Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já, protože jsem zažila dimenzionální válku a vím, co je NWO zač, co to je za kvalitu, mám zvláštní chování. Pak, když jsme s Galaktickou federací začali v dimenzích vyhrávat a NWO prohrávat, jak se v Čechách ta zrůdnost vyblila skrze ASK, zašlapali vše dobré a vytáhli lži a zrůdnost a jak na to ta naše super debilní populace naskočila.... tak od tý doby jenom nadávám a nenávidím lidi a nehodlám v tom přestat.
A je mi u prdele, jak mě ty kolaborntský chcípácký krysy, nechápaví zmrdi, zrůdičky, co zkritizovaly projekt GF, ale USA propagandu žerou i s navijákem, jak moc mě považujou za duchovní, nebo ne.

Ty zrůdy zaslouží mlátit od rána do večera.

Co si tadyti chcípáčkové myslí?
Že ta jejich zkurvená slušnost je něco jinýho než zlo?
Že když jim americká propaganda tvrdí, jaký jsou úžasný a GFS je milískuje a je z nich úplně v prdeli, že nic tak úchvatnýho ještě neviděli, že to je pravda?
Tomu věří?

Nejvíc mě dostává, jak tahle sorta totálních vyzobaných idiotů věří tomu, že NWO, ti nepřátelé, budou "odvezeni na jinou planetu" a cílem je "odpustit jim".
Tak to ne, ty parchanti budou zlikvidováni, co nejvíc likvidačním způsobem, ideálně tak, aby z nich nezbylo absolutně vůbec nic.
Protože to je vesmírný vir a ne neposedná holčička.
Kdo na tom pořád co nechápe????

A proč si nějaký uslintaný debílek, který se na dimenzionální válce nepodílel vůbec nijak a NWO na vlastní kůži vůbec nezná, myslí, že MÁ PRÁVO odpouštět NWO??????

Nemá právo odpouštět, strčte si svý zkurvený úchylný odpouštění hluboko hluboko do prdele.
Odpouštějte si mezi sebou dementi - mezi lidma, ale ne, člověk NEMÁ právo odpouštět nějaký hnusný vesmírný obludě, ani jejím přisluhovačům s třema řadama zubů, žádným archontským zrůdám.
Těm má právo odpustit vyšší kosmický princip, vědomí, vyšší instituce ducha, Stvořitel.
A ten hádejte co, je chce zničit.

Ono je plno věcí jinak, než jak si běžný debílek myslí.
Jakože třeba já, ač jsem sprostá a zlá, jsem duchovní dost, protože mě respektuje a vybrala si mě GF (a já je narozdíl od všech těch čubek, co o tom melou a lžou kýče, doopravdy vidím a doopravdy s nimi v kontaktu jsem) a protože jsem se dokázala ubránit sebe, i tuto planetu a GF v děsivé válce proti vesmírnému viru.

Kor teď, po tý mega zradě od lidí, kdy se ti chcípáci naprosto děsivým způsobem přiklání ke lžím (milují USA, celou dobu hlavního pozemského nepřítele, nevadí jim coura, co hrála v pornu, jako zvěstovatelka galaktických pravd, naprosto jim chybí pochopení situace, co se dělo a myslí si, že svědci musí být učesané zmalované slušné, pokrytecké a prolhané děvky a pro jakékoliv neučesané emoce nemají pochopení ... prostě odpad/
... prostě lidi nemám ráda a GF už taky dost ochladla.

Holt, před válkou nebyl čas analyzovat úroveň lidstva, protože se vědělo, že je svírá NWO, vesmírný vir, mohutná infiltrace a to bylo potřeba zničit.
Nakonec se nám to povedlo, za cenu velikých bolestí a extrémních obětí, protože lidstvo nás de facto nehorázně podrazilo.
Zaplatí velkou cenu za tenhle podraz.

Žádný špinaví zrádci se žádných med-beds nedočkají a víc jak polovina lidstva zemře, dojde k výrazné redukci populace.
Na mnoha místech planety propukne NWO natvrdo, ač to už není to skutečné Drakoniánské NWO navždy.
Vyhrála GF, ale lidi jsou takoví hnusní zmrdi, co se proti nim postavili, že je nutné vytvořit podmínky pro depopulaci.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter