Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně tak všichni ti, co neustále mluví o Plejáďanech a Arkturiánech, šílenci typu Auroran, s vykotlanou ezo sex ufo sektou a další, kdo řeší Annunaki atd., mohou být stiženi vojenským programem.

Protože, jak jsem se dostala do této mely, měla jsem tu čest s minimálně dvěma viry.
Jeden byl vyloženě debilní, misogynní, tupý, těžko se dá reprodukovat, jaké debility non stop produkoval.
Vedl k útlumu, degeneraci a úpadku a zešílení.
Druhý byl sofistikovanější, byl zákeřný, hrál na soucit a empatii a měl tendence navádět na mnohé obrazy, osoby, problematiky, neustále znejisťoval a znervozňoval, rozmělňoval pozornost.
Problém tohoto druhého viru byl ten, že docela věrně dokázal simulovat reálnou osobnost. Byla jsem hodně překvapená, když mi GF vysvětlovala, že šlo ve skutečnosti o program, že to není skutečná osoba.

Myslím si, že velká část lidí s mimozemšťany je stižená takovým typem psychotronického viru.
I proto, že všelijací tihle potrhlíci nemají žádné důkazy o tom, že komunikují s mimozemšťany. Nemají ani tu chabou fotku, co já, kde jsem vyfotila éterický objekt.

Já je na nebi doopravdy vídám, tak mám alespoň minimální šanci, že si se mnou jenom nehrají nacisti.

Celá tato věc je gigantický zločin ze strany USA, současné nacistické základny, na našem obyvatelstvu. Protože tito lidé stižení těmito programy mají velice reálné vjemy, které jsou ale ve skutečnosti vojenská psychotronická zbraň, zničí jim to život, oni se nikdy ničeho nedovolají a ještě celá tematika vypadá jako jedna velká kokotina.

Senzitivci, kterých se to týká, nejsou většinou někde v nějakých funkcích, aby měli možnost cokoliv ovlivnit.
Zdravotní normy 5G jsou mýtus, to se ví.
Je to prostě zločinecká prasárna.
Navíc, na národní úrovni není možné nic změnit, vše už běží na korporátních globalistických zákonech.

Věc je na racionální úrovni neřešitelná.
Je to podraz a terorismus proti senzitivním, vnímavým lidem, kteří se nemůžou bránit.
Na rozhodovacích pozicích sedí většinou amorální pronacistické zrůdy, které tyto věci absolutně nezajímají.

Na vysokých školách stále inženýři tvrdí, že 5G škodit nemůže, protože prostě proto nazdar.

Není z toho cesty ven, racionálně se nedá očekávat, že se na této hrůznosti cokoliv změní.

Myslím si, že stav spěje do katastrofy, není vidět světlo na konci tunelu.
Nikoho to racionálně nezajímá, celá věc je pořád v ezo vodách a to o tom ezo vody netuší, protože lidi, co věří, že je jim špatně, kvůli tomu, že dimenzionálně stoupají, jsou prostě mimo.
Za vše může elektromagnetický mikrovlnný teror říznutý psycho programy.

No ale NATO přece nechce, abychom se zachránili.
Já nevím, jestli jsou v naší zemi ještě lidi, co jsou schopní něčeho jiného, než vlastizrady.
Z 2/3 jsou to už čistokrevní zombies.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter