Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Pátek čtrnáctého
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 14.12.2003 (00:54:52), v časopise 24.12.2003
Pokračování>

                 

            Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

 

           



Poznámky k tomuto příspěvku
 Luk Malér (Občasný) - 21.12.2003 > quentinbubakoff> 

No jo kritikova chyba. Ale viděl bych to jako troj, protože Sylvie a Ričí jsou v tom prasečáku spolu. Myšleno jako trojvěc z pohledu, jaks to psal.

Napadlo mi, že jestli ti vydáš někdy dohromady, jestli to nepromíchat trochu víc. Ale udělám jednu věc: přes vánoce si to vytisknu a už začnu rýsovat recenzi, již jsem ti slíbil u piffsona.


Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.12.2003 > Luk Malér> fmfm, héle, Lukino, a kde má Ričí co vypálenýho?? ňák to nemužu najít...
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.12.2003 > Luk Malér> Jo o, už to mám, adrenalin vplálenej do mozku a plánek vypálenej v mozku... :))) to jo... :))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.12.2003 > Luk Malér> 

Mno, ale výchovný ďoubanec by mohl taky nejspíš obsahovat navedení na správnou cestu, ne?? :))) Jakože např. "Milá Týňule, dybys nebyla střelec vod boku a přečtla si CELÝ morytát, Komisním Vidlákem počínaje a Pátkem čtrnáctého (zatím) konče, nebyla bys teď za .... é, nenapadá mě přiměřený výraz, za koho bys teď nebyla...  se svou poznámkou o návaznosti odstavců, protože bys (možná) pochopila, jak že to s tím ukončováním a návazností odstavců a povídek vlastně celý je... :)))"

Á propos, mezi "jinak" a "bys" nemá být čááááárka, neb neodděluje větu, ani vícenásobný přívlastek, ani nic jiného, co odděleno být má :))))!! Ďoub!! :))))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.12.2003 > Luk Malér> no jo jenže Sylvie tam je a Ričí přichází:o))))ufff to bude jistě zdrcující kritika:o)))esli tohle nějakej šílenec bude chtět vydat, bude na tom ještě práce jak na kostele..:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.12.2003 > Velvet> Tato čárka je tam místo varujícího prstu, někdo tady moc kecá, Quentin to není, Tina to sice je, ale tu teď nemyslim...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.12.2003 > quentinbubakoff> Myslel jsem to tak, že zatims měl v jedný povídce taky Jéžiše a pak tam dostane vot Ričího ránu, nebo Renek je u Dinča ne ten s tý kapely hraje s Dinčem karty, takže i Ričí de někam, kde potká Sylvii - to beru jako jednu linii, ale přehlít sem toho Dinča, nebo jinak, protože to je vlastně druhej pohled z už napsaný věci, ale jo tahle linie mi utekla. Se nedělej tim vydánim
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 19.12.2003 > Luk Malér> 

Hihihi, spíš jako odstrašující příklad, než varovný prstík!!!


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.12.2003 > Luk Malér> kurva, to tak čtu, neměl bych spíš nějakou linii ubrat??.o)))Je to ňáký moc složitý.....Musím myslet na lidi jako je Tina.....:o)))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.12.2003 > Velvet> Někdo tady moc kecá a NEPŘESTÁVÁ!!!!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.12.2003 > quentinbubakoff> 

Drž hubu autore. ;-))))

Na lidi jako Tina radši ser, nebo budeš psát telenovely. ;-)))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2003 > Luk Malér> tak to si zapni pásy mluffčí....už je na cestě telenovela jako bič.......odehrávající se ve venezuelském sirotčinci a následně homobaru......:o))jen se bojím, že se zase zapletu do spousty rovin a někteří čtenáři to nevydýchají......velmi složité pointy odstavců připravuji..:o)))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 24.12.2003 >

Připoj tam ještě středočeskej venkoff to je mela. Ale jaxem koukal na tvý učinkování ve fóru na téma kýč - to je právě vono - kýč má dvě roviny - psát co čtenáři chtěj slyšet, aniž to chceš ty + dojímání se sám sebou.

Takže kámo má kritická rada, piš co píšeš, sej si na to víc času, toť ffffffffše.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.12.2003 > Luk Malér> sakra, sem se moc neangažoval ve fóru o kýči:o)))abych nebyl vodhalenej jak plytkej a mělkej sem..:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.12.2003 > quentinbubakoff> No Platón nejseš - zaplať bůh - ale kýč to neni - si piššš.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2003 > Luk Malér> vono už je to stejně u prdele, esli Platón jo nebo ne....moje spisovatelská perioda je u konci a jako vše co jsem kdy dělal, i toto zůstane nedokončeno....:o)))sháním hlínu a hrnčířský kruh, nevíš vo ňákým????:o))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.12.2003 > quentinbubakoff> Tenhle fftip mi nějak nedochází ;-))). Eva ňákou hlínu má, ale kruh  - to neviiim.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2003 > Luk Malér> vlastně kruh ani nemusim, budu sochat jen tak.....zkrátka se nikdy nedovíš jak to bylo se Sylvií, jak je mým dobrým zvykem odcházím od rozdělané práce a vrhám se do nového oboru umění....:o)))už sem toho zvlád hodně, ale eště hodně nezkusil
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.12.2003 > quentinbubakoff> Kurvadrát co je?!?!?!??!!!???!!!?!?!!?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2003 > Luk Malér> tradiční vánoční depréze a ztráta smyslu toho co dělám.....vono to třeba přejde, ale........
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.12.2003 > quentinbubakoff> 

Jéééééééééééé, Quentino, to ti ještě nedoteklo, že ŇYC na tomhle světě NEMÁ smysl? Hrajeme si. To je všecko...

Budešsochat, aby zas někdo moh napsat, "hovna jak Quentina"


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2003 > Luk Malér> jo, tim bych se kochal, až bych čet text nějakýho losera vo tom jak z někoho padaj hovna jak skulptury vod quentinabubakoffa....uáááá...to by byl orgasmus...:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.12.2003 > quentinbubakoff> Esi bys to dělal jen proto, to by čpělo kýčem... ale kdybys byl šikovnej...
<reagovat 
kamae (Občasný) - 3.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kamae (Občasný) - 3.1.2004 >
<reagovat 
kamae (Občasný) - 3.1.2004 >
<reagovat 
kamae (Občasný) - 3.1.2004 >
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > Zapadá to moc hezky... Tos prostě musel mít celý vymyšlený už předem a neříkej mi, že ne :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 14.1.2004 >
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 15.1.2004 >

Moc zajímavý!!! Jestli se nemýlím, všechny ty úryvky jsou z The Wall od Floydů... poněvač mám teďkonc na uších sluchátka a v nich ono album hraje, nemůžu jinak než za 5


Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.1.2004 > Rawen> čéče, se teda zatraceně nemejlíš.....bouráš zeď??:o)))musí to bejt zajímavý, to poslouchat a číst...já při psaní poslouchal Alice in Chains...ale přece jen se k Renkovi a jeho krizi středního věku hodí víc Pink Floyd:o)))
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 15.1.2004 > quentinbubakoff> Wall se totiž hodí ke každému
<reagovat 
Newton (Občasný) - 2.2.2004 > nějak se mi to začíná vypalovat do mozku :)
<reagovat 
Newton (Občasný) - 2.2.2004 > Nějak se mi to začíná vypalovat do mozku :)
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 3.2.2004 >
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 27.6.2004 > uf, tak tohle se povedlo... Teda ale řeknu ti, vidět to zfilmovaný bych vážně nechtěla...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 (24) 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter