Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 ma.ni. (Občasný) - 22.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem četla, že do roku 1940 byly hudební nástroje naladěný na 432hz,i hudba hrála v těchto tónech. Myslím, že tam byl zásah nácků, asi goebles prokázal, že hudební nástroje musí být laděný jen 440 Hz. Myslím, že kytary a jiné hudební nástroje nelze naladit na 432hz,mozna jdou naladit nástroje na opery... V tom 432hz.
Videla jsem krátká videa, vibrace 432hz, krása, pohoda, láska, ale 440hz je to hrůza.
O hudebních pussy riot, na to se nedá komentovat, nejhlubší upadek. Ale jsou to vyvrhel z Ruska, kde pachali hnusy. Měli v plánu vytrhnout i na finále MS ve fotbale, naštěstí je zachytili a skončili v base. Ale mám pocit, že je to paralela se simpsonovými. Ten díl ženské ligy ála feminismus. Byly tam tři pubertacky, tady jsou taky, co by se mohlo nazvat, kdysi ženami. U Simpsonových měly kukly, tady taky barevný. V obou je to hnus. Podle mě ten Václavák, staromak, pražský hrad by mohli vyprávět, co zažili hrůz, kor teď, i za protektorátu a za komunismu. Z hudby udělali největší úpadek. Já bývalá metalistka vidím prostě scénu, energii, kterou Dana kapela vysává z lidí. Hudba na 440hz,vsixhni mají pocit síly, vzteklosti, nenávisti, pak ruce nahoru znak parohů. Ten Black metal, to už je největší hnus, to se nezpívá, ale spíš zvuky, jako když hřvou do záchodu. Třeba Black Sabbath, dle názvu, je poznat, na jaké straně jsou. Zase satanismus. Pak dále pop, lady gaga, spol, krev, všude krev, semtam hodí i ikony pedo, milující chlapce nebo dívky. Symboly kolem nich, gesta rukama. Místo kostelů, fotbalových hřišť aj. Se. Sbírá, hromadí energie i na koncertech. Možná něco takovýho se dělo i v Praze.
Tohle je hudba, nebo spíš hnusota taky ze západu. Když si poslechněte například Vltavu od smetany, nebo ta naše písnička Česká, prostě mám z toho husinu, příjemnou husinu a je mi nádherné v srdci. Z tamtoho je cítit hnus, lhostejnost, temno, bahno.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter