Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky NM
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 2.10.2003 (00:15:16)
Pokračování>

  Max Bubakoff           

  Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

                   



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 2.10.2003 > Shocking:-)Po přečtení a poskládání souvislostí ostatních příspěvků z kolekce Okolností šokující ještě o něco víc.  Nápad zajímavý, vyprávění napřeskáčku, z pohledu různých osob a všechny něco spojuje. Rozhodně to udržuje v napětí, vč. intermezz. Kdepak autor nabral zásobu vybraných slov rippera apod.? Jsem zvědavá, jak to všechno skončí:-)Co je to zkratka NM?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.10.2003 > no, tenhle díl má zase kvality dílku prvního, skoro je ještě vypečenější, partička muzikusů a do toho karban, úžasnej mix!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.10.2003 > No pěkně nám to propojuješ!!! :o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 4.10.2003 > Dobré.
Body: 5
<reagovat 
teichman (Občasný) - 4.10.2003 > co ještě je český jazyk.... :-)
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 4.10.2003 > z*****ně dobrý!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 6.10.2003 >

Moc pěkný, držíš lajnu, o překvápka neni nouze. Ta partička je napsaná dost přesně, i ten karban je dobrej, kurvadrát i s timhle máš zkušenosti?

Jen ten Marcel je tam trochu ve vzduchu. Kde se tam xakru vzal? Hraje taky? Bankéř? Ripper to bejt nemůže, protože, to by reagoval na Renka. Jestli to má bejt důležitej detail pro další díly, může zapadnout.

To nejsou otázky k odpovědi - jen drobné znejistění.

Sakra já sem vlastně mluffčí... no nic aspoň vypadám nestranně.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.10.2003 > Luk Malér> Marcel přece už někde filozofoval vo tom jak dělá zkurvenýho poskoka v PiBi baru:o))))roznáší chlast??chlebíčky???zametá zuby??vytírá kreff???znejistění??to mám rád:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.10.2003 > quentinbubakoff> Jasně, ve vidlákovi, to vim, jenže tady má JEN TEN štěk, proč? Ale ne, možná to osvětliš jinde, možná je to jen připomínka propojení, no jo uvidíme....
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 >

kurevsky dobrý!!!

  - posílám ti za to poučný obrázek, jak had snědl kuřátko, zežloutl a je mu špatně.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 8.10.2003 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 9.10.2003 > Dost dobrý, člověče!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Slovní zásoba opravdu vybraná.   Snad vlasní zkušenost? :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Monty (Občasný) - 12.10.2003 >

Nu metal? :o)

Fíha!

 

Je to fuckt dobrý... zase další dějové zvraty, další taje ze zákulisí nám již známých postav. Těším se na vraždu Ježíše a Jindříška záchranáře.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 12.12.2003 > Supeeeeeeeeeeeer!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.12.2003 >
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > A člověk s hrůzou zjišťuje, že jeho slovní zásoba není dost velká :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 noa (Občasný) - 13.1.2004 > Jimmmy.> jo, tak to je přesný! :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 14.1.2004 > noa> A to jsem k Vánocům dostal Velký akademický slovník cizích slov :) A je mi na prd :))
<reagovat 
Newton (Občasný) - 2.2.2004 > začínám se bavit :)
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 7.2.2004 > Tenhle díl zas působí velmi autenticky, taky zjišťuju nedostatky ve své slovní zásobě, musím se ještě hoooodně učit ;-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 31.1.2004 > Docela sem se kurevsky pobavil, něco takovýho nečtu každej den:o) důležitý je, že kromě vypečenýho slovníku postav to má i dobrej děj :o)  Akortá to je  nějakej seriál, budu muset najít začátek:)
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.2.2004 > jakpro> ničeho se neboj, to najdeš, začni Komisním vidlákem a pak už to jede.......:o))jen pozor, ať stačíš před Lucky boyem zabrzdit:o)))
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 27.6.2004 > Imidž vostrejch hochů s vostrejma názorama na svět. Hochů, co pro ránu nejdou daleko. Bandou vožralů, šoustačů a smažek. - Tady to se nějak smýklo gramaticky,
jinak fajnový...
:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 27.6.2004 > Elyn> nesmýklo, děvče, nesmýklo.. :))
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 27.6.2004 > delikt> hm, tak to čekám na uvedení do souvislostí.. já si "bandou" spojuju s "image".. a pak by tedy mělo být "image ...bandy"...

<reagovat 
delikt (Občasný) - 27.6.2004 > Imidž vostrejch hochů, hochů, co..., bandou - logiše návaznost, banda sou hoši.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter