Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 >


Můžu to brát tak, že jsou na obhajobu Křešové nasazeni a zaplaceni trolové, ale toto vypadá spíš tak, že zmanipulovaní otroci, kteří hýkají, jak jsou svobodní a probuzení, dělají za černé eminence vše sami.

Kolik je kritiky vůči těm, co něco chtějí dělat, něco zvěstují.
Na mě si sice nikdo otevřeně netroufne, že by někdo řekl - PřilítliMimozemšťani z totemu mě sere tady a tam a dělá zle tohle a tamto, na to si netroufnou, ale jinak si na mě ezoterická scéna otevírá hubu dost. To jsem falešný prorok a málo cukrová píča, zato naprosto nemoudře mluvím o boji proti temným silám, proti kterým zabírá, jak víme od Míry Zelenky, nasládlá hloupost, velká netušená míra naivity a kopec nefalšovaného omezeného pokrytectví.

Zato USA může zabíjet miliony lidí po celém světě, mít neuvěřitelnou fašistickou diktaturu, ničit národy (ten náš sešel pod terorem USA, které na nás poslali politici po 1989, úplně příšerně a asi vymřem, protože v takovým teroru NEJDE mít děti...) a pořád budou ti nejlepší na světě, ti mohou zabíjet, plenit, drancovat a furt to budou ti nejlepší ňuňínci na světě, nevím, co by museli ty zasraný ksindlové udělat, aby proti nim vznikla kritika.

To stejný Křešová - lže, podvádí, hraje v pornu, směje se do ksichtu, dělá nenapravitelné nedozírné škody, už od chvíle, kdy pomluvila mimosmyslový projekt Galaktické federace, který byl skutečný a reálný, napáchala neuvěřitelné škody na jménu Galaktické federace a vývoji tohoto světa, které její ksindlovatá duše bude splácet statisíce let, protože poškodit zrovna ČS prostor v těchto dobách JE hrdelní zločin.
Důkazy tady jsou, evidentně je coura a obhajuje zločince USA a šlape pro NWO ...
zase, nevím, co by tahle coura musela udělat, aby se proti ní zvedla kritika.

To znamená, že je situace taková, že proti těm, co se snaží pomoci, jsou extrémní protitlaky od těch, kterým je pomáháno, zato je od údajných "obětí" neuvěřitelně podporována strana, která terorizuje a ničí.
Asi je to zafixováno v psychologiii primitivního otroka, kterým je člověk.

Tohle asi vyřeší nějaký ten vir, jak to hodný američani, ti nejhodnější na světě, jak všichni chceme být jako oni, nic jinýho nechceme a dokud všichni nebudeme takový vypatlaný amorální chcípáci, nebudeme šťastní .... tak náš vzor vyvíjí zabijácké viry, určitě nějaký vypustí.
Pápá, očkovanče s narušenou imunitou, pápá.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter