Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Pouštní orel přistál
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 20.11.2003 (00:48:30)
Pokračování>

 Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

            



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 >

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚŽASNÉ.

Je tam všechno.Neskutečný humor, gradace, šílené rozuzlení. Super....nemám slov.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 20.11.2003 >

Jojo, koule, ty to teda má!!!

Nicol, ach Nicol... !!

A ten závěr, kokot... !!!! Jojojo!!! :))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 20.11.2003 > Sakra, sem dala dopo, a už tam zas není!! Ten Dušan to má zas rozbitý! :))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 20.11.2003 > No to je tedy nářez!!
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.11.2003 > jo, tohle je špičkovej dílek telenovely. fakt vymazlená věcička, počteníčko. ech.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 20.11.2003 > Opět skvělá a překvapivá gradace, pobavilo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 21.11.2003 > nezklamala...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 21.11.2003 > Ale jo, ten konec to napravil.
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > Lian> no to mi spad kámen ze srdce, že jako napravil, nerad bych ti zkazil ráno:o)))))
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 21.11.2003 > No jo... fakt husty.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > hustý????to je jen začátek....:o))))první mrtvý v OSSH:o)))nebo, že by mrtvá(ej) nebyl(a)????........sakra......hihihihi
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > No jo no opět o pětB a D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > Luk Malér> teda na tiskového mluffčí je to pěkně stručný.o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> Je-li fše v poho - proč moc mluvit?
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 21.11.2003 >

chacháááááá, tak identita Nicol byla pro mě skutečný překvápko  - to se mi na těch tvejch věcech líbí nejjvíc, že nejsou předvídatelný, vždycky tam práskneš novej nečekanej motiv...

 

jo a ta věta . Když bude mít hodně štěstí, bude první jednookej vozíčkář mezi hardcoreovými zpěváky - mě fakt pobavila....

 

konec mi strašně připomněl finále Páralovy knihy Milenci a vrazi (ne, že bych četla takovýhle věcí, to bylo do školy), jak tam jedna pomstychtivá ženská demoluje chlapovi byt, je to fakt hodně podobný jako ten tvůj destrukční odstavec


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > nin-ex> hihihi budu vypadat asi jako ignorant ale Párala nečtu, jde mimo mě, považuju ho za sračkometa:o)))jsem rád, že si našla jemnou nuanci s hácéčkovým invalidou:o)))
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> 

no dyk já si o něm myslim ouplně to samý, já jsem na knihovnický musela přečíst hromadu věcí, co šly úplně mimo mě... (taky bys mě překvapil, kdybys mi odpověděl Jasně, to je můj oblíbenec, asi jsem ho podvědomě okopíroval )


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> 

První tři nebo štyry vjecy sračka nejsou - Milenci a vrazi je bomba a Soukromá vichřice taky.

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > Luk Malér> jasně, to je věc názoru, já se do něj nikdy nezačet a do čeho se nezačtu do tak dvaceti stránek to nedočtu, jen jednou sem se kous a přečet jsem Jméno růže a......nestálo to trápení za to:o))))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> Jen: je velký rozdíl mezi Páralem před rokem 1970 a po roce 1970. Ale jo ne vše sedne všem.
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 22.11.2003 >

Ty snad FAKT máš OSNOVU!!!  


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 24.11.2003 > tak já teda přidávám to zmizelý déčko, aspoň jsem se tim znova pokochala, ňam
<reagovat 
Lotr (Občasný) - 24.11.2003 > Tak tohle už je skoro ze života :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MZF (Občasný) - 22.11.2003 > Já tedy nepropukuji v oslavný chorál. Je to dobré, ale že bych se nad tím musel přímo rozplývat... To jsem holt já.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.11.2003 > MZF> to já vím, Mirku...:o)))
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 22.11.2003 > quentinbubakoff> Opravdu jsem se snažil, ale po delší době se zase probudilo mé Spáčilovské já...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.11.2003 > quentinbubakoff> 

Teda Quentíku, já bych byl rád za tenhle názor. Já bych se začal děsit, až ti tvý věci začne chválit.

A to myslim tééééměř vážně.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.11.2003 > MZF> u tebe s ním počítám permanentně:o))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.11.2003 > MZF> V tobě se nemůže projevit Spáčilovské já, protože Spáčilová umí psát a přemejšlet.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.11.2003 > Luk Malér> sleduji, že můj mlufčí je drsnější než Dinčo, Alia a Ahmed dohromady:o))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> Sorry, ale čets to, co píše? I ty jeho připomínky - prostě se mu to nelíbí, řek ti aspoň proč?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> neřekl, ale protože jsem jeho věci četl, je mi u prdele proč se mu to nelíbí...:o)))))až se to přestane líbit tobě, zamyslím se nad sebou a nechám toho
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> 

Dybys nekecal, adoranty bys moh házet lopatou.

To spíš fakt, až se to začne líbit takovýmu MZF - tak to bude vážný!!!!!!!!!!!!!!!


<reagovat 
 MZF (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> Až se mi to začne líbit, tak bude jasné, že se mnou něco je. Pravděpodobně budu nemocný. Teď jsem však zdravý jako ryba ve vodě, takže ani například problémy se zažíváním a zvracení nemám...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> není hezké pošťuchovat poťouchle MZF, jeho komický talent je evidentní! ech! a jako taškář je dycky nad věcí, škoda námahy.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > MZF> jo až se TOBĚ začne líbit...............no to snad radši spáchám samovraždu.......:o)))a ty MZF, prosím tě čti pořádně, zvracet bude Luk ne ty, ale tak je to s tebou vždycky, sakra, kde já tuhle větu už viděl:o)))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 24.11.2003 > Hmmm, pěkný pozadí.....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > Velvet> Že nekňákáš na čitelnost?????????????
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> 

Tady se dá text zhajlajtit, narozdíl od něčích záležitostí!!!!

Dyš někdo neumí vložit text extra!!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > Velvet> Von ten někdo - páč jemu tam de vo milimetry - kde kerý písmenko bude, nejen ve vztahu ke grafice, ale i k ostatním částem textu - text extra vkládat nemůže, páč se mu to tim graficky a vztahovje rozesere, čímž dojde k posunutí smyslu a významu a celá ta pravně vymejšlená a vyvažovaná VĚC by se posunula někam jinam - do prdele.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> to je úplně jasný, v nevrbách a šrafurách hrajou roli milimetry.....sakra:o))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> Chytil se, chytil se, tralala!!!  Hele, bejby, já FAKT nejsem takovej dement, abych neznala technické potíže při vkládání grafických a textových příspěvků!..  Kňááákale!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > Velvet> Ty ses chytila, páč si teťkonc myslíš, že to rozhození slofff má vůbets ňákej význam a že nat ťym nedej bože i přemejšlim. Chachááááááááááááááá, vrať naviják.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> mluffčí nelakuj nás jo, má to význam.....:o))))a pokud ne???dávám fšude jedna hihihi
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> 

nenenenene, teď uš to nevokecáššš!!!!

hihihi!!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> Nesmíš brát fffšecko tak ouplně vážně - jenom sem si přetstavoval Welwetínu, jaxebe doluje ten naviják. Hehehehehe
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > Velvet> Jaký nevokecáš, vrať ten naviják.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> Naviják být můůůůj!!! Chramst!!! :))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > Velvet> Jo a naviják je pryč i s půlkou ruky.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> Užs někdy viděl naviják, bejby??? :))))) Ta klička by mě fáááákt moc tlačila!!! :)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 (21) 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter