Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)

Přečetla jsem si reakce na můj článek o porno skandálu Andrey Svobodové Křešové na Tadesco,
na který mi dal tip uživatel „ma.ni“ a musím reagovat, jinak mi už vybouchne hlava.
Moje srdce a čakru otevře jedině něco, jako náznak inteligence, nikoliv neskonalá hloupost
a debilita. Je to zvláštní, u mě srdce nevím proč, je závislé na racionální informaci zvenčí.
Davy loztomilých ezo lidiček, co lásečkují a debílkují, ve mně vzbuzují agresivitu, nevím proč.



"
Je tak jednoduché někoho dehonestovat. To video nic neříká. Dvojníků má každý z nás několik"

Tomu někdo věří, že má ASK dvojnici, která má stejnou mimiku i pazoury a uši?
Sebemenší dostupný detail sedí.

"Ale, no tak. To, že starostka je třeba na chlapy je její věc. Každé natočené video je v této době,
při možnostech techniky sporné"

Znám dva příklady reálného použití novodobých možných technologií

https://aeronet.news/video-britska-firma-v-prubehu-cervna-zdigitalizovala-hologram-volodymyra-
zelenskeho-primo-v-kyjeve-a-od-te-doby-neni-jasne-kdo-mluvi-na-ukrajinskych-televizich/

https://aeronet.news/video-bily-dum-nahradil-cast-ziveho-projevu-joea-bidena-cgi-grafikou-
pocitacove-upraveneho-obliceje-pro-deep-fake-simulace-analyza-zaberu-i-hlasovych-stop-
potvrzuje-ze-projev-je-sestrihan/

To jsou nejnovější možnosti technologie aplikované na politiky.
Nevím, jakou technologií by mělo být zpracováno toto údajně umělé video, když se jedná
o obyčejnou zaprodanou paninku, starostku malé obce, která má za úkol šířit americké
dezinformace v prostoru mimozemské otázky.
Protože to video postrádá jedinou chybu.
Navíc, ti mimozemšťani, se kterými se na rozdíl od téhle odporné osoby, skutečně bavím, ovládají
techniku na nebi, mají inteligentní stroje, které spolupracují s telepatickým signálem, který s nimi
udržuji, jsou dle svých slov Galaktická federace a ti tuto důru nemají rádi.

Navíc, dotyčný vyjadřuje nejhorší úskalí naší doby a tím je úpadek morálky a cti, kdy jsme stále
zkaženější a tolerantnější vůči nehorázným morálním pokleskům.

Jestli hrála ASK v pornu, má se živit organizováním komunálního odpadu a vůbec nemá pomýšlet
na jakoukoliv vyšší hodnost, natož se rozkládat na internetu v nejdůležitější otázce dnešní doby
a tou je otázka mimozemských civilizací.
Spojení s nimi v rámci svaté války proti Drakoniánskému impériu temnot je pořád svatá věc,
téměř veškerým prostituujícím se osobám jsou tyto otázky zapovězeny, zejména, jedná-li se
o veřejné osvětové působení.


„Je tak jednoduché někoho dehonestovat. To video nic neříká. Dvojníků má každý z nás několik.
Je mi Vás upřímně líto a i kdybyste měla pravdu tak to z Vás světelnou bytost nedělá.
Vraťte se zpátky na pavlač!“


Koho má pořád zajímat nějaká blbá láska jakýchsi světelných duchovních bytostí?
Je mi jedno, jestli je cosi nebo někdo duchovní, nebo ne a jestli je to světelné, nebo ne, to, co říká,
nebo dělá.
Důležité je, jestli je to pravda a je to, co k čemu.
Vyděračské žvásty nějakých hloupých světelných ženských ještě nikdy světu nepomohly.

Tohle je pravda:









































































Jestli někdo zná možnost, jak je možné toto reálně technicky zfalšovat, konkrétně sem s tím.





Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 >


Můžu to brát tak, že jsou na obhajobu Křešové nasazeni a zaplaceni trolové, ale toto vypadá spíš tak, že zmanipulovaní otroci, kteří hýkají, jak jsou svobodní a probuzení, dělají za černé eminence vše sami.

Kolik je kritiky vůči těm, co něco chtějí dělat, něco zvěstují.
Na mě si sice nikdo otevřeně netroufne, že by někdo řekl - PřilítliMimozemšťani z totemu mě sere tady a tam a dělá zle tohle a tamto, na to si netroufnou, ale jinak si na mě ezoterická scéna otevírá hubu dost. To jsem falešný prorok a málo cukrová píča, zato naprosto nemoudře mluvím o boji proti temným silám, proti kterým zabírá, jak víme od Míry Zelenky, nasládlá hloupost, velká netušená míra naivity a kopec nefalšovaného omezeného pokrytectví.

Zato USA může zabíjet miliony lidí po celém světě, mít neuvěřitelnou fašistickou diktaturu, ničit národy (ten náš sešel pod terorem USA, které na nás poslali politici po 1989, úplně příšerně a asi vymřem, protože v takovým teroru NEJDE mít děti...) a pořád budou ti nejlepší na světě, ti mohou zabíjet, plenit, drancovat a furt to budou ti nejlepší ňuňínci na světě, nevím, co by museli ty zasraný ksindlové udělat, aby proti nim vznikla kritika.

To stejný Křešová - lže, podvádí, hraje v pornu, směje se do ksichtu, dělá nenapravitelné nedozírné škody, už od chvíle, kdy pomluvila mimosmyslový projekt Galaktické federace, který byl skutečný a reálný, napáchala neuvěřitelné škody na jménu Galaktické federace a vývoji tohoto světa, které její ksindlovatá duše bude splácet statisíce let, protože poškodit zrovna ČS prostor v těchto dobách JE hrdelní zločin.
Důkazy tady jsou, evidentně je coura a obhajuje zločince USA a šlape pro NWO ...
zase, nevím, co by tahle coura musela udělat, aby se proti ní zvedla kritika.

To znamená, že je situace taková, že proti těm, co se snaží pomoci, jsou extrémní protitlaky od těch, kterým je pomáháno, zato je od údajných "obětí" neuvěřitelně podporována strana, která terorizuje a ničí.
Asi je to zafixováno v psychologiii primitivního otroka, kterým je člověk.

Tohle asi vyřeší nějaký ten vir, jak to hodný američani, ti nejhodnější na světě, jak všichni chceme být jako oni, nic jinýho nechceme a dokud všichni nebudeme takový vypatlaný amorální chcípáci, nebudeme šťastní .... tak náš vzor vyvíjí zabijácké viry, určitě nějaký vypustí.
Pápá, očkovanče s narušenou imunitou, pápá.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A jaká je kritika proti Rusku, které SI DOVOLILO říct nahlas - západ je NWO, my to nechceme, ani nechceme NACISTY (ti na Ukrajině s hákovými kříži) ...

no comment.

A to dělají naši lidi.,
Naši lidi - ti už 30 let koukají na zločiny USA a to se jim líbí, proti tomu neprotestují.

Ale sebeobrana Ruska proti náckům, NATO a NWO, to je hrozně špatně.

Zase - otrok brání otrokáře, jde proti zachráncům.

Jedině zlý viry tohle spasí.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 >


Je fascinující, jaká sbírka "podpůrných animací", všelijakých krátkých gif videí se dá najít na facebooku, zatím jsem našla 2 videa, která jsou typicky pro Andrejku.
Začnu si dělat malou kolekci, už mám 2!!!








<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 >


Ještě na stránkách tadesco, komentář k věci:

"Nebudu řešit, zda paní Andrea točila či netočila nějaké porno. Ale co je to za člověka, který se dívá na porno a pak si dovolí kritizovat herce? A pokud by to byla i pravda, tak není možné, že by se člověk změnil? Já osobně se přiznám, že Aurorana nemusím, ale to je jenom můj problém a čas ukáže, zda mluvil pavdu, nebo si vymýšlel. A u p. Andrei to vnímám tak, že je ochotná a schopná zadarmo ve svém volném času přeložit materiály v angl. jazyku do češtiny, protože já bych si to jinak nepřečetl. A mimochodem – znám lidi, kteří se ve finanční nouzi propůjčili i k vytvoření pornofilmů, ale rozhodně to byli čestnější lidé, nežli např. členové současného vládního establishmentu. A hlavně to nikomu neškodí!"


Ty jo, já jsem se musela smát, že bych se měla podívat na nějaké normální porno, protože teď, když se řekne "porno", naskočí mi tam ta tehdy čtyřicetiletá špína.
Já nevím, co jsem za člověka, že jsem to video shlédla a dovoluju si ji kritizovat.

Hele, jestli jsou toto normální postoje lidí, jak je vidět, asi skutečně ano, toto je asi normální postoj, je ta depopulace docela fajnová záležitost.

Já nevím, proč jsem se tedy celý život štítila perverze, úchylnosti a odpornosti prasácké antikultury, proč nejsem špinavá kurva, proč jsem si chránila morální štíty, proč si zrovna mě, když jsem nešlapala, nebyla promiskuitní špinavá děvka, ani nehrála v pornu, ani nebyla registrovaná na FB a neměla chytrý telefon a nemilovala amíčky, proč si zrovna takového debila jako jsem já, vybrala ta Galaktická federace ke komunikaci.
Já třeba vím, proč jsem bojovala - protože tahle planeta je naše a žádný Drakoniánský kurvy si to tady přivlastňovat nebudou.

Ale je fakt, že tyhle špinavý lidi mi celou dobu docela překáželi.
Chvála depopulaci, chvála.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nakonec by to vysvětlovalo můj celoživotní dojem z této rasy - nuda, šeď, naformátovaná slušnost, ubíjející zlo, nebo orangutani, utržení ze řetězu, řvoucí debility, zajímající se o debility.
Jak snažit se rozmnožit se šimpanzem, fakt jsem jiný druh, tady na skok, vše odpovídá.

Musím pochopit, že de facto nejsem člověk, resp. že sice jsem člověk, ale na jako ten zbytek, možná mám fakt nějak přefiklý DNA, co já vím.
Telepatie normálka, ze slizkýho porna lezu po zdi.
Zbytek to má přesně obráceně.

Zatím to tedy dle všeho vypadá na nejpravděpodobnější verzi vývoje takovou, že tato zima bude asi významná.
Jestli to dopadne tak, jak to logicky vypadá, tak příslib války, možná válka ze strany Ruska proti Evropě a rozpad EU, zima a rozpad hospodářství, stále sílící 5G + radarové systémy, masivní zamořování přírodního prostředí skrze chemtrails + magnetická vakcína by se mohla již na jaře jasně rýsovat, jako nebezpečí, že by to mohlo být i vidět a konečně by se tato záležitost vyhrabala z konspiračních vod.

Až umře dostatečný počet debilů, tak bude dobytčí stádo procitat a bude ochotnější tu situaci řešit.
Tedy ta část populace, která je víc jako já a méně jak standardní orangutan, přičemž by na svou demenci a hloupé životní návyky měli ubývat orangutani.
Což je krásně optimistická verze, protože pak by třeba byl rok 2023 procitací, to by bylo pěkné.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Nechci tím zavrhovat "porno" celostně, lidský druh je primitivní, obecně muži k pornu tíhnou a asi se dá těžko říci, že pokud někdo sleduje porno, které není vyloženě úchylácká hrůznost, že je zatracené blbé hovado.

Ale celkově se mi prostě nelíbí lidská sexualita, já na tyhle kanální záležitosti nejsem a "porno" obecně je z mého pohledu naprosto hrůzný fenomén, protože z toho září to, co v tom je doopravdy - a to je ponížení, strach a sliz, jde to z těch herců, je to doslova "bezhlavé", chybí v tom jakákoliv duše a z mého pohledu i erotičnost jako taková.

Jo, na lodi, tam je to jiná...
Třeba průměrná mimozemšťanka má vagínu tak nějak jinou, více zabezpečenou, i sebeobrannou, když chce mimozemšťana, rozvine se v čistotě neznaje špíny a násilí do naprosto nevinné přijímající květiny, kdy on bezpečně ví, že ona ho naprosto chce.

A ne tenhle vágusní humus, pozemšťanky mají spoustu věcí jinak, i vagínu, bez obranných mechanismů, vše udělané pro úchylné potřeby reptíků a galaktické mafie, proto je vše tak hnusné a odporné, fuj.

Na tohle si není možné zvyknout, když má duše původně vlastní identitu a je v hibernaci.

A chápání etiky je v tomto případě naprosto pomýlené.
Vágusní kanální porno baba ASK nemůže z podstaty dělat mluvčí svaté války.
Toto ale lidi nechápou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na jednu stranu se všichni rádoby mudrci neustále vyhraňují proti bojovníkům, jako těm špatným, co způsobují všechno zlo, na druhou stranu neuvěřitelně spoléhají na nějaký záračný scénář, který se děje na pozadí a oni si myslí, že přechází do jakési nové země, kde budou mít křídla, nebo nevím, jak si to představují.

Že je to jako o tom, aby se rozvinuli a transformovali se.

Tak to mi nikdy nepřišlo, dlouho jsem byla vůči této myšlence tak nějak tolerantní, ač mi vzhledem k mému příběhu nikdy nedávala smysl, ale teď už vidím její neskonalou debilitu a moje tolerance vůči tomuto blafu jaksi zmizela.

Narozdíl od všelijakých neustále plačících, světelných blábolistů, ty mimozemšťany na nebi vidím a vím, že jsou reální, že se to dá vyfotit a že zkrátka nemám haldy.

A taky moc dobře vím, že toto nemá scénář, má to pouze kosmologickou výslednici dějů, přičemž, se na těch výsledcích musím podílet, mnohdy magickým bojem a vím, že vrchol a maximum, co musíme dokázat vlastními silami, je kolektivně pochopit hrozbu NWO a přijmout mimozemskou otázku věcí a přivítat Galaktickou federaci.
V tom je skutečně základní scénář načrtnut, že by tu mělo být bezpečnostní jištění, protože GF vyhrála válku a planeta se uzdravuje.

Jakmile lidstvo dosáhne této mety, začne se vracet k přirozenému vývoji.

Ovšem lidstvo se stále k ničemu takovému nemá, evidentně udělat tento krok je nad síly jejich vědomí, které k tomu bodu asi ještě musí dospět, ač tomu moc nevěřím, že by to mělo být ve vývoji vědomí a individuálním duchovním prozření, protože si myslím, že všichni duchaprdi, jak obviňují magické bojovníky proti NWO ve spolupráci s Galaktickou federací, která je reálná a viditelná na nebi, narozdíl od jejich jalových vizí, se prostě jenom šeredně brání doopravdy vzít zodpovědnost za svou a pochopit, co se dělo a děje a utíkají ke svým prolhaným tezím, že to je všechno o nějakém jejich prapodivném duchovním rozvoji.

Co se týká případného vzestupu, jsem přesvědčená, že planeta frekvenci zvyšuje a my s ní, že o tuto záležitost se stará automaticky bezprostřední frekvenční prostředí ve sluneční soustavě, kvalita slunečního svitu.

A že tzv. "práce na sobě", "rozvoj osobnosti" a podobné blbiny jsou z mého pohledu zavádějící, protože směrují pozornost do vlastních příběhů a pitvání, ale na společnost to nemá vůbec žádný vliv.
Jakože nějaká paní má světelný zážitek, to je moc hezký, ale od NWO nám to fakt nepomůže.
K tomu jsou ti strašně špatní bojovníci, jak na tom dělají s Galaktickou federací.
Jak se do nich všichni ti duchaprdi neustále strefují, protože na NWO si netroufnou. Jenže, někde limity bojovníků končí a přichází finální účtování TÉTO RASY, nikoliv strážců, co to oddřeli.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Vím, že kdybych měla klasicky duchovní náhledy na situaci, nepřežila bych.
Byla jsem závislá na tom, za jak dlouho dokážu opustit nábožensko-kultický šok a vymotat se z mytologických debilovinek a opojných ohromení a nablblé pokory a jak rychle dokážu pochopit, že se mi spojují dva až tři časoprostory přes mimozemské a pravěké dimenzionální technologie, jak si dokážu pohlídat signál s Galaktickou federací a rozlišovat spojence a nepřátele, kterým není absolutně nic svaté a jak budu zvládat velice nekorektní kosmickou zákonitost.

Jakože nejsem nikterak nábožensky naladěná a jsem fanda racionalizace duchovních debilovinek a myšlenka svaté války a spravedlivého boje mi nikdy nebyla cizí a nikdy jsem nepovažovala "světelnou cestu" za něco jiného, než pokrytecký blábol a taktéž jsem matematicky moc dobře chápala, že schémátko Bůh-Satan jako tvůrce a odpůrce je debilita a že to nijak nesedí na skutečné galaktické a kosmické jevy.

A dalo mi to zabrat.

Jo, ale tehdy jsem naštěstí byla ještě naivní a nevěděla, čeho se dočkám.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nejvtipnější a nejkomičtější mi přijde, jak se celá tahle naducaná cukr ezo scéna neustále naparuje, jak chce všechny stmelovat a pracovat na jedné věci, ale Křešová načerní projekt Galaktické federace a ostatní se vymezují proti lidem v aktivním magickém vztahu s Galaktickou federací a obecně jim tento fenomén, co představuju a ta realita, na kterou poukazuju, tak proti tomu se vymezují, ty ne, ale jinak, všechno, co je vedle a vede do prdele, to jo, ty chtějí spojit.
Jenom ne tu podstatu, o co tu jde... to ne to ne, to nám kazí kšeftíky a image, vypadáme pak jak nechápaví blbové.
Hm....
Tak jo no, tak schválně, jak jim pofrčí kšefty přes zimu :-D Jak je Duch a jalový kecy zahřejou a usmíří Rusko.



<reagovat 
koukool (Občasný) - 21.10.2022 >
<reagovat 
čtenář Edisonka - 21.10.2022 > Ahoj,chtela bych ti poděkovat za tvoje příspěvky. Je to zajimave čtení. Chtela jsem se zeptat,jestli je možný,ze by téměř celá alternativní scéna propadla fenoménu bílých klobouku a aliance? Těch informaci je všude tolik,ze běžnýmu smrtelnikovi jde z toho hlava kolem. Já třeba na obloze vidim ty etericky svetýlka o kterých si mluvila,ale netuším jak s nima komunikovat. Co pro tu spolupráci s galaktickou federaci muže člověk jako já udělat?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > čtenář> 

Aliance a Bílé klobouky jsou informace jakoby alternativní a jakoby pronásledované, ale ve skutečnosti podporované globalistickým systémem k šíření, proto je to rozlezlé naprosto všude a protože téměř všechna psychická media jsou tímto nakažené, aplikují to do svých prožitků a myšlenek, tím vzniká takřka stejnolitý názor, stejnolitá informace. A to potom vede k dojmu, že to je pravda, protože se na tom "shodla" alternativní veřejnost.

Pravda je jiná, alespoň to beru podle sebe. Žádné USA nevévodí, žádné Bílé klobouky nefungují a Aliance je USA mýtus.
Sice existuje jakási podzemní organizace spolupracující s Galaktickou federací a někteří politici spolupracují s GF, ale celkově jsou Bílé klobouky americký mýtus a šaškárna na odvedení pozornosti od nebe a výpovědi reálných osob ve spojení s mimozemšťany s prožitkem svaté války proti mimozemským zlým rasám a vesmírnému viru.

Míra překroucené lži, kterou produkuje ta NWO protistrana, mě mohla nepřipravenou a naivní zabít, naštěstí jsem včas prohlédla jejich špinavou hru, které u nás v Čechách vévodí ASK.

Mám obrovskou radost, že někdo to konečně vidí, světýlka na nebi!
Hurá!
Mělo by zabírat se na konkrétní světlo drze mentálně zaměřit a vyslat jasný požadavek, telepatický, duševní - třeba jste GF? Zastavíte mi? Slyšíte mě? atd., nesmí v tom být přítomný ale strach, v případě, že by byl člověk vyděšený, kdyby oni zaregovali a jim to tak vychází, tak nezareagují.

Já jak mám jasný telepatický signál a spojení na konkrétní mimozemšťany, tak mě vždycky uklidňují, že jsou to oni a řeknou - koukej, teď poletíme tím a tím směrem a světýlko se skutečně tím směrem hýbe a pro mě je uklidňující, že mi nehrabe a že se bavím skutečně s těmi, co ovládají ta světla.

Když člověk neslyší hlas, jakmile světlo zareguje, třeba zastaví, vrátí se, zabliká, tak už je tam spolurpáce s myslí pozorovatele, pak je asi na vlastní kreativitě, jak se člověk domluví, třeba je požádat, ať letí nějakým směrem atd., oni jsou ale docela i vtipálci, ...
to už je trochu teoretizování, protože to z pozice člověka bez telepatického kontaktu na GF neznám.
Díky za reakci.





<reagovat 
 čtenář Edisonka - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mně přijde fakt smutný,že kvůli většinové populaci,která se nechala zabodat,žije si spokojeně v systému tak bude trpět ta druhá část. Já ti rozumím,ze bychom neměli cekat,ze za nás GF všechno udělá,ale co zmize par jednotlivců,kteři nevěří na Alianci a nesedli na lep Auroranovi a ASK? Škoda,že třeba ten Chvatal se víc neangažuje.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > čtenář> 

Z mého pohledu je bezprostředně nutné, aby začali umírat lidi.
Bohužel, lidi budou umírat hlavně ti, o které se nikdo nezajímá - důchodci. Je jen věcí masmédií, jestli se o tom budou obtěžovat informovat.
Jestli se prokáže vysoká infarktovost očkovaných, mohli by začít padat papíci. Tím myslím všelijaké 3x a víckrát obodané uvědomělé šéfíky. Jestli je to, co nám tu ukazují a myslí to naprosto vážně, pravda, tak se prostě přes zimu zhroutí EU a její ekonomika.
To by mohlo vysoce zvýšit úmrtnost papíků.
Jestli do toho padne i nějaká ta bomba, je hotovo.

Na jaře by se spočítali mrtví, bylo by jasné, že toto už je fakt průser a mohlo by se zkoumat, při předpokladu, že přežijí všelijací sociálně vycvičení disidenti tohoto režimu, že ta debilita roku 2022 už opravdu přemohla veškeré dosavadní meze a že to NWO s SS nastěhovanými do USA asi NENÍ konspirační teorie.

Tím pádem by se mohla otevřít i otázka mimozemských civilizací.
Vzhledem k tomu, že vesmírný prostor kolem naší planety hlídá GF, už nehrozí, aby mohli Drakoniáni doopravdy ovládnout tuto planetu.
Ale musí se zlomit lidská debilita.

Vůbec to, že se tu neustále motáme v nějakých jalových růžových tezích, je projev toho, že je vše nebezpečí jakoby jen jako a ve skutečnosti jsme ještě nezažili následky.
Já jsem přesvědčená, že když se věci pohnou, tak vymizí stádo růžových krav a jednorožců a sféra ezo-businessu a zůstane jenom podstata a ta už bude muset zajímat i vědce a vůbec lidi s mozkem.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > koukool> 

ASK je flundra, veřejná kunda, já svoji identitu nikdy neodhalím, když vidím, co nenávisti dostávám za obyčejné písemné sdělení, nemám jakkoliv zapotřebí dementnímu primitivnímu násilnickému a orangutanímu davu odhalovat svoji identitu, aby mě šikanovaly zástupy dementů, které nenávidím.

To, že si někteří myslí, že jsem muž, mě baví.
Mám víc rozumu, než muži, víc odvahy, než muži a obecně jsou pro mě muži už méněcenná forma bytí.
Mužský jsou v prostředí Galaktické federace, ty bábovky tady hovno umí a o mužskosti si můžou nechat zdát.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 21.10.2022 > koukool> 

Tady asi někdo neví, co všechno lze dělat s jednou fotkou. 😂 nebo naopak - ví VELMI DOBŘE co všechno lze dělat s jednou fotkou.

Vlastně jsem ráda, že půlka lidí na "čarodějnické hovadiny" nevěří, jejich morálka je úrovni améby, takovým lidem do rukou znalosti prostě nepatří. Už teď se pohybuji v kruzích kde lidi schopnosti mají, ale morálku teprve hledají formou pokus / omyl. Nic moc, a plno lidí se moc chytá na nástrahy ega a místo respektu a pokory a vděku, za to že se vůbec k některým znalostem dostanou, si jdou hned hrát na mocné mágy, na nějaké světelné bytosti a posílají všemi směry takové hovadiny, že to snad není možné. Pokud je si někdo tohohle vědom aspoň na úrovni podvědomí, tak nikdy nikam nedává svou fotku - na žádnou sociální síť. Stačí se podívat jak dopadnou někteří herci, kteří se vyšvihnou na světla ramp znenadání a díky nějaké pofidérní roli. Sexsymbol Marilyn Monroe byla původně jen vyzdvihnuta na věřejnost, protože toho měla spoustu "k předání" lidstvu a hlavně žen - zakřiknutá, nesmělá, s ženskými problémy. Tohle se vyzdvihlo aby nad ní půl planety onanovalo, každej chlap co si zrovna drandil fifíka v pazouře měl před očima její podobu. A jak to s ní dopadlo? No prostě super...
A prý její poslední film o jejím životě vypadá jak jedno velké satanistické obětování téhle modly.

Tak hlavně že jsme programováni aby bylo normální někam dávat svou fotku 3x denně, otisky prstů, DNA a jiné. Normálka že? Komu se to hodí? No každému, kdo s tím umí zacházet. A možná že se budete divit, dneska s tím umí zacházet docela hodně lidí. Jsou tu už lidi co učí jak se napojit na druhého člověka na dálku, telepaticky nebo jinak. A co oni pak udělají, to je už jen na jejich morálce, a kdo sám se neumí bránit, má smolíčka.

Takže hodně štěstí a nezapomeňte se vyfotit na sociální sítě. Jen si jeďte tuhle vlnu, vždyť je to paráda.



<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 21.10.2022 > koukool> Takisto je divné, že chceš fotku a odhalenie identity u niekoho práve ty, čo svoj ‘xicht’ uchovávaš v anonymite.
Možno ak by si sa odhalil, zbabely chlape, všetci by sme zistili, že nemáš pindíka.

Aby si porozumel: ASK je VEREJNÁ OSOBA.
Nie len preto, že je starostka, ale hlavne preto, že sa rozhodla svoj ‘xicht’ odhalit verejnosti prostredníctvom svojho YouTube kanála.
Tym pádom má jej publikum automaticky právo ju, ako produkt, pozorovat, počúvat a analyzovat bez toho, aby hocikto bol zároveñ povinny svoju identitu odhalit.

Ak nerozumieš takymto jednoduchym logikám, potom si bud malolety, alebo provokatér, alebo idiot.
Možno by si sa mal nabudúce zdržat podobnych “vtipnych” príspevkov. Ono pri tom, ako vyznieva tvoja podpriemerná mentálna analyza, je uz vlastne jedno, ci toho pindíka vôbec máš.
Je totiž jasné, ze nemáš v hlave a tym podávaš presvedčivy dôkaz o type publika Andrei Svobodovej Krešovej…

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Dokonce si myslím, že mužská reálná otročí méněcennost proti normálním mužům z Galaxie je naprosto hlavní a dominantní důvod, proč je takový odpor proti Galaktické federaci.
Mužská méněcennost.
U ženských to není takový problém.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > Kiki_> 


Jo, šílená ztráta soukromí, děcka jsou tím postižena, na eugenickém základu, zkrátka odmalička jsou terorizovány absencí soukromí a nutností obstát v "cool" světě umělosti a teroru, takže prý už mají posunuty tyto limity chápání soukromí a intimity.

Asi je jasné, k jakému úpadku toto povede, při míře extrémní satanistické zaprasenosti.
Marylin Monroe je věřím, taková obětovaná sex panenka, ona údajně zemřela kvůli tomu, že něco věděla a chtěla to vyžvanit, tak ji zavraždili.

Jinak absolutní souhlas, že vyzrazená identita, podoba a jméno, datum narození, to vše usnadňuje práci černým mágům.
Ale, klasičtí mágové musí pracovat přes klasické magické pole kosmického zákona, NWO možnostem s 5G myslím si stačí opravdu genetický vzorek a mohou útočit technologiemi individuálně.

Ovšem, mimoděčné zavěšovací pole různých lidí, kteří se myšlenkou, či emocí upírají k nějaké osobě, je veliký stres a já nejsem ochotná nic takového absolvovat.
To, co se mi stalo, není nic ve stylu "podívej já osobní koučka a léčitelka ti tady jdu udělat reklamu na svý prímový služby za 3 000 na hodinu."

Myslím to vážně, stal se mi děsivý satanistický zločin na mé osobě, NWO mě chtělo oddělat, zachránila mě Galaktická federace a já o tom píšu výpověď.
Nepotřebuju, aby se kvůli tomu po mě vozily davy debílků s valutou lepšího šimpanze.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > Marianna24> 

Toto je s největší pravděpodobností kokainový žid Bohuňa, kryjící se za pseudoidentitu nejsvětějšího básníka na světě juliana.jfj.j , který má problém se ženami a dále jsou tu možnosti, že je to Zeanddrich E., snažící se mě zpochybňovat skrze eurovizi Rakouska a vlády elit, což reprezentuje jeho nenávist k Čechům skrze železité podloží tohoto kusu planety a samozřejmě, aby paranoidní výčet nebyl kusý, je nutno připočítat verzi, že se zde pokouší rozprostřít své impérium i Polsko - litevské království reprezentované udavačem Slováčkem.

Souhrnně je to NWO.

Tento web byl vždy znamenitý a nevyzpytatelný a zřejmě vznikl jako vtip darovaný Stvořitelem.

Chabé pokusy mě zdiskreditovat, když už není čím, tak tím, že jsem neukázala píču nebo "xicht" jako Andrea Svobodová Křešová, jsou samozřejmě úsměvné, ale pouze ve společnosti, kde se přiznává právo vykonávat prudké pohyby mysli.

Myslím si, že kdybych potkala ASK na chodníku, servu z ní násilnicky veškeré svršky a vyfotím její BRADAVKU ...
a co by se stalo.
Jako Amenti, ta fotka by nezklamala.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

My bychom jim daly hned, což o to, že.
Ale co s těmi méněcennými otroky, koho budou najednou zajímat?
To je ten hlavní problém.
Mužská méněcenná žárlivost.


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ano, bude to presne tak…
A z tvojho komentára vlastne chápem, prečo má u NWO ich pracovníčka ASK tak velkú dôveryhodnost a kredit: no vlastne preto, lebo ‘Andrejka’ ukázala oboje, tak svoj ksicht, ako svoj reprodukčny orgán. To je ako preukázat sa občiankou a diplomatickym pasom zároveñ.
Vylúčené jej neverit pri tom, kolko nám zo seba ukázala a čo všetko, okrem svojej zapredanej duše, pred nami roztiahla a otvorila 😁
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jsou aspekty, o kterých se nemluví, já jsem zažila božské inteligentní a schopné "bohy" z Galaktické federace, mluvit o tom však nemohu, z jakýchkoliv sexuálních aspektů celé záležitosti, protože primitivita a debilita populace je děsivá.
Citlivost a otevřenost vůči těmto záležitostem je tak mizerná, že to zkrátka není dobré.

Co se dá naznačit, tak to, že žena potká-li schopné inteligentní božstvo z Galaktické federace, které ji narozdíl od mužů této planety chápe, nešikanuje a brání proti teroru NWO, zkrátka se svlékne a dá mu zcela oddaně.
Tímto plně oddaná loajálně dělá, co božstvo chce a jako plně magicky nasazená sejme jakéhokoliv predátora z vesmíru.
Najednou má odvahy, jak hospoda nalitých vlastenců.

Co se týká mužské úlohy, je tu samozřejmě naprosto v jiné situaci, protože "bohyně" jsou prostě zvyklé na jinou ligu, ač dokážou být jistě pro muže mateřštější a láskyplnější, než dokáže jakákoliv žena na této planetě.

Od mužů, se jako od těch racionálních, dominantnějších a mocnějších očekávalo, že je aspoň bude zajímat technicko-fyzikálně-dimenzionální záležitost věci a že pochopí, že 5G je sračka, co nás ničí, což skutečně nějací muži dokázali a díky tomu je tato záležitost v povědomí.

Dav chlápků je ale příšerná věc, takovou demencí by se dala dláždit cesta do pekla.

Nicméně Galaktická federace zastává názor, že je naši rasu třeba udržet ve funkční a relativně spokojené patriarchální formě, dokud se neuzdravíme a tuto fázi nutnosti podřízené ženy nepřekonáme.
Tedy musíme počkat, až se muži stanou z otroky doopravdy muži.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > Marianna24> 

Tak tak :-) Často jsem tu byla vyzývána "ať ukážu píču", což produkoval básnický talent.
Já ani neukázala ten ksicht :-D

Tak kam se tedy hrabu.

To ASK, ta se nestydí, ta je veřejná, to je holka jak má být.
Já nevím, co z toho dělám vědu, že hrála v pornu, vždyť "jestli je na chlapy, je to její věc".
Takhle ještěrkám, kudlankám, pavoučkům, hadům a tak podobně to divný prostě nepřijde a ukázat piču a Xicht je u nich prostě normální a žádné trapné moralistické cukání tam není třeba čekat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě z toho tadesca:

"Nevím o jakých důkazech mluvíte. Jestli tím myslíte ono video, tak to může být podvrh. Mně to spíš připadá, že je to v osobní rovině a vy tento server jen zneužíváte. Také je divné, že se to provalilo v dodě, kdy byla opět zvolena starostkou a opozice to nemůže překousnout. Samozřejmě, že je to z mé strany jen spekulace, ale já z téhle kauzy silně cítím tu osobní rovinu.
Už se k tomu ale nebudu vracet a tímto to pro mne skončilo."

" Jsme ale alternativa a bojovníci světla , tak se tak chovejme a stmelujme se. Vidím světlo v tunelu poznání. Už to přichází…."


Ta stejná autorka, která někoho, kdo kauzu ASK vidí podobně, urážela a posílala na pavlač.
Takový kundy, co nic nechápou, se chtějí strašně moc spojovat :-D

Přesně takovým světelným debilkám přeju, ať se svýho světlíčkovatýho konce nikdy nedočkají, ať trpí, ať vidí zmar, bídu, smrt, ať vidí konečně, jak jsou jejich blízcí mentálně dálkově ovládáni, zkrátka ať rejou držkou co nejhlouběji v zemi.

Dokud tyhle světelné kundy budou moct zapírat normální mozek, překrucovat realitu, stavět se na stranu zločinu a proti těm, co chtějí tuhle zrůdnost zrušit, nebude tu dobře.

Tyhle světličky, co se chtějí spojovat, ač jsou dementní lhářky, mi už vypily krev a já chci jejich smrt.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ony jsou veganky, takže jim budou chybět různé bílkoviny a mastné kyseliny... snad pochcípají na vyčerpání a ztížené stresové podmínky.

Mě se strašně líbí, jak se ty vymatlaný kundy daly na veganství.
Svět je toxický, posypaný hliníkem, elektromagnetické prostředí naprosto vychýlené, mlátí do nás mikrovlnka 5G, potraviny jsou GMOčka ....
a tyhle úplně vymatlaný dementi si myslí, že je reálné se v současnosti jakkoliv udržet při zdraví veganskou stravou, striktně neživočišnou.

Mí nepřátelé už skoro nejsou ani ti ilumináti, skoro jsou v něčem už sympatičtější, protože nevynikají tak neskutečnou prudkou debilitou, jako tihle idioti.

Jen ať pochcípají debilové, debilita je něco, co pronásleduju a je to pro mě měrná mince zabít/nezabít.

Ať už pochcípají fanynky ASK a ať se tematika Galaktické federace osvobodí od těchto vymatlaných růžových ezo kund.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tihle "světelní bojovníci", to je příšerná verbež.

Absolutně si neuvědomují, jaká jsou hlediska posuzování kosmického vidění.

Pořád mají všichni pocit, že je důležité "srdce", "láska", "světlo", kecy o srdci a lásce, spojování se do stádečka a loztomiloucký hledění s mírně rozkapaným pohledem ku spáse, která musí přecinky automaticky přijít.

Hlavně "nic nekazit" nějakou kritikou, analytickým rozumem, hlavně "věřit", "držet se ve středu", "držet svoji vibraci", "nenechat se ovlivňovat událostmi".

Demence střída debilitu, blbeček vedle debila, jen tamhle vzadu, tam sedí dement vedle blbečka ... jo jo.

Z člověka s veškerým potenciálem myšlení, svobodné vůle, kreativity a intuice se stane dobrovolně dementní světelná ovce, která panáčkuje a myslí si, že tohle je to, co je potřeba udělat....

Doufám, že příští rok už budou tyhle kreténi už dostatečně zničení a vyšokovaní, než aby mohli slintat o tom, jak se budou dementně světelně spojovat a uctívat špinavý satanistický čubky.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Opět z tadesca:
"Co jsem sledoval její videa,tak ani v jednom jsem nezaregistroval pomluvy, osočování, nebo dehonestaci nějaké osoby nebo funkce. Vystupuje slušně, fundovaně a snaží se zprostředkovat informace široké veřejnosti..Proto je pro mě nepochopitelná a nepřijatelná reakce některých lidí snažící se jí znemožnit. Kladu si otázku- Proč? Její videa nemusí sledovat, postačí jeden klik myší, a jsou pryč. Tak proč ta zloba? "

Tím myslí ASK.
Tak ta 28. 12. 2021 pomluvila na Svobodném vysílači právě probíhající reálný mimosmyslový experiment Galaktické federace a v následujících týdnech a měsících očernila veškerá psychická media, ve spojení s mimozemšťany, jako oběť Mayter.
Znevěrohodnila a znejistila tím pádem societu extrémně stresovaných a nejistých lidí, poškodila reálný projekt a nainstalovala lži Eleny Danaan.
Toho si pán asi nevšimnul.

"Pokud tyto její tzv“.kritici“, jsou schopni získat větší počet sledovatelů, tak ať to dokážou, pak bych před nimi smeknu!"

Ten dement asi nikdy neviděl svět jinak, než skrze reklamní filtry.
Nikdo, kdo dokáže mluvit k věci, má pravdu a netočí to PRO DEBILY, nemá možnost mít vysokou sledovanost.
Jde o to, že těch pár tisíc lidí, co se doopravdy zajímají, poznají škodnou svini.

A vzhledem k tomu, že na pochopení, skutečném pochopení reálné Galaktické federace a reálného NWO, závisí naše kolektivní budoucnost, tak se angažuji.
A opravdu nejde o to, kdo je lepší youtuber.....


"Tady je jasně vidět osobní a agresivní zaměření! Ona nepochopila podstatu, že to sem vůbec nepatří, že plače nad špatným hrobem. Proč to neuvádí na jejím webu.Jen se pozastavuji, že takováto agresivita je tadeskem org. tolerována. Jen mě by zajímalo, zda mimochodem ona právě nepatří mezi ty ovečky bez intuice.Vlastně jak to může posoudit, když celý tento článek, není nic jiného, jen projevem agresivity a velkého EGA.Nejsem si jist, že by zde byla vnitřní uvědomělost sama sebe, protože by nedokázala se vyjadřovat v podobném duchu.Ale to je její věcí. Jen na závěr zopakuji, ať si uvědomí, že plače nad špatným hrobem a že nikdo jí nenutí sledovat videa pí.Anrei, postačí jeden klik myší a vše je vyřešeno.V první řadě je potřeba se zamyslet nad sebou a pak až kritizovat jiné. Děkuji za pochopení."

Tady si nejsem vůbec jistá, koho papík kritizuje, jestli mě, nebo tu, jak na mě dala odkaz do diskuze, ale rozhodně, kvůli takovým zmrdům není třeba být duchovní.
Nebudu duchovní, nebudu světelná, ani nebudu semínko, všechny tyto pojmy a reality, co vyjadřují, upřímně nenávidím a opovrhuju tím.

Tihle duchovní zaprodaní satanisti nás nespasí.
Tu čubku nestačí vypnout a nedívat se na ní, je třeba ji rozmáznout tak, aby bylo vidět, že USA mimozemská NWO agitka je lež, zbraň proti nám.

Ale co, tihle musí rýt držkou v zemi, musí nejdřív pochopit, že žádná zasraná Aliance není, že jim žádný Bílý klobouky nepomůžou.

Že jediný, kdo jim pomůže, je GF na nebi - ta organizace, který ASK pomluvila projekt.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tito podivní hlupáci, kteří o všem jen spekulují, spojení s mimozemšťany nemají, nemají žádnou etiku, protože mají rádi USA, atd., ti udělali z různých pojmů fašírku, dnes už ty pojmy označují něco jiného.

Duchovní = nekritizující hlupák bez vášně a zájmu, který propaguje "světelnou cestu", to znamená naprosto obsesivní způsob žití a uvažování

Světelný = otravný a hloupý, infantilní a vlezlý vyděrač

Hvězdné semínko = naivní hloupá žena v internetové diskuzi, která věří USA propagandě v exopolitice a často a ráda zneužívá slovo "láska", k vyhrožování atd.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 >


Když se člověk začte do diskuzí na FB skupině zaměřené proti ASK a Rouranovi (Auroran a Andrea S.K., nová SEKTA?), tak se nestačí divit.
Jednak, jak někteří lidi násilím zavírají oči a PRSTÍČKY ASK bagatelizují jako že to není důkaz, že oni mají prsty stejný atd.
Zase - idioti, co si něco nalhávají.

Dokonce se tam vyprofiloval psychologický problém, kdy jeden muž začal ponižovat bývalou manželku Aurorana, s tím, že je celá špatná a zlá, že jde proti Andrejce, že jemu je jedno, jestli Andrejka kouřila kokoty, že každý má nějakou minulost a když mu Julie poskytla výpis z konta, na které jí - chápete to - jí jako manželce Aurorana, který neměl konto, chodily "dary" od všelijakých tet Auroranovi, co přeposílala Křešovka... tak teprve zabral.

Takže prakticky to bylo tak, že Aurí ve vysílání s Křešovou udělal kouzlo, jak budou zázraky a osady s jurtou do kruhu, babky poslaly peníze a vše přistálo Julii Bergerové na kontě - ona je v tom nevinně (Julie Beregrová), ta to Křešové zatrhla, že nechce mít průser a od té doby musí Auroránek tetky s Křešovou podvádět na jiné konto.

A to se ten oportunista na FB v diskuzi málem psychicky rozpadl, přiznal chybu a děsné zklamání, že se na ASK upnul a teď je s nadějí v hajzlu.

A to by mu nevadilo, kdyby ASK kouřila kokoty.
Super.

Dále se samozřejmě v celé otázce upozorňování, že ASK ničí pověst a prestiž Galaktické federace, že s Rouranem doslova ojebávají lid, že ASK hrála v pornu a že vůbec celá ASK je projev USA exopolitické propagandy, řízená hra NWO proti lidu ...
neustále vážou ze všech stran tyto výčitky:

1. Tak na to nekoukej
2. Jste trapní a závidíte
3. Proč jim ubližujete?
4. Nejste duchovní bytosti

Toto jsou standardní mechanismy myšlení ovládnutých ovcí.
Na někoho upozorňovat a hlasitě kritizovat je považováno za projev slabosti.
Zejména je to označováno za trapnost a slabost, jde - li o rozšíření informace o nekalosti praktik NWO a osob, které pro ně pracují.
Jde-li o to, že NWO někoho sundává naprosto neprávem, je vše tolerováno a podporováno.
(Kupř. ASK naprosto bez jakékoliv aprobace k takovému počinu ponížila dimenzionální, bezpečnostně jištěný projekt a řádně ohlášený projekt Galaktické federace a dostala za to pochvalu a souhlasné mručení.
Já, či další, když upozorňujeme, co je ASK za bestii, jsme dehonestováni jako neúspěšní youtubeři (v životě mě nenapadlo, že bych měla natáčet videa na YT, protože mám úžasný sloh) a neschopní závistivci)

Být duchovní absolutně neznamená být kývací debílek, či osoba bez odvahy, která nemá zodpovědnost.

Společnost je NEUVĚŘITELNĚ ZDEBILIZOVANÁ.

Je třeba pochopit, že GF je realita a ta realita létá na nebi s inteligentními technologiemi, které kooperují s myslí.
Pokud se chceme zbavit NWO, musíme Galaktickou federaci dostat na zem, musíme s nimi začít aktivně spolupracovat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jakože hrozí a je to dost pravděpodobné, že celá severní Amerika, tzn. USA a Kanada se pohrouží do otrokářského bankovnického systému, který Tichý servíruje jako Gesara Nesara, prostě že v USA a Kanadě bude NWO natvrdo.
Tam jsou oočkovaní vypatlanci, dokonale zpracovaní, naformátovaní a alternativa je tam úžasně slabá.

Vemte si, že Steven Greer vytáhne volné energie, přičemž to je krásná zpráva, ale kolik to zajímá v USA lidí?

https://www.youtube.com/watch?v=0RnnH7vDbz4
originál YT S.Greera
123 276 zhlédnutí 16. 10. 2022
počet USA obyvatel:
Populace: 329,5 milionů (2020) Světová banka
Kolik populace zajímá S. Greer: 0.0003741305
(prakticky je to méně, protože S.Greer má velkou zahraniční fanouškovskou základnu)

https://www.youtube.com/watch?v=coTll4onP3k
Suenee Universe - české video S.Greera
15 796 zhlédnutí Premiéra: 16. 10. 2022
Populace: 10,7 milionů (2020) Světová banka
Kolik populace zajímá S. Greer: 0.00147626168

Takže tady jasně vidíme, že průměrného Čecha zajímá Steven Greer a jeho mimozemšťani a volné energie na neuvěřitelnou skoro až 1,5 tisícinu, kdežto amík to chudinka někde dokulhává s necelou třetinou jedné ubohé tisíciny, prakticky spíš k nule.

To znamená, že celý debilní Amíky překračujeme PĚTKRÁT, kulturně i galakticky a ať ta hnusná smradlavá voholená porno piča Křešová prostě vypadne s tou její vyjebanou USA agitkou.

V USA a Kanadě s vysokou pravděpodobností NWO a svobodomyslní Amíčci ještě budou rádi, když se budou moct odstěhovat do našeho protektorátu.
A my bychom měli využít svou PĚTKRÁT větší kulturní a galaktickou sílu a pochopit, co lítá na nebi a pozvat je na zem.
Ale to chce, aby NWO foukalo i na ty zabedněný ezoterní debily, aby přestali lhát.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já, protože jsem zažila dimenzionální válku a vím, co je NWO zač, co to je za kvalitu, mám zvláštní chování. Pak, když jsme s Galaktickou federací začali v dimenzích vyhrávat a NWO prohrávat, jak se v Čechách ta zrůdnost vyblila skrze ASK, zašlapali vše dobré a vytáhli lži a zrůdnost a jak na to ta naše super debilní populace naskočila.... tak od tý doby jenom nadávám a nenávidím lidi a nehodlám v tom přestat.
A je mi u prdele, jak mě ty kolaborntský chcípácký krysy, nechápaví zmrdi, zrůdičky, co zkritizovaly projekt GF, ale USA propagandu žerou i s navijákem, jak moc mě považujou za duchovní, nebo ne.

Ty zrůdy zaslouží mlátit od rána do večera.

Co si tadyti chcípáčkové myslí?
Že ta jejich zkurvená slušnost je něco jinýho než zlo?
Že když jim americká propaganda tvrdí, jaký jsou úžasný a GFS je milískuje a je z nich úplně v prdeli, že nic tak úchvatnýho ještě neviděli, že to je pravda?
Tomu věří?

Nejvíc mě dostává, jak tahle sorta totálních vyzobaných idiotů věří tomu, že NWO, ti nepřátelé, budou "odvezeni na jinou planetu" a cílem je "odpustit jim".
Tak to ne, ty parchanti budou zlikvidováni, co nejvíc likvidačním způsobem, ideálně tak, aby z nich nezbylo absolutně vůbec nic.
Protože to je vesmírný vir a ne neposedná holčička.
Kdo na tom pořád co nechápe????

A proč si nějaký uslintaný debílek, který se na dimenzionální válce nepodílel vůbec nijak a NWO na vlastní kůži vůbec nezná, myslí, že MÁ PRÁVO odpouštět NWO??????

Nemá právo odpouštět, strčte si svý zkurvený úchylný odpouštění hluboko hluboko do prdele.
Odpouštějte si mezi sebou dementi - mezi lidma, ale ne, člověk NEMÁ právo odpouštět nějaký hnusný vesmírný obludě, ani jejím přisluhovačům s třema řadama zubů, žádným archontským zrůdám.
Těm má právo odpustit vyšší kosmický princip, vědomí, vyšší instituce ducha, Stvořitel.
A ten hádejte co, je chce zničit.

Ono je plno věcí jinak, než jak si běžný debílek myslí.
Jakože třeba já, ač jsem sprostá a zlá, jsem duchovní dost, protože mě respektuje a vybrala si mě GF (a já je narozdíl od všech těch čubek, co o tom melou a lžou kýče, doopravdy vidím a doopravdy s nimi v kontaktu jsem) a protože jsem se dokázala ubránit sebe, i tuto planetu a GF v děsivé válce proti vesmírnému viru.

Kor teď, po tý mega zradě od lidí, kdy se ti chcípáci naprosto děsivým způsobem přiklání ke lžím (milují USA, celou dobu hlavního pozemského nepřítele, nevadí jim coura, co hrála v pornu, jako zvěstovatelka galaktických pravd, naprosto jim chybí pochopení situace, co se dělo a myslí si, že svědci musí být učesané zmalované slušné, pokrytecké a prolhané děvky a pro jakékoliv neučesané emoce nemají pochopení ... prostě odpad/
... prostě lidi nemám ráda a GF už taky dost ochladla.

Holt, před válkou nebyl čas analyzovat úroveň lidstva, protože se vědělo, že je svírá NWO, vesmírný vir, mohutná infiltrace a to bylo potřeba zničit.
Nakonec se nám to povedlo, za cenu velikých bolestí a extrémních obětí, protože lidstvo nás de facto nehorázně podrazilo.
Zaplatí velkou cenu za tenhle podraz.

Žádný špinaví zrádci se žádných med-beds nedočkají a víc jak polovina lidstva zemře, dojde k výrazné redukci populace.
Na mnoha místech planety propukne NWO natvrdo, ač to už není to skutečné Drakoniánské NWO navždy.
Vyhrála GF, ale lidi jsou takoví hnusní zmrdi, co se proti nim postavili, že je nutné vytvořit podmínky pro depopulaci.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jako mimozemšťanka jsem prý, ač to je hodně zastřená a více dovyprávěná vzpomínka, zažila, jak jsme utrpěli v mojí rase nějakou děsivou ztrátu, kdy zemřelo dost lidí té rasy, kvůli útoku od NWO, kde figurovali i lidi ze Země - malý navedený špinavý kurvy.
Tak jsem tady, bude mi ctí to tady pohřbít a zredukovat. S vlastní ukotvenou zkušeností, ŽE TAK JE TO V POŘÁDKU, se toto pouští skrze srdce poměrně snadno.

Ale třeba bude mít pravdu Andrejka - místo depopulační vlny přilítně blonďatá Galaktická federace světů, každýmu oočkovanýmu zmrdovi dá medbed a USA vyhlásí za nejlepčejší stát v celé galaxii a ještě k tomu široko daleko.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže dejme tomu, moje pocity vůči této pitomé rase se ustálily na dojmu, že mají vrozené a pokřivené hodnoty, že nedokážou dostatečně oddělovat dobro od zla, že jednoznačně tíhnou k pokrytectví a zlu.

Protože příchylnost k USA, to, jak snadno a bezmyšlenkovitě se díky trapné drzé manipulaci odvrhl v našem ČS prostředí mimosmyslový projekt Galaktické federace, jak se všichni najednou bezhlavě dali na nějaký dráčky a Elenu Danaan, jak lidi snadno věří na nějaký Bílý Klobouky ....
a bla bla bla a bla bla bla

je toho fůry zkrátka, mimo jiné i to, jak celá naše zesraná ezoterická scéna odmítá myšlenku boje a zničení temných sil, jak je uctívá a náboženě zdálky obchází, jak je trpělivě toleruje a nabízí jim odpuštění a takové jako já hází do ohně a zatracení ....

... jak se všichni ti dementi transformují s divným pocitem v žaludku a mírnou virozou a absolutně zavírají oči před fenomény jako chemtrails a 5G...

a bla bla bla a bla bla bla
je toho fůry zkrátka.

Tak toto všechno se samozřejmě započítává do výslednice o lidstvu a výslednice je taková, že je to hloupá podrazácká verbež, která DĚLÁ ŽE NECHÁPE, ač informací má dost, na náš účet, na naše životy, na naši bolest, my jako vydržíme všechno, my jsme totiž zázračný míček.
A ono ne - účty bude platit lidstvo, ne Galaktická federace.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ona se už velice dlouho hraje úchylácká hra, kdy naivní slečny ve spojení s mimozemšťany čarují a bojují o život, fašisti z NWO s nějakými mimozemskými zrůdami a SSáckými specialisty na týrání mysli do nich mydlí svými utajenými technologiemi a moudří papíčci se tomu povzneseně usmívají, jak jsou ty slečinky, když jsou týraný a zoufale se snaží sdělit pravdu, takový rozverný a roztomilý a jak si dovolují překračit I HRANICE papíčkovaté demence a pohodlíčka.

Tak tato velice roztomilá a rozverná doba pomalu končí.

Ona ta vzpříčená povznesená, zaseklá "inteligence" běžného "chytrého člověka", "co ví", že "tohle je blbost" taky někde narazí do zdi.
A až začne nabíhat NWO, tak zmizím já, ale Zelenka i Brožovka vydrží. To proto, že oni jsou hodní a moudří a já zlá a nemoudrá, tím to přesně je, no.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Se Zelenkou Brožovka často a ráda komentuje mimozemšťany.

Oba o tom vědí totální hovno a ty informace, které jsou známé, odmítají brát vážně, celkově se v tématu neorientují a dělají škodu, kudy jdou.

Začínají mlhavé podzimní večery.
Zatažené neprůhledné prostory, ve kterých není vidět nic, než mimozemskou technologii.
Tam je naděje.

Že by konečně museli vědátoři přestat lhát, když lidem bude lítat v mlze drzý světýlko.
Že by přestali lhát o 5G je iluze, tot totiž není vidět a svědomí nemají, nic je nenutí.
Ale viditelný drzý světýlka v mlze by mohla zabrat.

Že by i plesnivý křesťani museli s tím věčným šikanérským pánbíčkováním konečně navěky sklapnout, super by to bylo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jakože to tak dopadne.
Když jsou lidi takový prolhaný apokalyptický zmrdi, tak vychcípají a zůstanou tu jenom ti, co jsou ochotní a schopní se s Galaktickou federací bavit.
Je mi jedno, kolik let to bude trvat, než se podaří ten kontakt a přebyteční lidi zemřou.
Pak už ale bude svět svobodný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Schválně, jestli přežijí učesaní, "slušní", pokrytečtí, prolhaní rampouši, kteří pro jakýkoliv emotivní výbuch kohokoliv ho chtějí zavírat do vězení, nebo blázince, nebo jestli přežijí šílenci, co jsou sprostí, střílí do nich NWO a jsou v kontaktu s mimozemšťany.

Schválně, koho kosmos nechá žít.

Mě to samotnou zajímá.

Protože platí - čím víc prolhaných ovládajících se rampouchovatých sviní, co trvají na učesané "slušnosti", tím víc extrémně řvoucích feťáků a rozvrácených osob - přesně z těch rampouchů.

Tak kdo pochcípá?????


<reagovat 
 Čtenář - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> Emocionálnost je pro hysteriky ýťyna typu taková berlička pro potůlku životem plným jeskynních skřeků. Samozřejmě dětinské výlevy plné afektu nejsou v tak vyhroceném kontrastu se stoicismem vyspělejších jedinců. Jak ostatně i sama ýťa maně seznává, hysterky jaští tím víc, čím suverénněji na ně pokročilý model člověka prdí. Stoicismus na jedné a infantilní dupání a hrozby pěstičkou na druhé straně jsou jen dalším projevem toho, kdo vlastně vyhrál -- a ýťý to jistě není.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > čtenář> 

Já vím, vy jste si ten "pokročilý model člověka" pěstovali na tuto vzestupnou událost celou epochu, teď jste vy SSáci a sionistický židi těžce přidali ve 20. století a posledních 20 let se vyznamenáváte.

Možná, že jste vyhráli, je to možný, mě už to totiž jiný smysl taky nedává.
Jenom ta dimenzionální realita o tom moc nevypovídá.
Kdyby se teď vypnuly všechny ty vaše SSácké technické systémy, jsme jednoznačně v ráji.

Mě je to jedno - než být tady pohromadě s vámi, sionistickými židy a tím vašem "typem člověka", to být radši mrtvá.

Jedna parta zemře, buď vy, sionističtí židi a "vaši lidi", nebo emocionální hysterici, do kterých pálíte svými systémy 5G.
Pohromadě už tu nevydržíme.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

V dimenzích se děje jednoznačně to, že vesmírný vir je s archontským základem zmáčklý, planeta je v bezpečí, ale přesto na nějakou dobu musí vyhrát tady kokainový žid Bohuňa se svým sionistickým spolkem NWO, aby se vymlátili "lidi jejich typu", pokrokoví technokratičtí otroci.

Tak to vypadá, že to bude, vzhledem k dlouhodobému pozorování pokryteckého, debilního a prolhaného obyvatelstva, které nedokáže pochopit a docenit prohlášení:

"Jehova je mrtvý a Galaktická federace ovládla prostor planety Země"

Předpokládám, že obyvatelstvo nového věku, což by měli být doopravdy pokrokoví, spiritualitě a kompaktní lidské osobnosti fandící lidé, přežijí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakože moje emocionální výbuchy jsou dané tím, že mám kompaktní osobnost, nejsem oploštělá filcka, jako klasický žid, jehoviánský křesťan, technokratický debílek s inteligentními hodinkami atd.

Svůj stav nepovažuju za ideální, ale je to dáno neustále ničícími vlnami 5G, SS technologiemi a frustrací z lidských zmrdů, kterým je tahle realita u prdele.

A už jsem unavená vysvětlovat, že kdo souhlasí s tím zkurveným anonymním sionistou, je lidská zrůda a určen k likvidaci.
Až nebude na světě NWO a oploštělci, budu mít klidnou usměvavou osobnost, o tom nepochybuju.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ten sionistický žid tu na mě dělal prasácké psychické pokusy mě dohnat k sebevraždě a podařilo se mu dementní obyvatelstvo tohoto serveru poslat proti mě.
Tenhle chcípák v podstatě může za to, že se projevuju, jak se projevuju.
A to je ještě šťastná verze, jeho MK Ultra metody nebylo snadné zvládnout, chtěli mě mít touhle dobou MRTVOU, aby neexistovali kritici proti jejich informační válce na všech polích, včetně exopolitiky. Kdo by se ozval proti špinavý kundě ASK???? NIKDO, taková je odpověď.
Po dimenzionální válce jsem nečekala, že se do mě na internetu pustí taková nelidská zrůda a budu muset znovu bojovat o život. Tehdy jsem byla naivní a věřila, že lidi něco pochopí a že nejsou takový zrůdy.
Dodělal mi poslední zbytky nervů.
Následně mi dodělal zbytek zbytku nervů fakt, že místní židokřesťanská sebranka zmrdů mě udala a tenhle sionistický zrůdný anonym jim nevadí.

Kdyby lidi nebyli takoví zmrdi, co se zastávají NWO, chovala bych se jistě slušněji a milostivěji.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Když už válčím s tím NWO, tak přihodím čerstvou historku.

SSáci nyní tlakují veškeré své možnosti a ve skutečnosti dost brečí, protože jim to nejde a jsou na konci. O to víc tlačí.
Snaží se právě vyvolat dojem, že vyhrávají a je to tak dáno, ale nejde jim to a to do toho fakt perou snahy i volty a nejde jim to, tak jak by chtěli.

Když jsem včera usínala, vnutil se mi jeden SSák, sionista, zkrátka obluda od NWO a ptal se, jestli mě zajímá, kdo je.

Tak jsem mu říkala, že ne.

Vždycky tam bude nějakej plesnivej voskovej fašista.
Až nám jednou něco doklapne, přistane GF a začnou se popravovat ty figury, tak tam bude ten Gates a Bush a Soros a Schwab a Biden a .... a .... a ....
Hodně staré tkáně a vosku.

Ale to je úplně jedno!
To je jedno, jak vypadají.
Jejich pravé podoby jsou to, čemu říkáme archonti - jde v podstatě o naduřelé tkáně nízkých dimenzí, které se nám v nemocné proluce časoprostoru snaží dominovat.
Vypadá to jako šedá napjatá struktura, jako asfalt v botanické zahradě, jako pavučina na pestrém obrazu, jak plastový brčko v potoce.
Je to méněcenné, byla to abnormalita, poškozená tkáň vesmírným virem.

Tak se archont urazil.
Mě je jedno, kdo je ta SSácká, nebo žiďácká svině, aťsi je to třeba čínskej císař, je to prostě oploštělý archont.
Velký nic.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 >


Sionistický žid na kokainu, který chce Čechy za Uralem:

"hysterky jaští tím víc, čím suverénněji na ně pokročilý model člověka prdí. Stoicismus na jedné a infantilní dupání a hrozby pěstičkou na druhé straně"

Je to tak, má pravdu.
Žiďáci a SSáci vyhrávají a hysterky, které chtělo odstřílet NWO a zachránila je Galaktická federace můžou hystericky řvát a společnost je stoicky klidná hrůznost.

Proto musí přijít ta depopulace, protože zodpovědní jsou zrůdy, neslyší, co se děje, protože to přesahuje schémátka jejich omezeného žido-křesťanského světa.

Sionistiký židi jsou opravdu zrůdy a opravdu nás chtějí zničit a zotročit.
A ty stoicky mlčící davy si cvičili několik tisíc let, aby přesně tohle dělaly, až tady budou ječet ty hysterky, co prohlídly, co se tu děje.

Tady je ještě důkaz, že sionista - anonymní žid na kokainu, který tu nikomu nevadí a NIKDO, kromě asi dvou lidí, mých čtenářů, se proti tý zrůdě neozval, je nepřátelsky naladěný proto Čechům - jedná se o tu a stejnou osobu, stejný rukopis, říká mi velice vtipně "ýťa" a je to žiďák od NWO.





píše tam: "Já jsem třeba žid, takže nás Áďák zjevně nevybil. To je pro národ český dobrá zpráva. Horší je, že nestačil přistoupit ke konečnému řešení slovanské otázky a nevypakoval vás za Ural."

Takže tady je jasně vidět, co jsou židi zač, kde jsou židi, tam jsou problémy.

Židi - ti sionističtí, původně chazarští, prostě zrůdičky vyznávající satanismus z východu, podrazili Německo v 1. světové válce, protože pozvali do války USA, přes Anglii, se kterou vyjednali, že jim dá za tento počin, že žiďáci zavolají USA do války, za to jim slíbili ten jejich odporný zatracený Izrael, ať už ta země zanikne.
Takže židi zradili Německo, vyhnali Palestince a teď mají Izrael.
Po válce způsobili podrazy velkou německou hospodářskou krizi.
Antisemitismus vůbec nebyl náboženská záležitost a absolutně vůbec nijak nevzniknul z ničeho.

Sionistický židi jsou skutečné zlo.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Kdyby tenhle druh židů, což jsou v podstatě chazarský satanisti, neexistovali, neexistovaly by "pogromy".
Je to doopravdy zrůdnost, jsou zlo, kdyby nebyli zlo, tak by nikdy nevznikala tak úporně antisemitská hnutí.
Pořád dokolečka, pořád a pořád.

To protože jsou podrazácká verbež, která všude jenom vykořisťuje a dělá zlo, rozbroje.
Cigoši jsou proti nim super.


<reagovat 
love (Občasný) - 24.10.2022 > KDO je Juliánova parta, ty zmrde?
Nejdřív se přihlas a pak nám jí vyjmenuj, debžo?
Pokud já vim, tak Julián a Analfagot odešli kvůli cenzůře a ty , kreténe pořád budeš šít do lidí, kteří tady jediní a na rozdíl od tebe rozdávali radost z poezie!
Já ti brzo rozkopu držku ty slovenskej bačo!
Odešli právě kvůli fašistům jako si ty! Ty zmrde, teď se snažíš vydávat za Ufounku, což je jasný porušení Pravidel, takže vyzývám admina aby konal a Ufounku, aby rovněž jednala. Tuhle slovenskou pakáž a svoloč je potřeba nejen mazat, ale i zažalovat, co se týče POMSTY, tak na tom se pracuje a podrobnosti jistě v pravej čas vyjdou najevo! Bude to větší lekce než si cenzor umí představit! To slibuju!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > love> 

Tenhle server jednoznačně rozjebal ten sionistický žid na kokainu, jak chce Čechy za Uralem.
To nikdo nevidí, židokřesťani tady tu zrůdu tolerují.
Vadí jenom nám dvoum.

Pak je tady anonymní slovák na pervitinu, má taky několik přezdívek, třeba Ian Heroický (pod tou identitou se přiznal, že bere perník) - to je ten fašista, jak chce střídavě mě a tebe ve vězení a obdivuje mlčící udávající zcepenělinu Slováčka.

Řekla bych, že Zeanddrich občas taky něco napíše anonymně, pokud vůbec celkově není ten sionistický anonymní žid - žid může být i egil, nebo nějaká taková postavička.

Pak jsi tady ty s několika svými identitami, které jsou podle mě rozpoznatelné.

Ale já nejsem žid, ani fašista, tak mě tvoje příspěvky nerozčilují.

V tomto udělat pořádek je marné, nejde to.

Každý chce zničit někoho jiného.
Mě přišlo, že ten sionistický anonymní žid JE ZLO, eviudentní zlo, tak jako NWO, že tohle přece lidi musí chtít zničit a tý zrůdy se zbavit.
Ale není to tak.
Byla jsem naivní.
Lidi jsou zlo chtějí zlo a obhajují zlo.
Potom se tady nedá udělat pořádek, židi a křesťani chtějí zničit nás a my je, ale síly jsou vyrovnané a hodnoty "těch druhých" neuvěřitelné.

Židi a křesťani vyznávají stoicismus při pozorování zrůdností a bestialit, to považují za hodnotu.
Oni zase blijou z toho, že my projevujeme emoce a proti těm bestiím vystupujeme.

Jak dva živočišné druhy.
Nejlepší by bylo, dostat se na jeden dvorek, vzít zbraně a zmasakrovat se, kdo přežije, ten přežije - bylo by to laskavější, než tohle.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > love> 

Tohle ti vymazali:

http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=357680

V té diskuzi, je reakce na "PřilítliMimozemšťani"
"Jaromíre, nejsi už ujetý? Už toho nech!!"

A ty píšeš, že se tu za mě někdo vydává.
Sionistický žid na kokainu tady založil minimálně 3 moje falešné profily.
Mají stejný název a ikonu.
On s tím zase vylezl?

To Martin toleruje, veškeré prasárny toho sionistického žiďáckého nelidského chcípáka, který tu dělá bordel, sere, šikanuje, mate, vytváří chaos a paranoiu, nenávist mezi uživateli ... toho chcípáka Martin toleruje se vším všudy.

A jakýkoliv kousek tý zrůdičky je veliká sranda, hlavně když to jde proti tobě a proti mě.

Tak se jen ptám, jestli tam nebyly příspěvky falešného nicku "PřilítliMimozemšťani, který mezitím smazal.

Pokud existují nějaký normální židi, měli by si tuhle svou NWO šlechtu hlídat, protože v míře debility lidí, která vládne, to oserou ONI, nikdo jiný.
To židi by měli nejvíc, ve svém vlastním zájmu, řvát proti takovým anonymním chcípákům, kteří tu nejdřív provedou amorální zrůdnosti hodné Mengeleho a potom se drze prohlásí za žida.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 >


Zaujal mě fragment jedné diskuze o mimozemšťanech na OmForum

"""""

Adam
20.10.2022 18:30
Bydliště: Praha


Had napsal(a): Mám jeden takový problém. V této federaci jsou jen šedivé a temné civilizace. Ti svěštlé ji opustily. ...

Jak to můžeš takovýmto způsobem definovat a na základě čeho si to tolik jasně myslíš...
To tu (případně) můžete (beze mne) probrat.



Had
20.10.2022 18:41
Bydliště: Tam kde hřmí stihačky


Adam napsal(a): Jak to můžeš takovýmto způsobem definovat a na základě čeho si to tolik jasně myslíš... To tu (případně) můžete (beze mne) probrat.

Protože to ti světlí sami již sdělily. A i na základě jak vystupuje tato takzvaná federace. Jak již bylo napsáno - po ovoci poznáš ..... .
A proč bez tebe?

"""""


O Galaktické federaci může každý žvaňhat, co chce, hodně a rádi o ní šíří dezinformace NWO a autentické osoby, ve spojení s nimi, jsou dováděny technologiemi a útoky do šílenství, takže pak působí nevěrohodně.

Ono obecně se nedá očekávat, že někdo, kdo má přezdívku "Had" má jakékoliv dobré zájmy, s největší pravděpodobností je to nasazená figurka od NWO, aby hlídal diskuze o mimozemšťanech, ale tato myšlenka mě zaujala:


"A i na základě jak vystupuje tato takzvaná federace. Jak již bylo napsáno - po ovoci poznáš ..... ."


Ona Galaktická federace někde vystupuje?
Ještě je nikdo nikdy neviděl a neslyšel.
A lítají na nebi, což většin lidí nevidí a zájem o kontakt s nimi nemá.

Galaktická federace má jenom extrémně málo extrémně přetížených, nepochopených a vystresovaných psychických médií, jako jsem já, se zničenými nervy a nenávistí vůči lidstvu, po vší tý děsivý válce, co se stala.
Jsem dobrá jenom k tomu, aby si o mě chytráci, spekulanti a NWO otírala boty a moje sdělení nikdo vážně nebere.

Jinak GF v médiích není, nemá šanci se vyjadřovat.
Mluví se veřejně a masivně pouze o projektu NWO, o tzv. Galaktické federaci Světů.






<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter