Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


ma.ni. (Občasný) - 21.12.2022 > Tohle mi dává smysl, okopírováno :
Jeden světový řád - OWO 28. června 2017 RodrigoA Vládní strukturní systém byl " vláda vnitra " pracuje "v zákulisí", zatímco "loutková vláda" udržuje iluzi svobody pro lidi. Nastolení totalitní vlády na Zemi ze strany UIR (United Intruder Resistance) Anunnakiův vlastní zájem na jejich zamýšlené agendě nadvlády Jednoho světového řádu a následné obsazení hvězdných bran Síní Amenti vyžaduje dočasné použití lidí k otevření bezpečnostních pečetí na pozemské hvězdě. brány, ke kterým se Fallen Angelics nemohou plně dostat bez lidské biologie (tj. šablona 12vláknové DNA) Existují 3 konkurenční agendy Jednoho světového řádu: 1) V roce 9 560 př. n. l. prostřednictvím Luciferské úmluvy : Pleidian-Nibiruian Samjase-Luciferian-Anunnaki ("Blondýnky") ( má poznámka co by zobrazovány jako, krásní, milující plejadane ) Sirius B Marduke-Anunnaki (Anunnaki + Omicron "Dragon-Moth") Enlil-Odedicron (Anunnaki + Reptile-Avian) Thoth-Enki-Seohelium (Anunnaki + Zeta) Marduke-Necromiton-Luciferian (Anunnaki + Alpha-Omega Centauri Blue Kentaurs) Galaktická federace a Nohasa Atlantis Jehovian-Urantia a jejich příslušné rasy Annu-Mechizedek vstupují do plné aliance v rámci Agendy Anti-Christos Jednoho světového řádu formálně nařízené prostřednictvím Luciferianské smlouvy. 2) Omikronsko-drakonské a omikronsko -reptiliánské rasy Orionu z druhé konkurenční agendy Orion-Drakonian One World Order. 3) Hlavní rasa Sirius A Jehovian-Annunaki ("Bipedal Dolphin People") tvoří třetí konkurenční Jehovian One World Order Agenda. Elitní „mistři války“, kteří zastávali silou mocenské pozice politické, náboženské a ekonomické moci v celé naší známé historii od Sumeru, Babylonu, Egypta a Říma až po dnešní skrytý „tým světového managementu“, jsou hybridní Ilumináti. " Závody pražců ." Iluminátské hybridní Spící rasy jsou pozemskými zástupci konkurenčních Anunnaki, Necromiton a Drakonian/Reptilian Fallen Angelic legie a jsou motivační silou za veškerou "lidskou" politikou od "pádu" Atlantidy v roce 9558 př.nl.

Hybridní Iluminátští spáči jsou v rámci pozemských populací jen menšinou, ale jsou to ti, kteří jsou v současnosti na pozicích největší moci a vlivu za globální politickou, náboženskou a ekonomickou infrastrukturou.

Stejně jako pozemské lidské rasy , iluminátské spáčské rasy byly vystaveny doslova tisícům let falešného kulturního a náboženského programování prostřednictvím implantované Anunnaki a Drakonian/Reptilian indoktrination. (Viz: Fallen Angelics)

https://www.ascensiondictionary.com/2017/06/one-world-order-owo.html?m=1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter