Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 >


Zaujal mě fragment jedné diskuze o mimozemšťanech na OmForum

"""""

Adam
20.10.2022 18:30
Bydliště: Praha


Had napsal(a): Mám jeden takový problém. V této federaci jsou jen šedivé a temné civilizace. Ti svěštlé ji opustily. ...

Jak to můžeš takovýmto způsobem definovat a na základě čeho si to tolik jasně myslíš...
To tu (případně) můžete (beze mne) probrat.



Had
20.10.2022 18:41
Bydliště: Tam kde hřmí stihačky


Adam napsal(a): Jak to můžeš takovýmto způsobem definovat a na základě čeho si to tolik jasně myslíš... To tu (případně) můžete (beze mne) probrat.

Protože to ti světlí sami již sdělily. A i na základě jak vystupuje tato takzvaná federace. Jak již bylo napsáno - po ovoci poznáš ..... .
A proč bez tebe?

"""""


O Galaktické federaci může každý žvaňhat, co chce, hodně a rádi o ní šíří dezinformace NWO a autentické osoby, ve spojení s nimi, jsou dováděny technologiemi a útoky do šílenství, takže pak působí nevěrohodně.

Ono obecně se nedá očekávat, že někdo, kdo má přezdívku "Had" má jakékoliv dobré zájmy, s největší pravděpodobností je to nasazená figurka od NWO, aby hlídal diskuze o mimozemšťanech, ale tato myšlenka mě zaujala:


"A i na základě jak vystupuje tato takzvaná federace. Jak již bylo napsáno - po ovoci poznáš ..... ."


Ona Galaktická federace někde vystupuje?
Ještě je nikdo nikdy neviděl a neslyšel.
A lítají na nebi, což většin lidí nevidí a zájem o kontakt s nimi nemá.

Galaktická federace má jenom extrémně málo extrémně přetížených, nepochopených a vystresovaných psychických médií, jako jsem já, se zničenými nervy a nenávistí vůči lidstvu, po vší tý děsivý válce, co se stala.
Jsem dobrá jenom k tomu, aby si o mě chytráci, spekulanti a NWO otírala boty a moje sdělení nikdo vážně nebere.

Jinak GF v médiích není, nemá šanci se vyjadřovat.
Mluví se veřejně a masivně pouze o projektu NWO, o tzv. Galaktické federaci Světů.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter