Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


U prvního typu toho psychoviru bylo jasné dost od začátku, že to není člověk, zkrátka neexistuje lidská typologie takového vymatlaného misogynního hovada, ale dejme tomu, že jsem uvěřila na reptiliány, protože jsem si dokázala představit, že by tak mohl uvažovat trochu zaostalejší příslušník něčeho, co vypadá jak krokodýl, co chodí vzpřímeně.
Odpovídalo a chovalo se to pořád stejně. Nakonec jsem se usnesla, že to je vesmírný vir a to bylo stanovisko, které jsem už neměnila.
Vlastně jsem měla svým způsobem pravdu.
Tato úmorná debilita je už z 90% rozložená, vůbec netuším, jestli plošně, nebo jenom u mě osobně.

Druhý vir jsem rozpoznala jako nepřítele až po dlouhé vyčerpávající anabázi, kdy jsem s ním dlouho hrála zdvořilostní hru a snažila se na něj brát ohledy, protože se choval velice křehce. Začal však dělat brutální podrazy a zapletl mě do měsíce trvajících vyčerpávajícíh sporů a hádek, které mi odsávaly nervovou energii a dělaly mi osobnost hrozně labilní. Teprve po dlouhých měsících jsem si začínala všímat, že ta osobnost je divná, že tak, jak dokázal kňučet on, jak dokázal znejisťovat a vyvolávat starost a soucit, ale nazpátek dá vždycky jenom něco, co zraní, nebo vytočí, mi taky začalo docházet, že to je nepřítel. Považovala jsem ho za extrémního křiváka, tedy osobu a začala jsem s ním bojovat a snažila se ho jakkoliv zabít. Teprve později, když jsem ho ze sebe odsekala, jsem se od GF dozvěděla poprvé, že to ve skutečnosti není osoba, ale program.
Stejně jsem nebyla schopná to vzít na první dobrou a když jsem slyšela stále stejné hlasové projevy tohoto viru, jakoby se nechumelilo, tak jsem to teprve přijala. Bylo to strašně stresující.

Potom následoval rok nějaké psycholéčby ze strany GF, byla jsem po působení těch dvou virů příšerně duševně zdevastovaná, nervově vyčerpaná, extrémně vystresovaná, traumatizovaná a osobnostně rozvrácená.
To stejné dost dobře ve virtuální podobě běží tady, jako ti dva anonymové. Taky to je pořád stejné, má to debilizační a degenerující vliv a těžko si za tím představit konkrétní prototyp člověka.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter