Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tihle "světelní bojovníci", to je příšerná verbež.

Absolutně si neuvědomují, jaká jsou hlediska posuzování kosmického vidění.

Pořád mají všichni pocit, že je důležité "srdce", "láska", "světlo", kecy o srdci a lásce, spojování se do stádečka a loztomiloucký hledění s mírně rozkapaným pohledem ku spáse, která musí přecinky automaticky přijít.

Hlavně "nic nekazit" nějakou kritikou, analytickým rozumem, hlavně "věřit", "držet se ve středu", "držet svoji vibraci", "nenechat se ovlivňovat událostmi".

Demence střída debilitu, blbeček vedle debila, jen tamhle vzadu, tam sedí dement vedle blbečka ... jo jo.

Z člověka s veškerým potenciálem myšlení, svobodné vůle, kreativity a intuice se stane dobrovolně dementní světelná ovce, která panáčkuje a myslí si, že tohle je to, co je potřeba udělat....

Doufám, že příští rok už budou tyhle kreténi už dostatečně zničení a vyšokovaní, než aby mohli slintat o tom, jak se budou dementně světelně spojovat a uctívat špinavý satanistický čubky.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter