Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě z toho tadesca:

"Nevím o jakých důkazech mluvíte. Jestli tím myslíte ono video, tak to může být podvrh. Mně to spíš připadá, že je to v osobní rovině a vy tento server jen zneužíváte. Také je divné, že se to provalilo v dodě, kdy byla opět zvolena starostkou a opozice to nemůže překousnout. Samozřejmě, že je to z mé strany jen spekulace, ale já z téhle kauzy silně cítím tu osobní rovinu.
Už se k tomu ale nebudu vracet a tímto to pro mne skončilo."

" Jsme ale alternativa a bojovníci světla , tak se tak chovejme a stmelujme se. Vidím světlo v tunelu poznání. Už to přichází…."


Ta stejná autorka, která někoho, kdo kauzu ASK vidí podobně, urážela a posílala na pavlač.
Takový kundy, co nic nechápou, se chtějí strašně moc spojovat :-D

Přesně takovým světelným debilkám přeju, ať se svýho světlíčkovatýho konce nikdy nedočkají, ať trpí, ať vidí zmar, bídu, smrt, ať vidí konečně, jak jsou jejich blízcí mentálně dálkově ovládáni, zkrátka ať rejou držkou co nejhlouběji v zemi.

Dokud tyhle světelné kundy budou moct zapírat normální mozek, překrucovat realitu, stavět se na stranu zločinu a proti těm, co chtějí tuhle zrůdnost zrušit, nebude tu dobře.

Tyhle světličky, co se chtějí spojovat, ač jsou dementní lhářky, mi už vypily krev a já chci jejich smrt.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter