Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky SD
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 4.11.2003 (00:37:49)
Pokračování>

  Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

           

 



Poznámky k tomuto příspěvku
delikt (Občasný) - 4.11.2003 > Brrrrrrrrrrrr!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 4.11.2003 > maso. sepsaný docela fajn.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 4.11.2003 > drsný... uvidíme, co dál...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 4.11.2003 > Achjóóóóó zas neni co kritizovat.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 4.11.2003 >

Uf, to je hnusnýýýý, bleee......ale dobře napsaný:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 4.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 4.11.2003 > Hmmmm. To je silný kafe.
Body: 5
<reagovat 
Džules (Občasný) - 4.11.2003 > to je hustý,,,možná místy by to chtělo stylisticky lehoučce popilovat, ale o to zas až tak nekráčí,,,by mě zajímalo, co by o tobě z tvý tvorby usoudil nějakej ten psychológ :>>
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.11.2003 > Džules> zajímat se psychologové o psaní, tak je třeba takovej Brett Easton Ellis v uzavřeném pavilonu psychiatrické léčebny několik let:o))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 4.11.2003 > Džules> 

Zeptáme se Zikiho Frojda!! Už tu dloooouho nebyl!!


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 4.11.2003 > Džules> Pokud je schopen a ochoten veřejně o tom psát, tak je vcelku normální a neškodnej :o))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 4.11.2003 > quentinbubakoff> 

Ale dyk my víme, že k nám taky patříš, tak si to tak nebér! :o))

P.S. Co napsal B.E. Ellis???


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.11.2003 > Delight> já jsem zcela klidný, vyrovnaný člověk,.........ale brzo vám tady rozstřílím kebule na srágoru :o))))))Sakra ty nevíš co napsal B.E.E.???:o))zabiju tě taky:o)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 4.11.2003 > quentinbubakoff> Nevím nevím, nedovzdělána jsem jest... Ale třeba sem něco od něj četla, a bylo to tak nanicovatý, že sem to zas vypustila.. !
<reagovat 
 Džules (Občasný) - 5.11.2003 > quentinbubakoff> to bude chtít brokovnice :>>
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.11.2003 > Delight> to jo, von píše víceméně sračky, ale jeho Americký psycho je co do hnusu opravdovou biblí:o)))))
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 5.11.2003 > Drsné.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 5.11.2003 > Uff..fakt drsný....ale dobře napsaný. Jsem zvědavá jak to dopadne, jestli ho třeba aspoň chytěj.....
Body: 5
<reagovat 
Džules (Občasný) - 5.11.2003 > já myslel, jestli tě třeba tvoje psaní vzrušuje :>> občas se mi stane, že píšu něco, co bych nikdá neřek, že se mi může líbit, ale ta představa mě vzruší,,,jsem perverzní?,,,i když bych to nikdá neudělal :>>,,, nebo píšeš pro psaní samotný? snad se moc dotěrně nevyptávám ;>>
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.11.2003 > Džules> ne nevzrušuje mě představa zmučený ženský, roztrhanýho bezdomovce, roztřískanýho týpka autem, chlápka co padá s radiátorem na zádech do temných vod, sexu s transsexuálem, ne ne, nic z toho mě nevzrušuje.......ale přesto o tom píšu a perverzní nejsi, ale ty brokovnice by to chtělo vzít:o)))
<reagovat 
 Džules (Občasný) - 5.11.2003 > quentinbubakoff> tak to sem si oddech,,,ale stejně si myslim, že ten psychológ by z tebe něco vytřískal :>> to oni rádi,,,píšící čelavěk je pro ně chutnej pamlsek
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.11.2003 > Džules> Vidim, že co mlufffčí jsem přišel s křížkem po porodu (nebo po funuse - ono to přijde na stejno) - počkej, to ví přece každej, že pisatelé prozaičtí a poetičtí jsou šáhlí - a taky se ví, že to očem píšou jsou zřídka jejich sny - je to prostě to, o čem něco potřebují či chtějí napsat. Důvodů může bejt asi milión a půl.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.11.2003 > ej, sem si myslela, že sem doporučila, ale asi nedoporučila, xakru.. Ale chtěla!!
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.11.2003 >

 Ale dyk my ti rozumíííme, PTíku!!

Jen co do významu těchto slov - rozdíl je obrovský.. Zatímco výraz "líbí se mi" vyjadřuje pocit ryze subjektivní, vyjádření "horší - lepší" vyjadřuje vlastnost jaksi obecně platnou a ještě vztaženou k nějakému jinému porovnávanému objektu :o))

Ano, slovíčkaření, ale o významu, a to mě ba!! :o)) Tak se hned neštěť, sem jen vyjádřila svuj subjektivní názor, ne?? .o)


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 6.11.2003 > Delight> souhlasim...az na tu obecnou platnost...ale to je fakt na dlouhy povidani...je to o vzajemnem pochopeni a nepochopeni a snaze pochopit a zameru nepochopit  musim bezet tak zas nekdy jindy
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.11.2003 > peetea> nekdy jindy u  ?
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 5.11.2003 > drsny! i kdyz nektery kusy od tebe sou lepci...s tema prasatama mi to pripomnelo Podfuck...
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.11.2003 > peetea> Prasata sou dobrej humáč. Já bych neřek lepší horší, řek bych jiný - jiná nálada, postava. Mě tak nejdřív úplně nesed ten psychouš přišel mi moc ukecanej - jenže paxemse snažil vžít do něj a sedlo to. Stejně se mi líbí jiné kapitoly bližší mému naturelu. Jenže tak to nejde hodnotit. Posunul tenhle příběh celek vpřed? Došlo k dalším propojením? Překvapením? Je to napsaný uvěřitelně, čtivě? Zatím zní odpovědi ano - podle mě aspoň. Samozřejmě je teda další řadaotázek, které ale v tuto chvíli nelze zodpovědět, např. jak tato povídka zapadá do celku? To si budeme muset počkat. Nezbývá než doufat, že si dobře spočet trumfy a že si udržíkvalitu (zatím) jednotlivých příspěvků.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.11.2003 > peetea> ano v Podfu(c)ku to bylo a to že tenhle film miluju hrdě přiznávám,.......:o))jenže on je to oblíbený způsob "mizení"...taky velmi pohodlný a finančně výhodný,.....:o)))sakra, ten ovárek pak, to musí bejt mňamka:o))ohledně lepších a horších kousků.....dobře to tady vystihli spolubesedníci(asi čtou pozorněji):o))snažím se to pojmout pokaždé z pohledu někoho jiného.....nevím jak moc se daří, pravda už mi bylo několikrát vytknuto, že nejslabší jsou věci z pohledu ženský....no asi nedokážu do toho ženskýho pohledu proniknout........jinak samo za zájem děkuji
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 6.11.2003 > Luk Malér> no a prave, ze nam je to servirovany po kouskach, nezbyva nam nez hodnotit jednotlivy casti, nebo nehodnotit vubec, pockat na konec a ohodnotit celek...myslim, ze je ta serie podavana tak, abysme se nebali hodnotit jednotlivy dily, jsou to v podstate ohraniceny kratky povidky...navic my bodovy hodnoceni trosku reputaci me poznamky napravuje...si myslim :) a proc by lepsi nebo horsi nemohlo znamenat, ze mi ta atmosfera (kdyz je prokazatelne jina:) sedla min nez u predchozich dilu...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.11.2003 > peetea> 

 ano, to je prave ono - muzeme pouze posoudit libi vic - min, nikoli horsi - lepsi (tedy pokud se to netyka zpusobu zpracovani, ten bychom asi jako horsi-lepsi ohodnotit mohli, pokud bychom k tomu meli potrebnou kvalifikaci).. Pokud kazdy dil vypravi autor z hlediska jine osoby, docela mi vyhovuje, ze je kazdy dil tak "jiny"

Ale naprosto souhlasim, ze se mi muze libit - nelibit vic jeden dil nez druhy..


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.11.2003 > peetea> No však jsem také neoblékl těžkou zbroj mlufffčího. Jen jsem to trochu chtěl posunout do objektivní roviny, ne líbí nelíbí, ale spíš dobré (a proč) špatné (a proč).
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 6.11.2003 > Delight> lepsi = libi vic, horsi = libi min, copak je v tom rozdil, vyjadril jsem jen svuj nazor, k tomu preci nepotrebuju mit kdovijakou kvalifikaci   jen jsem napsal svuj pocit z tyhle povidky a nektery predchozi mi prisly lepsi (rozumej: libily se mi vic :))) lidicky tohle je slovickareni a to me nebaviiii...ta mnohotvarnost Quentinova psani se mi taky libi, neuvedomuju si, ze bych nekdy rekl opak :)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 7.11.2003 > Luk Malér> dobra, rozsirim svuj nazor, ze se mi tenhle dil zda horsi, nez nektere predchozi o vysvetleni, proc se mi horsi zda  ted musim zmizet, zamestnavatel mi slape na paty a vyhrozuje zakazem pristupu na Totem...eh
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.11.2003 > peetea> Ech, soráč, to předchozí mělo být posláno jako odpověď pítýmu .o)
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 7.11.2003 > pro mě je to teda těžký číst ty tvoje týpky
jsou to všechno chudáci
a já si přeju - neskutečný
jenže někde vzadu
vím, proč si někdy beru dříny a baštim bifteky...
Body: 5
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 7.11.2003 > Perchta> ...džíny...(dřou)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.11.2003 > Perchta> tak to mi hlava nebere:o)))chudáci, džíny, bifteky......ufff:o)))
<reagovat 
čtenář Radim - 7.11.2003 > super!!!!
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 8.11.2003 >  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lotr (Občasný) - 24.11.2003 > Realita bývá ještě hnusnější
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > Lotr> jo to bývá:o( taky tady SD nepopsal zcela přesně jak si hrál s předchozíma.....
<reagovat 
 Lotr (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> Jenom by mě zajímal ženskej pohled. A nemyslím, že bych chtěl znát podrobnosti
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > jé, já možná vim, kdo by to moh bejt!!! :o)))))
Body: 5
<reagovat 
WiruZ (Občasný) - 17.12.2003 > yes....a nadupany ministry k tomu....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > Na člověka to po přečtení tohohle tak nějak padne :)
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 13.1.2004 > celej klíma ladislav... kobka, řetězy, kráska a zvíře - krásný nechůůůťo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 2.2.2004 > Tak tohle ještě chybělo :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > Newton> co se ti nelíbí na ukrutné gotice???znáš příběhy Green River Killera???.....trošku jsem si vypomoh ...no:o)))
<reagovat 
 Newton (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> podáno uvěřitelně a je to drsný, už jsem se taky chytil
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter