Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > Kiki_> 



Naše historie je určitě minimálně statisíciletá a nejvíc realitě se blížící průběh sdělují nejstarší texty - tedy ty Védy a potom asi i další, hebrejské texty atp.
Že před potopou byla civilizace, je nejenom pravděpodobné, ale i v těch mýtech zaznamenané.

Tak o čem se pořád hádáme?
Já už toho mám dost, já se nějak nespecializuju na archeologii, ale už jsem četla taky nějaké knihy od autorů, kteří historii vidí jinak.

Mnozí z nich tvrdí jedno a to stejné:
Depozitáře muzeí a výzkumných instutitucí jsou plné artefaktů, které se nehodí do výkladu dějin.
Takže je to všechno násilím dušeno a drženo v krajní debilitě.

Dodnes nemají ten důkaz o evolučním vývoji člověka, prostě jim chybí mezičlánky a v temnotě 19. století, kdy byla archeologie prostě špinavá popelka za kamny a žádný štetečkování a analýzy se nedělaly, tak prostě prý "vědci" vzali nějaký opičí lebky, trochu je pofackovali a uolá - evoluční teorie.

Prostě jsou to zločinci, svině a mají se zodpovídat, protože věda je stěžejní pro vývoj celé společnosti.
Jenže ty zasraný svině to už 300 let nechávají nabíhat do apokalypsy, v lepším případě vychcípáme, v horším případě skončíme jako otroci v koloniích mimo tuhle planetu.
Oni nepotřebují dělat vědu, ale zločin.

To nám dochází až teď.
Kdybych jako mladší věděla, co teď, tak nejenom že budu bez varování kopat a fackovat mlčící zařezané hošánky, pochopitelně si vyberu i jinou školu atd.

Já jsem jedna z těch, který doplatili na satanismus ve školách. Jsem psychicky normální, mám dobrou duši. To se mlčícícm satanistickým sviním nelíbilo.
Ale když je člověk mladý, tak to nechápe, nerozumí tomu, že celá společnost je doslova proti němu, to mu přijde divný, přece mezi těmi dospělými musí být nějaká zodpovědnost a inteligence.

Není, lidi jsou odpad, děsivý odpad.
Určený k likvidaci.
Zůstanou na téhle planetě a pochcípají, aspoň doufám, že se nikdo nikam nebude odvážet.

Možná jednou bude věda, těším se na ní.
Já mám ráda vědu.
Vědu, ne ten zločin, co nám tady jede.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter