Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Intermezzo IX.
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 7.11.2003 (00:40:15)
Pokračování>

   Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 7.11.2003 >
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 7.11.2003 > fajnšmekři, tyhle chlapíci
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 7.11.2003 > A sakra!
Body: 4
<reagovat 
hajka (Občasný) - 7.11.2003 > Milí hošánci 
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.11.2003 >
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.11.2003 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 7.11.2003 > roztomilé, věru.
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.11.2003 >

Hebkost nylonových provazů? Mňo, asi s nima prováděli nějakou pro ně "hebkou práci" a "v rukavičkách", jinak si to nedovedu vysvětlit.

Nějak se ti začíná ta horda zlosynů a zlotřilců rozrůstat, o těchto hošáncích ještě nebyla řeč, jestli se nepletu. Tvuj mlufffci z tebe má jiste radost, tolik herců, s nimiž si pohráváš, tak hlavně abys je ukočíroval, principále

Sakryš, ke komu tihle dva patřej, doufám, že tu co nejdřív přistane další kapitola

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.11.2003 > BlueSky> ano, jde o úhel pohledu.Třeba takový SD a ostnatý drát. Normální člověk na ostnáči nevidí nic krásného, SD ano. Kolik krásných chvilek s ním prožil, kolik radosti mu udělal. Nebo SD a autozapalovač na cigarety,.....je toho moc:o))))A Ahmed a Alia nejsou zlotřilci. Dělají jen svou práci, bez emocí. :o)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.11.2003 > quentinbubakoff> 

Nevím, nevím, jestli bys je tak chválil, že dělaj jen svou práci a bez emocí, kdyby ji odváděli třeba na tobě Jsou to zlotřilci a jsou a jsou...!


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 8.11.2003 > quentinbubakoff> 

Když bez emocí, tak jakpakto že milují hebkost nylonových provazů?!

 


Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > Delight> Milé Q - vidim, že chystáš zhuba 200 pokračování.

Délinko, to jde. Prostě tobě jako profikovi, taky vyhovuje jeden nástroj víc, třeba na ty moje tréninky mam teť nový fixy a sou dalako lepší než ty starý - líp se držej, líp píšou, líp kloužou po papíře, nevim, jak bych to teď popsal jednim slovem, ale dovedu si představit, že nějakej profik prostě miluje svůj nástroj, ale bez emocí, je rád, že může pracovat zrovna s tímhle.


Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> 

Nésu bubá, kucí!! :))

To byla narážka na slovní spojení "miluji-bez emocí", ty mluffčí! :))

Já umřu! :)))) Fixy!! :))))

 


Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> můj mluffčí Aliovi, Ahmedovi i mně rozumí:o))tak to má být:o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > quentinbubakoff> Někam mi zmizlo déčko? Ty vole, jak dlouhý to bude????????? Ty chceš fakt trhnout Dallas, co se týče počtu dílů, že jo?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > Delight> 

Málo f -

No fixy - no pomocí jich můžeš taky někomu šeredně zatopit.

Asi ne tak, jak s nylonovym špagátem...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> jo to teda chci, sme tak v jedný desetině:o)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> Zatopit ffffffixama?? To bych nerada!! :)) Spíš někoho šššeredně zmalovat!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > Delight> 

Počkej tě efek je moc. Za každý 5 malých f  se píše jednou velké.

že by dobře mířená grafika či slůfffko nedokázaly zatopit, když fix tak pohodlně rukou klouže


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > quentinbubakoff> 

Hmmmmmmm tak to normálně začni přemejšlet nad takovym schémátkem - slepym, kam po každý takovýhle storce si čtenáři vyplní jména postav, vztahy mezi nimi apod.

V desetině - a kurva. Na jednu stranu se těšim, ale to budeš mít víc postav než ve Vojně a Míru ne? To fakt bez poznámek nepude...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> ale neboj, páč se známej džouker situace se má jinak, už se blížím ke konci.o)))nějaký dramatický zvyšování počtu postav nehrozí, žádná schémátka.......o))))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> sem si řikal, dyž už mám pár čtenářů, tak z toho udělám takový příhody kuchaře Kuřátka, nebo jak se ten zmrd menoval:o))na konci dycky čtenáři rozhodnou jak dál:o)))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> Rači nezatopit (fffff)Fixama f kamnech (fffuj!)!! :))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > quentinbubakoff> Tak tenhle fór je docela průhlednej, prostě někde příště máš dva odstavce podle toho, co se stalo a jede se dál, jaxis to vymyslel.;-)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > quentinbubakoff> Jen aby ty vole, teť dva nový Xifty...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > Luk Malér> A+A to je komparz:o)))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.11.2003 > quentinbubakoff> Komparz? Jako S+S? Chicht!
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > Stále více a více postav, aby bylo pořád koho a koho zabíjet :)))
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 2.2.2004 > každej krájíme knedlíky nějak...:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter