Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2022 > Kiki_> 




Já taky nechápu, proč je v Kanadě tolik úchylů, je to nenormální.
Ta spojitost s medbeds mi tam taky naskočila. Nakonec budou "medbeds pro všechny", jen v trochu jiném významu, jak si mysleli naivové.
Je to děsivé, hnusné, už ani nejsou slova.

Potraty jako takové mi nevadí a úplně nenávidím všechny ty idioty od církve, nějaké kněze v celibátu a podobnou asexuální verbež, samý mužský, že se do toho jakkoliv cpou, že dělají průvody. V Polsku to zakázané je, ale to je hrozný, všechny Polky jezdí sem a kdyby to bylo zakázaný úplně, tak zas naběhnou andělíčkářky s jehlicemi.
Já uznávám, že co se u nás dělo třeba v 70. letech, to nebylo úplně normální, soudruzi jaksi neuznávali duši. Dle všeho žena, která si nechá potratit první těhotenství, má prý nějaký stín na děloze, zkrátka je poškozená a již má malou možnost, že se jí narodí šťastné dítě, protože všechny duše již vidí ten stín, že dítě před ním nepřežilo.

Jenže... to už jsem tady řešila před lety s náboženskými fanatiky. Demence nad demenci, ididotismus řezaný kreténismem.

V této věci není vůle, stejně jako ve všech ostatních zásadních věcech života, NENÍ vůle, aby se věci braly pravdivě, tak jak to je, aby se hledala pravda.

Demenci materialistického ateismu podporuje demence církve. Tyto dva odporný pařáty drží společnost u dna, je tady extrémní snaha naši společnost naprosto zdevastovat, zničit, udělat z nás roboty.
A když vidíš dav, je jisté, že se jim to podaří.

Buď nás zachrání GF, tím, že nechá pochcípat všechny očkované, že zařídí pulsy, který je zabijou, nebo příjde zázračný okamžik planetárního vzestupu a solárního záblesku, nebo jsme prostě v hajzlu....

To, co se děje v Kanadě, je už daleko za jakoukoliv červenou linií a nikdo nic nedělá.
Já taky nevím, co s tím, nevypadá to dobře.

Muži řídí společnost, ale oni jsou úplně dementní, oni nic nedělají, jsou zdegenerovaní a ženy nemají takovou sílu, možnosti, odhodlání, sebevědomí a drzost.
Nevím, je to hnus.




"Do rukou lékařů se může svěřit asi už jen někdo, kdo si neváží vlastního života, nebo nechce žít vůbec. Tam by mě nikdo nedostal už ani heverem."

Dokud je člověk zdravý, tak to může říkat. Zlomená noha, slepák, cokoliv a člověk tam jde, co má dělat? Chirurg je chirurg a někdy pomůže jenom ten. Ale souhlasím, eliminovat na minimum, veškeré návštěvy doktorů.

Nevím, svět jde do hajzlu.

Kde je pravda nevím a když vidím lidi, jak reagují, tak věřím, že už jsou to fakt jenom zombies.

Jestli si někdo myslí, že přeháníme a jsme blázni, je krutě na omylu, prostě to je pravda, tyhle zrůdnosti.
A lidem to nevadí, nikdo nic nedělá, spějeme do hajzlu.

Přeju si, aby očkovaní zemřeli, strašně moc si to přeju, protože to je ta zrůdná masa, kvůli který tohle je možné realizovat.
Tyhle kurvy byly ochotný jim proti neočkovaným, pronásledovat je a šikanovat je, udávat pro-slovansky myslící lidi a ještě předtím mě srali 35 let mého života svoji omezeností, nudností a debilitou.
Pro mě jsou odpad a nepřátelé, chci je vidět mrtvé.,


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter