Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten archeolog, co je v tom článku, říká třeba tohle:

"„Velkou roli v tom nepochybně hraje stejná povaha přírodních procesů a fenoménů – vynoření první pevniny po potopě, pyramidy imitující přírodní kopce (v egyptské poušti stovky případů), a tak bychom mohli pokračovat případ po případu,“ podotkl. Že „různé civilizace stavěly v různých historických dobách monumenty ve tvaru jehlanu, přičemž jeho funkce byla pokaždé trochu jiná“ proto nechává Bártu „naprosto klidným“. „Nemusím kvůli tomu hledat jakousi prastarou tajemnou civilizaci, co nikdy zřejmě neexistovala,“ řekl."



Takže to zasraný vypatlaný hovado si myslí, že stavět jehlan, pyramidu, je nějaký přirozený, přírodní archetyp lidské existence.
Zkoušel si ten debílek postavit aspoň model pyramidy na stole?
Ví vůbec, jak je to složitý, jak zrovna tenhle typ budov není vůbec jednoduché postavit?

Ne.

Je to nekompetentní vylízaný hovado, který parazituje na společnosti, které škodí.
Doufám, že je očkovaný a brzo chcípne.
Já už jsem militantní, já bych je střílela u zdi, takovýhle prolhaný sráče.


Stejně jako tyhle vypatlaný krysy ještě nikdy nevysvětlily, jak tedy primitivové přemísťovali ty několik set tun těžké kamenné desky, ze kterých si stavěli megalitické stavby.
Prtože telekineze není a obři nejsou. To je určitě. To je pravda, o tom se nepochybuje, žádné teleknineze neexistují a žádní obři nejsou a nebyli.
To je pravda, to je věda.

Zase - provokace přímo do ksichtu.

Já už bych jim to prostě přestala tolerovat.
Výsměchy do ksichtu jsou provokace.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter