Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 >



Historie lidstva začala jinak, hlásá pobuřující dokument. A je to trhák

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-historie-lidstva-zacala-jinak-hlasa-poburujici-dokument-a-je-to-trhak-221490#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz



To je článek, který jsem si se zájmem přečetla. Sice nevím, kdo je Graham Hanckock, který natočil seriál kritizující oficiální archeologii, ale čekala jsem, když tam vystupuje oficiální archeolog, že bude mít nějaké argumenty.

Nemá vůbec nic.

Prostě chlápek má tezi, která je dle všeho pravdivá a kterou popisují i nejstarší mýty, že před potopou světa tady byla civilizace.
Tedy v době, než roztály ledy na konci poslední doby ledové.
To prostě dává smysl a ledacos o tom jasně mluví, kupř. stopy vodní eroze na sfinze v Gíze.

No ale oficiální archeolog, co mu má opoovat, nemá argumenty, toto jsou pokusy o argumenty, ne argumenty a už vůbec ne nějaké důkazy, že oficiální verze je jakkoliv pravdivá.

Je to doslova tupé slovíčkaření a opakování, že nejsou důkazy (jsou v depozitářích na tajňačku)


Zato toto je strašně důležité, že:

"Velkou pozornost celá aféra nevzbuzuje jen kvůli boji archeologie proti alternativním teoriím. Dibble a další se totiž domnívají, že Hancockův vliv může i dalece přesahovat téma historie, protože v lidech povzbuzuje nedůvěru k institucím a může tak přispívat k celkově větší zranitelnosti vůči konspiračním teoriím, včetně těch nebezpečnějších. "

Ano, lžou nám, denně, do ksichtu.
Nějaký globalistický kurvy.
Argumenty nemaj, ale nárokují si nás krmit navěky, svině jedny.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter