Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Sylvie&Ježíš
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 17.9.2003 (00:10:22), v časopise 24.9.2003
Pokračování>

   Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

           



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 17.9.2003 > zaujímavé .-)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Nóóóoóóóóóó, Quenti, začíná se to trochu víc uzlit. Pěkný pěkný.
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 17.9.2003 >

superiózní jako vždycky! :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 17.9.2003 >

Občas chybí čárky....

Zajímavý, těším se na pokračování.


Body: 4
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Lian> Na čárky se nehraje, vlastně, hraje se na písmenka?
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 17.9.2003 > u prozy se podle mě na čárky hraje, ale ten obsah mě absolutně strhnul...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Přeslička> Néo hraje nehraje, jako hra rukama v hokeji, někdy jo někdy ne....
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 17.9.2003 > No je to více, jak dobré!! Jen tak dále!!
Body: 5
<reagovat 
pavson (Občasný) - 17.9.2003 > Pěkný příběh z kategorie Dobrota-žebrota, čárky nečárky, já Déčko šklíhnu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 17.9.2003 > rozhodně k přečtení :)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2003 >

tak kventine, tenhle dílek je vpravdě brilantní kousek, gramatika sem tam kulhá, ale v rámci jakýsi nový literatury, kterou evidentně rozjíždíš, či naskakuješ do tohohle vlaku, si myslím, že je to v poho, patří to k tomu, žádný pravidla dosavadní, tvoří se nový literární jev - kventinovy povídky zřetězené...

Vidlák nasadil laťku hodně vysoko, ale ty se toho evidentně nebojíš...

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.9.2003 > stanislav> udělal jsi mi radost stáníku, pořád lepší originální sračkomet než gramaticky brilantní plagiátor:o)))
<reagovat 
teichman (Občasný) - 17.9.2003 > ech, tak jsem si říkal, jak vybruslíš z tý rozehraný partie, aby ten konec nebyl nějakej patetickej, nebo tak něco... a povedlo se ti to. pobavil jsem se :-)
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 18.9.2003 > castecne bych se opakoval po stanislavovi...tak drzim klapacku...
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 18.9.2003 > Dobrá práce!
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 18.9.2003 >

VÝBORNÝ!!!!  vůbec nechápu ty tvý kecy, že Vidláka nepřekonáš, to jsem netušila, že máš plnej šuplík takovejchhle kousků... Mám vyčerpaný D, ale jako kdyby se stalo, jo?  (Možná se sem vrátím zejtra, ale možná na to zapomenu.)


Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Dobrá práce, už se nedočkavě tetelím v  očekávání pokračování...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Quentík byl po Komisním vidlákovi, nějakej rozpačitej, že prejs do něj ryla či co...
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> 

¨Tak to teda nevím, že bych do něj ryla, akorát jsem měla nějaký poznámky ke špatný interpunkci.

A pak taky, co si budeme nalhávat, vůbec mě nepotěšilo, že se Standa Komisnímu vidlákovi smál jak blbej dvě hodiny a MOJE dílka mu vtipný nepřijdou. Což na hodnotách Vidláka nic neubírá, ale naštvalo mě to.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Takže Stáníkovu necitlivost, to víš vůči blízkým je rozrůzněn, schytal Quenti... Jako bych viděl Evu
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> Ale neschytal, nevěděla jsem, že si to bude tak brát... mrzí mě to... ale to víš, ta nevraživost, ta literární řevnivost... dělá svý.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> Von si to zas tak nebral, řek to mezi řečí, jen sem si na to vzpomě, dyšs tu psala, že chceš pokračování.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> 

Eště že tak.

Btw. - tehdá jsem netušila, že je to větší celek. Buď to ještě nepadlo nebo mi to uniklo - v tom vzteku, asi.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> búúúúú poznámky o interpunkci mě vždycky strašně rozlítostní:o(................nene Monty to jsem nevěděl ještě ani já že to bude rozsáhlejší.....
P.S. seru na čárky(ty v gramatice):o)))
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2003 > quentinbubakoff> 

Neplač. Já to tak nemyslela. Mě jenom namíchl ten Standa, jak se tomu Vidlákovi tak... tak ostentativně SMÁL, NAHLAS, zatímco mejm věcem se nesměje vůbec!!! Samozřejmě, že je Vidlák DOST DOBREJ, ale od vlastního manžela to prostě... zamrzí.

Na interpunkci se vykašli, a jestli chceš, můžu ti na usmířenou koupit Kinder vajíčko, jsou tam prej teď nějaký CYBERTOP. A já ještě nestihla nasbírat všichni duši.

Sakra.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > Monty> Hele Montíku, tohle je dycinky problé, jaxe maj navzájem chválit dva nejbližší lidé. Je to porát ten strach, dyš ho (ji) pochválim, bude to vypadat, že uznávam, že je lepší... Jojojo jaxem napsal jedný holce v osmé třídě do památníku - mezi všechny ty: ó jak si skvělá kamáradka a citáty o lásce a přátelství - "Ty mezilidský vztahy nejsou žádná prdel."
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 18.9.2003 > Luk Malér> Mno, ale já v mnoha ohledech uznávám, že je Standa lepší. Ale humorista jsem - dle mého skromného mínění - přece jenom větší já, i když Standovy jokes umí být taky šťavnatý a výživný... prostě je to moje citlivý místo a mám dojem, že to Standa dělá SCHVÁLNĚ, protože to ví.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > Monty> Dyť taksem to taky myslel směrem ke Standovi - že Standa vidí, že máš vypsanější a možná i obratnější ruku, někdy přesnější oko, a je v tom větší sranda, souhrně, xem tak koukal, dílka tvá sou oblíbenější. To mu není osmkrát po jazýčku. Nojono.
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 19.9.2003 > Bezvadný, četla jsem to jedním dechem, takovýhle věci mě baví!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nohome (Občasný) - 19.9.2003 > Mlsíym, že náežlezí na črákách ani na písmánekch, záleží na nápadu a ten tu je. Je to opravdu dobré!
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > nohome> 

Kejmbrydšské výzkumy dělají divy


<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 19.9.2003 > /casopis/ i kdyz je to jen cast retezu, snad to strhne neci pozornost i na ostatni clanky...a treba tim udelam radost i tvemu mluvcimu Luku Malerovi...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > peetea> Kurvadrát,jakýmu mluvčímu, supad z jahody na žebro?????
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 19.9.2003 > Luk Malér> sem upad z dratu mluvcimu na jahody!!!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > peetea> Moment moment, že jeden novej se postaví na stranu jinýho novýho proti dvěma stálejm zčásti redaktorskejm s drobným přípodotkem, že skončila nejen první, ale i druhá polovina 20 století, eště neznamená, že je jeho mluffčí.
<reagovat 
MZF (Občasný) - 19.9.2003 > Zprvu mne udivilo, že by někdo mohl ležet na kolejích, a nikdo by si ho ani nevšiml. Poté jsem si však uvědomil, že je dost možné, že se děj tvého textu odehrál na nějakém méně frekventovaném místě, takže tuto polemiku bych ukončil.
Další věcí je chování řidiče tramvaje. Zažil jsem, jak se jeden z nich hádal s bezdomovcem, a nebral si s ním žádné servítky, ale oproti němu je tvůj řidič naprostý řezník. Ten snad umí pouze mačkat talčítko od dveří a pak už jen sprostě nadávat a mlátit lidi. Jeho osobnost mi přijde přehnaná.
Další věcí jsou dialogy. Působí nepřirozeně. Nemůžu si pomoct, ale v jednoum okamžiku jsou drsné, za chvíli zase melacholické, poté naivní, dále se naží něco vysvětlit... Celkově vyznívají jako výtržky z různých druhů témat.
Cekově to však není špatné.
Body: 3
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 19.9.2003 > to můžu
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.9.2003 > dobře odpozorovaný (a napsaný) detaily! tramvaják je jako živej :o))) PS čárky už jsou OK ;o)))
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 20.9.2003 > Bohužel musím pochválit, fakt dobrý   :O))))
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.9.2003 > hajka> Proč bohužel?
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 21.9.2003 > Luk Malér> Jééééé, nečerti se, bohužel protože jseš prostě lepší a nic jiného mi nezbývá a prostě musím chválit. Navíc já mám svoje bohužel jako pomocné slovo, omlouvám se, myslela jsem pochvalu upřímnou
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.9.2003 > hajka> Lepší je Qeuntique, dyš uš.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 25.9.2003 > lhtal jsem kazde slovo aniz bych premyslel o charakteristickych vlastnostech postav ... ale ten tramvajak? :o) Samotny konec je otevreny a doufam, ze me nezklames s mezipozemskymi kydy Jezise...dobry napad, ktery se urcite da rozvest. 4+ potrebuji vuli na pokracovani.:o)
Body: 4
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 26.9.2003 > Delight> Dobre dobre, tak prichazim o obrovske zazitky z nocni Prahy.oDDD
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 26.9.2003 > Delight> 

to ne moje linky jsou standartne narvany - lae v metru jsem jednou videl chlapik, kteryho sikanovali tri flojdi...fakt svine chudak. A vubec ...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.9.2003 > P.i.k.o> počkej až si přečteš jak lidi šikanuje por.Krahulík:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > quentinbubakoff> Quentine, jak tak vidim vývoj diskuse, má snad zasáhnout mlufffčí?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > Delight> Počkej Delight, ten chlapik, co ses po něm sápala s výkrikem únos, nebyl řidič, ale byl takovej urostlej.....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.9.2003 > Luk Malér> kdepak vše už je v pohodě, piko uznal, že jezdí jinejma trasama než my vostatní zhulenci:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > Delight> To je varování, ale zároveň i reklama na linku č. 8 a její půlnoční spoje...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter