Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ona ta její teorie má smysl, tedy že nějakými vědomými kolektivními počiny se pomáhá lepšímu nastavení informační struktury tohoto světa, to je rámcově pravda, ale pojímá to tak vyloženě přírodním viděním, všelijakých přírodních bytůstek atd. nebo nějakou severskou mytologií, že to nedává moc smysl.
Už asi desetkrát vzestoupila celá galaxie do zlaté růže 5D, mimozemšťanům je různě nevěrná a není schopná držet nějakou kompaktní loajální linii s nikým. Jak se vysekala s Elenou Danaan a Aštarskou základnou, tak už dala aspoň od mimozemšťanů ruce pryč.
To, co dělá je taková ezo kokotina, myslím si, že sama dost dobře nechápe, co se děje a to je zřejmě absolutní většina těchto lidí, co jsou ve spojení s mimozemšťany.

Příběhy různých vesmírných ras, velké mytologické příběhy, příslušnosti k bohyním a bohům minulosti, expertně starověké, zejména egyptské mytologie, příběhy nejrůznějších vyšinutých "Majklů" atd. atp.
...
to je jeden z těch vojenských psychotronických programů.

Plno lidem přeskočilo v letech 2008 - 2009. Tehdy přeskočilo mě, Válkové i např. Auroranovi.
Taky v říjnu 2008 oficiálně spustili CERN a Velký hadronový urychlovač.

Ne, to nemůže mít souvislot, to je určitě vědecky vyloučené.

Chápeš?
Válková chemička, vědkyně, od 2008 jede nějakou ezo-kvantovou teorii a v r. 2019 definitivně opouští vědu pod nátlakem extrémních poměrů v informačně - energetickém poli, aby na sebe vzala roli nějaké krvavé starověké bohyně, začala řídit poměry na zemi a léčit lidi.
A celý je to vojenský program.
Navíc má dračí oči.
Tak buď je tedy infilitrace, nebo jí dokonale hackersky upravili mozek.

Na druhou stranu, všem těmto lidem, takto napadeným těmito programy, kteří byli ve stavu otevřeného vědomí, do kterého se dostali pod tlakem těch vojenských psychotronických salv, nabídla GF pomoc a dělali buď anděly, nebo tedy mimozemšťany.

Prakticky je to celé jedna velká armádní psychotronická bitka z mimozemských základen v podzemí a psychická válka o vědomí, které dále kooperuje s vysoce výkonnými, miliardy let starými technologiemi a dimenzionálními bytostmi, vesmírnými a kosmickými silami a vědomím planety.

Tak nějak to je.
Myslím si, že drtivá většina lidí se zasekla na těch psychotronických programech, protože většina mluví jakoby ze sna a z cesty.
Jsem štístko, že to chápu aspoň tak, jak to chápu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter