychovatelné jenom na základě toho že hodně brečí nebo co, a pak mu chtějí prostě bodnout smrtící injekci, prdnout ho do krabice od bot a poslat odpadní rourou do skladu. Ten lékař je bez citu a bere to jako kdyby si zalejval kafe místo toho že bere někomu život. A realita se tomu začíná nebezpečně blížit. Když by tohle bylo standardem, tak prostě nemá smysl chtít po lékařích vůbec žádat jakékoliv vyléčení, jakoukoliv pomoc. Když jsou schopni nabídnout eutanázii jako řešení pro každého vozíčkáře, nebo pro každého s depresí... brzy to budou nabízet každému jenom čistě z důvodů že nebudou léky, tak aby dlouho netrpěl chudák... Nejsem zastánce léků, vím že nepomáhají, ale malinká možnost placebo efektu tam prostě aspoň je. Ale zabití je definitivní. Pak už to ale nejsou lékaři, protože nebudou léčit, budou to jenom asistenti smrti. Nic víc nebudou schopni ani ochotni dělat.

V takovém případě je snad lepší si jít vykopat někam jámu, nějak se vytělesnit (na to jsou techniky) a odejít pryč. A pak jen požádat někoho aby ho polil benzínem, škrtl sirkou a zahrnul hlínou. U těch lékařů prostě člověk neví jak ho svedou ze světa a co pak udělají s tělem které mrtvý ještě stejně pak vnímá. Natož pokud je napadne maso recyklovat podobně jako v Matrixu a krmit tím ještě ty živé. Jsou to takový prasáci že jsou schopni pak s tělem ještě dělat cokoliv ale to je bohužel taky DNA a spojnice s Duší, i po smrti.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 > Kiki_> 

ale zase, abych nebyla jenom negativní - tak pozitivitu to má - pro očkovance. Až jim dojde, že jsou v hajzlu, že si přivodili rakovinky a jiný lahůdky a budou vědět, že s tím už nic neudělaj, půjdou to zabalit nějak spořádaně a hygienicky. To je zase dobrý že tu možnost budou mít. U nich je to už stejně jedno jestli budou mít po smrti jejich DNA, oni ho už stejně odevzdali na satanský oltář. Když by každej z nich se dožadoval péče, není ani tolik lékařů aby se o ně staralo, stejně jim nepomohou protože je to prostě mimo jejich působnost, nikdo z nich si neuvědomuje co vlastně udělali ani po fyzické rovině, natož při té duchovní. Pro očkovance bude lepší když si to půjdou organizovaně hodit a někdo těla pak zlikviduje, než aby to pochcípalo na ulicích při záblesku - upřímně, to by bylo strašný z hlediska hygienických podmínek. Takhle se ti očkovaní vzájemně ještě "uklidí".

Problém je v tom, že tohle budou vnucovat i těm neočkovaným, nebo spíše že neočkovaný nebude mít možnost se vyhnout stejnému zacházení i když jeho případ je řešitelný, vyléčitelný a není s ním tolik práce jako s tím blbečkem co si šel pro šleh.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2022 > Kiki_> 


já nevím, já právě doufám v záblesk. Já si myslím, že přijdou vlny všeho možného, co způsobí velkou úmrtnost. Je tady taková surová situace, že miliardy kusů konzumní společnosti, kteří nechápou nebezpečí toho, co udělali a ani kdyby je někdo zachránil, tak nepochopí, co se stalo, jsou pro společnost nepotřební.

Oni zemřou v nevědomosti, je tahle konspirační témata nezajímají.

A to je ještě ta lepší verze, horší by byla, kdyby neumírali a stávali se čím dál více bezemočními, robotizovanými a myšlenkově programovatelnými, čím dál víc debilní bezcitní otroci.

Pokud je vše podle kosmického zákona, budou umírat, lidská rasa musí zůstat čistá bez techno biologických prostředků.

Potom je stěžejní prozírací okamžik, kdy mužská masa začne říkat - to to očkování a 5G! A helé - támhle jsou mimozemšťani!
Tam někde se může situace začít otáčet.

Solární záblesk by byl elegantní řešení, protože by je mohl doslova nechat zmizet, to by bylo fajn.
Je to vlastně radioaktivní výbuch, který je ale nějak složitě jiný, než radioaktivní výbuch. Je to celý kvanta mekanik :-D




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 >



Historie lidstva začala jinak, hlásá pobuřující dokument. A je to trhák

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-historie-lidstva-zacala-jinak-hlasa-poburujici-dokument-a-je-to-trhak-221490#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz



To je článek, který jsem si se zájmem přečetla. Sice nevím, kdo je Graham Hanckock, který natočil seriál kritizující oficiální archeologii, ale čekala jsem, když tam vystupuje oficiální archeolog, že bude mít nějaké argumenty.

Nemá vůbec nic.

Prostě chlápek má tezi, která je dle všeho pravdivá a kterou popisují i nejstarší mýty, že před potopou světa tady byla civilizace.
Tedy v době, než roztály ledy na konci poslední doby ledové.
To prostě dává smysl a ledacos o tom jasně mluví, kupř. stopy vodní eroze na sfinze v Gíze.

No ale oficiální archeolog, co mu má opoovat, nemá argumenty, toto jsou pokusy o argumenty, ne argumenty a už vůbec ne nějaké důkazy, že oficiální verze je jakkoliv pravdivá.

Je to doslova tupé slovíčkaření a opakování, že nejsou důkazy (jsou v depozitářích na tajňačku)


Zato toto je strašně důležité, že:

"Velkou pozornost celá aféra nevzbuzuje jen kvůli boji archeologie proti alternativním teoriím. Dibble a další se totiž domnívají, že Hancockův vliv může i dalece přesahovat téma historie, protože v lidech povzbuzuje nedůvěru k institucím a může tak přispívat k celkově větší zranitelnosti vůči konspiračním teoriím, včetně těch nebezpečnějších. "

Ano, lžou nám, denně, do ksichtu.
Nějaký globalistický kurvy.
Argumenty nemaj, ale nárokují si nás krmit navěky, svině jedny.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jednoduché jako facka. Alternativa se začíná prosazovat, protože je podle rozumu, má argumenty, je živá a vitální a začíná se více, podle kosmického zákona a pudu sebezáchovy společnosti prosazovat čím dál víc.
Protože ta oficiální teze o všem je prostě shnilá, mrvá, bez argumentů, je dogmatická a ohrožuje náš život. Proto je slabá a prohrává.

Tak si hodlá svoje setrvání vynutit násilím a převahou, mocenskou.

Nasrat.

Ty svině nám tvrdily, že vakcíny jsou neškodné.
Ty svině nám tvrdí, že 5G je neškodné.
Ty svině zabíjely a ničily lidi celá desetiletí kvůli UFO a teď to přiznali bez mrknutí oka, aniž by jeden z nich kurva za ně zaplatil.

Už toho je příliš.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Mrkni do komentářů jak blbost kvete... 🤣

Když už je tam rozumný komentář trefně napsaný že archeologové stejně vědí prd (jakože vědí protože jim mnohdy nesedí data když je to někdo učil schválně blbě), tak dostane takový kotel, že nemá smysl na to těm lidem ani odpovídat.

Mě už ve škole nedávalo smysl, že nám předkládali časovou osu tak krátkou, a přesto je mnoho důkazů o tom, že stáří některých věcí nevypovídá naší historické ose která je nám ve škole předhazována. Už tehdy mi přišlo "kam se poděly ty události na časové linii?" Historici to pohodlně zaonačí 5-10 000 př. n. l. a víc si hlavu nelámou, ono se to už nějak poskládá.
Ale člověk, když zase studuje jiné zdroje z jiné kultury, tak to časově nesedí - například data která se vykládají nám Evropanům o historii, neodpovídají tak úplně tomu co se musí vykládat těm lidem, kteří kopou artefakty v Egyptě, blízkém východě nebo třeba v Indii. V Evropě se nám musí nakecávat že veškerý náš vývoj byl za poslední 2000 let a že předtím to bylo o ničem, primitivní kamenné stavby. Ale v Egyptě KAŽDÝ ví, že vývoj tam byl daleko daleko dříve - před těmi 10 000 lety se žilo lépe než dneska co se týče technologií, zlatý věk a doba úpadku jsou prohozeny, protože Egypt měl největší boom technologií po rozpadu Atlantýdy (byl vystaven ze zbytků a odvezených vědomostí které v Atlantýdě měli) - byl na vrcholu prakticky od založení a až potom postupně upadal, protože se ztrácely ty schopnosti a vědomosti, zatímco nám se tvrdí že se postupně vyvíjeli v technologiích. Prohazují i stáří pyramid z toho důvodu, aby jim to sedělo na tuhle tezi - že nejlepší a nejzachovalejší pyramida byla postavena poslední, zatímco ty co už se rozpadají nebo jsou nejslabší, se postavily jako první a logicky tedy jsou nejstarší. Ne, ty nejzachovalejší systémy byly postavy první, proto vydržely - protože je stavěl někdo kdo věděl jak mají fungovat, ale jak se to předávalo dál a dál, jak upadalo vědomí lidí a ztrácely se schopnosti, pak už nebyl ten um, to postavit stejně dokonale. Taky je rozdíl postavit takovou věc, když máte člověka který běžně umí levitační přístroje a jiné uvádět do funkce a když se pak další a další generaci naučily vždy o špetičku méně až to nakonec nikdo neuměl.
A tohle se například v Egyptě dobře ví, tam když přijede turista, nesmí mít jiného průvodce než speciálně školeného egyptskou vládou, kterej ví jakým rohlíkem zase opíjet ovečky. Akademický titul dají jenom tomu, kdo bude držet ty naučené teze a nikdo jinej tam nesmí šířit veřejně pravdu, ale mezi obyvateli se to běžně ví ve větší či menší míře, že to není pravda.

A proto je pravda, že archeologové vědí prd, jenom papouškujou naučené obrácené tabulky a mají k dispozici postupy jak navléknout novou vykopávku na stávající schválený a mainstreamem rozšířený systém. A v poslední době je pro jejich smůlu vidět, že mnohdy jim ty nové stroje určují stáří nějak "divně" - přístroje možná tvrdí pravdu ale nesedí jim to do té umělé historie, proto jsou chudáci z každého dosavadního objevu docela paf a nevědí si s tím rady a píše se o tom že to jsou záhady.
A jak je nyní možné sdílet celosvětově po internetu informace, je to už hodně vidět, jak ty objevy na sebe navzájem nějak neladí a vlastně podpokápají vše co máme o historii naučeno ze škol. Proto je tady cítit že NWO potřebuje zase reset informací mezi lidmi, proto je tu snaha opětně zase vynulovat obyvatelstvo a udělat novou přepsanou historii. Protože tady jim to už prosakuje - dokud se archeologové jenom učili v knih ty jejich vymyšlené teze, nějak to šlo, dneska mají ale spolehlivější metody na určování stáří a navíc si mohou přečíst kde co bylo objeveno na druhé straně planety a jakou metodou bylo odhadováno stáří. A hle, ono jim to nesedí...divný hmmm 🤣

A ještě největší bordel jim v tom dělá fakt že museli zkombinovat bibli a vědu - v bibli je popsán příběh o potopě světa, a kterou zažili lidé aby se to mohlo vůbec dochovat do spisů jako lidský příběh. V historických učebnicích o národech a počátcích civilizace jsem si nějak nevšimla, že by někde bylo popsáno zaplavení kontinentů, to historie pohodlně vynechala ale přesto se to v bibli dochovalo. prostě jim to dělá bordel a potřebují zase zresetovat historii.

To samý se děje jak nám tvrdí že už nemáme technologii na to abychom přistáli na měsíci. Jakože COŽE? Logika hadr. Takže před desítkami lety to šlo, a nyní už to nejde jo? A přeci se nám tvrdí jaké úžasné objevy děláme, jak se fantasticky vyvíjíme každým rokem rychleji a rychleji. Jak pro nás ty technologie a objevy pracují čím dál lépe. A neumíme udělat to, co údajně jsme dělali před pár desítkami let jo? Opětně snaha tady "převracet data". Protože ten technologický postup je dvojsečný - měli bychom logicky umět více, ale oni zároveň nepotřebují abychom viděli něco nového co je možná jinak než nám celou tu dobu vykládali, tak se raději řekne ten blaf, že už to neumíme. Krásný, a teď tu o červené Karkulce...



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Všechny logické a do očí bijící reality oficiální věda obchází dlouhým mlčením a opakováním dogmatických keců, jak ta debilní církev v 17. století.

Kupř. mikrovlnné 5G.
Nějaký inženýrský debil bude pořád dokolečka opakovat frázi, že intenzita toho záření je tak malá, že to nemůže ohrožovat nikoho, jedině když máš dlouho mobil u ucha, že jo, že se ti z těch mikrovln může zahřát.

Ty kreténi vůbec nijak nereflektují, že jsou to krátké, řezavé, kráké, agresivní a lidskému zdraví neprospívající vlny a druh záření a že v člověku je elektromagnetismu taky dost a že v mozku je přirozený jiný typ vln, že příroda jako taková má jiné vlnové délky.
Že to prostě škodí.
Že to není přirozené a že je totální absolutní prasárna do nepřirozeného elektromagnetického záření uzamknout celou planetu, celou přírodu, populaci, bez testů a zkoumání. Protože to řezavé vyčerpávající záření jde i tím mozkem a celým energetickým tělem.
Že je to hazard.
Že lidi jako já to záření vnímají, jako ubíjející, vyčerpávající, uspávací a nepříjemné.

Ne, kreténský inženýrský hovado má poučku, že tě to může maximálně trošku zahřát.

Kopat do koulí takový zmrdy.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > Kiki_> 



Naše historie je určitě minimálně statisíciletá a nejvíc realitě se blížící průběh sdělují nejstarší texty - tedy ty Védy a potom asi i další, hebrejské texty atp.
Že před potopou byla civilizace, je nejenom pravděpodobné, ale i v těch mýtech zaznamenané.

Tak o čem se pořád hádáme?
Já už toho mám dost, já se nějak nespecializuju na archeologii, ale už jsem četla taky nějaké knihy od autorů, kteří historii vidí jinak.

Mnozí z nich tvrdí jedno a to stejné:
Depozitáře muzeí a výzkumných instutitucí jsou plné artefaktů, které se nehodí do výkladu dějin.
Takže je to všechno násilím dušeno a drženo v krajní debilitě.

Dodnes nemají ten důkaz o evolučním vývoji člověka, prostě jim chybí mezičlánky a v temnotě 19. století, kdy byla archeologie prostě špinavá popelka za kamny a žádný štetečkování a analýzy se nedělaly, tak prostě prý "vědci" vzali nějaký opičí lebky, trochu je pofackovali a uolá - evoluční teorie.

Prostě jsou to zločinci, svině a mají se zodpovídat, protože věda je stěžejní pro vývoj celé společnosti.
Jenže ty zasraný svině to už 300 let nechávají nabíhat do apokalypsy, v lepším případě vychcípáme, v horším případě skončíme jako otroci v koloniích mimo tuhle planetu.
Oni nepotřebují dělat vědu, ale zločin.

To nám dochází až teď.
Kdybych jako mladší věděla, co teď, tak nejenom že budu bez varování kopat a fackovat mlčící zařezané hošánky, pochopitelně si vyberu i jinou školu atd.

Já jsem jedna z těch, který doplatili na satanismus ve školách. Jsem psychicky normální, mám dobrou duši. To se mlčícícm satanistickým sviním nelíbilo.
Ale když je člověk mladý, tak to nechápe, nerozumí tomu, že celá společnost je doslova proti němu, to mu přijde divný, přece mezi těmi dospělými musí být nějaká zodpovědnost a inteligence.

Není, lidi jsou odpad, děsivý odpad.
Určený k likvidaci.
Zůstanou na téhle planetě a pochcípají, aspoň doufám, že se nikdo nikam nebude odvážet.

Možná jednou bude věda, těším se na ní.
Já mám ráda vědu.
Vědu, ne ten zločin, co nám tady jede.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > Kiki_> 
https://aktax.cz/fosilie-naznacuji-ze-velka-pyramida-a-sfinga-byly-kdysi-ponoreny-pod-vodou/

Jo, tohle je ono! Přesně to jsem měla na mysli že jim ty čísla v historii nesedí když použijou moderní metodu na zjišťování stáří. Ty metody říkají pravdu která nesedí do vymyšlené historie. A v učebnicích dějepisu o tom ani zmínka - jediná dovolená zmínka je vlastně v té bibli a ta je časově nepřesná schválně, protože se musí tvrdit že je pouze stará 2000 let.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ve skutečnosti dělají praktickou vědu ty nejomezenější kusy, které měly dobytčí povahu, aby strávili tolik nelogičností a lží a svoje teze dobrovolně osekali o souvislosti vyšších dimenzí.

Čím víc omezený hovado, zamklé ve svém kaslíčku 3D, tím víc vědecká instituce.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten archeolog, co je v tom článku, říká třeba tohle:

"„Velkou roli v tom nepochybně hraje stejná povaha přírodních procesů a fenoménů – vynoření první pevniny po potopě, pyramidy imitující přírodní kopce (v egyptské poušti stovky případů), a tak bychom mohli pokračovat případ po případu,“ podotkl. Že „různé civilizace stavěly v různých historických dobách monumenty ve tvaru jehlanu, přičemž jeho funkce byla pokaždé trochu jiná“ proto nechává Bártu „naprosto klidným“. „Nemusím kvůli tomu hledat jakousi prastarou tajemnou civilizaci, co nikdy zřejmě neexistovala,“ řekl."



Takže to zasraný vypatlaný hovado si myslí, že stavět jehlan, pyramidu, je nějaký přirozený, přírodní archetyp lidské existence.
Zkoušel si ten debílek postavit aspoň model pyramidy na stole?
Ví vůbec, jak je to složitý, jak zrovna tenhle typ budov není vůbec jednoduché postavit?

Ne.

Je to nekompetentní vylízaný hovado, který parazituje na společnosti, které škodí.
Doufám, že je očkovaný a brzo chcípne.
Já už jsem militantní, já bych je střílela u zdi, takovýhle prolhaný sráče.


Stejně jako tyhle vypatlaný krysy ještě nikdy nevysvětlily, jak tedy primitivové přemísťovali ty několik set tun těžké kamenné desky, ze kterých si stavěli megalitické stavby.
Prtože telekineze není a obři nejsou. To je určitě. To je pravda, o tom se nepochybuje, žádné teleknineze neexistují a žádní obři nejsou a nebyli.
To je pravda, to je věda.

Zase - provokace přímo do ksichtu.

Já už bych jim to prostě přestala tolerovat.
Výsměchy do ksichtu jsou provokace.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak fór je v tom, že o védách ani dalších před-křesťanských textech neuslyšíš na základce ani slovo... proto se tam taky ta banda vysmívá všemu co kdy slyšeli nebo četli o placaté zemi a jiných věcech. Sami ale věří v evoluční hovna


o ničem se nehádáme, jen jsem chtěla podotknout, že článek je sice k smíchu, ale oproti těm komentářům je to slabý odvar. 🤣




<reagovat 
 čtenář ahoj - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Apokalypsa - odtajnění, odkrytí. Jen to musi přijit trochu zpočátku pomalinku a pak už to bude šrumec. Vše se odhalí, počítače se použijí na to jaký kdo byl za posledních 40 let, neboť do životopisu by uvedl, že s tímto vždy nesouhlasil a nikdy by neočkoval a jiné lži a bylo by to pořád dokola. Hezké vánoce.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



To je prostě taktika NWO starého systému.
Mlčící a trčící, strašně důležitě a odsudečně se tvářící hošánci.
Tito zástupci toho jediného správného systému nemají argumenty, nemají životnost, nemají NIC.
Jenom překáží a jsou napřesdržku.

Že se tak chovají chcípáčci z církve a humanitních oborů, OK.
Je to odpad, to už jsem si zvykla.
Ale aby se tak chovala věda jako taková?

To myslí vážně.

Už mám těch překážejících, trčících a mlčících chcípáckých hošánků plné zuby.
Svrhneme je do pekel zapomnění a nastavíme si vlastní svět. Když to neuděláme, oni to udělají s náma.

Ty trčící mlčící zrůdičky, jak nemají žádné argumenty, jsou zasekané v 3D chápání reality, jsou méněcenní.

Když vychcípají očkovaní, nebo je sejme všechny sluneční záblesk, pochcípá třeba 2/3 lidstva a zůstane tady Euroasie a Afrika, která se později domluví s GF, tak to je jediná pozitivní verze.

Žádná jiná pozitivní verze není.

Pravděpodobnost, že by se davy chlápků probraly, je nulová.
Věda trčí, mlčí a lže a překáží.
A vyloženě lživými tezemi škodí - my už jsme obehnaný 5G systémem, protože věda byla ochotná lhát za peníze.

Budeme pak ty svině trhat koňma, nebo co s nima budeme dělat?
Je třeba jim zavřít tu mlčící trčící držku, svrhnout je.




"Göbekli Tepe podle Bárty opravdu ukázalo, že „mnohé z našich dějin ještě neznáme“ a prokázalo nové zjištění, že lidé byli schopni v dané době budovat struktury s několik metrů vysokými vápencovými sloupy. Tohle nikdo nepopírá. Archeologie nicméně za civilizaci považuje vyspělou společnost, která má kromě architektury i písmo, které se v Göbekli Tepe nenašlo, proto se zatím díky této lokalitě stáří prvních známých civilizací v učebnicích neposunulo.

Někdo by to možná mohl považovat za slovíčkaření a přehnaný konzervatismus. Tak to už ale s vědou bývá a není na tom nic šokujícího. Hancock toho přesto zneužívá pro diskreditaci celého vědního oboru. "



To myslí vážně????


Myslí, to je na tom to tragický.
Tohle není věda, to je totální paskvil.
Je to urputná účelová lež, která za každou cenu obhajuje jednu debilní tezi, která nedává smysl.
Lžou, zatajují důkazy.

Je to cháska k postřílení, všichni tihle akademici.
Zrůdy, který budou krvavě platit za své současné zločiny, protože jejich zařezaný mlčící prolhaný držky jsou vinny stavem, který nastane.
Ať zaplatí do dna a co nestihnou, tak v nějaké trestanecké kolonii mimo tuto planetu. V příštím životě.








<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > Kiki_> 


Ty komentáře radši už ani nečtu, nejsem si jistá, jak to jakkoliv odpovídá skutečnému smýšlení obyvatelstva.
V diskuzi je spousta těch placených trolů, nebo aktivistů, kteří ten názor skutečně mají, proto to ti, co mají jiný názor zabalí, nebo se alespoň nevyjadřují, takže výsledný dojem z diskuze je ten, že společnost je proti těmo teoriím naprosto uzavřená a přitom je to na Netflixu hit.
Tak to radši ani nečtu, protože debilit jsem si už vyslechla příliš, než abych to ještě četla dobrovolně.

Ten článek na mě působí jak červený hadr na býka.
Co si to dovolují, nedali jeden jediný argument, kromě toho, "že nejsou důkazy", což je zřejmě kovaná lež a hlavně - oni taky nemají důkazy, ale nárokují si udržení svého akademického systému, aby se společnost nestala náchylnou pro konspirační teorie.

Kde je ohrožení ze strany 5G a tajných parapsychických vojenských programů? Mezi konspiračními teoriemi.

Jsem přesvědčená, že na naše území a nejen naše jsou aplikovány tyto psychotronické viry skrze záření a frekvence již dlouhodobě, že je to formátování nejen mainstreamem a podmínkami, ale vyloženě jsou aplikovány i psychoviry ze strany nacistů USA, pod hlavičkou NATO.

Proto je naše populace čím dál tím víc debilní, tetovaná, amorální, tlustá, neschopná a nevkusná.
Dnes už v takové míře, že je doslova pozdě něco řešit.
Už je to zombie masa a snad to umře.
Snad, když ne, fuj.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > čtenář> 


No nevím, počítačům nevěřím, mimozemské dimenzionální počítače a další dimenzionální technologie, které tu na planetě jsou a jsou různě aktivovány, jsou v souladu s kosmickým zákonem a ten lidi prověřuje nejlépe a jsou to technologie, které se používají k aktivaci konkrétních duchovncíh sil.

Jakékoliv řízení a souzení společnosti počítačem jako takovým je podezřelé.
Uvidí se, co se bude dít.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 >



O vykloubenosti doby může referovat třeba tento článek, který na člověka vybafne na seznamu:

https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-senior-mel-v-pozadi-zastrceny-delostrelecky-granat-z-prvni-svetove-museli-evakuovat-nemocnici-40418113#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

88 letý muž ve Francii dorazil na pohotovost s dělostřeleckým granátem z 1. světové v zadku.

V článku i diskuzi je vše vedeno tak, že si ten dědouš sám dal do zadku granát.

Já nevím, mě napadlo něco jinýho.

Bůhví, co za tím případem je.
Dějí se prostě divné věci, děsivé násilí třeba, které je hozeno stupidnímu zombie davu k zasmání.

To pozoruju od malička.
Lidi nejsou lidi.
Je to něco divnýho.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 22.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Těm komentářům se nedivím, z toho bych si dělala taky srandu, protože pokud je to v zásadě pravda tahle zpráva, tak pán chtěl odejít ze světa velice zvláštním způsobem.

Pokud to pravda není a novinář se jen nudil, tak má vskutku zajímavé myšlenkové pochody, čím zaujmout čtenáře. Takový člověk je taky dobrý matroš na svěrací kazajku.

A nějak mě nenapadá, jak by se mohlo tohle stát, aniž by si za to aktér mohl sám. Že by mu ho tam srtčil někdo cizí... no nevim... to by musel být ještě větší magor než když si to člověk udělá sám - strkat granáty někomu za vzpouzení se zrovna tam.

Já bych docela i tipovala, že ten článek je pravda, a děda byl buď posedlej nebo totálně mimo že ani nevěděl co si tam strká.
V zásadě je to tak šílená zpráva, že můj mozek se snaží hledat logiku v něčem už od každé té možnosti naprosto nelogickým. A někdy je lepší od toho upustit, než mi mozek vyzkratuje. Snažit se pochopit nepochopitelné je jako zkoušet rozdělávat táborák na dně moře.
Co tebe napadlo?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 > Kiki_> 

Mě napadlo, že to bylo násilí ze strany někoho jiného.
Nějak mi nepřipadá, že by člověk v 88 letech byl vůbec něčeho takového fyzicky schopný.
Nevím, nechci to rozebírat, není to zrovna sváteční téma.

Doba je dokonale psychicky vyšinutá.
Vše je úplně mimo, prošla jsem kolem televize, tam běžela závěrečná znělka z nějakého asi koncertu na Václaváku, tak debilní hudba, tak strašně debilní, nemelodická, přihřátá, ukníkaná, to je satanismus, tohle umí jenom satanisti. Takovou ubíjející debilitu umí jenom satanisti.
Uvědomila jsem si, že je to tak příšerně debilní, tak zoufale ubíjejícně debilní, že to nedokážu přijmou ve své podstatě, tak jak to je a mám potřebu to alespoň nějak v duchu pojmenovat, dát tomu nějaký význam a smysl, jakýkoliv. Že mám prostě z toho debilního nic potřebu dělat něco pomocí myšlenky.

Prostě tak je to s celou kulturou, s celou společností.
Ta debilita, stav šílenství, míra násilí, se už nedá přijímat, tak jak je.

Zkrátka musíme udělat maximum pro to, aby 1/3 přežila a měla tuto planetu pod kontrolou.

Když nezlámeme hůl nad tím 2/3 zešílelým debilním teátrem pod nadvládou 5G a nezačneme se starat výhradně o svou budoucnost, zbytečně se v tom můžeme utopit s nimi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mám pocit, že to, co hrálo při znělce, té hudbě, když jsem procházela kolem televize, neslo stupeň hlubokého ponížení a degradace, že to bylo ze stejné dílny, či to zpíval stejný přihřánek, jako "píseň" Za 100 let, která údajně vznikla jako kolektivní dílo českých umělců, z dílny Jana Infeldová a Jan Vávra z Jananas.

Když jsem to slyšela poprvé, měla jsem slzy v očích, ale ponížením, hanbou a vztekem, jak si TOHLE může někdo dovolit, ponížit náš národ takovou ohavnou sračkou.

Je to řízené, ta demence už mlátí o zeď, dlouho, strašně dlouho a my pořád čekáme, že to jako samo přejde.
Ne, nepřejde.

My se musíme za každou cenu zachránit, protože zombies budou zombies čím dál víc.
Je potřeba tak začít myslet.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem četla, že do roku 1940 byly hudební nástroje naladěný na 432hz,i hudba hrála v těchto tónech. Myslím, že tam byl zásah nácků, asi goebles prokázal, že hudební nástroje musí být laděný jen 440 Hz. Myslím, že kytary a jiné hudební nástroje nelze naladit na 432hz,mozna jdou naladit nástroje na opery... V tom 432hz.
Videla jsem krátká videa, vibrace 432hz, krása, pohoda, láska, ale 440hz je to hrůza.
O hudebních pussy riot, na to se nedá komentovat, nejhlubší upadek. Ale jsou to vyvrhel z Ruska, kde pachali hnusy. Měli v plánu vytrhnout i na finále MS ve fotbale, naštěstí je zachytili a skončili v base. Ale mám pocit, že je to paralela se simpsonovými. Ten díl ženské ligy ála feminismus. Byly tam tři pubertacky, tady jsou taky, co by se mohlo nazvat, kdysi ženami. U Simpsonových měly kukly, tady taky barevný. V obou je to hnus. Podle mě ten Václavák, staromak, pražský hrad by mohli vyprávět, co zažili hrůz, kor teď, i za protektorátu a za komunismu. Z hudby udělali největší úpadek. Já bývalá metalistka vidím prostě scénu, energii, kterou Dana kapela vysává z lidí. Hudba na 440hz,vsixhni mají pocit síly, vzteklosti, nenávisti, pak ruce nahoru znak parohů. Ten Black metal, to už je největší hnus, to se nezpívá, ale spíš zvuky, jako když hřvou do záchodu. Třeba Black Sabbath, dle názvu, je poznat, na jaké straně jsou. Zase satanismus. Pak dále pop, lady gaga, spol, krev, všude krev, semtam hodí i ikony pedo, milující chlapce nebo dívky. Symboly kolem nich, gesta rukama. Místo kostelů, fotbalových hřišť aj. Se. Sbírá, hromadí energie i na koncertech. Možná něco takovýho se dělo i v Praze.
Tohle je hudba, nebo spíš hnusota taky ze západu. Když si poslechněte například Vltavu od smetany, nebo ta naše písnička Česká, prostě mám z toho husinu, příjemnou husinu a je mi nádherné v srdci. Z tamtoho je cítit hnus, lhostejnost, temno, bahno.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A dokonce mám pocit, že tuto kvalitu "hudby", která se předvádí v těchto vodách, které se pouští k pošlapávání cti naší země, nějakých jananas z debilíkova, by jakákoliv učitelka hudby v 90. letech ohodnotila jako drzost a výsměch.
Kdyby se o hodinách hudební výchovy někdo dopouštěl takového projevu, byl by seřván, ať věc přestane bojkotovat a začne otevírat správně hubu, nebo dostane poznámku.
Nebo bude vyhozen na chodbu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2022 > ma.ni.> 


Jo, taky jsem to někde zaslechla, že nástroje byly přeladěny. Nemůžu soudit, určitě je v tom naprosto stejný princip jako ve všem ostatním - pokud to udělali, nikoho se neptali a hlavně to budou popírat.

Tak je to se vším, prostě NWO, nějaké elity, jakože, prakticky nejhorší odpad v tomto vesmíru, udělají zločin, zabijí svědky a všechny, kdo by proti nim šli, potom lžou a zapírají a lžou a zapírají a pak vsugerují "odborné veřejnosti" totální lži a ta je potom zadarmo šíří dál.

Pussy Riot se tváří jako proti putinovská umělecká ruská avantgarda. Ale to, co předvádí, je psychiatrické představení. Mě jsou nesympatické jak církev, tak Pussy Riot.
Nevím, v kterém kostele udělaly tu svoji slavnou show, za kterou šly dvě, nebo tři členky té skupiny na dva roky do gulagu, pak s nimi byly rozhovory, jak to tam bylo strašný.
Tenkrát při té své show křičely: "Bohorodičko, vyžeň Putina"

To je vrchol demence.
Odkazovat se na jakoukoliv křesťanskou, církevní duchovní instanci, při znesvěcování kostela ji vyzývat k sejmutí Putina.

Podle mě jsou nemocný, fakt psychiatrické případy, to, co předvádí, může za umění považovat jenom idiot na UMPRUM, nebo AVU, který potřebuje zápočet od svého satanistického lektora, fouska se šálečkou.
Jinak to vypadá doslova jak blázinec na výletě a ani nemají srovnány jakkoliv myšlenky.
Věřím, že jsou bohatě podporovány, dotovány a propagovány ze strany nacistického USA a západní Evropy.

Toho geopolitického bloku, kam my nepatříme a přesto v něm jsme a kde, když dojde na národní historickou kontinuitu, jsme kolaboranti.
Já nechci být na západě, chci je zničit.
Musíme se dostat z NATO i EU.
Musíme je zničit, kolaborantsky jim podrazit nohy, protože jsou to svině, naši historičtí nepřátelé a už se jde do tuhého, žádné příště už nebude.

Pop je děs.
Podle mě jsou to zvukové zbraně, to není hudba, to je zvuková zbraň na hlubinnou degeneraci populace.

Začínám mít pocit, že vakcína už začíná být na lidech vidět.
Mám dojem, že proti minulosti nejsou schopní vést konverzaci, nijak spolu mluvit.
Neustále někdo někomu skáče do řeči, jeden začne, řekne čyři slova o něčem, okamžitě mu do toho skočí jiná a ta začne o úplně něčem jiném, ale vzápětí je přerušena někým dalším, kdo do toho vleze s ještě úplně jiným tématem.
Všem je povoleno říct tak 3 - 5 slov, než je někým přerušen.

Já mám pocit, že dřív lidi nebyli až tak nevychovaní, že tohle je nové, nejsou schopní udržet pozornost.

Když jsem to pozorovala, tak to doslova vypadá, jako když spolu mluví porouchaní roboti. Nebo se mi stalo, že na mě mluvili 3 lidi zároveň a každý o něčem úplně jiném.

Přece lidi nebyli dřív až tak debilní ne?

Pozoruju to, já se lidem vyhýbám, co to jde, tak nemám až tak příležitostí, ale vypadá to, že těm robůtkům už odešly poslední zbytky zdravého rozumu, vychování, schopnosti se soustředit atd.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Říkám, chce to silný radioaktivní puls od Slunce, pořádnou gigantickou sluneční aktivitu, která vyšle takovou vlnu, že ta sejme veškerá elektronická vyhledatelná zařízení, včetně očkovaných, kteří už takové zařízení jsou.
Vypálí jim to obvody, jako všemu ostatnímu elektroodpadu.

A na světě konečně zbude jen 1/3 lidí, ta proti-nacistická. Ta, co než zahajlovat, tak radši smrt.

2/3 chcípáčků tyto zásady nic neříkají.

Chce to silný solární šleh, 2023, 2024, 2025 má aktivita Slunce vrcholit.
Modlím se, ať nás Slunce zachrání.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 23.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"Přece lidi nebyli dřív až tak debilní ne?"
Ne, takhle vážně ne... byly duševní poruchy nebo zakomplexovaní lidé, atd. ale aby lidské jednání působilo jako porouchaný robot, to ne.


Očkovaní mají prostě už jiné elektrické spojnice a pochody v mozku, dá se u nich sledovat všelicos, od ztráty vnímání reality, nebo významů slov, po ztrátu osobní paměti, schyzofrenii (podle mě jak to není dokonalé a jak vlastně mají být takový ti koncoví roboti kteří příjmají na globální úrovni, tak je to skoro jako kdyby jim vznikalo separátní nové kolektivní vědomí - vlastní jen pro jejich vlastní druh, to mi tak připadá, klidně se zeptej GF, mě by to zajímalo jestli to tak je). Moc nimi do kontaktu nepřicházím, ale to co vyvádějí na silnici, to je ztráta soudnosti, pozornosti, soustředění, logiky. Připadají mi jako když byly takové ty pitvané žáby kterým se zkoušelo horkým drátem sahat na různé nervy a pozorovalo se, kterou končetinou škubnou, asi takový z nich mám dojem, že ten systém zkoumá "drátky" a proto takhle na nás působí, že jim co chvíli v hlavě překlikne.

Oproti tomu, moc se těším na vydání "příběhů neočkovaných" - protože podobně jako byly tečkované příběhy, chystá se natočit i netečkované příběhy, což bude vlastně zase ten tábor který si ustál tlak společnosti a rodiny a to bude určitě také moc zajímavé.

https://www.svedomi-naroda.cz/2022/12/22/vanocni-rozhovor-s-mudr-sonou-pekovou-ph-d-1-cast/?fbclid=IwAR0EmwH468RqgnuYZ4iPqAbMO3UuW9_WXMjmpges2x4eFYYxhpCpEoEeyQw

třeba pro zajímavost - jak mluví Peková, vědkyně která měla to povědomí od samého začátku, jak vlastně svými slovy potvrzuje vše kolem transformace a pozvednutí našeho lidství a vnímání - "úplně mi to zahltilo receptory pro vnímání tady toho, prostě to po mě úplně stejkalo, protože to bylo tak extrémní, tak vymyšlené, tak úchylné, tak ďábelské, že se to vůbec nechytlo". A taky dodala že v tomto období, se posunula od molekulární záležitosti do "jiných sfér molekulárního oboru". Což je podle mě trochu nápověda... Dále tam zmiňuje entity, a že bychom měli začít tyto věci pojmenovávat... no poslechněte. Velmi zajímavé. Hlavně pro lidi kteří jsou třebas čistě 3D, jsou neočkovaní a nejsou připravení na tvrdou konspirační teorii. Ti potřebují takový příklad, kdy někdo stejně hmotný jako oni - taková vědkyně, jim pak potvrdí že jí to dává smysl, se zajímat o kvantovou fyziku a ještě nižší a jemnější úrovně než jsou jen molekuly.
Mnoho neočkovaných najednou používá v běžné mluvě slovo energie, vibrace, aura, slouží jim to k popisování vjemů které naciťují kolem sebe, nebo že za fyzickou situací, je ještě jedna situace za tou úrovní, kterou si začínají být podle mě trochu více vědomi. Což je dobře, tohle totiž tak perfektně otevírá možnost víc vidět, cítit a vnímat. Od jemnohmotných bytostí, až po létající talíře. To otevírá nové obzory.
A říkám si jestli je ten posun takový díky tomu že očkovaní lidé se vlastně odpojují od kolektivního vědomí lidí, jak ztrácí svou lidskost, a jejich negativita se přesouvá a zakládá vlastní kolektivní vědomí "nového biorobotího druhu", nebo prostě tím že lidi už odchází v takovém počtu, že je to na kolektivním vědomí citelně vidět, jak je najednou víc prostoru pro tu původní utlačovanou lidskou stránku, když nelidé odcházejí.

Včera při hovoru mi někdo říkal, že už i lidé kteří nesledují žádnou alternativu nebo konspirace, si všímají "dvou táborů". Dá se říci že takhle asi reálně vypadá to "dělení dimenzí" a zároveň že máme základnu společnou skrze tu hmotu. To prostě nebude tak že se odvibrujeme do 5D jak si to barví Ava, fyzicky jsme stále tady a teď a budeme mít prostě společnou tu hmotnou úroveň. Ale to nemůže trvat déle než pár let, nemůžeme se s takovými dělit o kolektivní vědomí, o věci které jsou společné pro celý lidský druh, protože druh je taky jako jeden organismus, a jedinci jsou jako molekuly v jednom těle. Jsme spíše jako organismus který si všiml rakoviny a umírá a rychle se snaží množit dělením - tedy vyčleněním zdravých buněk do nového organismu zatímco ten starý je na odchodu. A až dojde k rozdělení, původní organismus chcípne.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 23.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle si myslím už pár měsíců. My lidé, myslím neočko, správně probuzený se potřebujeme spojit, vzepřít se tomuhle hnusu, co se děje. Ale potřebujeme slunce, její energii, tu pravou nefalšovanou energie, pravý solární záblesk, pravé světlo, aby se i naše těla vyčistila, ale prostě zabilo ty zrůdy. Příští rok by se mělo tohle zvednout. My lidi to sami nedokážeme.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter